Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kenwood

    veterán

    Voltam tegnap a vodaban,egy masodik telefonszamra volt szuksegem a meglevo flottas csomag melle.
    Uj elofizetesrol volt szo,de van mar egy vodas szamom,igy a meglevo ugyfeles sorszamot kertem ki (70x)
    Negy ertekesito volt az ugyfelterben,plusz egy okossarkos srac tokokat pakolt ki a falakra.
    Eltelt tiz perc,kozben az egyik ertekesito vegzett az ugyfellel,es elment ebedelni.
    Egy masik pedig kiszolgalt ket embert,majd nekiallt facebookozni a mobiljan.
    Ereztem, hogy ez igy nem az igazi, ezert gyorsan beszereztem egy ujugyfeles sorszamot is (10x)
    Az utanam erkezo 10x sorszamos ember mar sorra kerult,en meg mindig a facebookozo kezelot,es az ujonan erkezo azonnal sorra kerulo embereket bamultam.
    Sorra kerultem en is. Termeszetesen nem az a 70x,hanem a tiz perccel kesobb huzott 10x sorszammal.
    Megkottuk a szerzodest, ekkor mar kozel egy oraja ott voltam,de ugy jottem el,hogy a 70x sorszamot meg mindig nem hivtak be :(
    A szerzodeskotes alatt ketszer is megkinaltak asvanyvizzel,kaveval,ami nagyon kellemes meglepetes volt.
    Mindezek ellenere mindenkepp megerne egy Index fooldalas cikket az, mit is gondol a Vodafone a meglevo ugyfeleirol.
    Nekem a botranyos,szanalmas,felhaborito jelzok ugranak be elsore.
    Nem lehet egyszeru dolog ott melozni,biztosan napi szinten van balhe abbol,hogy valaki 1.5 oraja var,mig masok azonnal sorra kerulnek.

    [ Szerkesztve ]

    Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben

Új hozzászólás Aktív témák