Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • dastier

    tag

    Sziasztok,

    Szemezek egy P42S30-al, ez tűnik a legolcsóbb minőségi megoldásnak Full-HD esetében (LG-talán van olcsóbb de az a márka alapból nem szimpi)

    Kérdés:
    Nincs PC bemenet, így azt tervezem, hogy egy DVI-HDMI kábellel lőném ki a jelet a tv-re. Nem lesz ebből semmilyen hátrány? Felbontás, vagy bármi egyéb? Bocs láma a kérdés de HDMI-ben abszolút kezdő vagyok.

  • dastier

    tag

    Van valakinek gyakorlati tapasztalata (saját szemmel látta) vagy bármi elképzelése arról, hogy mennyivel jobbak a Panasonic Neo-Plasma-i mint a sima Plasma termékvonal?
    A hivatalos oldalon kb. nekem a kontraszt látszik érdemi különdségnek, ami ha igaz akkor ugye nem elhanyagolható dolog...
    Azért kérdezem mert már majdnem megvettem a P42S30-t gondolván, hogy 2011-es modell és biztos a legutolsó plasma technológia van benne, de ezek szerint nem :(

  • dastier

    tag

    válasz DM-Fan #42818 üzenetére

    Köszi, eddig csak magában néztem az S30-at. Meggyőzőnek hangzik a különbség, ezek szerint nem csak papíron...sajna a Neo-k ára egy kicsit lelombozott most...
    BTW, van a piacon még márka akinek van olyan minőségű plazmája mint a Pana Neo? Samsung, LG, ...?

  • dastier

    tag

    Nah, jól megnéztem MM-ben az S30 Panát...

    Nyugtassatok meg, hogy otthon az alapból nem világos szobában, vagy este jobb képe lesz mint az áruházban villanyfénynél...ugyanis kifejezetten fakónak tűnt, kontraszt gyenge, feketék inkább sötétszürkék :F

    Kértem távirányítót, rendesek voltak és otthagytak vele (nem okoskodtak meg kamuztak mint a testvér áruházban) és jól megnyomkodtam, és sajnos nem láttam hogy be lehetne állítani a színeket külön, csak hideg-normál-meleg sémát láttam. Ha tényleg nincs akkor az elég kicseszés, gondolom csak azért mert ez a legolcsóbb Pana vonal, de azért akkor is... :((