- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Gaming notebook topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen egeret válasszak?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Computex 2024: még két Socket AM4-es Ryzen jön
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
Hirdetés
-
Már tudjuk, hogy mikor érkezik a NieR: Automata második szezonja
gp Alig néhány hetet kell már csak várnunk és folytatódik az anime széria.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Jelentősen drágulhatnak a Samsung hajlíthatók
ma Az információ nem kellemes, de nem is hivatalos.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
LamerGyuri
senior tag
válasz polonic #59261 üzenetére
Akkor engedelmetekkel:
Topiktali!
2018. június 9.-e, szombat, rob210 javaslatára ITT, a Kamaraerdőben.
Batyus buli; ki mit hoz, azt eszik-iszik. Na jó, sosem sajnáltam egy kortyot vagy falatot senkitől
Érkezést - széledést itt megbeszéljük; nyilván, ki milyen messziről, gyerekkel vagy unja el magát.
Program: érkezés, egymás méregetése, másik autójánakfikázásaimádása
Opcionális: közös kaja, gyerekek legeltetése (mennyémááinnenjáccani!), szerelés.
Esőnap: szerintem jó idő lesz. Ha nem, majd ott kitalálunk valamitEddig 3 autó akkor. Aki csak "beugrik 10 percre", azt is szívesen látjuk.
[ Szerkesztve ]
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
Xantomas
őstag
válasz polonic #59406 üzenetére
Van olyan ami nem egy szezont bír? Nincs az a rugalmas műanyag, ami annyira bírná az UV-t meg a hőingadozást, mechanikai behatást, amit a lapát kap, HTV szilikonkaucsuk ide vagy oda, persze lehet élettartamot növelni drága adalékokkal, stabilizátorokkal. Vagy kikeményedik, és azért kezd jobban kopni, vagy eleve túl puha, és amikor félszárazon elkapja az ablakon levő odaszáradt koszt, akkor az szaggatja ki élét. Ha meg nem használod, akkor egy idő után a forró üveghez vulkanizálódik, és mikor elindul, akkor is ottmarad egy kevés az éléből. Meg lehet újra "élezni" célszerszámmal, de az is csak ideig óráig lesz jó, míg veszel egy másikat, de tény, hogy környezetbarátabb megoldás.
Textar téma: Laikusként annyit tudok, hogy vegyes a minősége mind tárcsára, mind betétre. Német prémium autókhoz való gyári tárcsáknál nagyon figyelnek a minőségre, hisz gyári beszállító. A Xantiánál beváltak, az alkatrészes is ezt ajánlotta, pláne miután épp akciósan egész szett nem volt annyi mint maga az ATE tárcsa. Mivel nem a legalsó széria, nem félek tőle, de lehet csak pszichológiai önvédelem.
Ha meg fele annyit bír mint egy ATE vagy TRW, akkor majd idővel arra lesz cserélve, ha meg hullámosodik, egy brutális autópályás fékezés után, egy felszabályozást még kibírhat."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
rob210
Topikgazda
-
Gabady
aktív tag
válasz polonic #59461 üzenetére
Szívem szerint az egész lámpát lecserélném xenonra, ha meglenne az előkészítés... :/
Lámpamosót is azért építettem ki.*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
Nordik
őstag
-
NdrewSunix
senior tag
válasz polonic #59904 üzenetére
Magamat próbálom csak nyugtatni, hogy ha leírom a hirdetésben majd, hogy cserélve vannak ezek az alkatrészek (számlával igazolom), akkor az ugyanebben a kategóriában található autók között inkább az enyémet választják még ha 200 000 Ft -ért többet is kérek érte.
Én magam ha vennék (de lehet mert most ez nagyon fog fájni azért gondolom) biztosan adnék annyival többet, mert ebben a korban már amelyikben nem cserélték garantáltan kelleni fog. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz polonic #60011 üzenetére
Ez valami elterjedt nem is tudom micsoda, hogy járatni kell.
Jó 2 órán át küldöm 200-250 között a laguna-t, kiállok tankolni, szerinted én azt ott járatni szoktam? Azonnal leállítom és bemegyek a kávézó/étterem részlegbe, a többit intézi a kutas... 550 ezer után is a turbómnak semmi baja, sőt. A francokat kell azt járatni és a start-stop, ha be van kapcsolva az bizony le fogja állítani. Ugyanez a szitu Öcsém 2015-ös Passat-javal, az életbe nem járatta pályázás után, pedig kitolja a szemét is...Vagyis megáll és az autó leáll. Semmi gondja nem volt eddig, nyilván, ha lenne belökné szervizbe, de a turbójának neki sincs semmi baja, vagy valami előjele, hogy lenne/lesz. 190 ezret rakott bele 2.5 fél év alatt. Szerintem...A hidegen tiprás, ahogy írod, na az viszont gyilok lehet a turbónak, azt én is betartom mindig, amikor a víz üzemin van, utána még egy 5- 10 perc, hogy az olaj is rendesen felmelegedjen, aztán utána már nyomom is neki.
Ne is törődj vele...
[ Szerkesztve ]
-
mycso
Topikgazda
válasz polonic #60011 üzenetére
Egyébként a megálláskor forrón leállítás nem is leállításnál, hanem inkább a következő indításnál okozhat gondot. (majd ha mágus erre jár megerősít ebben)
Ugyan is a felhevült turbóban az olaj elpárologhat, vagy alkotói kicsapódhatnak/elpárologhatnak az apró járatokban és indításnál lesz olyan, hogy szárazon fut a turbó. Nagyjából ez a jelenség.Hogy mennyi itt az ésszerű és mi számít hajtásnak, azt nem tudom.....én pályázás kiállásnál kb. fél percet hagyni szoiktam ketyegni.
Mondjuk ezt a strat-stop dolgot nem vágom na renaultnál, nekem fiestában volt, ott hidegen nem állította le. Pályázás közbeni élményről nem tudok beszámolni, nem emlékszem, hogy akkor hogy viselkedett. Illetve most a céges 2.0tsi transporter is start-stop-os, hidegen szintén nem állítja le.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
molnarpeter
nagyúr
válasz polonic #60011 üzenetére
Glyco direkt emiatt fejlesztett új hajtókarcsapágyat, "műanyag" bevonattal ellátva, így bírja a sok indítást. Turbó hűtése több helyen már megoldott dolog, persze sajnos egyes korai darabok esetén még nem foglalkoztak vele. Kettőstömegűt megviseli az indítás. ECU-ban nem iktatnám ki, mert akkor sokszor elveszik a fulladás esetén restart funkció. Inkább egy kis elektronika, ami indítás után küld egy jelet, mintha megnyomtad volna a gombot - és ha úgy tetszik, vissza tudod kapcsolni, meg érdemes az elektronikát is kiiktathatóvá tenni későbbi eladás esetére (kinek a pap, kinek a start-stop). Ha okosabb cucc, meg lehetne oldani pl hosszú gombnyomásra, és esetleg egy csipogót rátenni, de ehhez esélyesen egyedi megoldás kell.
-
just
aktív tag
válasz polonic #60446 üzenetére
Nincs egyenlőre gond az 1.6dci-vel sem. Azon kívül hogy 50-80ezer km-nél az olajdekninél folyik az olaj, mivel 3 féle anyagból van összerakva az alja. Mind máshogy reagál a hőre és deformálódik. Új dekni megoldja a problémát. Ennél nagyobb baja ne legyen.
Two things what i hate. People that can't count...
-
rob210
Topikgazda
válasz polonic #60510 üzenetére
Ilyen melegben nagyobb a teljesítményfelvétele a digit klímának.
Többet fogyaszt a kocsi.
Az egy liter a mostani melegben még reálisnak mondható, ez persze araszolástól, meg autópályától is függ.
Ha pályán eszik többet egy literrel, az nem jó, de városban elfogadható.Renault power
-
LamerGyuri
senior tag