- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
- iPad topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Autóhifi
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
AthlonXP
őstag
Sziasztok!
Pár napja írtam ide, egy olyan kérdéssel kapcsolatban, hogy reggelente, hideg indításkor relatíve sokáig megy a szívató.. ( 1.4 16v 2002-es Megane )
Na időközben meglett a hiba oka, amit az elég hosszú nevű "beszívott levegő, hőmérsékletét mérő" alkatrész okozott. Ezt a kis alkatrészt kell a motor megfelelő helyére bedugni, ahol az hőt mér és a rögzítésében és tömítésében ( hogy ne áramoljon be mellette kinti hideg levegő a motorba ), két kis gumigyűrű segíti, amik közül az egyik el volt öregedve és szakadva. Emiatt elég lazán volt a helyén ez a kis hőmérő, így nem tudott megfelelő értéket mérni. Kicseréltük a tömítést és azóta már rendesen üzemel, a szívató se megy feleslegesen, úgy működik, ahogy kell.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen