- HDD probléma (nem adatmentés)
- Hobby elektronika
- TCL LCD és LED TV-k
- OLED TV - Mélyvíz
- Milyen TV-t vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Autóhifi
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Homeworld 3 - Amit a játéktól várhatunk
gp Akik a drágább verziót vették meg, már játszhatnak a teljes változattal.
-
Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
ma Gyorsan rendbe szedte a frissítést a Samsung, Dél-Koreában újra elérhető, itthon pedig először.
-
Három éve fontos döntést hozott az AI-ról az Apple
it A Bloomberg szerint saját chipekkel működtetné az AI-szervereket az Apple.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
LamerGyuri
senior tag
XD
Más: öcsém ma mondta, hogy múlt héten ő is kiszedett egy fél zsemlét a motortérből (C-Max). Valamiért felnyitotta, és ott volt az akksi felett-mögött. Csak nézett, hogy wattafak mert az autó 98%-ban garázsban áll.
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz LamerGyuri #65952 üzenetére
Ne is mond, elképzelni nem tudom, hogy mikor kerülhetett oda. Kisebb gondom is nagyobb annál, hogy a turbó mögött lenézzek az aljára napi szinten, viszont azóta meg igen, hála a "spájzolónak"
---------
(#65951) Fehér Farkas
Nem használom a klímát így nincs is gondom vele. Fűteni is ritkán szoktam
Ablakot azért lehúzod néha?
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz LamerGyuri #65952 üzenetére
Azt írja a Wiki, hogy megeszi a hányást is, így nem tartom kizártnak, ha nagyon éhes zsemlét is lop. De az is lehet patkány volt. Mondjuk az autóorientáltság az nyestre vall.
Nálam a kutyák miatt nincs nyest gond. Van helyette csillaggarázs probléma. Bár az még mindig jobb, ha ilyenre porlad a naptól de amúgy működik és biztonságos [link], mintha nyest rágná indításképtelenre vagy vészhelyzetben ellene meg a légzsák, ABS akármi.Viccesek ezek a hirdetések amúgy, az undorító állapotú autóban (mert ezt nem a nap szívta ki az fix) kiemeli fő dolognak, hogy egy kerékcsapágy cserélve lett, egy.... Emlékszem mikor anno Meganet kerestem egy hasonló állapotúnál megemlítette, hogy új a generátor benne. Az nem gond, hogy az autó amúgy bontóból szökött ki.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
Simán. A macska ha átjön az udvarba és kikergetik, a macska a kerítés után fél méterrel már meg is áll nyalakodni meg napozni. Tudja, hogy a kutya nem jut ki rajta. Nyest is van azon az intelligenciaszinten mint egy macska. Ezért nem működik a kutyaszőr az autó alá meg hasonló módszerek egy idő után.
-
GrooveHero
addikt
Üdv. Tud valaki segíteni? Elszálltak a guminyomás szenzorok a lagunámon, mind a 4. A két hátsó még valamikor januárban, gondolom a hideg miatt. Aztán két-három napja defektet jelzett a kocsi, megálltam, kiszálltam, lecsekkoltam, sehol semmi. Mostmár csak a jobb első működik, 1,9-et mutat, de nem nagyon hiszek neki. Ki lehet kapcsolni valahogy? Javítani, vagy kivenni és újra berakni lehet őket? Vagy kuka az összes?
Más kérdésem is lenne, bár ebben hóttuti, hogy nem tudtok segíteni, de hátha. Angol az autóm, nekem mérföld/gallon-ban mutatja a fogyasztást, de csak átlag van, pillanatnyi nincs. Olvastam a magyar kézikönyvben, hogy elvileg kellene lennie.
Angol kézikönyben láttam is ilyet is (tolatóradar kimutatás a kis kijelzőn, nem csak csipogó hang), bár azt írja járműspecifikus. Van valakinek ilyen?Kocsim: Renault Laguna Mk3 2.0 dci (150hp) Initiale
[ Szerkesztve ]
Words like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us
-
Predator2
addikt
válasz rob210 #65933 üzenetére
Az autó hidegben 10° alatt dadog, rángat. 10°felett nincs ilyen gond.
A dadogás jelensége kb 1 percig áll fent indulás után, már kezdem megszokni.
Erre nem tudnak mit mondani. Jah de...francia autó, mit várok.>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
rob210
Topikgazda
válasz GrooveHero #65958 üzenetére
Felszereltség függő néhány opció.
A Tpms meg csupán annyi, hogy lemerült bennük az elem.
Csere újratanítás nem olcsó móka. Nem elem szenzor, mert nem bontható!
Ha kikapcsolod benne a funkciót, azt csak diaggal.
A vizsga meg onnantól nem elérhető opció hivatalosan[ Szerkesztve ]
Renault power
-
GrooveHero
addikt
válasz rob210 #65960 üzenetére
Szia. Köszi a választ. Mit értesz az utolsó mondata alatt? Úgy érted műszakin megbukik? Most volt 20-án, de nem szóltak érte, pedig sztem látták. Mondjuk a defektes dolog, meg hogy írja, hogy hiányzik az csak másnap jött fel.
Words like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us
-
rob210
Topikgazda
válasz GrooveHero #65962 üzenetére
Azt.
Ha átment oké, de hivatalosan meg kéne rántaniuk miatta.Renault power
-
GrooveHero
addikt
válasz rob210 #65963 üzenetére
Hm...köszi. Nem gond, jövő márc. 20-ára megcsináltatom, vagy veszek újat, de ahogy nézem olyan 15k körül van a siemens-nek darabja, meg még aki megcsinálja, itt angliában meg amúgysem olcsó a labour (munkadíj).
[ Szerkesztve ]
Words like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us
-
rob210
Topikgazda
válasz GrooveHero #65964 üzenetére
Ja hogy kint vagy a kinti dolgokat szabályzásokat nem ismerem.
Renault power
-
KTU
addikt
Ezt a csövet lehet kapni utángyártottba?
Vagy nézzek egyből gyárit.
Megane I. 1,4 16V, K4J 750
Sajnos letört róla a csatlakozócsőcsonk.Köszönöm
"Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G
-
válasz GrooveHero #65964 üzenetére
Szia, ha diaggal kikapcsolják, akkor nemtud vizsgán megbukni, mert olyan, mintha nem is lenne.
Nem minden lag3-ban van gyárilag.Újonnan üzembehelyezett autóknál 2014.11.01. -től kötelező a tpms.
Bárdiban, renaultban 6.000 -6.500 ft körül van a gyári szenzor darabja.
Radar: ph2 (2011-) mutatnia kell a kis kijelzőn.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
GrooveHero
addikt
Köszi. Gondoltam, hogy az enyém nem nem lesz, túl öreg szegényem, 2008-as. Gondolom ezek az olcsó diagok nem jók, amiket ebay-en lehet kapni, mert csak olvasni tudnak, mi? Bár azt hiszem apum obdII-je tud törölni.
Words like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us
-
hz0917
tag
Sziasztok!
M2 -n stabpálca csere házilag, van valami buktatója vagy sima ügy? Futómű állítást igényel utána? -
Gabady
aktív tag
válasz mdav88 #65972 üzenetére
Én megane2-be lengőkar szilenteket készülök cserélni.... örülök hogy a segédkeretet is le kell szedni ... XD
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
Gabady
aktív tag
válasz rob210 #65975 üzenetére
Van otthon prés. Ezekből az alkatrészekből meg muszáj vagyok minőségit venni a 18" felni és a gewinde miatt.... Lemfölder lett a kiválasztott. A szilent szett 30k, a lengőkar szett 50k.
Más...
Amit monddtam még múltkor clio-t magas szívócsőnyomással. Ki lettek cserélve az apró kis tömítések is, mint pl a map szenztor, és továbbra sem jó a dolog. Kezdek mostmár gyanakodni a fékrásegítő csövére, amibe úgy tudom van valami kis szelep?.[ Szerkesztve ]
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
gergo5991
őstag
kép
na sikerült kicserélni az égőt, igy néz ki akit érdekelne.- volt egy kis macera a sofőr oldalin a kábel futása miatt nehezen lehetett a pattintó dróttal vissza rögziteni, de végül megoldottam
osram H7 night breaker laser 150% os lett a tompitottba téve.amugy ahogy neten keresgéltem, ilyet is találtam
ezt
philips H7 és LED, átszámitva egy olyan 50e ft darabja, annyi a bibi vele hogy a megan-ba nem férne be, meg a másik kérdés nem tudom mennyire legális ez a megoldás -
rob210
Topikgazda
válasz forceberg #65981 üzenetére
Na szóval itt van a lengőkarban egy talpas gömbfej, egy függőleges átmenő csavaros nagy szilent és egy vizszintes átmenő csavaros szilent.
a nagyot pikk pakk kiprés beprés a talpast úgyszint.
De a vizszintes sziletntet kikönyörögni, a lengőkar hülye formálya miatt na azt nem kívánom senkinek.Nem egyszer hajolt már el a fül, mert nem bírja a prés erejét.
Onnantól meg ajtó ablak.
Speciális hósszú ellendarab kell, a ki be préseléséhez, a behez még nem is de a kihez igen.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Predator2
addikt
válasz rob210 #65961 üzenetére
Igen volt. Annak idején be is linkeltem ide a fórumba.
Ne értsd félre, de mitől vagy ebben ennyire biztos?
Renault Nyéki is szoftverfrissítéssel kezdett, mert volt kifejezetten a dadogás miatt motorvezérlő frissítés kiadva (mint hibajavítás, elmondása szerint), illetve 2 hobbi szerelő szerint is nagy valószínűleg az keseríti az életem.
Amit még NYéki furcsállt, hogy szerinte a külső hőmérséklet hidegebb volt, mint amit a kocsi mért.
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
roli1979
csendes tag
Sziasztok. Legyen szíves valaki elmondani, h hogyan tudnám kikapcsolni laguna 2-n azt, hogy sötétbe autómatikusan ne kapcsoljon lámpát?. Köszi
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz Predator2 #65984 üzenetére
Hát a mai nap után már semmiben sem vagyok biztos.
M II nél egyszerűen nem találom az okát, hogy miért ejti be a fordulatot 500 körülire.
Mindent átnéztem és az istennek se találtam a hiba okát.
Nincs fals levegő, dolgozik minden szenzor.
Az értékek jók és csak azt látom, hogy a szabájzó lambda szonda feszültsége esik a fedcomp korrigál megemeli a fordulatot aztán vissza is esik.Fura hibák ezek, inkább már nem bocsátkozom jóslatokba és nen jelentek ki semmit.
Egy másiknál az ABS el szívtam ma.
Kicseréltem a jeladót a mágnesgyűrűt és ugyan úgy nem jó.Ez egy ilyen nap volt.
De a logan II legalább jó lett.Renault power
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz rob210 #65988 üzenetére
Nyugi, ma a saját skodám első futóművét borítottam szét. Flexelni kellett két gömbfejet...egy 6 éves autón. Igaz 194k km van benne és minden gyári volt elől, de akkor is. Geometria után ismét olyan, mint, amikor megvettem...mintha sínen húznák. a kormányösszekötők voltak a legszarabbak. A gyári gömbfejek nem lógtak még, csak könnyebben járnak, mint az újak.
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Mágus2 #65989 üzenetére
Nekem is mindkèt oldali első belső szilentet kellene cserèlnem, nem rozsdásak a csavarok, nem kèszülök nagy ellenállásra, de attól mèg szívhatok mint a torkosborz.
A 18 èves terepjárónkon az elejèt èn is szètborítottam egy fèltengely gumiharang miatt, talpast is cserèlnem kellett, mert ki volt szakadva a gumija, de nem lógott mèg, na azon össze volt minden gyógyulva, ki-ki alapon estem neki, vègül a futómű rèsze sikerült, de az abs jeladó kábele 3 helyen is volt rögzítve a lengőkaron, nem akartam bántani, így a csonkállványnál kiakasztottam, de kevèsnek bizonyult, valahol a kábelèn szálszakadásos lett..... Na az már szívás volt, egyrèszt ritka japán szar, a világon nincs ilyen, másrèszt a kis csavarjai azok inkább szakadtak ès a szenzort is ki kellett vèsni a helyèből....
Nade mind1 ezen is tanultam valamit, az abs szenzort ebay-en megrendeltem(itthon azt mondták, hogy mivel nincs hozzá cucc, dobjam ki a visszajelző ègőt belőle....), pár hèt ès tolhatom bele. Vannak szívások, de az octaviámnál nem számítok rá, mèg "ifjú" vas.... -
_NCT
őstag
Sziasztok!
Remélem maradhat, eladom a Megane 2-esem, mivel alig használom, illetve a pénzmagot máshova kell összpontosítanom. Tegnap tettem fel, de a kereskedők már így is kiidegeltek (főleg a pofátlanul alkudozó, nagydumás nepperekre gondolok), inkább valakinek itt a fórumban passzolnám el. A hibáit feltüntettem, de kérdés esetén ott a telefonszám. Mivel motorikusan még tökéletes így nem akarok 400k alá bemenni, de szimpátia esetén enyhén alkuképes.
-
rob210
Topikgazda
válasz Mágus2 #65989 üzenetére
Értem én csak ezek fizikális hibák látszik tudod mit kell csinálni vele.. Szívás ehhez vita nen fér, nem kisebbíteni akarom a dolgot, csak amikor nem is tudod, hogy mi okozza a hibát, mihez nyúlj, az egyszer ciki is, meg ha lelkiismeretes vagy és valóban megcsinálni akarod, akkor rohadtul zavaró is, mert találgatni utálok.
Renault power
-
mdav88
senior tag
Van hátulró jobb hátulról egy kopogásom, ami főleg 50-70es tartományig van jelen, felette elhallgat. inkább a kisebb úthibák szólaltatják meg, de álló helyzetben akármit csináláok nem tudom előhozni... Hídszilentek ki lettek cserélve, lengéscsillapító már bilstein benne, tehát nem a gyári...Kipufogó tartói cserélve lettek, azt mozgatva szintén nincs hang. Hiába cibálom a rugót, nyomogatom jobbra balra, előre hátra, csendben van.
Kicsit tanácstalan vagyok, mégis mi a tököm lehet?
-
rob210
Topikgazda
válasz mdav88 #65994 üzenetére
Ez a lagesz ugye?
Mert akkor próbáld ki, hogy kiveszed a lengéscsillapítókat és úgy mész vele.
Ésszel, mert hintázni fog, nem lesz benne csillapítás, de ezzel ki tudod szűrni, hogy ne verd felesleges költségbe magad.Egyébként hátul a rugó tud ilyen hangot adni, ha kivan a felütésgátló kopva.
Renault power
-
dj79
senior tag
Sziasztok!
Jó régen jártam erre, eddig megyegetett a gép , most tervezek egy nagyobb ráköltést, na de most történt némi furcsaság. (Megane II ph1, 2004, 1.4 16v, K4J730 , 162e km)
Valószínűleg trafó gond (is) lesz (Hitachik megrendelve), viszont van egy érdekes hibajelenségem: nagyobb terhelésnél egy nagyon erős búgás jelentkezik (ha mélyre nyomom a gázpedált). Gyertyák és szívósor tömítés cserélve lett már fél éve, illetve akkor a fojtószelep is rendbe lett rakva.
Hétvégén kicsit megkergettem pályán, óra szerint 150 környékén huzamosabban mentem és egyszer csak elkezdett villogni a check engine, kb 30 másodpercig.
Persze azonnal visszalassítottam, a villogás azóta sem jött elő, ez mitől lehet? Nagyobb terhelésnél áthúz a trafó talán?Másik kérdés: mivel még pár évig megtartom a gépet, kicseréltetném a motortartó és váltótartó bakokat (korábbi renaultos tapasztalataim alapján ideje lesz), illetve a váltóolajat.
Ezekkel annyira nem vagyok tisztában, ennél a motornál ezekből mennyi bak is van, illetve mennyire macerás a váltóolaj-csere?Esetleg ha tudtok ajánlott szerelőt itt Tatabánya környékén, tippeket szívesen fogadok.
Előre is köszönöm az építő jellegű hozzászólásokat
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
3 bak van 1 óra alatt ki lehet cserélni őket bontani a váltótartónál kell viszonylag sokat, mert "minden" alatt van. (egyébként ez nem is szokott szétmenni, csak a billenésgátló, meg a zselés)
A hiba inkább AC pumpa nem szállít elég üzemanyagot.
De diaggal ki kellene olvasni a hibatárolót.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen