- Samsung LCD és LED TV-k
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Hobby elektronika
- Milyen TV-t vegyek?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Notebook / laptop alkatrészek cseréje (processzor, RAM, HDD)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen processzort vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
Hirdetés
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
ph A vállalat egy olcsóbb fajta, két színben választható, vezetékmentes modellel és két érdekesen festő koncepcióval jelentkezett.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
TasiA
senior tag
Jónak mondod milyen a xenon!
Igazából jól beszélsz, csak a refinél az a pár másodperc amíg (ha nem lenne folyamatos tompított) kb vakon mennél, főleg óccsó szetteknél. Na meg szintén az óccccsóóó szettekre jellemző, hogy állítgathatod te a lámpád reggeltől estig, ha a vetített kép egy rakás szar, mert a xenon fókuszpontja köszönő viszonyban sincs a halogénével, helyette egy elmosódott paca. Világít az kiba*ott fényesen, csak éppen körbe a fél világot, mikor elmennek melletted, a szembejövő autóban még a tetőkárpit is fényes, meg a hátsó sorban utazók fancsali képét is látod. Az autómban most van a 3. szett, ami végre elfogadható vetített képet ad. Ködben még nem próbáltam a xenont, jó??[ Szerkesztve ]
-
_seth_
veterán
Csak olyan van ami tartalék.
Ui.:
-Motorola V3 töltő (nem eredeti) 500 FT
-Logitech rádiós optikai egér pendrive méretű usb vevővel (2xAA elemes) 1500 FT
-Castrol Magnatec 10W40 1L bontatlan olaj (disel) 1500 FT
-Opel féktárcsa 236-os hűtött + hozzá betét (pár ezer kilométert futott max, hibátlan, újszerű, kadett, astra, vectra, calibra, corsa, tigra és társaikhoz jó! (akár kompletten féknyereggel!!!) ár megegyezés szerint
-Opel légszűrő-pillangóház összekötő gumicső (Kadett, Astra, Calibra, Vectra) 2000 FT
-Opel Vectra B1 fényszórók, indexek 1000 FT-tól
-Opel Vectra B 5 ajtós tetőkárpit 5000 FT
-Opel Vectra B jobb oldali szélterelő ajtóra 2000 FT
-Opel Vectra B fekete belső kilincs szett 3000 FT
-Opel Vectra B1 pezsgő metál hűtőrács Opel jel nélkül 1500 FT
-Opel Kadett (D/E) plüs fejtámla pár 2000 FT
-Opel Kadett komplett műszerfal levegőnyílásokkal digit fedélzetis verzió 2000 FT
-Opel Kadett GSi küszöbspoiler pár 3000 FT
-Opel Kadett GSi csomagtérajtó gyári szárnnyal, teljesen lefalazva, ablaktörlő lapáttal és motorral 5000 FTIntel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
Lemaradt:
-Opel Vectra B1 fényszórók, indexek 1000 FT-tól
-Opel Vectra B 5 ajtós tetőkárpit 5000 FT
-Opel Vectra B jobb oldali szélterelő ajtóra 2000 FT
-Opel Vectra B fekete belső kilincs szett 3000 FT
-Opel Vectra B1 pezsgő metál hűtőrács Opel jel nélkül 1500 FTIntel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Zewa
senior tag
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz cellpeti #22142 üzenetére
Nekem az van benne. Veszel dupla DIN-es fejegységet.
A gyárival nem mész semmire, utólag belebarkácsolni meg nem szerencsés, mert antennát kellene cserélni, azaz tetőkárpit le.#22143: azért nagy navi sosem volt benne, csak egy színes kijelző.
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
gabipaci
addikt
válasz KonzolKartel #22516 üzenetére
Szia!
Egyet kell értsek Jim Tonic-al, bőröztesd be a kormányod!
Az a multi kormány csak nagyon nagy költségek árán fog működni, főleg ha nem a 6 gombosat vetted, hanem a ránc-felvarrott 4 gomb 2 görgőset. Akkor tutti hogy kell a hifit is cserélni, a kijelzőt, a kábelt a kijelző - hifi - kormány között, műszerfalat kell kivenni, tech2-vel (jó esetben op-com-al) kell tanítani.
Nagy macera.
Én belementem pár ilyesmibe, elég zsebbenyúlós.
-hátsó ablakemelő gyári, kábelezéssel, tanítással, jesszus, szétbontottuk a kocsit, +tech2
-könyöklőbe a gyári fűtés beszerelése, műszerfal le, fűtés elosztó doboz szétszerelése, rémálom
-gyári bluetooth utólagos szerelése, megint bontás, +tech2
-esőérzékelő tetőkárpitbontással, +tech2
ez így kb alsó hangon 250ezer forintomba került anyaggal együtt.
Szóval ne menj bele, ha csak nem vagy fanatikus, mint én
Mondjuk már nem sok minden kell, hogy azt tudjam mondani, oké, már nem kell bele semmi más.
Talán a TPMS még jó lenne, mert a 19-es kerekek nem szeretik, ha nincs meg a nyomás a gumiban, és drága a hegesztés!Ti honnan tudjátok itt topikon belül, hogy kinek milyen autója van? Ennyire ismeritek egymást, vagy valahol le van írva?
Logitech hardware tester
-
Okuyama
tag
válasz F_Gergely #25908 üzenetére
Hello ,látom csak sikerült vásárolnod egy Vectra-t Nos látom neked is van mit cserélgetni rajta , nemtudom írtam e de énis ugyanebben a cipőben járok .2.0 dti 101 lovas Dizel Caravan fekete színű .Németországból behozott autó , jelenleg készítem felfele KPM es vizsgára + regadó ...Már elég sokmindent kicseréltem benne .... tetőkárpit ,kapcsolók , km óra,közpintzár stb ...Lényegében csak a belső teret kellet rendbe tenni .Meg kapott 1 pár komplett gyári ujj fényszórót is Motorikusan egyébként kifogástalan füstmentes motor még hidegen is .Én nemtudom hogy van e ilyen de állítólag a kinti tulaj 2T Olajat öntött a gázolajhoz rendszeresen hogy csökkentse a kopást , nemtudom hogy van e benne valami de a motorja tényleg kifogástalan .Viszatérve a problémáidra ha úgy döntesz hogy kulcs szettet keresel nálam van komplett zárszett 2 db gyári kulcsal ,inmo chip-el központi zár motorral minden sallanggal együtt cakk pakk , indexkarom is van ha végül cserés .Meg persze minden más egyéb ,ha kell valami írj megoldjuk
-
F_Gergely
őstag
válasz Okuyama #26284 üzenetére
Igen én is erre gondoltam, de akkor új zárak, új gyujtás, stb.
Fogalmam sincs anyagilag hogy jövök ki jobban. Meg kéne találnom olyan helyet ahol ezt megcsinálják.
És ugye gyári kulcs kéne nekem, nem valami kinai olcsó hulladék ami fél év múlva besz@r..#26286) Findzs:
És még lesz is, a tetőkárpit le van rogyva, azt is rendbe kell majd rakni, a hátsó ajtó komplett csere mert rohad és törve is van, a hátsó kerékivet cserélni kell majd mert rohad, a kocsi hátulját fényeztetni kellene majd mert be van mattulva. 400 volt a kocsi meglássuk mennyi lesz a rendberakás költsége. De abban biztos voltam hogy kell rá költeni, mert elég lelakott, látszik hogy marhára nem foglalkoztak vele. Én úgy gondoltam 400-at megért, aztán persze lehet nagy bukta lesz az egészből[ Szerkesztve ]
-
DopeBob
addikt
válasz DopeBob #26851 üzenetére
Tetőkárpitot lehet valahogy javítani, anélkül hogy kiszedném? Nem tudom mi lett vele, egy két helyen elvált az anyag és így lóg, főleg az első két ülés között. Be nem ázik szerintem sehol itt elég sok eső volt most, de nem érzetem vizesnek/nedvesnek. Valami olyasmire gondoltam, hogy pl inekcióstűvel egy két helyen nyomnék alá valami ragasztót, de mit ami nem áztatja át a kárpitot? Az csúnya lenne
MZ/X
-
DopeBob
addikt
válasz Lomha 8V #26854 üzenetére
Pár helyen odaragasztanám, hogy ne lógjon ilyen idétlenül mi a baj vele? A tűbe nem fog belekötni, hogy a pillanatragasztó se köt bele a dobozába
Közben keresgettem neten is, ajánlják még a gombostűt de a legjobb kiszedni a tetőkárpitot, régit levakarni, felragasztani egy újat aztán mehet vissza...
MZ/X
-
Lomha 8V
addikt
(#26859) gzbotii: Melyik motorral szeretnéd? Mert 1.2-ből is több verzió volt.
(#26860) DopeBob: Gond az nincs vele, de milyen injekciós tűvel lehet ragasztót felszívni? 15w40-es olajat alig lehet felszívni a legnagyobb tűvel, kétlem, hogy a ragasztó menne. Egy F Astrából nem olyan nagy kaland kiszedni a tetőkárpitot, simán megcsinálod. Utána azt ragasztasz rá, amit akarsz, ha rám hallgatsz, filcet. És vödrös Palma-Tex ragasztóval, azzal a fajtával aminél mindkét felületet be kell kenni, aztán várni kb. 5 percet az összeillesztés előtt.
-
tomyoy
senior tag
válasz #81556480 #27981 üzenetére
ding ding Amúgy olyan volt mint a filmekben, amikor borultam akkor belassítottam az egészet, körbenéztem ahogy szépen lassan a papírok szállnak.
sajna videó nincs, de a kedvetekért este megcsinálom megint
rendőrbácsi nézte a papírjaimat: Tamás maga így itt ebben az állapotban ebből a kocsiból ? hogy? miért?
-hát, megmondom őszintén muszáj voltam kiszállni, mert kényelmetlen volt a tetőkárpit
Tamás, ivott? Igen. Mit? Kólát, (közelebb hajoltam)de lehet, hogy romlott volt.[ Szerkesztve ]
nyiknyiknyiknyik
-
Markizmark
addikt
Alaposan megkínoztam a múlt héten a 60 lovas kis csapott F astrámat. Be kellett húznom apám 3 tonnás megrakott kisbuszát (Puegeot Boxer 1998 1.9 szívó), mert az éjjel valami megette az akkuját.
Persze ki is kellett fordítani az autót a parkolóból, ami plusz nehézség volt az elején. Úgy álltam rá, hogy ne nagyon legyen induláskor eltekerve az én kormányom mert a jobb oldala nekem kezdődő féltengelyesnek tűnik (néha megmordul ha indulok tökig alászedve) és féltem nehogy kicsavarja a csuklót, szóval elég sokat kellett csúsztatni a kuplungot mire irányba állt és megmozdult a dög.
Aztán jött a gyorsítás ...
Egyesben nyomtam ahogy lehetett, az eleje ment jobbra balra a vizes faleveles úton... de végül a lendület beugrasztotta a gépet mögöttem.Egyébként, hogy témánál maradjak én is nem rég vettem az autót, 1 hónapja. 260k volt, 98-as, 212e km, X14NZ, metál bordó kasztni.
Rozsda alul nincs, a tankbetöltőnél kezdődik a téma, kartergáz nincs, olajat eddig nem eszi, víz tiszta. Alapjárat mászkált, injektor alatt szívott falsot, de megcsinálták 5500-ér. A hátsó dob picit lyukas, egy lemez berezonál benne egy bizonyos fordulaton. Futóművek újak, gumik 90%-osak. A hangszórók nem 100-asok benne, de utazni bőven jó. Egy kis rezgést hallok a motor felől amikor gyorsítok, de az is csak egy bizonyos fordulaton (frekvencián) jön elő. A tetőkárpit belóg, de feltűztem... Csomagtér belül hol világít hol nem, az anyós ajtóra nem kapcsol a belső világítás, a km óra kb. 30-al többet mér, a vízhőfok a műszer szerint magas, felmegy 100-ig, nyit a termosztát majd visszaesik 95 alá és tartja, HA nem nagy a forgalom a városban, mert akkor 100 fölé megy és indul a venti, lenyomja 100 alá és ott marad, de elvileg ez hőgomba hiba, vagy egyszer már szét lett szedve a műszer és elkötöttek valamit. Ez magyarázná a 30-as csalást is talán.
Nagyon költségesnek tűnő hibája szerintem nincs. Felszereltsége elég alap.
Szervó nincs, légzsák nincs, elvileg van ABS, 4 hangszóró amiből 2 szól rendesen, másik 2 halk, van nem gyári távirányítós kp zár, csomagtér viszont kulcsos.
Nagyjából ennyi.
Szerintem annyira nem volt rossz vétel.Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
F_Gergely
őstag
válasz Ruszki #28952 üzenetére
Igen az a lista rövidebb ami nem lett javítva. Először el akartam adni a kocsit de aztán a szerelőtől kezdve mindenki más meggyőzött hogy nem szabad eladni, mert lassan jó lesz az autó...
A turbó jó, első szerelő akihez vittem 250-ért akarta felújítani mert ömlött belőle az olaj.
Elvittem a mostani szerelőmhöz aki mondta a turbónak semmi baja, a tömítéseket kicserélte és azóta is jó.
Az adagolót Pesten egy helyen csinálják meg szakszerűen és garanciával (szerintem mindenki ide hordja a kocsiját én akárkit kérdeztem mindenki ugyan azt mondta) Soroksáron van egy kifejezetten adagolós műhely 90-ért csinálták meg, garanciával.
Vákumpumpát kell majd cserélnem, ABS elektronikát mert az teljesen halott, és télire kell majd egy új akksi mert a mostani gyenge.
Aztán majd a szépségre kell költsek, hátsó ajtó rohad, és flexel összeégettét a hátsó szélvédőt, bal hátsó kerékívet majd javítani kell.
A kocsi hátulját lakatolni és fényezni kell majd, első lökőst fényezni kell, és kell majd egy új tetőkárpit.
Meg majd szeretnék egy új műszerfalat, meg a belső elemeket majd cserélnem kell mert a patent fogó része egy csomó elemnek hiányzik, és zörög a kocsi belseje.
De ezeket majd bontóból összekukázom. -
INMOTEP
őstag
Üdv mindenki ,tetőkárpitos kérdésem volna .A Rokonomnak pár hónapja vásároltunk egy fasza kis ferde hátú 1.6 os 8 szelepes Vectra B-t ,sajnos lóg neki a tetőkárpit eléggé hátul ...Olvastam több helyen hogy vissza lehet ragasztani újra ,milyen ragasztót és honnan tudnék rendelni ami nem ázik át a szöveten és nem hagy nyomot ? Én magam megtudnám csinálni csak eddig még nem találtam hozzá való ragasztót ,ha valaki tud erről valamit vagy tippet adni azt megköszönném .Ha lehet pritvátban ,
Mellesleg ha valakinek kell 2.0 DTI 101 Lóerős Vectra B és Vectra C Alkatrész keressen bátran
-
F_Gergely
őstag
válasz Findzs #30486 üzenetére
Hát most éppen szerelőnél, de idézőjelben tervezett hiba, turbót kell rendbe rakni fél év után megadta magát, nem teljesen de érezhetően gyengébb volt a kocsi meg füstölt is, és nem akartam megvárni míg menet közben robban szét. Elvileg a héten meglesz, de egyébként most lekopogom rendben van. Persze azért "tuningolom" sok kis apróság, meg tetőkárpit is lóg meg akarom majd csinálni.
Ja az ablaktörlőm önálló élete megoldódott meguntam a szarakodást meg a szerelői okoskodásokat és 5-ért raktam bele egy bontottat, azóta jó! Azt mondta a bontós valszeg a végálláskapcsolója ment szét, azért kergült meg.
Szóval lassan de biztosan haladunk, egyszer csak szalonautó lesz -
sitotomi
tag
Sziasztok!
Csatlakoznék az Opel-os közösséghez, április óta egy 2002 Vectra C 2.2 DTI-t hajtok, ami iszonyatosan király :-)
(ha gondoljátok, vagy még él ez a lehetőség, képet is lökök, és akkor az első hsz-hez hozzá lehet csapni)Egyébként a lógó tetőkárpit probléma engem is foglalkoztat, az autómnak (lekopogom) ez az egy szépséghibája van. Ha van rá "házi gyógymód" szívesen vennék pár ötletet.
-
sitotomi
tag
válasz INMOTEP #30509 üzenetére
Ha GTS lenne, bizisten érdekelne is, de így sajnos nem sok hasznát venném.
Egyébként szakadás vagy folt vagy ilyesmi, nincs az én tetőkárpitomon sem, csak lóg mint a tésztagyúró asszony tricepsze... Nem tudom hogy lehetne házilag feltapasztani... Injekciós tűvel alálőni valami ragasztót... elképzelésem sincs... -
INMOTEP
őstag
válasz sitotomi #30510 üzenetére
Ha megvan a megfelelő ragasztóanyag ,szépen lehúzod róla a szövetet (( ez ilyenkor szépen le jön )) és ecsettel vagy hengerrel véknyan felviszed rá a ragasztót .Majd szépen ráigazitot ,kiteszed pár órára a napra és kész .Csak ugyebár olyan ragasztó kell ami nem ázik át és nem hagy foltot sem a szöveten ....Fecskendős megoldást szerintem felejtsd el mert telibe kell ragasztani újra ,nem lehet foltokban csak ott ahol lóg .Persze elég csak addig visszaszedni ahol lóg .Egyébként akkor szokott így leválni a gyári ragasztása a tetőkárpitnak amikor tisztításra kerül a sor és például nagyon benedvesítik a felületet .Ez átázik és már oldja is a ragasztót le az anyagról ..
-
sitotomi
tag
válasz INMOTEP #30512 üzenetére
Köszi a tippeket.
Igen gondolom, hogy ne legyen levegős célszerű visszabontani valameddig, aztán valami szilikonspaklival kisimítani visszaragasztáskor. Csak valami jó ragasztót kell keresnem.
Egyébként elgondolkodtató amit írtál, mert az előző tulaj, nagyon (itt értsd: mániákusan) pucolta, takarította állandóan a kocsit, elképzelhető, hogy adott a tetőkárpitnak is. -
őstag
Agyaltam, hogy veszek egy CID kijelzőt az ottóba, de több funkciót tudna ellátni egy raspberryPI.
Mi a véleményetek erről? [link]
Ha jól gondolom, akkor ehhez még kell maga a raspberry, mert ez csak a kijelző, illetve annak a bemenetei. 7" fér el a kijelző helyén, ami még beépíthető. Csak azt nem tudom, hogy akkor mi legyen a GID-del? Igazából sok mindent nem ír, egyedül a megtehető kilométer, amit használok. Vajon hibát dob, ha nincs bekötve? Bár láttam videot YT-n, ahol felvezette a tetőkárpithoz, és a semmi célt nem szolgáló műanyag fedélnek a helyére kötötte be.Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
#81556480
törölt tag
Elmagyarázod miért kell? (tényleg, a leírtak után kiváncsi vagyok műszakilag mi indokolja)
ki lett véve az egész irányító kar ( ha ez a neve ? ) szerelő lemérte a két végét + menetszámolás. és ugyan olyan alkatrész került bele ( ugyan az a márka). Így nem változott elméletileg semmi. lehetne futóművet állítani . meg akkor már a másik oldalit is cserélni. hogy egy idősek legyenek.
De ki lehet azt cserélni probléma nélkül.Ezt azért is mondom mert a családi F astrában volt cserélve szilent, gömbfej meg talán stabilkar az elmult 10 évben ( ennyi ! ) és 1x elvittem futóműállításra és nem keleltt vele csinálni gyakorlatilag semmit
f astra. nem űrhajó.
(#32000) INMOTEP Szereztem lámpákat, jövőhéten megy a szett a festőhöz aztán épül a gép. Kap új lengéscsillapítókat, olajcsere, minden szűrő csere, tetőkárpit, minden van Örülök neki, nagyon egybe lesz a gép ( b vectráról van szó )
[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
Sziasztok!
F astra, tetőkárpit szinte teljesen elengedett. Valaki csinált már ilyet házilag?
-
F_Gergely
őstag
Sziasztok,
Már rég jártam erre de sokat kell dolgozni, hogy legyen miből rendbe tenni a kocsit
Ma megyek délután az Osram Nightbreaker izzókért (H7+H1) kíváncsi leszek a különbségre.
A lámpák fel lettek polirozva+le lett lekkozva, 4 napos hétvége alatt pedig bekerül az új tetőkárpit, meg kicserélem a csörgő zörgő alkatrészeket.
Viszont szeretnék majd új akksit venni, mert ami most bent van még a gyárinál is kisebb.
Kinek milyen tapasztalata van, vagy mit ajánlotok?
Én eddig Varta-t néztem, azzal szimpatizálok.Egyébként a kocsi jól megy, pár hónap alatt 10 ezer km-t belepörgettem
-
KrAt
veterán
Asszem megszívtam, mert a hátsó antennámnál beázik az Astra Caravan.. Az alatta lévő gumitömítés kőkemény, cserélni kéne.
Mi ennek a menete? Gondolom le kéne szedni a tetőkárpitot, az mekkora szoppantyú?
-
Egyhapsi
csendes tag
Nem olyan nagy munka, mint elsőre gondolnád.
Azt hiszem két oldalról a műanyag borítást kell leszedni, majd ezután kicsit lefeszíthető a tetőkárpit.
A résen hozzáférsz az antenna aljához.
Egy nagy lapos anya fogja."Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása."
-
Markizmark
addikt
válasz AMD Power #38186 üzenetére
Én össze se adom... Az autó árának duplája már simán benne van. Igaz nem is ronda és nem is rossz. 2 napja jobb zenecuccot tettem bele, 1 hete meg bak + olajak + szűrő... Tetőkárpit még vissza van és a jobb első csillapító. Ja és még nyári gumi szett + felni festés + gumizás + futómű állítás.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
#81556480
törölt tag
Régen jártam erre gyerekek, de megmondom őszintén, szerintem néha elhangzik itt néhány hülyeség
Én közben azért szögeltem a gépet.
Eltört a rugóm, de akkor már raktam be két új lengéscsillapítót is előre. meg kicseréltem az egyik kutyacsontot.
A héten ha lesz kedvem a tetőkárpitot kéne cserélni. Ezek a tipik vectra betegségek megőrítenek[ Szerkesztve ]
-
bubi92
őstag
Hejj
G astra tetőkárpit probléma. Fogta magát és elengedte a ragasztás? Ragasztva van egyáltalán? Lehet javítani vagy kezdjek el bontóba kutakodni? Mennyire bonyolult lebontani? Idegállapotba vagyok
-
trassher
addikt
válasz haddent #42946 üzenetére
Szerinted aki olyan autóval jár hogy a tetőkárpit rajzszöggel van felrakva az kifizeti majd a gőzt? Meg majd megvárja míg leveszik neki az ajtókárpitokat amik utána vagy visszamennek vagy nem?
Láttam már pár igénytelen autót még igénytelenebb tulajjal, ők leszarják. Mellesleg nem 150 bar-ral fújják meg azt az ajtókárpitot.
Egy ilyen leszerelős, gőzzel kimosós, visszaszerelős munkáért simán elkérnék 10 rugót ha nekem kéne csinálni, de ezt az igénytelen tulaj nem fizeti ki. Volt olyan fazon aki azt mondta nem kell azt kiporszívózni se csak töröljék át a műanyagot. Na egy ilyen akció esetén ahogy beszáll már megint tiszta retek minden. Hidd el az ilyennek tökéletes ha kisterimózzák az ajtókárpitját.[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz Markizmark #43843 üzenetére
Köszöntem! Majd ha megcsináljuk a kollegával a szűrő és olajcserét, akkor majd nekiállunk ennek is
(#43845) (Bundás): Inkább egy olyan autót vettem, ami mechanikailag kifogástalan vagy csak simán rendben van, a külseje számomra inkább másodlagos, persze, azért ne essen szét.
A tetőkárpitot talán otthon meg tudom csinálni gyorsba, a külsejét meg majd egy karosszériásra bízom, ha majd nem lesz mínuszban a számlám"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
lsebestyen
addikt
SOS segítségre lenne szükségem, mert le van bontva a fél autó, és megakadtam. A tetőkárpitot szeretném kicserélni, viszont a c oszlopnál nem tudom leszedni a műanyag léceket. Aki már szedte le a tetőkárpitot meg a felső szigetelést, hogy csinálta? Nem akarom feszegetni, mert nagyon vékony és tuti megtörne. Mintha az öv tartaná ott a műanyagokat, de nem tudom...
szerk.: Gondolom le kellene szedni a biztonsági övet. Ennek van valami spec módja?
[ Szerkesztve ]
-
HoaryFox
Topikgazda
Tetőkárpit cserére a 35-40ezer szerintetek sok? Ferdehátú F Astra tetőablakkal.
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
HoaryFox
Topikgazda
Sziasztok!
Lenne két kérdésem, reménykedek segítségetekben!
- Az első ajtóban szeretném majd cserélni a hangszórókat. Le kell bontani ehhez az ajtókárpitot?
- Jobban járnék-e esetleg, hogyha tetőkárpitot és első ülést bontóból veszek? Természetesen ha jó állapotban vannakF Astra, '92 ferdehátú
Üdv!
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
F_Gergely
őstag
válasz haddent #46779 üzenetére
Ez egy B veki, az a nagyon kinaji első lökös meg egy sport vectra lökhárító ami olyan ritka mint az állat.
(#46789) necsak
Bontóval nincsen jó tapasztalatom ellenben sokan bontanak otthon kocsikat, azok lehetnek jó vételek, és általában korrektek is.
Hangszórócseréhez le kell bontani a kárpitot, ülés tetőkárpit lehet bontott nekem is mindkettő az pedig az ülések bőr.[ Szerkesztve ]
-
beg
veterán
válasz trassher #47587 üzenetére
Nekem is a tetőkárpitban fog, amikor cserélve lett a két hátsó pofa+ kötél, akkor pár hétig 3 katt, utána meg a csillagos ég. Azóta sem lett jobb...
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
Petyyyyy
addikt
Kértem online árajánlatot az első szimpatikusnak és minőséginek tűnő kárpitos mesternél a tetőkárpit megrenoválására. "Anyagosan szereléssel" 37K. Kicsit erősnek érzem, hiába kombi. Vagy csak én vagyok leragadva és nem úszom meg olcsóbban?
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
F_Gergely
őstag
válasz Petyyyyy #49244 üzenetére
nekem is kombim van
facebook-on vannak opelos csoportok ott érdemes. Persze van aki drágán adja a cuccait pl kapcsolók 2500-300 huf darabja én meg pár százért vettem darabját fél éve. Szóval körül kell nézni de alapvetően tetőkárpit kb 4 és 12 ezer között szokott lenni. De 6-8 a standard ár. -
bubi92
őstag
válasz Petyyyyy #49289 üzenetére
185/65 r15. ez a default méret.
hát utóbbi időben, rájár a rúd. először jött a tetőkárpit csere, aztán teljes futómű és első fék felújítás, középkonzolban kiment az izzó, majd mikor cserélni akartam szinte az összes rögzítési ponton eltört. előző futómű és fék szervíz után, most újra fék csere volt, mert előző szerelők elkókányolták a csonkállvány menetét.. ezt előző szerelő nem vette észre vagy csak baszott rá, de cserébe a toronycsapágyam sem cserélték ki, vagy kicserélték csak újra szar lett, úgyhogy azt is megint kéne. de legalább mostani szervíz alkalmával kiderült, hogy a kuplung felőli főtengely szimeringet is cserélni kell..(meg lett az oka, hogy miért erőtlen 16 szelep létére, és hova tűnik az a sok olaj) = le kell szedni a váltót, akkor már érdemes kuplungot cserélni(ott is a legrosszabbra számítok) illetve a hátsó fékeket/futóművet sem ártana rendbe hozni. ezen kívül van egy öt centis rozsda a jobb kerékdobnál.
február vége óta van nálam az autóezeket megcsináltatom, és úgy fogom tovább adni(fene azt a becsületes lelkem), szóval aki megveszi az egy pöpec autót fog kapni.
-
Petyyyyy
addikt
Na, a mai reggel jól kezdődött.
Mivel semmi más nem változott, szvsz. az utólagos trafó miatt kicsit tovább tekert reggel mire beröffent a motor. És itt véget is ért a kevésbé kellemes meglepetések sora.Amint odaértem a kárpitoshoz kivirultam. A műhelyben tényleg szakemberek dolgoznak. Látszik rajtuk, hogy értik a dolgukat és nem sajnálják azt az 5-10 percet, míg elmesélik mit hogyan csinálnak és ha otthon akarod elvégezni, hogy kellene. Ugyan nem a legolcsóbbak, de gyorsak, nem küldenek melegebb éghajlatra, ha kérdezel. Abszolút segítőkészek voltak: míg vártunk, elmeséltem a főnöknek a bánatom a xenonnal. Erre ő mondja, hogy dont fosch, megadja a cimbi számát aki az OPC-jéhez hordja az alkatrészeket. Valami mágus lehet a srác, mert szinte mindent meg tud szerezni, fejből tudja a cikkszámokat.
A tetőkárpitnak semmi baja nem volt, a tetőlemezben van egy kis hajlás. Mindenesetre szépen megcsinálták, fixen tart. Az alkatrész guruval este értekezem újra, megmondja mit, hol, kivel - nincs megoldhatatlan. Lesz megoldás a xenonra is és valószínű a MID kijelző is olcsóbban lesz megrenoválva, mint amit eddig tudtam.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
bubi92
őstag
válasz trassher #50153 üzenetére
ezt a listát két szereléssel űberelem
augusztusban elvittem, hogy kopog a jobb első. ebből lett:
-minden lehetséges szilent, csapágy elől
-fék tárcsa, fék betét
-szűrők, olaj csere
=100kmost novemberben ugye megállt alattam az autó(szó szerint a fék amit befogott, mert ugye, ha az ember 100ezret ott hagy a szervízben akkor illik szar munkát csinálni)
-fék tárcsa, fék betét
-hátsó fékbowden
-hátsó fék állítás
=80knyár közepén kicseréltem a tetőkárpitot, 10k
mind a négy lámpám kiégett egy év alatt(gondolom egyszerre lettek berakva)
~prémium kat. izzók 25k~ablaktörlők 5k
téligumival vettem a kocsit, úgyhogy vettem rá nyári kereket
-4felni 60k
-4gumi+szerelés 80kközépkonzolon beesett az óra, úgyhogy a középkonzol burkolata bontottan 5k
teljesség igénye nélkül ennyi
február óta van nálam az autó
indexkar csere kimaradt. azzal indult a kapcsolatunk 5k.
[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
Na akkor én is leírom már mik voltak.
Olajcsere, szűrök csere, féktisztítás, szelepfedél tömítés, váltó- és kézifékszoknya, tetőkárpit cseréje, mindkét első sárvédőlemez cseréje, fényezése, téli gummák, aztán most volt vizsgázni, itt csak annyi volt a kifogásuk h a lámpákat állítsuk be (otthon cseréltük ki a lemezeket, aztán lehet ott elállítottuk), de kicseréltettük a két első övet is. Most elég patent az autó, jövőre remélem csak egy olajcsere, szűrők cseréje kell.
Új hozzászólás Aktív témák
- Call of Duty: Black Ops 6
- Nézzük élőben az este folyamán érkező Xbox Games Showcase 2024-et!
- Politika
- Open Broadcaster Software OBS
- Formula-1
- Samsung LCD és LED TV-k
- XGS24 - Remekül néz ki az új Perfect Dark
- EAFC 24
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen