Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz PuMbA #41018 üzenetére

    Biztos. A C&C tesztben eleve a mérés nem ugyanaz, mert más a size, almát hasonlítanak a körtéhez. Az Infinity Cache egy victim cache. Az a tiling adatokat tartalmaz. Ezért van szétválasztva az AMD-nél ez a dizájn. A wave-ek az L2-be írhatnak, míg a tiling adatok a ROP-ból nem kerülhetnek az L2-be, azoknak ott az Infinity Cache védőhálóként. Szándékosan ilyen, hogy ne legyen túl nagy a szemetelés. Ezt amúgy egy GPU-nál irgalmatlanul nehéz megcsinálni. Az AMD-nél is a CPU-s team csinálta az Infinity Cache-t, mert nekik volt erről tapasztalatuk, lásd Ryzen L3. GPU-s team valószínűleg nem tudta volna így megcsinálni, arra lettek volna képesek, amire az NV, vagyis kvázi lett volna egy nagy L2. De akkor meg ott van az a probléma, hogy a wave és tiling adatok egymás tárhelyét szemetelik. Ez fontos amúgy, mert ha mérsz egy első frame-es eredményt, akkor kurva jó lesz a hit, de ha mérsz egy tízezredik frame-est, akkor már jelentősen visszaesik, ha nincs szétválasztva a cache, és beleköp a lecsóba a szemetelés.

    Az NV-nél a 32 MB-os L2 sávszélje 554 GB/s. A Navi 33-nál a 32 MB-os Infinity Cache sávszélje 1160 GB/s.

    Nyilván erről az NV akkor fog majd beszámolni, amikor lemásolják az Intel és az AMD megoldását. Addig azt mondják, hogy az Intel és az AMD csinálja rosszul, annak ellenére, hogy minden szám mást mond.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák