Hirdetés
- Milyen videókártyát?
- GeForce RTX 5060 Ti: Ha az ár jó, minden jó (lenne)
- HTPC (házimozi PC) topik
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Hobby elektronika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Androidos fejegységek
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Bluetooth hangszórók
- Hardverbálák rakodása nélkül nincs hétvége
-
PROHARDVER!
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Atomgeszi
nagyúr
Ez már akkor is volt. Mégis kifizették.
Mondjuk akkor 2700 volt a visszaposta.. most ahogy nézem a külföldi csomag erre 14140 ft...
De, ha levélként küldeném ajánlva elsőbbségivel akkor 3000.
Kérdés, hogy levélként elmenne-e a bubis boríték?! Olyan 20x25-ös bubisba beleférne.
-
Atomgeszi
nagyúr
Sziasztok.
Elakadtam a garanciális PP visszaposta fizetésével kapcsolatban.
Felvettem a kapcsolatot a fasttech-el, mondták, hogy próbáljam meg megjavíttatni helyileg a terméket, vagy ,ha nem sikerül, akkor küldenek RMA számot és küldjem vissza.
Mivel nem tudják itthon megcsinálni, úgy döntöttem, hogy visszaküldöm a terméket. Az összefoglalóban megtaláltam a leírást. [link]Május 27-én történt a kifizetés, szóval elvileg még november 27-ig van vásárló védelmem, de az activtiy alatt nem ajánlja fel ennél, hogy "Visszaszállítási díj visszatérítéseVisszaszállítási díj visszatérítésének igénylése"
Hanem csak ennyit ír:
Segíthetünk?Probléma esetén az alábbi időpontig vegye fel a kapcsolatot az eladóval a PayPal rendszerén keresztül: 2019. november 23.. Előfordulhat, hogy jogosult a vásárlói védelemre.Akkor most mi van? Nem tudom már kérni tőlük a visszatérítést? Nem fél évig lehetséges?
-
anorche1
őstag
A paypal -emem country -nak Andorra lett beállítva, ezért ugye nem tudom igényelni a visszaposta kifizetését. Eddig nem foglalkoztam vele, mert csak olyanokat rendeltem, amiket ha rossz sem éri meg vissza küldeni. Most viszont nagyobb összegben rendelnék, ezért kellene egy új paypal fiók, magyar country -val.
Hogyan csináljam?
A jelenleginek az emailcímét módosítom valami másra, ez oké. De mi lesz a kártyával? Egy kártya tudtommal csak egy fiókhoz lehet beállítva. Ha meg innen törlöm, akkor az esetleges refundokat hogyan kapom meg? -
Botigta
aktív tag
Bocsi-bocsi, szerintem pont akkor küldhetted a válaszodat, amikor én írni kezdtem.
Viszont az sehol sincs leírva, hogy a temék disputjának milyen stádiumban kell lennie.
Nem tudom érted-e, mire gondolok:Azt csak nem teszem meg, hogy se szó se beszéd feladom a postán a cuccot, aztán igénylem a postadíjat, miközben még azt sem tárgyaltam le senkivel, hogy visszakapom-e a termék árát. De ha még most fogok bele a disputba, akkor ezek szerint tutti kicsúszok a visszaposta 14 napból...
A PayPal sem kérdi, hogy mit egyeztünk az eladóval? Csak fizet, ha feladtam?
-
Botigta
aktív tag
Üdv ismét,
Ha a PayPal dispute lehetőség idején belül kiderül, hogy a termék hibás, és visszaküldés leigazolása kell a refundhoz, ebben az esetben lehet kérni a visszaposta költségét?
Köszönöm a választ -
válasz
hege21 #24854 üzenetére
Az országba megérkezés lényegtelen, akkor jár vissza valami, ha átvette, a státusz kézbesítve kell hogy legyen, ezért célszerű tértivevényesen küldeni, értesíteni a címzettet, hogy megérkezett és legyen szíves vegye át.
Ez a bejegyzés szükséges: Item delivered vagy Delivery at post office registered, nem az Arrived in the destination countryA visszaposta árának visszatérítése a feladástól számított 15 napon belül lehetséges a PP-től kérni, ha rajtuk keresztül lett fizetve
-
peestike
senior tag
válasz
hege21 #24854 üzenetére
Na ez elég kemény! A visszaposta árát nem fizetted vissza paypal-éktól? Meg mikortól van a posta oldalán a célországba elküldve? Nem lehet, hogy eltűnt a csomag? Ha régen így áll a postánál lehet érdemes lenne a kerestetés... Meg ha eltűnt legalább a posta fizet kárpótlást, ha jól gondolom.
-
maj-viktor
őstag
válasz
janaman01 #22858 üzenetére
Akkor ezzel a gonddal inkább a PayPal felé kéne írnod... mert akkor a régi "kód aktiválás nem történt meg annó" és lehet még azt a kódot várja a rendszer... esetleg régi e-mailek között körülnéznék... mikor volt az aktiválás és régi bankszámlakivonatot is így... lehet az megoldaná! (bár kötve hiszem, annak is biztos van egy "lejárati dátuma")
Mivel eléggé specifikus probléma, így a paypal felé írnék... otp bank ezügyben tényleg nem sok mindent tud segíteni! (mondjuk ha -400 Ft eltűnt, azt kéne látniuk)
Anomália part2De a paypal felületén amúgy a "kód beírást kéri" az adott kártyára most!?
Majd jön V/ ő jobban képbe van - gyakrabban találkozhat itt ilyen problémával... bár én is ~2éve olvasom ezt a topikot ilyen helyzet nem rémlik, hogy volt, így rávaló precedens... PayPal-nak írnék, hogy mi a helyzet... régi aktiválás nem történt meg, bla-bla-bla
https://www.paypal.com/selfhelp/home(#22859) F1rstK1nq
Ha bankkártyával fizettél, oda megy vissza a pénz, annak meg kell egy 2-4nap
(ha paypal egyenleg, akkor ott azonnal kéne látszódnia - de gondolom csatolt kártyáról van szó... így ~3nap múlva megkapod)(#22860) lilp
1. Alapból én ilyen esetben inkább full refund-ra játszanék és nem cserét kértem volna...
2. A paypal visszafizeti a visszapostát... (bár abból valszeg kicsúsztál, mert a feladástól számított 14napon belül igazolni kell)
http://prohardver.hu/tema/paypal/keres.php?type=-&stext=paypal+visszaposta
https://www.paypalobjects.com/webstatic/en_GR/mktg/consumer/pages/returns/Formulaire_CEE.pdf
3. Nem tudom most milyen fázisban vagy a paypal vitában... mikor vetted a készüléket / mikor postáztad vissza / mikor indítottad a vitát (így nem lehet pontos tanácsot adni)Feltételezem paypal vita és visszaposta... így oda igazolnod kell, hogy visszapostáztad élő TN számmal...
Kínai újévkor megáll az élet ott, így nem csodálom, hogy nem válaszoltak... és az sem most volt már... vagy 2hónapja... erre nagyon "szartál rá", ahogy látom a időpontokból... pláne, hogy nem is saját paypal, így nem is tudsz belépni... de ha 2hónapja kínai újévkor indítottál vitát... azt akkor már tuti lecloseolták... annak ~2-3hét az átfutási ideje... így paypal részről erre keresztet vethetsz... max. a webshop korrektségén múlik már a dolog! Melyik webshop ez!?
-
maj-viktor
őstag
válasz
Surci1 #22663 üzenetére
Mi köze a webshopnak hozzá!? Semmi! Ez a paypal akciója... 9.300 Ft / csomagig minden ft-ot visszad, ami paypal-os vásárlás - visszaposta és igazolni tudod... ha nem regisztráltként adod fel, azt nem tudod igazolni ragszámmal, az a TN lényege!
(tértivevény hülyeség külföldre... "csak ajánlott elsőbbségi kell", ez a 9.300 Ft egy 50E Ft-ig értékbiztosított 500g alatti ajánlott elsőbbségi levél elmegy Kínába)
PayPal-t meg ne féltsd - sajnáld... egyik legnagyobb cég... Google, Apple, Microsoft, stb. után! Amennyi pénzzel lehúznak jutalékokkal / átváltással simán kifutja nekik ez az aprópénz... ha minden felhasználó igénybevenné is... aztán így is max. a paypal-osok 0,1%-a használja ki
-
luck66
tag
Olyan esetben,hogy működik a PP visszaposta térítése,ha egy csomagon belül több készülék is van?
1 vagy több alkalommal is igénybe lehet venni egy vásárláshoz? -
germinator66
aktív tag
Sziasztok!
Ha szeretném kérni a PayPal-tól a visszaposta díját, akkor meg kell várni, hogy először megkapjam a refundot az eladótól, vagy küldhetem azonnal a kérvényt?
-
zsiz
őstag
értem, köszi. nekem úgy rémlett -ezek szerint rosszul-, hogy garanciás visszaküldésre is visszatérít. így viszont nekem elég gáz.. 10k-t akar a bolt visszautalni, abból nekem 3-4k a visszaposta.. annyiért meg nem adom oda a telefont, szerintem itthon hibásként árulva aprón többet kaphatnék érte kevesebb macerával.
mindenesetre köszönöm a felvilágosítást
-
maj-viktor
őstag
Persze olyan értelemben nem voltak azok, hogy 1. nem azt küldték amit kellett volna, így nekem elég hosszú folyamatot indítottak el (amit leírtam) 2. trükközgetnek (partial - kupon, stb.) mondjuk én nem nagyon találkoztam még olyan eladóval - webshoppal, aki ne próbálna valahogy "trükközni" kisebb - nagyobb mértékben... ebay-en, ali-n is vannak ilyenek)
A korrektséget arra értettem, hogy 1. paypal már nem volt mögöttem 2. posta trackből "hihettem volna azt", hogy elveszett (persze utánajártam és kiderült mivan), így simán "letagadhatták volna", hogy nem kaptak semmit... és azért számomra 15E Ft nem kis pénz!
PayPal vitán belül az ilyenkor szokásos, ahogy gyorsba leírtam, jajj sry meg kutyafüle adunk 10%kedvezményt partial refund, stb.
Van akit ezzel bepaliznak, én kihagyom (mert olyan terméket kaptam, amivel nem tudtam mit kezdeni - számomra ~20$ értékűt 50$ helyett)
Megkaptam, hogy visszaposta esetén full refund (szokásos kör, nem első alkalmam ilyen esetben)De ők ilyenkor nem tudnak írni olyan értelemben... a paypal-nál van egy emberke, aki vizsgálja a dolgokat! (az volt balf*sz) Mert ha már volt ilyen ügyed, akkor tudod, hogy vita - eszkalálás... kapsz egy visszaposta címet és csak 1x tudsz válaszolni... melybe le kell írnod a TN számot és hogy mive küldted! (ezt normálisan kitötöttem) - ahogy pl. külön a visszaposta pénz visszaigénylő form-ot is! Ha nem lett volna valós a visszaküldésem (TN - ajánlott szelvény, blokk, etc., akkor azt se kaptam volna meg)
Nov12vásárlás esetén én rájuk írnék pluszba (nem a terméknél), hogy mi a helyzet...
(illetve biztosan megnézném a számlatörténetemet... nem e ott van, csak félrenéztem) 1-2hét alatt visszaszokott jönni a refund ali esetén... legyen az teljes - partial vagy "befagyasztott"
(ám befagyasztott esetén, ha van élő TN szám mellékelve, akkor "bonyolultabb", nem lehet ez a te gondod!? Mert ott is vannak szintek... hogy mobil helyett ékszert küld vagy pl. jutalék díjtartozása van, stb.)bic-ről meg: 146 rendelésem volt ~3év alatt - problémás kevés, de bármi probléma esetén OK volt minden! ÜSZ lebeszélés illetően 24óránként válasz...
Ahogy pl. bang esetén is ~2év alatt 50+ rendelés és szinte mind OK! (innen elég sok "drágább" 100$ terméket vettem már) bic esetén inkább csak pár $-osok
értékeléses oldalon ugyebár mint ebay / ali, meg fűt fát ígérnek a normális eladók, csak 5csillagot kapjanak! szal ott is azért csak ha nagyon olyan eladótól vásárolsz - bukhatsz bele! (amúgy paypal védelem - ali védelem)Persze mindig akadhatnak "problémásabb" esetek, de azért a többség OK! És van egy max. pár %-os hibahatár, amikor akadhat probléma, de ha azt normálisan kezelik...
-
maj-viktor
őstag
válasz
maj-viktor #18596 üzenetére
Ahogy ígértem megírom a végkifejletet...
Gyorsan leírva megint a helyzetet:
Termék rendelése: 2015.06.08.-án
feladva: 2015.06.16.-án
megkapva: 2015.07.06.-ánrossz modell-t küldtek, levelezés webshopon belül, partial refund felajánlás (kösz nem kell)...
jó ugyanez levelezés paypal-on belül... eszkalálás.... visszaposta címe megkapása...
feladva vissza: 2015.08.07.-én
célországba megérkezve: 2015.08.13.-án (track tovább nem működött - ilyen még nem pipáltam)PayPal felé szándékosan csak +2-3nappal azután adtam meg a TN számot, hogy már feladtam - él a szám 17track.net-en is...
Jó eközben ugyebár paypal visszaposta pénz visszaigénylése
(ez gyorsan pár nap alatt visszakaptam ~4E Ft)Erre paypal 1hétre rá Cancelezte a full refundomat, mondván nem valós a TN... mondom wtf? hisz ott a szám, a link, minden... úton van kifelé!
Jó postán vagy 5x voltam ezügyben (ott is gypsek dolgoznak, ők ilyenről még nem hallottak, "kerestetős (tudakovány) papír kitöltése... 2015.Szept.30...
30nap várakozás... semmi... ~35nap körül bemegyek, hogy mi a helyzet!? Várjak... jó várok... ~+45nap körül megint megyek... semmi, de holnapra utánanéznek (tényleg utánanéztek - kaptam egy levelet másnap, hogy a csomagot kézbesítették 2015.09.01.-én
mondom wtf? trackbe semmi nem látszik... jó akkor mondom írok a shopnak (mivel a paypal lezárta, így max. az ő jóindulatunkban bízhatok)
Szerencsére korrektek voltak, írták, hogy igen megkapták 2hónapja... mondom remek, és nem lehetett volna írni (hamár előzetesen direkt külön üzenetben elküldtem a webshop levelezésén belül a TN számot a paypal vita alatt is)... bepróbálkoztak egy 60%-os refunddal, meg kuponnal, mondom kösz kihagyom (hogy ők milyen kis haszonkulccsal dolgoznak... tipikus CtrlC CtrlV szöveg, első rendelőnél valszeg bejön, nálam több 100 rendelés után nem... bár megszívathattak volna, mivel a paypal protect már nem volt mögöttem, de mondom full refund... másnap elindították... 3-4nap megkaptam a számlámra vissza a ~15E Ft-ot... nem volt "egyszerű harc"!
(pénz vissza: 2015.11. 19)
Így 5+hó után visszakaptam a pénzemet... nem kis utánajárás után!
A posta track-re mondjuk kíváncsi lennék, miért "fagyott meg"...
PayPal elmehet a sunyiba, nem az első alkalom, hogy szívóznak tök egyértelmű helyzet esetén (régebben nem volt ilyen... de mostanában elég sok tévesen megítélt ítéletet olvasok nem kis összegekről)Na mindegy tanulság... ne hagyjátok magatokat... mégha minden veszve tűnik is
Webshop: buyincoins volt (régebben sokat vásároltam tőlük... mostanra már szinte minden aliexpress-es nálam)Mondjuk erről a pénzről már lemondtam, hogy meglesz az első nagyobb buktám... de mégse hahahaha!
Mondjuk nem is értem... ha vásárlás van paypal védelem (bár az se szent)... visszaposta elvesztés esetén ~10E Ft kártérítés a posta részéről!Jótanács! Ha 10E-nél értékesebb a külföldi levélcsomag, kérjetek rá biztosítást! (paypal 9.300 Ft-ig visszafizet, így azzal még simán belefér egy 50E Ft-ig biztosítás összeg, ha elveszne a csomag)
De legeslegesleges legvégső esetben (ha a paypal - posta leszar), a webshop "jóindulata".... (ahogy most esett nálam!
Persze az is röhej, hogy azért kell örülnöm, hogy pénzemnél maradok! Meghogy rendelek valamit, nem azt kapom amit rendeltem és még én járok utána 1000x és "visszakapom azt a pénzt", ami az enyém és nem én csesztem el! De ez van sajnos!
-
maj-viktor
őstag
A telefon árát a webshoptól (PayPal-on keresztül)
A visszaposta árát a PayPal-tól (9.300 Ft-ig visszafizetik... amibe gyakorlatilag bármi belefér, ha nincs 2kg, csak egy űrlapot kell kitöltened)
A hibás ÁFA-t meg inkább a NAV-nál kéne reklamálnod... (meg persze a webshopnál is próbálkozhatsz, de max kapsz egy kupont)egyszóval ebben a történetben max az ÁFA-t bukod...
(1. legközelebb EU-n belül vásárolsz, ha az egész garanciáztatás / vámolás téma zavar 2. jobban utánaolvasol, hogy mit hol - hogyan rendelsz... EMS instant vámolás - azt érzem az írásodon, hogy az egész ÁFA-fizetést sérelmezed leginkább)Nekem most van egy visszapostám... elveszett! Nem a webshoptól / PayPal-tól kérek kártérítést, mert nem az ő saruk, hanem a postától...
-
#39868659
törölt tag
Bocsanat ha masnak egyertelmu a valasz a kerdesemre nekem sajnos nem. Es azert is bocs ha valamikor mar ki lett targyalva. Vettem ebayen egy kutyut ami hibas. Egy honap visszakuldesi garancia van irva ra. Hibas vissza kellene kuldjem, ebayen nem valaszol. Addig rendben vagyok, hogy nyitok egy vitat paypalon, de ..
ezzel kitolodik az 1 honap? Ha visszakuldom a paypalos visszapostaval es cseret akar kuldeni el kell hogy fogadjam? Merthogy akkor mar ugy nezne ki 30 eur a posta 18 eur a cucc. Ha nem tolodik ki az 1 honap es kenytelen vagyok visszakuldeni van valami biztositek, hogy nem bukom az egeszet? Koszonom -
maj-viktor
őstag
válasz
sanzi89 #18677 üzenetére
https://tracking.dpd.de/parcelstatus?query=05165003362912&locale=hu_HU&Tracking=Keres%C3%A9s
Ez már eszkalálva van!? Ha jól látom nem... így tudod a PayPal adtára adni, hogy valami nem kóser!
Amúgy ha jól látom - értelmezem... megadták a TN számot...
Ilyenkor ha nincs még eszkalálva, akkor amit tudsz tenni, hogy eszkalálod, ha meg eszkalálva van, akkor várni... sajnos lassan örlődnek a paypal kerekei!Amúgy én írnék egy e-mailt angolul a paypal felé, hogy xyz ügyem esetén a TN alapján, mivel EU-s csomag 1-2héten belül megkellett volna érkeznie... eltelt 3+hét és a futártól azt a tájékoztatást kaptam, hogy elveszett a csomag!
És ugyanezen e-mailt a webshop felé is elküldeni, hogy legyenek szívesek már ránézni a ügy aktájára...
Nekem most szintén egy ilyen ügyem van, amit korábban írtam, csak még nem volt lehetőségem intézni személyesen postán... ki-visszaposta... valós élő TN-el, melyen láható, hogy 1,5hónapja megérkezett az országba... Kína, de semmi további infó nincs róla! Így én is - én sem kaptam kártérítést, hanem a posta felé tudok reklamálni!
Itt is hasonló helyzet van... a feladó a futártól kérhet kártérítést (dpd esetén asszem 150E Ft-ig alapból biztosítva van a csomag)... míg te mint címzett a PayPaltól kell kapd meg a visszapénzt 136$
Viszont mivel van élő TN... így ha figyelmetlen emberkét kapsz majd simán lezárják, hogy nincs itt semmi gond... úton a csomag!(sajnos elég értetlenek dolgoznak főleg ilyen kínai webshopok esetén "kínai angollal" és jó 3-5 levélváltással lehet csak a tudtukra adni hogy mi is a pontos probléma... pl. most elveszett csomag)
-
maj-viktor
őstag
Természetes már eszkalálva lett.. úgy kaptam visszaposta címet... Paypal case-n belül... a TN legfrissebb infója meg a fenti... ismerős, hogy ott Kínán belül még sok idő, míg mozog a csomag, aztán még megint sok idő, míg átveszik... de ezaz... feladva... 6nap alatt odaért az országba... és 1hónap alatt országon belül nem tudott eljutni a megfelelő helyre... Mindegy a paypal felé írtam... shop felé írtam.... legalább ők válaszoltak - ne aggódjak, bla-bla-bla!
Csak a röhej, hogy lassan 1,5hónapja adtam fel és még mindig nem kapták meg... (az meg már egy másik dolog, hogy amúgy, hogy Jún. elejei rendelés... 1hó míg megjött... rosszat küldtek... levelezéssel elment újabb 1hó... majd visszaposta... aztán még én vagyok mínuszban!Mindegyis... megyek majd postára... mert mivel 30nap alatt nem kapták meg (nemzetközi esetén ennyi a határidő), így benyújthatok kerestetést....
betegesen hosszú posta ÁSZF kiemelések!
http://prohardver.hu/tema/kulfoldi_rendelesek_nyomkovetes_stb/hsz_55000-55000.html"9.2.2 b) A feladó által értéknyilvánítási összeg meghatározása nélkül, de ajánlott
többletszolgáltatással feladott küldemény megsemmisül, teljesen vagy részlegesen
elvész, illetve megsérül, a Posta kártérítési átalányt fizet. A küldemény
ba) megsemmisülése vagy teljes elveszése esetén a fizetendő kártérítési átalány
összege 30 DTS (SDR);
bb) részleges elveszése vagy megsérülése esetén a fizetendő kártérítés összege úgy
aránylik a kártérítési átalány ba) pontban meghatározott teljes összegéhez, ahogyan a
keletkezett kár aránylik a küldemény teljes értékéhez. ----------------------------- Hmm szóval a külföldi ajánlott általánykártérítés 30DTS * 360Ft = 10.800 Ft"Hmmm még ezzel, ha "elveszettnek nyilvánítják" is legalább "csak" -5E-re leszek mínuszba, az is valami... ahogy lesz időm intézek valamit postán és megírom a fejleményeket (ha másért nem - másnak okulásul)
-
maj-viktor
őstag
Nekem pont most van egy problémás esetem... visszaposta... minden bizonyíték mellékelve! És lezárták! Nuku pénz... laza 15E Ft mínusz... próbálkozok "fellebbezni"... (régebben is volt ilyen esetem), de most elég szarul áll a helyzet... egyedül talán a shop jóindulatában bízhatok... mert tőlük legalább már kaptam választ, hogy "várjunk még"...
Bár mire... TN történet-em (aug20 óta semmi):
2015-08-20 14:51
广州互换局, 已进口互封(国内经转)
2015-08-18 15:25
广州互换局, 已进口开拆
2015-08-13 14:09
北京互换局, 已进口互封(国内经转)
2015-08-13 14:09
北京互换局, 已进口互封(国内经转)
2015-08-13 09:31
北京互换局, 已进口开拆
2015-08-09 01:23
布达佩斯, 离开
2015-08-07 15:21
匈牙利, 已收寄
-----------------------------------------------------------------------------------------------
2015-08-13 09:31
Célországba megérkezett / Arrived in the destination country
2015-08-09 01:23
Célországba elküldve / Item sent abroad
2015-08-07 15:21
xxx posta, Küldemény postai átvétele / Item acceptedSzal azért a PayPal védelem sem szent!
De tény az esetek 90%-ában a vevő javára dönt...Bár itt most jól megszívattak... (mást küldtek), vita keretében megbeszélem visszaküldöm megadott címre... bla-bla-bla, intézkedek azonnal TN-el elsőbbségi meg minden szokásos... minden OK, ahogy kell, erre most jött pár napja az e-mail paypal-tól, hogy close-olták az ügyet...
Írtam nekik, hogy mire fel!? Kértek feladási bizonylatot.. megkapták, stb.
Áhhh röhej! Szarjanak sünt! Vicc!Bár tényleg nem értem mire fel nem döntöttek nekem... valós TN van - látszik mindenhol! Mellékeltem mindent, erre ez! Na mindegy... ment az újravizsgálásra a kérelem meg shop felé is, hogy gebasz van!
(általában mindig megoldottam bő 5év alatt, de asszem most elkönyvelhetem az "első bukásomat", nem is kis összeg... -15E Ft) -
szmyky
aktív tag
válasz
maj-viktor #17968 üzenetére
Szia!
Levelezek velük, de nem tudok tőlük kicsikarni egy visszaposta címet...valami szerviz dolgot emlegetnek, hogy vigyem szervizbe, de ne legyen túl drága és ők beszállnak a költségekbe.
viccesek
De könyörgöm 3 napos telefonról van szó!!!
Élni szeretnék a jogommal és vissza szeretném küldeni és adják vissza a pénzem!Kénytelen voltam a PayP-re terelni, mert nincs kedvem fél évig irkálni nekik.
Ha most a Dispute-ban ad címet és én elküldöm a telefont nekik, akkor zárnom kell a vitát?És ha megérkezik hozzájuk a teló és ők nem fizetik vissza, akkor újra nyithatok Disput-ot?
Köszi!
-
maj-viktor
őstag
Először természetesen érdemes "házon belül" intézni a problémás eseteket az adott shop ügyfélszolgálatával... ha ott nem jutsz semmire... paypal vita keretében általában "kedvesebbek", mert ott már muszáj nekik, hisz ők kezelik a pénzüket... mármint a PayPal és ha problémás a tranzakció, akkor visszatartják ugyebár a zsét!
Bár az még mindig nem derült ki, hogy akkor most e-mailbe levelezett már velük, vagy hogy - honnan van visszaposta címe!?
-
maj-viktor
őstag
válasz
szmyky #17949 üzenetére
Hello!
Én pont most csináltam egyet és ma jött az e-mail, hogy minden OK, jön a visszaposta költség refund! (paypal return - visszaposta visszatérítés)
Kell nyitnod ügyet, mert ha megnézed a kitöltési form-ot, ott kérik a tranzakció számát...
(bár most hogy mondod, nem a "vitaügy számát kérik", hanem "csak" a tranzakció számát)De kérdés, hogy postázod vissza, hogy van visszaposta címed!? Ez általában ugyebár úgy megy, hogy dispute alatt megbeszélitek, hogy visszaposta kell...
-
maj-viktor
őstag
pozitív tapasztalatok...
janaman01 & SOAD19 (paypal visszaposta)http://prohardver.hu/tema/paypal/hsz_16858-16876.html
-
maj-viktor
őstag
válasz
SOAD19 #16871 üzenetére
Nem igazán.. de nem olyan bonyolult egy google fordító is segít...
De kb. ennyiből áll:
Név
ország
paypal acc e-mail cím
paypal tranzakció szám
visszaposta költsége
visszaposta országaA pipákat kipipálod, mely, hogy igaz adatokat adtál meg, meg elolvastad a szerződést, meg 14napon belül vagy még stb.-stb.
De ha csinálod - elakadsz segítünk sztem...
-
maj-viktor
őstag
válasz
janaman01 #16865 üzenetére
Ha PayPal-os fizetésről van szó... Buyer Protection-ra... regelve erre... (bár ahogy tudom az újabbakat - újabbaknak már automatikusan jár a PayPal használat mellé... én nemtudom, amikor új volt beregeltem az e-mailemet, hogy akarok majd élni vele, ha ilyen esetem lesz)
De így összességébe, amúgy sztem van! (ismerősnek feladóvevény alapján fogadták el)
(bár a biztonság kedvéért nem ártott volna a blokkot is megtartani... minél több "bizonyíték", annál több esély)ARRA FIGYELJ!
Hogy a feladási dátumtól számítva 14napig tudod benyújtani az igényt...
(én ezt tudtam, csak nem volt időm foglalkozni, így egy ~3E-s visszapostámat buktam, mert kicsúsztam a határidőből... bár én már annak is örültem, hogy nem buktam egy 20-30E-s tételt... mert ezt kellett visszapostázni... és -3E bukóval is jobb vagyok, mint -20-30E-rrel)DE már több pozitív visszaposta - visszautalást láttam - hallottam itt is fórumba, ismerősi körben is, szal "létező dolog"
-
maj-viktor
őstag
válasz
SOAD19 #16861 üzenetére
PayPal-nak visszaposta akcióját olvasd el, amit előttem írtak...
Még a visszapostádat is visszakapod évi 12x alkalommal (szal havi 1x) ~6E Ft / csomag költség körül...http://prohardver.hu/tema/kulfoldi_rendelesek_nyomkovetes_stb/hsz_55029-55029.html
PayPal visszaposta akció refund - visszaposta - visszatérítés - PayPal Refunded Returns
https://www.paypal.eu/returns/
https://www.paypal.eu/refundedreturns/generalconditions/
e-mail ahova küldeni kell a kitöltött formanyomtatványt:
paypalreturns@telusinternational.com
Formanyomtatványuk:
https://www.paypal.eu/uploadedFiles/wwwpaypaleu/Campaigns/FreeReturnShipping_2014_EU_en/PayPal_Refunded_Returns_form.pdf/szerk
Miből él!? A jó kis jutalékokból / tranzakció... ~5%...
(vevőnek ingyenes, eladónak jutalékos, melyet beépít az árba)
Meg a valuta átváltásokból melyeket a +10Ft-tal váltanak, mint a bankok... én is örülnék egy ilyen cégnek... szal nem hülyék dolgoznak ott... röpködnek a milliók.../szerk2
(#16863) aytukabozs leírta ugyanakkor a frissítésem alatt - ugyanezt... -
maj-viktor
őstag
válasz
Marci79 #16709 üzenetére
Igen! Eszkaláld (escalated to claim)... így ha olyan az eladó, aki még a case alatt sem "levelezett"... jó eséllyel a eszkalálás alatt sem fog / érdekli az ügy... így automata a te javadra döntenek...
Persze kérdés mi miatt indítottál ügyet... ahogy leírtam korábban (TN nélküliség - nem jött meg, TN-es csomag nem jött meg, hibás termék jött, stb.)Hibás esetén partial refund... vagy drágább termék esetén visszaposta full refund!
(de ha totál nem kommunikál az eladó, akkor "te nyersz") -
maj-viktor
őstag
válasz
Marci79 #16707 üzenetére
eszkalálás esetén lép csak a "paypal"... ez ~2hét a close-olástól számítva!
Ha nem eszkalálod, akkor automata úgy veszi a rendszer, hogy megoldódott az ügy és az eladó javára dönt... eszkalálás estén mérlegel "a paypal"... és dönt valaki javára a bizonyítékok szerint... esetek 80-90%-ban a vevő javára.. kérdés mi a probléma!? TN nélküli csomag esetén látszik... TN-es csomag esetén látszik... hibás termék esetén képeket kérnek... olyan termék esetén, ami drágább... visszaposta után refundolnak...A kérdésre a válasz: case nyitás után (ha jól emlékszem) 2hétig van lehetőséged eszkalálni... de erről e-mailba kapsz folyamatos tájékoztatást, illetve ha belépsz a "resolution center"-be ott az adott ügynél látszik meddig lehet eszkalálni az adott ügyet (case-t)
-
axioma
veterán
válasz
aronpapa #16644 üzenetére
Claim, max ird bele, hogy folyamatban vagy es xy datumig hajlando vagy va'rni a valaszra, megerkezesre, visszakuldes igazolasra. (Raadasul akkor a claim me'g jo sokaig nyitva maradhat. Le ne zard csak azert, mert kaptal egy kovetesi szamot!!!)
Ja es nemreg linkelte valaki, hogy van visszapostazasra visszaterites, azt se feltetlen bukod, csak igenyelni kell. Olvass vissza. -
maj-viktor
őstag
válasz
aytukabozs #16585 üzenetére
Pontosan, ha az eladó nem ismeri el a hibát... akkor ha jól emlékszem a vita indításától számított 2hét múlva záródik (close) a dispute... (ezt nem szabad hagyni) így ezt eszkalálni kell a határidő előtt (ha jól értem május 10), szóval május 8.-a körül nyugodtan nyomj rá... (escalate) addig meg minden olyan infót írj be a komment mezőbe, ami hasznos lehet.... legyen leírva minden, hogy ezt rendelted... ennyiért... ezt kaptad... ez hiányzott a csomagból... videó link, akkor az unboxing-ról, stb.
És nagy valószínűséggel a te javadra döntenek.... vagy ha olyan érték, akkor megkérik, hogy postázd vissza a "hiányos csomagot" és csak úgy kapsz full refundot! (ez egy ~3-4E Ft-os visszaposta költség, viszont most a PayPal legújabb akciója szerint a PayPal ezt is visszatéríti, csak egy külön nyomtatványt kikell tölteni - és elküldeni nekik e-mailbe a visszapostától számított 14napon belül)Amúgy milyen termék típusról van szó és mekkora értékben!?
Ha esetleg idáig jutsz (visszaposta és visszaposta költség visszaigénylése), akkor ezek a "hasznos infók - linkek":
PayPal visszaposta akció refund - visszaposta - visszatérítés - PayPal Refunded Returns
https://www.paypal.eu/returns/
https://www.paypal.eu/refundedreturns/generalconditions/
e-mail ahova küldeni kell a kitöltött formanyomtatványt:
paypalreturns@telusinternational.com
Formanyomtatványuk:
https://www.paypal.eu/uploadedFiles/wwwpaypaleu/Campaigns/FreeReturnShipping_2014_EU_en/PayPal_Refunded_Returns_form.pdf -
aytukabozs
addikt
válasz
ouzohuto #14447 üzenetére
Nyitott dispute mellett más semmit ne beszélgess velük emailben, csak PP felületen.
Az antelife-nél alap hogy javítani akarnak ne törődj vele, kérj full refundot (a visszaposta költségét sajnos bukni fogod) de javítgassák csak maguknak a telót, (illetve annak a szerencsétlennek aki majd a következő villámakcióban megkapja :/)
Szóval ragaszkodj a pénzedhez, ha még napokig üzengetnek a dispute-ban hogy küldd vissza (fognak ebben biztos vagyok), akkor meg CLAIM-mé fokozod a dolgot és bízol a PP-ban.
-
Unsign
tag
Sziasztok,
Claim-ben elírtam a visszaposta tracking számát. Milyen címen tudom felvenni a kapcsolatot a Paypallal, hogy javítassam?
Előre is köszi!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Milyen videókártyát?
- Politika
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- One UI 7 frissítés: volt, nincs
- Építő/felújító topik
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Ford topik
- GeForce RTX 5060 Ti: Ha az ár jó, minden jó (lenne)
- Parkside szerszám kibeszélő
- További aktív témák...
- Eladó alig egy hónapos ITX irodai konfig i5-14400-32GB RAM- 512GB SSD (számlával és garival)
- Playseat gearshift holder váltótartó
- Hibás? Dell 7410 laptop (13,3FHD/i5-G10/16GB/256SSD/Good)
- Kedvező ár! Lenovo ideapad 320 laptop (15,6FHD/I3-G7/4GB/256SSD/Magyar)
- Kedvező ár! Lenovo X1 laptop-tablet (13,5-3K/I5-G7/8GB/256SSD) + ceruza
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L380 - i5-8GEN I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD / MT I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- AKCIÓ! Sony PlayStation 5 Slim 1TB SSD lemezes konzol + fejhallgató garanciával hibátlan működés
- iPhone 16 Plus 128GB, Független, Újszerű, 100%, Garanciával!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Huawei Watch GT2, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest