Hirdetés
-
A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
it Az energiaéhes adatközpontok és a big tech egyre növekvő igényei miatt elindultak a megbeszélések az USA kormánya és a tech szektor között: klímabarát áramtermelést akarnak.
-
Egyedi megoldást kínál majd a CMF első készüléke
ma Az első előzetesben látott, csavarszerű képződmény a Nothing Lock, amivel különféle kiegészítőket lehet majd a készülékre applikálni.
-
Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
ph Az Arrow Lake és a Granite Ridge CPU-kra várakozva az ASRock több alaplapot és egy érdekes VGA-t is bemutatott.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
mycso
Topikgazda
válasz polonic #60011 üzenetére
Egyébként a megálláskor forrón leállítás nem is leállításnál, hanem inkább a következő indításnál okozhat gondot. (majd ha mágus erre jár megerősít ebben)
Ugyan is a felhevült turbóban az olaj elpárologhat, vagy alkotói kicsapódhatnak/elpárologhatnak az apró járatokban és indításnál lesz olyan, hogy szárazon fut a turbó. Nagyjából ez a jelenség.Hogy mennyi itt az ésszerű és mi számít hajtásnak, azt nem tudom.....én pályázás kiállásnál kb. fél percet hagyni szoiktam ketyegni.
Mondjuk ezt a strat-stop dolgot nem vágom na renaultnál, nekem fiestában volt, ott hidegen nem állította le. Pályázás közbeni élményről nem tudok beszámolni, nem emlékszem, hogy akkor hogy viselkedett. Illetve most a céges 2.0tsi transporter is start-stop-os, hidegen szintén nem állítja le.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen