- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
Hirdetés
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
bbchris
senior tag
Nem tudom miért kérded de hátha segít a mi sztorink . Mi úgy jártunk az Omegánál hogy jópár hibakód előjött pl : lamdaszonda szabályozás és fordulatszámjeladó stb hiba . Utána pár nappal a légtömegmérőt is hibásnak látta . Sajnos az összes hibakódot a légtömegmérő okozta miután kicseréltük utána gyakorlatilag hibátlan lett az autó . Ebben csak az volt a hátulütő hogy nagyon sokba fájt a dolog . Elég sok hibát okoz egy rossz légtömegmérő , érdemes bevizsgálni hogy jó-e .
A lamndaszondánál mire gondolsz , a fűtőszál ellenállására ? -
aphra2
aktív tag
válasz Jim Tonic #8601 üzenetére
Hát amit eddig láttam, azokban az üveg egész felületén ( a 2 réteg között) olyan rombusz mintás nagyon vékony háló volt, mintha fűtőszál lene, de annál sokkal vékonyabb, alig észrevehető, bentről kifele nézve látható.
Szerk: aztán lehet hogy az esőérzékelőhöz nincs köze , csak fűthető az első szélvédő is.
[ Szerkesztve ]
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
fero02
veterán
válasz Tomazzo #8650 üzenetére
1. Anno én is megszenvedtem ezzel. Biztosan ki lehet bontani, de ahhoz sztem az egész kardánboxot ki kellene venni. Én úgy csináltam, h kivettem oldalt (ha jól emlékszem) a csavarokat és az anyósülés felőli lábtérbe befeküdtem és onnan dugtam be a kezem, közben óvatosan feszítettem magam fele a box oldalát. Elértem, bár nem egyszerű, hisz nem láttam mit csinálok...
2. Ha világít a kapcsoló, akkor odáig tuti van áram. Legegyszerűbb, ha lámpával, vagy multiméterrel rámérsz az üvegen található kapcsolási pontokra. Kizárásos alapon tudni fogod, h a fűtőszál ment-e szét, vagy nem jut el odáig az áram.
-
cOxeR
Ármester
válasz _seth_ #17205 üzenetére
Pontosan így tudom én is, és mindenhol ez is olvastam.
Az viszont amatőrség, de nem tudom, hogy belülre teszik-e a fóliát vagy kívülre...
Van két fűtőszálam, ami nem jó, azt előtte akkor meg kellene eszkábálnom....
Mivel lehet kimérni, mert nem tudom melyikek voltak azok? Hogy lehet javítani? -
zolikaDB
veterán
Tanksapka zárj motorhibás, irány a bontó.
Szélvédőben a fűtőszál javítandó, kiszereléskor el lett cseszve... -
Findzs
addikt
van ötletek, hogy lehet üzembiztosan egyszerűen megjavítani egy elszakadt hátsószélvédő fűtőszálat?
5 ajtós g astra
köszi
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
Pitu
aktív tag
Hátsó szélvédőn 1db fűtőszál nem működik, lehet ezt javítani? Ha igen, házilag is kivitelezhető ez? (g astra)
-
gban
Közösségépítő
válasz _seth_ #33032 üzenetére
Akkut felhoztam, 12,13V volt a feszültség.
Meg belement 6 deci desztvíz.
20 éve gondozásmentes akkujaim voltak, megmondom őszintén, ennél sosem néztem rá a szintre
Mint írtam, Winny (cora), 8990 Ft volt, 3,5 éve vettem.
Ahhoz képest hogy a Perionokról csak azt hallom hogy 2 év 1 hónap (2 év ugye a gar) megmakkannak, ez még istenes.
Meg bízom benne, a víz pótlással kihúzza még.
Milyen fogyasztóval lehetne megnézni hogy terhelésre mennyire esik vissza? Mármint itthon a lakásban.
12 voltos LCD monitor, ami max. 30 wattot eszik?
100-as izzó?
Vagy mivel tudnám letwerhelni?
Így nézik az akkuboltokban is (csak ott valami fűtőszálas kütyüt láttam), ha nagyon visszaesik, kuka az akku.Iletve, tapasztalat: ha hamar visszaesik amit felvesz a töltőből (szerencsére mutatós), akkor kuka.
[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Jofi81 #33849 üzenetére
Nem kell szélvédőt cserélned.javítható.Vannak cégek, akik fűtőszál javítással foglalkoznak.(nem olcsó)
Sajátkezűleg is meg tudod csinálni.
Beszerezhető pl: Sérült hátsó szélvédő páramentesítő szálak javításához:A javításhoz egy pici segítség (hátha jól jön)
[link][ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Findzs
addikt
nekem is meg van szakadva az egyik fűtőszál és persze, hogy pont középen
szerencsére kitapintható a szakadás csak még sajnáltam 4 ezer forintot adni a javító kittértanno a kis polskimba állandó volt a párásodás akkor ilyen páramentesítő folyadékokat használtam darabig jó volt
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
w333
félisten
válasz trassher #39436 üzenetére
Azta ... hát jól megkérik az árát, de jó dolog az ha hátul is van
Szerk.
Nekem csak hátsó fűtőszál van, pára ellen nagyon jó (BMW -ben is)
Ha már fűtőszál ... valamelyik nap vittem haza anyumat, majd látom a visszapillantóban hogy szorgosan a gyűrűs ujjával elkezdi szorgosan törölgetni a párát azt hittem megőrülök gyorsan rászóltam ha még egyszer megpróbálja eltöröm az ujját (persze csak képletesen) viszont így legalább hamar kiderült hogy fater autójában miért nem működik a hátsó fűtőszál
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
7Sony7
addikt
Üdv. Gondoltam, kéne az F be tükörfűtés. Csinált már valaki? Van a kábelkötegbe erre használható kábel, vagy be kell húzni? Lehet erre kapni spec fűtőszálat, vagy maradjak a szofitás megoldásnál?
-
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Markizmark #49591 üzenetére
Ha ragaszkodsz a hibakódhoz,egy-két részlet az okosomból:
"....Ha az oxigénérzékelő áramkörben problémák lépnek fel, akkor a berendezés a körülményeknek megfelelően beállítja az alkalmas diagnosztikai hibakódokat.
Ha az oxigénérzékelő fűtő eleme meghibásodik, vagy a tápfeszültségében, vagy a földelésében hiba lép fel, az oxigénérzékelő reakciója alacsonyabbá válik. Ez a katalizátor-felügyeletben hibás diagnosztikai eredményeket okozhat.
.....A lambda-szonda működésének elengedhetetlen feltétele, hogy 250-350 °C-ra melegedjen fel. Az üzemi hőmérséklet mielőbbi elérése érdekében olyan típusoknál, ahol a melegedés lassabb, a szondákat beépített fűtőszál melegíti. Ezeket a szondákat a vezetékeik számáról lehet megismerni: a három vezetékeseknél az egyik a feszültség jel, a másik kettő a fűtést biztosítja. Négy vezeték esetén a feszültséget – a zavaró jelek elkerülése érdekében – nem a gépjármű karosszériáján keresztül (test) vezetik a computerbe, hanem külön negatív szálon.
.....A meghibásodott lambdaszonda nem csak az emissziós értékeket rontja el, de teljesítményvesztést is okozhat, ezenkívül akár 15%-kal is megnőhet a motor fogyasztása.
....Ami fontos: a gépkocsi elektronikája adatot kap a lambdaszondától, és ennek megfelelően szabályozza, korrigálja az üzemanyag és a levegő arányát. Mindebből nyilvánvaló: ha a lambdaszonda rossz adatot közöl, a motor működése sem lesz megfelelő.
A másik szerepnek megfelelően a katalizátor működéséhez szükséges oxigénszintet is szabályozza. A katalizátor ugyanis csak bizonyos oxigénszint esetén tudja átalakítani a szénmonoxidot, a nitrogénoxidokat és a szénhidrogéneket kevésbé káros vegyületekké...."
....[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
F_Gergely
őstag
válasz Declare #50967 üzenetére
Ha kiegészítő fűtésed van, az a motor hűtővizét melegíti fel egy elektromos fűtőszállal. Ha állófűtésed van akkor pedig az üzemanyag égetésével nyert hővel melegíti a hűtővizet és egyben az utasteret is.
(#50968) AMD Power:
Nálunk a mostani targoncákon üzemanyag szintjelző sincsen mert az feláras lett volna, így mész és egyszercsak elkezd dadogni a motor aztán leáll, és veszed észre hogy kifogyott az üzemanyag....[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz HoaryFox #54291 üzenetére
Nem olyan macera de ha gondolod szivesen segítek, én kombival csináltam ugyan ezt. 4 kábel volt behúzva de egyik sem volt bekötve. Kiszedtem őket, behúztam egy újat azt bekötöttem és jó.
G astrán nem tudom hogy van, de Vectrán a hátsó szélvédő fűtőszála az antenna, és van hozzá gyári rádiójel erősítő. Ha van tetőantennád akkor érdemes új kábelt behúzni ha nincsen meg kéne nézni nálad mi az antenna (fűtőszál mint a vectrán vagy más). -
SPF
senior tag
A hátsó szélvédőm belső oldalán található Opel kereskedés matricáit hogy lehet leszedni úgy, hogy a fűtőszálak ne sérüljenek? Le lehet egyáltalán szedni?
-
trassher
addikt
Ja hogy fűtőszál is játszik. Akkor meg szappanos víz + kefe. Így szedik le a sötétítő fólia ragasztó maradványát is. Persze csak ésszel.
Redmi Note 7
-
F_Gergely
őstag
C vectrában volt már olyan szélvédő fűtés, hogy a szélvédőben magában vannak az apró fűtőszálak? Írom össze a listát mi legyen benne, és ez az egyik, de nem tudom opelnek van-e ilyen megoldása és ha igen mely típusokban.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Directors #65861 üzenetére
"...Lambdaszonda nem lehet ugye? Hisz az csak meleg motornál üzemel..."
"...A lambda-szonda működésének elengedhetetlen feltétele, hogy 250-350 °C-ra melegedjen fel. Az üzemi hőmérséklet mielőbbi elérése érdekében olyan típusoknál, ahol a melegedés lassabb, a szondákat beépített fűtőszál-(ak) melegíti-(k)...." (és nem a kipuf gáz, vagy a motor melege bírja működésre.) tehát már hideg motornál is üzemel,egyik feladata a katalizátor védelme.
"...MAP szenzor esetleg ?.."
Az nehezen tud elromlani,mivel neked olyan nincs.Aszondod mindent leellenőriztél,rendben van, mégse oké. A szívólevegő-előmelegítő működésének ellenőrzése is megtörtént?Az is úgy működik ahogy a nagykönyvben meg van írva?
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
kmarci25
veterán
válasz odorgg #77443 üzenetére
Digitális klímánál (2004-es Meriva) két páramentesítő gomb van, az egyik a hátsó szélvédőé - ami fűtőszállal párátlanít, és jelen esetben nem annyira releváns -, illetve mellette az első szélvédőé. Ez azt tudja, hogy a légbefúvást a maximumra állítja, bekapcsolja a klímát (ez fűtésnél is igaz, tehát meleg levegőt fúj be, de szárazat), és a szélvédőre irányítja a befújt levegőt.
"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
-
farkas-j
őstag
válasz amargo #78872 üzenetére
Gondolom neked is a kiegészítő elektromos fűtés van benne. Én is rendeltem az új 1,4-es Merivámhoz amikor összeállítottam a felszereltségét. Fantasztikusan jó! Ehhez jött még az ülés és kormányfűtés. Így kerek a téli csomag. Ez volt a leggjobban bevált extra amit rendeltem hozzá. Ehhez a fűtés felszereltséghez gyárilag hetven valahány amperórás aksival adták a kocsit. Ez a fűtési mód szerintem jobb mint pl. a Fordnál az elektromos ablakfűtés. Ez fűti mindjárt az utasteret is. A kollégám Fordjában van elektromos ablakfűtés. Ő panaszkodik, hogy van olyan fényviszony, amikor zavaróan látszanak a fűtőszálak.
Segédletek LG TV-khez: http://goo.gl/Brr7V4
-
molnarpeter
nagyúr
DPF jeligére, hátha nem volt még:
-Astra H CDTI (utólagos) regenerálást jelző LED beépítése: [link]
-Insignia DPF regenerálást jelző LED beépítése: [link] - a hangszórót bevilágító kifejezetten ízléses megoldás, abszolút rejtve marad.Mindkét esetben arra játszik rá, hogy plusz terhelés érdekében az ECU bekapcsolja a hátsó üveg fűtőszálait, illetve a tükörfűtést.
-
atomanti19
aktív tag
Sziasztok!
B Corsa 97' X17D autóról lenne szó. Törve volt pár éve a csomagtér ajtó és a gyári pót féklámpás helyett egy féklámpa nélküli lett beszerezve. Van valami ízléses utólag beszerelhető pót féklámpa, ami nem sokban tér el a gyári megoldástól?
A hátsó ablakfűtés bekötéséhez valaki tud esetleg kapcsolási rajzot? Illetve mit/hol kell megbontanom hogy hozzáférjek a dolgokhoz? Vagy csak viszek a kapcsolótól egy + szálat? Fűtőszál és saruk épek, az egyik kivezetés testelve is van a csomagtér ajtóhoz.
Mostanában ahogy jöttek a mínuszok, az indulások elég nehézkesek. Eddig -20 fokban is pöcröff volt, most viszont nem megy minden henger az induláskor, hallható érezhető és elég füstös is. Ilyet soha nem tapasztaltam 2010 óta van nálam az autó. Nem izzíthat rendesen esetleg az egyik gyertya? Szerelők szerint ne foglalkozzak vele, hajtsam... Engem eléggé zavar a dolog kb 7-8 másodperc alatt szépen beáll az alapjárat. Gyújtó gyertyák működését tudom ellenőrizni? Ellenállásuk ugyan annyi.
Köszi!
Sok ember azthiszi hogy az anyukája méhéből csúszott ki mint valami szépséges medúza, de a bajnokok tudják hogy az apjuk tökéből jöttek!
-
Tikakukac
titán
válasz _seth_ #82762 üzenetére
Huzat lesz rajta ismét, ilyen gond nincs. A deréktámasz miatt és a kemény tömés az, amiért megvettem. A ClassicII alap ülései tényleg kínzások már 20km után is.
Így, hogy ez 1 fokozatos nagy matek nincs, bekábelezni egyszerű lesz. A kis konzolba faragni a kapcsolókat volt művészet, meg majd lesz szépen el is igazgatni és rögzíteni. . Amúgy igen, az oldalán is végig fűtőszálas, a balos huzatát kellett átvarratni, így volt alkalmam megtekinteni
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Sanki
addikt
válasz Tikakukac #85732 üzenetére
Na majd meglátom hogy alakul a kosár a kauffernél, cromax-ot személyesen át tudom venni, így a szállítási költség 0 Ft.
Ezt néztem amúgy.Más: hátsó ablakon van azt hiszem 2 vagy 3 fűtőszál, ami megsérült és ott ugyebár nem melegít.
Ezt a kis kínai javító szettet próbálta már valaki? (Láttam a loctite-ot is, de sokallom a 3500-at).[ Szerkesztve ]
-
Sanki
addikt
Ebben a videóban a fószer valami fáziskereső ceruzát használ a fűtőszálak ellenőrzésére?
Valamit az ellenőrzés előtt a házra csíptet földelés miatt. -
Tikakukac
titán
válasz molnarpeter #88177 üzenetére
Lol
-=RelakS=-: Ötletem rengeteg van, de más kocsiján kísérletezgetni még elméletben sem akarok. Majd 10 év múlva lehet hebrákolni peltiert meg fűtőszálat ezerrel
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Markizmark
addikt
válasz -=RelakS=- #88386 üzenetére
Ford Kugában láttam fűtött szélvédőt, amin belül függőlegesen vékony hullámos fűtőszálak haladtak. Pont mint a hátsó szélvédőn, csak sokkal apróbb és sűrűbb, az nagyon jó cucc.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
F_Gergely
őstag
válasz Tikakukac #90475 üzenetére
Az amit te mondasz mi is pontosan? Ilyen minden 10-20 éves dizelben van?
Franciáknál azt tudom, hogy az anyósoldali lábtérnél van egy 1000W-os fűtőszál amin keresztül átmegy a levegő de ez is külön extra.
Opelnél is lenne valami hasonló? Quickheat tudom, hogy van de az megint csak egy külön rendelhető extra, nekem nincs az autóban. -
mohabá 007
aktív tag
Igen, általában ezt a két alkatrészt dobja a hibakód táblázat.
Nem vagyok se gép-ész, se villany-ász, de van okosom, amibe beletúrtam.
Előtte kérdezek. Miből gondolod, hogy az érték magas, ha nem tudod pontosan a kell értéket?"…de a kinti levegőnek menet közben vissza kellett volna hűlnie…”
Az ECU a feszültség mérésével állapítja meg a beszívott levegő hőmérsékletét. Hiába tűnik neked úgy, hogy meleg a beszívott levegő, lehet, hogy ez az ECU-nak még ez is alacsony, ezért bekapcsolja a fűtőszálat, hisz lehet, hogy neki 100°C hőmérsékletű levegő kell a pillanatnyi ideális keverési arányhoz.
"… Beszívott levegő hőmérsékletérzékelő (IAT)
A beszívott levegő hőmérsékletének (IAT) érzékelője egy termisztor, azaz olyan ellenállás, amelynek értéke a motorba beáramló levegő hőmérsékletének függvényében változik.
- Alacsony hőmérséklet magas ellenállást (4 500 Ω -40 °F [-40 °C] hőmérsékleten),
- magas hőmérséklet pedig alacsony ellenállást (70 Ω 266 °F [130 °C] hőmérsékleten) eredményez.
A motor-szabályozó modul (ECU) egy belső ellenálláson keresztül 5 voltos feszültséggel látja el az IAT-érzékelőt, és a feszültség változása alapján határozza meg az IAT értékét..."a P1112 hibakód ua, mint a P0112 hibakód
Ha az IAT hibás, annak vannak tünetei:[kép]Feltételezem, hogy kitisztítottad a MAF-ot, sőt kikaptad az egységet, és megnézted az IAT-ot.
Méricskéléssel meg lehet nézni, hogy ő e a bűnös. Ha valóban testzárlatos az IAT, valahol eltérő adat lesz.MAF ellenőrzése leállított motornál
MAF ellenőrzése járó motornál[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Sanki
addikt
válasz mohabá 007 #95357 üzenetére
Első diplomám gépészmérnöki, de sajnos nem sok mindent kell onnan használnom a munkám során, így el is kopnak szépen lassan azok a tudások.
Lehet én értelmezem félre, de a beszívott levegő hőmérsékletérzékelőnek nem a valós, "közel" kinti levegő hőmérsékletét kellene vissza adnia? (Nyilván egy az egybe nem tudja visszaadni, mert a motortérben van és a bemelegedett motor közelében mások a hőmérsékleti viszonyok.)"Az ECU a feszültség mérésével állapítja meg a beszívott levegő hőmérsékletét. Hiába tűnik neked úgy, hogy meleg a beszívott levegő, lehet, hogy ez az ECU-nak még ez is alacsony, ezért bekapcsolja a fűtőszálat, hisz lehet, hogy neki 100°C hőmérsékletű levegő kell a pillanatnyi ideális keverési arányhoz." --> Én arra gondoltam, hogy induláskor (meleg motorral és motortérrel) adott pl. 35 fok, amit érzékel a szenzor, viszont a kinti hőmérséklet ~20 fok, akkor haladás közben valamennyire a hidegebb szélnek vissza kellene hűtenie a motortér 1 részét (legalábbis a szenzorig, mert a pontos értékből számítana az ECU, de függ a szenzor és a motor távolsága, minél közelebb van, gondolom annál jobban befolyásolja). <-- Természetesen ez lehet teljesen hülyeség és rosszul gondolom.
Méregetni még nem tudtam, de ezek alapján elindulok és megnézem jövő héten.
MAF szenzort sem takarítottam, mert nem voltam a hibában biztos. Viszont a kérdésem, hogyan szabad/érdemes ezt takarítani?
A linkelt hibákat, tüneteket nem érzékelem (sajnos sokat áll az autó most a home office miatt, illetve rövid távokat megyek vele...), 2-3-as fokozatba, ha hirtelen taposok a gázra, akkor reagál azonnal, nem tűnik lassúnak a reagálás.
1 tünet szokott előfordulni, meleg motornál, ha indítok (pl. elmegyek a boltba, parkolóba áll azt az 5-10 percet az autó és úgy indulok haza), akkor 10-ből talán 1x nem a megszokott módon indul (pöccröff, ha lehet így mondani és szépen beáll a fordulat), hanem lomhán indul és több mp. kell, mire az alapfordulatra felkúszik. -
ArthurShelby
addikt
válasz hdanesz #104422 üzenetére
A kocsi egész jól fölszerelt, és tényleg jó cucc a panoráma szélvédő/tető (bár pár hasznos extra hiányzik belőle: holttérfigyelő, az első lámpa nem xenon-os, hanem csak projektoros).
Olajcsere után nullázni kell a számlálót (nem az olajat figyeli, hanem az eltelt időt, indítások számát, megtett km-t), ezt nem tudom miért nem tették meg...
Ebben a kocsiban van ülésfűtés, azt mindenképp próbáld ki, mert elszakad bennük a fűtőszál (típushiba, ilyenkor fél perc-perc múlva kikapcsol magától), javítani gyakorlatilag csak ülés cserével lehet.Itt is 60ezrenként kell cserélni az olajat, mint minden az automata váltóban, ez sem kivétel.
Nekem nincs tapasztalatom az 1.4turboval, de a mi kocsink 1823kg a forgalmi szerint, ahhoz szerintem nem való az 1.4t, inkább a dízel. Mondom ezt úgy, hogy nekünk dízel van (minden szentnek maga felé húz a keze, mindenki a saját lovát dicséri...), eddig 264ezer km-t tett meg a tdci a20dt nagyobb gond nélkül, csak izzítógyertya cserék voltak eddig a hibái. A turbó, részecskeszűrő, kettőstömegű trióból még egyik sem jelentkezett, de gondolom ami késik nem múlik...
Vezérlést cserét 150-nél írják elő, de 100-nál ajánlják.
Ha komolyabban érdekel a dolog, lépj be a j astrás fb csoportba, ott a motorokról, váltókról mindent elmondanak neked töviről, hegyire, mert ott van tapasztalat.
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Nők, nőügyek (18+)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Gumi és felni topik
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Autós topik
- Parfüm topik
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző