- Vezetékes FEJhallgatók
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- E-book olvasók
- Asztrofotózás
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- A Princeton újraértelmezte az ultrakompakt hordozható SSD fogalmát
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- TCL LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Négy játékkal is szemez az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5522-es, WHQL aláírással rendelkező csomag egy hibát is javít
-
Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
ma A Pura 70 Ultra a DxOMarknál tarolt.
-
2024 - Íme a 21. héten megjelenő játékok listája
gp Az elkövetkező napokban érkezik végre a Senua's Saga: Hellblade II és az xDefiant.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xantomas
őstag
válasz polonic #73095 üzenetére
Schrödinger pora. Amíg nem szeded szét nem tudod meg mi az.
Hámló foncsor, lakk, galván bevonat, "belélegzett" por, valamelyik műanyag alkatrész rázkódik, és darálódik, csavar alól kipörgő menetrögzítő, vezeték szigetelése alól tapadásgátló púder, atomjaira hullott kitinpáncél.
Ilyenek minden lámpában vannak, nincs hermetikusan lezárva, ne foglalkozz vele, ha csak nem lesz zavaróan sok, vagy nem úgy működik mint azelőtt.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz polonic #73229 üzenetére
Mert már oviban is egy Dzsondér volt a jele, és két kedvenc színe a sárga és a zöld
(#73231) rob210 : gyerekkorom nyarainak egy részét ezen, meg a testvérein töltöttem, és sosem zavart ennek a hangja. Elég ok egy kisebb aberrációra?"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
forceberg
veterán
válasz polonic #73460 üzenetére
Diag mondja meg pontosan, de Rönó lévén ülések alatti csatlakozók/ kormány átvezető lehet leginkább.
M2-nél az anyósülés alatti csati szórakozott, 1 széthúzás-összedugás után hónapokig kussban volt. Aztán megforrasztottam
+nekem a M2-höz megvan már a kormányszalag, csak rá kéne vennem magam, hogy cseréljem ki.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
rob210
Topikgazda
válasz polonic #73464 üzenetére
Ha elgurulsz megnézem neked.
Sajnos a scenic 3 szalagkábele nem olcsó mulatság, ajánlom én is, hogy keresd fel Marcit, ha biztos azzal van a baj, ő kb. a feléből megoldja és korrekten dolgozik.dj79, mert ahhoz van cseredarabja, remélhetőleg mostanra a 3 as scenichez is van.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
polonic
félisten
válasz polonic #73958 üzenetére
Nagyon mozgatja a fantáziám. Vajon mennyi lehet az ára majd.
Azért a hibrid változatok egy jól felszerelt automata dízel ára körül szoktak lenni a konkurenciánál.
És ahogy látom, az indulóár 6 899 000 Ft.
Atyaúristen, ez tavaly nem volt ilyen drága.
A hibrid lesz vagy 9-10 millió akkor.[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz polonic #73998 üzenetére
Minden drágul, ráadásul az igazi drágulás, amit 95 grammos norma hoz majd csak jövőre jön. Baromira megdrágulnak az autók, rendesen tökön lövi magát az autóipar Európában.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
#89309696
törölt tag
válasz polonic #73958 üzenetére
Kíváncsi lennék rá milyen ez a váltó amit használnak. Következőnek automatát fogok már venni, kínlódjon a f#szom kéziváltóval többet, de automatákból csak a bolygóműves az amit váltónak lehet hívni, az összes többi nokedli hozzá képest. M4 pedig csak duplakuplungos szarral kapható, de ez a hibrid villanyos, benzines, szinkronra kényszerített kapcsolókörmös cucc talán tudhatja már azt amit egy rendes automata. Bár még szkeptikus vagyok.
-
#89309696
törölt tag
válasz polonic #74153 üzenetére
Ha a generátor tölt bele és utána megtartja 1-2 órán át 12V fölött az akku akkor még működni fog, mert ő azt látja, hogy megvan a fesz. Hogy másnap reggelre már 12V alatt van azt ő nem tudja. Ha beindul utána meg ugye rögtön 14.4V van, a hideg miatt meg nem állítja le jó ideig a motort amúgy se, addig meg visszatölt az akku is. Ha tovább romlik az állapota akkor biztosan kikapcsol már, mert a pirosnál nem tudna elindulni.
[ Szerkesztve ]
-
-
harry
veterán
válasz polonic #74506 üzenetére
De tényleg vízhűtéses turbós, elektromos vízpumpás konstrukcióról van szó (említett 2014 megane 3 1.2Tce 132Le) ?
Mert ha nem, akkor nem igazán állja meg a helyét az indoklás, hogy a turbó miatt kapcsolhat ventilátort bármikor.
Ha csak járó motor mellett jelentkezik, akkor nem fontos az elektromos vízpumpa és ok. Vagy ha csak a motor hűtéséről van szó, akkor is stimmel és nem is feltétel az elektromos vízpumpa (gondolom mert ott a motor a ventilátor / radiátor mögött amúgy is, Megane1-nél is az van, hogy leállított motor után bekapcsol a ventilátor ha szükségét érzi).De mennyire jellemző, hogy turbókon vízhűtés van? Én úgy tudtam a kenési / hűtési szerepet a motorolaj látja el.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
gixxergabi
senior tag
válasz polonic #75577 üzenetére
Nappali menetfény ledesítést tárolt hibaként jelezte, (műszerfalra nem dob hibát), mintha kiégett volna az izzó (ugye ezt is megjegyzi) a kevesebb áram felvétel miatt. Aztán az ajtóba akartam kicserélni a világítást (T10), erre csukott ajtónál is halványan világított. Tudom másik fajta kellettt volna, de én befejeztem...
-
-
harry
veterán
válasz polonic #75632 üzenetére
Mármint az az 1 perc, amíg beírsz 4 számot, vagy mire gondolsz rádió kód alatt? De ha nagyon macerás helyen van akkor inkább megértem.
Szerencrére M1-nél nálam már a motortérben van elöl, teljesen kényelmesen szerelhető (nem is tudom mikor volt váltás, vagy miért rakták ezt korábban az ablak alá...?)Más: ma kicseréltük a tetőcsomagtartót egy G3-ra, nagyon segítőkészek voltak a boltban, fel is szerelték azt is meg a boxot, teljesen stabil, így már elégedett vagyok a csapattal is, meg a cuccokkal is
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
F_Gergely
őstag
válasz polonic #75695 üzenetére
Közben sikerült kiderítenem:
"FAP-folyadék
Ezt a megoldást elsősorban a PSA-konszern által kifejlesztett motoroknál találjuk meg. A leggyakrabban ezért Peugeot és Citroen, illetve a PSA dízelmotorjait használó Ford típusaiban találkozhatunk a technológiával. Mivel a PSA a részecskeszűrőt FAP-nak nevezi (Filtre à Particules), ezért ezeket a folyadékokat is csak FAP-folyadékoknak hívja a köznyelv."
Engem az zavart meg hogy FAP, azért gondoltam, hogy akkor folyadék is kell de ezek szerint a Renaultnál nincs ilyen. -
válasz polonic #75850 üzenetére
Annó "elvileg" 150K km-el vettem, most járok 240K km körül.
Nagyobb részben napi 2x35km ingázás, ez vegyesen város-országút.
Illetve olyan 2-3 heti rendszerességgel pálya 300km + az egyéb városi szaladgálás és téli/nyári kirándulós, akár 1000km-ben mérhető vegyesfelvágott.Tehát mindenre IS használom.
Érdekes ez a lendkerék téma.
Annó a megane lendkereke (1.5dci, 340k km), közel sem mozgott ennyit. Nyilván más konstrukció, de a mozgás alapján olyan, mintha a lagunáé (240k km) sokkal rosszabb állapotban lenne. Viszont a megane lendkerekét hallottam és éreztem is, hogy haldoklik (zörgött kis fordulaton, puffant leállításkor és rázott), na itt semmi jele nem volt.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz polonic #75893 üzenetére
Bekapcsolt klímánál megemeli picit az alapjáratot, így ott egyenletesebben kellene járnia.
Ezekkel a rugókkal, viszont jól be fogom sz.pni...a világon nem fogok tudni megfelelőt keríteni.
Itthon nem találok olyat, ami az enyémben van.
Elől: kék-zöld-sárga (ami érdekes, hogy ezt a katalógus a jobb kormányoshoz hozza...)
Hátul: fehér-lilaEgyedül az utolsóra találtam alternatívát....
Nemtom, aki cserélt már rugót, mennyire kell ezekhez a színjelölésekhez ragaszkodni?
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
MC Pite
veterán
válasz polonic #76005 üzenetére
Ne etesd a trollokat, ez hülye kérdés.
Vannak vallási okból preferált márkák sokak által; de mindegyiknél van jó és olcsó/sz*r, mindnél van 3-5 olajcsalád.
Ár/teljesítményben én leginkább az Eneost preferálom, de az Elf se szokorr rossz lenni azokból amiket néztem. [Mutternál, nem olajshopoknál.]<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
molnarpeter
nagyúr
válasz polonic #76025 üzenetére
Ha nincs csao, akkor érdemes nyitni a pénztárcát :/ Pilkington esetén tudom, hogy rendelkezésre áll mindenféle felszerelés a különböző szenzorok kalibrációjához. (Nekünk Vácon csinálta egy műhely, bestglass-on keresztül, utóbbi az árban jelentett egy számottevő kedvezményt, viszont ez szenzor nélküli történet volt.) Szerintem a kivágás része a kritikus lépés, ha olyankor megsérül a festés alatta, akkor fontos lenne lekezelni, különben onnan fog megindulni a rozsda.
Fehér Farkas: Agromehanika permetezők viszont pl kifejezetten jók, mondjuk drágák is. Nem valami kínai típus lehet a traktor, aztán matricázták?
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz polonic #76044 üzenetére
Kb úgy képzeld el a vágást, mintha egy erős damilt húznának körbe. Aztán el kell távolítani a régi ragasztót és a keret maradványait is. Alapvetően ha igényes helyre mész, nem kéne gond legyen a korrózió, a szélvédő matricát is át tudják rakni speckó késsel, biztosan erre is van megoldás, de rá lehet kérdezni. Igazából egy nitrós festék max fél óra alatt megszárad legrosszabb esetben. Nameg ez ott kritikus, ahol éri víz, szóval ha jól van beragasztva, nincs gond, ha nem kívülre esik egy karc. (Nekünk furgonon volt ilyen jellegű rozsda, ott a szélvédő keret sarka felül nem takarta a fémet tökéletesen amúgy sem, de az is 20 éves kora körül lett probléma, és az első 4 évében kapott új szélvédőt. Szóval figyelni érdemes a dologra, de nem kell túlaggódni nálad szerintem a szenzorok helyes kezelése - zselé és beállítás - fontosabb kérdés )
Új hozzászólás Aktív témák
- OSRAM Ultra Life P21/5W 12V Extra Lifetime hosszú élettartamú autó izzó / jelzőizzó BAY15d - 10db !
- Újszerű, Minőségi Steelcase Tárgyalószék, Konferenciaszék, Karfás Szék
- Új Tork 55 10 00 Tekercses Kéztörlő Adagoló Harmadáron
- Beltéri Fa Ajtó Kétszárnyú, Egyszárnyú Tokkal, Kilncsel, Kulcsal
- Használt Fiókos Irodai Konténer, Szerszámos Fém szekrény Harmadáron
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen