- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Gaming notebook topik
- Apple notebookok
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Logitech Z906
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen egeret válasszak?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kanczy
veterán
annak ellenére,hogy nem vagyok nagy driftes,tökéletesen egyetértek veled...ráadásul szerintem nyugodtan várni lehetett volna ezzel a topikkal...plusz a szimulátor/arcade kérdésben szerintem jó hogy tettek egy lépést a választás felé,de félek,hogy az lesz belőle,hogy félarcade lesz az irányítás,fizika...na az nem lenne jó...én ugyan utoljára nem-undergroundos nfs-ként az nfsIII SE-t toltam,de szerintem nagyon hiányozna a tuning,meg a sok lehetőség
nem tudom elképzelni,hogy megyek x verseny teljsen ugyanolyan kocsival,vagy egy másik szériaautóval,amit nem a kedvemre alakíthatok átYou don't get it, son. This isn't a mudhole... It's an operating table. And I'm the surgeon. (Batman: The Dark Knight Returns)
-
Lev Andropov
senior tag
Szeva Skipp OF!
Na majd ellátogatok a Porsche Győr, Audi szalonjába és elviszem tesztvezetni az RS4es tesztautójukat ; a hétvégén mikor a Skodánál nyilt napok voltak bnőmel elvitük az egyik 1,9es PDTDi-s Octáviát és mondta az ürge ( értékesítő menedzser ) ha akarom felvihetem az autópályára , hát az autópályára ráfordító kanyarban csak 90-100al mentem be és ugy kapaszkodott a csávesz melletem, hogy jó volt nézni ( ja emléxem anno mondta az oktatóm, hogy sose menjek 50él gyorsabban ott mert egyszerűen gyorsabban nem lehet bevenni azt a kanyart... hát lófasz a sejhajába , igaz kapaszkodni nah azt kellett )és közbe mondta hogy milyen jó az úttartása, mondom látom én is az egyenesbe meg a 200 megvolt, mondom nyomom amig nem szól , ( anno monta hogy rámszól majd ha nem érzi magát biztonságba ) hát kurva nagyot csalódtam + an a Skodába, mert kibaszott jó egy autó -
Lev Andropov
senior tag
Hát Skyline R34-et még nem próbáltam .
Valószinűleg......... azért jobban megy a Légkörvonal mint egy feltörekvőben lévő autómárka. Szóval nem kell félned, hűséges típus vagyok!
OFFF: hát most jobb beismerni, baszus olyan f*** vagyok enyi kép van rólam legalább borotválkoztam volna meg ..áá hagyjuk
[Szerkesztve] -
Lev Andropov
senior tag
Igen igen, de ha jól megnézed csak az RX-7 ''állóképénél'' különböző a két felni!
Ugye ez a hátsó felni az autón a videó elején:
Az első felni:
És ez pedig a hátsó felni, a karambolos résznél:
Ugye az elején egy feketés sűrű ''fűzésű'' felnit láthatunk, míg menet közben egy az első felnivel megegyezőt. ( igazából nem lehet jó képet csinálni róla mert nagyon gyors és rövid felvillanás az a kis rész ) Lehet nem kellene anyira nagy dobra verni, de szerintem az a felni nem az a felni, és ez látszik is.
szerk.: mondjuk még a matricázás is megváltozik rajta teljesen
[Szerkesztve] -
ChromeX
addikt
szerintem azért nincs dinamikus napszakváltás (még) mert nem akartak egyből egy ilyet húzni pl az mwnél, hogy még a késöbbi részekhez is maradjon valami ujdonság amit bevethetnek,
én a belső nézet és gyönyörű részletes műszerfalat látnám nagyon szívesen, amit most sztem bekéne vetniük ha nem akarják, hogy a maradék jó híre is elmenjen az nfs sorozatnak. ezzel legalább tényleg sokat javítanának (számomra)Battleforge-> Skylords Reborn F2P https://forum.skylords.eu/
-
ChromeX
addikt
jaja jóó nagy volt, de azért lejátszottam az mw sztem nagyon ász volt valahol ott kéne folytatni az undergroundok annyira nem tetszettek az az elöttieket viszont szerettem a prshe a hot pursitok. valahogy nekem az éjszaka nem jön be
Battleforge-> Skylords Reborn F2P https://forum.skylords.eu/
-
Agostino
addikt
Nehéz pálya, de megvan a szépsége. : )))
Sok kezdő izomból berongyol a ''nagykanyarba'', és csak pislognak, hogy ott a fal. Sebesség le 60mkhra, szépen kocsi orrát betolni jobbra, és voila. Amugy hegynek fel, ajtón át, kormány el jobbra picit mert jön a vilinger, nitro, el balra, ott a cél. : ))
OS rulzik ha már így szóbakerült. ^^hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
Agostino
addikt
Üdv.
MW kanyarjai meg pályái kicsit túl szélesek lettek
Most, hogy mondod tényleg... Gyak nem emlékszem olyan helyre, ahol a gázos kanyart ne lehett volna vhogy okosban megoldani.
Hja ahol még értelme is volt a nitronak, nem újratöltődős, egy kör alatt 5 palack elnyom stílus.
Igen, kellett gondolkozni legalább mikor lövöd el. Elszarod a kanyart, ellövöd, hogy behozd a többieket, vagy várod, hogy hibázzanak, és a végén használod el. Most persze ez csak egy példa, de azért jobb volt az. 5 másodpercre elegendő nafta és kész, csókolom, ennyi...hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
Agostino
addikt
Üdv.
Hát ha adna olyan élményt, mint az Under 1, akkor nagy nehezen, de le tudnék róla mondani
Kizártnak tartom már most, ilyen messziről, hogy lesz akkora hangulata. Under 1 pont arról szólt, hogy minden pályát izomból begyakoroltál, szinte fejből tudtad mit merre hogyan. Nem volt 60² autó. Egyszerűen minek fáradni a régi hangulat visszahozásának akár a puszta megkísérlésével is? A mostani 14-15 éves célközönségnek tökmindegy mit raknak elé, egészen addig, amig apucianyucitól kapott csúcsgépben kihajtja a dualba kötött 8800asokat.
Kóborlás: engem mindig is zavart az NFS széria újabb darabjaiban. Mindig átugortam, és versenyezni akartam csak. Városoknak is mindig ugyan az a hamuszükre képe volt, 5 perc alatt undorom lett tőle...hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
ftc
nagyúr
sztem meg az NFS1 féle stilust kellene visszahozni Porsheval vegyitve...
eddigi sorozatokrol
1-s merőben új és még ma is előveszem
2-s körözgetés hamar ráunt az ember
3-s körözgetés izgalmakkal zsaruk elég jol nyomták...
4-s uncsi volt
5-s a törés és a karrier mod huhu jo volt mikor(mikor az utcso 200m lett egy karistolás a kocsin ajjj)
U1-új filnig szorakoztam vele 1 darabig
U2-lerágott csont
MW-mindenki hu de kafa stb 1 nap alatt törültem a gépről
Carbon fel se raktam.... -
akasp
senior tag
hmm.. ha a carbonban tetszett a drift, akkor te nemtudom, hogy milyen emberke vagy.. az U2 volt az igazi.. ott lehetett tolni rendesen... a carbonban csak 1 dolog tetszett: clutch.. ennek legalább volt valami hasznos tulajdonsága drift és verseny közben.. .D
Más: Vki visszafele írta, hogy csak a ptl (páratlan) részek a jók. hát nagyon is tetszett a nfs high stakes (4) és ami a legjobban, az U2
Ja és mikor lesz végre valamelyik nfs-ben free roam???? U2 ben volt utoljára...
[Szerkesztve] -
Új hozzászólás Aktív témák
- Honda topik
- No Voice in the Galaxy
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- További aktív témák...