- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- SSD kibeszélő
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Átlátszó OLED kijelzőket építenek az ablakok helyére a koreai metróban
- OLED TV topic
- Milyen RAM-ot vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Módosít a memória sebességének jelzésén a Microsoft
Hirdetés
-
Tetőfokára hág a tavasz, és ezt a hardverek is érzik
ph Asztali PC-k, monitorok, videokártya, hát, hűtés és egér is került heti válogatásunkba.
-
Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
ma Gyorsan rendbe szedte a frissítést a Samsung, Dél-Koreában újra elérhető, itthon pedig először.
-
Stray Gods - Orpheus központú DLC érkezik jövő hónapban
gp A musical játék hamarosan egy új kiegészítőt kap heteken belül.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz roli1979 #64750 üzenetére
Szia, 88KW-os a tiéd???
A total/elf folyadékkereső szerint 88KW-ból nem volt DPF-es és ezt írja:
[link]Capacity : Capacity 4,6 litre
Filter capacity: 0,1 litreUse : Normal
Intervals : Change 20000 km/ 12 monthsProducts : (elf)
Evolution 900 NF 5W-40
Evolution 900 SXR 5W-40
Evolution 900 FT 0W-30vagy
Products : (total)
Quartz 9000 5W-40
Quartz 9000 Energy 5W-40
Quartz 9000 Energy 0W-40[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
Savanya
addikt
Megane II DCI kombihoz melyik kézifék kötelet ajánlanátok : Cofle , TRW , A.B.S ,MxGear , ATE ?
Maxgear most igen jó áron volna a Kaufernél .
Mobilszámom: 70-516-8068
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz forceberg #64755 üzenetére
Mindig ez az olajmizéria. :
Ez vajon még tartja magát, vagy azóta 3-ból 3 lett. 2013 óta....
-
forceberg
veterán
Lehet, hogy most túl erős leszek, de aki addig nem jut el, hogy megtudja, milyen olaj való a kocsijába, az másban hogy figyel rá?
Én nem tudom, de bármi lehet, mivel nem lehet eldönteni.
Amikor olajiszapos képeket látunk, lehet, hogy hamisítvány miatt van.Most ott állok, hogy az Elf Full Tech 2017-ben és 2018-ban vett 5l-es kannáim nem egyformák.
Egy helyről vannak, mindkettőn volt zárjegyhttp://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz forceberg #64760 üzenetére
A gyártók dolga lenne és igen kérjen egy 5 literesért, pl 1000-1500 forinttal többet, de az ne legyen hamisítható!
B...ák meg, hogy ez a ország olyan lett, mint egy pöcegödör, olajból hamis, tévéből rengeteg a selejt, autóval mindenhol átvágnak és lehetne sorolni minden termékre, hogy a "nagyon gazdag magyarokat" lehet még ezzel is szivatni, mert engedve van![ Szerkesztve ]
-
forceberg
veterán
Ez nem csak a Kárpátok gödrére igaz sajnos. Szerintem nincs olyan rendszer, ami működőképes lehet ez ellen. Bármit kitalálnának, úgyis kiszivárogna a rendszer, aztán feltörnék. A zárjegy komolyságáról az meg mindent elmond, hogy a boltban ragasztják fel.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
rob210
Topikgazda
válasz Tomi0703 #64763 üzenetére
Alaposan átmostad, a motort, de célszerű lenne az 5w40 est tenni bele ami a gyári specifikációja.
Én időnként szoktam is mondani, hogy tegyünk bele, egy 5w30 ast mert az olajjáratoknak jót tesz, de fe-t szoktam javasolni, nem az sxr-t, mert az benzineshez van.Renault power
-
#89309696
törölt tag
válasz Tomi0703 #64763 üzenetére
Semmi baja nem lett. Azok a kocsik ahol nincs kergetve a teljesítmény/köbcenti arány, nincs magas turbónyomás, nincs speciális kialakítás ami igényelné, nincs rendszeresen órákon át padlózva azok a motorok röhögve elmennek akkor is ha nincs betartva a csereperiódus percre pontosan vagy kicsit más olaj került bele.
-
shifty!
senior tag
válasz Tomi0703 #64767 üzenetére
Kb. ugyanezt játszottam el én is nyár végén, először "kiöblítettem" Coccolinos 5w40 sxr-el, aztán kapott Motult. Pont a minap néztem rá az olajra, feltöltés óta ugyan evett belőle keveset (feltöltéskor a nívó jelzőrész majdnem tetejénél volt, most az alatt a szint alatt 2-3 mm-el), de a hangja, a járása, amennyire az olaj tud rajta segíteni, rendben van.
[ Szerkesztve ]
"Vasárnap ne lopj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő."
-
Nordik
őstag
Az lehet, hogy jobban szereti az 1.6os M2 a Shell benzint mint a Mol-t? A Molos benzintol mintha hangosabb lenne az autó.
Most próbaképpen tankoltam shellnel és mintha halkabb, finomabb lenne a járása a motornak.
-
Gabady
aktív tag
válasz Nordik #64770 üzenetére
Ugyanezt vettem észre én is, de én az OMW-vel. Kevesebb a fogyasztás és simább a járás.
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
zibo73
aktív tag
válasz nünüke1975 #64773 üzenetére
Nekem is így van az 1.5 dci-vel.
A MOL vált be ezzel csendesebb. -
Nordik
őstag
Akkor lehet dizelnel más válik be. Egyébként régebben más autoimnal is talán így volt. Azok is benzinek voltak.
-
t.imi
addikt
Sziasztok!
150e szerviz után lenne néhány kérdésem.
A magas átlagfogyasztás miatt kapott egy új szoftvert.
Legalább 1 lityivel kevesebbet kellene ennie.
Most viszont jó kerregős, hangosabb lett a motor...
Néha még fasza csörgő szelep hangot is vélek hallani ~ 1800/min fölött nagy gázadásra.
Ez jó nekem? Eléggé hasonlít így a hideg 1.25 ddis hideg hangjára.Termosztát úgy néz ki jó, érkezés után mérték és 65
fok körül mutatott egy csíknál, nem kell cserélni.
Nagyon nem izzadtam meg reggel szervizbe menet ettől függetlenül.1.5 DCI, állandóan hallok egy halk sípoló (?) hangot.
Gázadásnál nem, motorféknél nem, csak fix tempónál.
Motor, váltó kizárva. Hazaértem, motor leállít, kártya ki és még vagy 10mp-ig hallottam
Ez valami szivattyú lehet? -
#89309696
törölt tag
Magas fogyasztást megoldani új programmal? Nekem ez kicsit fura javítási szokás... Csörgés az lehet befecskendezési idő probléma is ami nyilván a módosított programból ered.
Termosztátot nem így kéne nézni, hanem hidegen beindít és várni fogni a csöveket hogyan melegszenek át. Ha átereszt akkor egyformán langyul. Ha jól zár-nyit akkor bemenő cső hideg és hirtelen beforrósodik nyitásnál. Persze ez pontos hőfokot még nem árul el, csak azt hogy nem ereszt át és nyitzár.
Bár a te kocsidban szerintem már kütyü rádugva kiírja fokra pontosan is. -
t.imi
addikt
válasz #89309696 #64777 üzenetére
Hosszú évek óta nem követem az autóipar fejlődését.
Ennyire vagyok naprakész.
Valami 3(?) betűset mondott, azon nézték meg a vizet
Sokat segítettem..
Pénzbe nem került, számlán nem szerepel a szoftver.
Max megy vissza, ha ilyen marad.Rob210, sajnos tippelni sem tudok. "Gyújtás" nélkül, motor leállítása után is kellene működnie ilyen sokáig?
Megpróbálom felvenni, hátha hallani. -
#89309696
törölt tag
Én se vagyok naprakész, mert mezőgazdasági és kisgépszerelőnek tanultam úgyhogy itt autószerelők körében még eretnek is vagyok, de egy fogyasztásnövekedési problémát én nem egy átírt motorvezérlő szoftverrel kezdenék el megjavítani. Mert ha jól olvasom ez történt.
A vizet azt járatott motornál nézik és akkor látni, hogy mikor nyit és mikor zár. Ahogy Eagle is írta már többször is ő hogyan szokta nézni. Ha mellé nézik még a műszerfalon a mutatót is akkor az is kiderül, hogy jól mutat-e.
-
-
t.imi
addikt
válasz #89309696 #64780 üzenetére
Értem, köszönöm! Pár napig nézem, aztán vissza, ha nincs változás. Ez a zetor hang eléggé kiábrándító a 30-at futott olajjal kent motorhang után.
mycso, eléggé magas és halk, nehezen tudnám behatárolni. Néha mintha hátulról jönne, máskor anyós oldal, műszerfal alól.
Ha ilyen, akkor ilyen. Majd szól a rádió -
-
rob210
Topikgazda
Az olaj szintjelzője azért van, hogy jelezze meddig kell tölteni.
Nem kevesebbet és nem többet.
Azaz igen s.o.s. a maxig le kell engedni.
Amit a legegyszerűbben egy hosszú 4 es csővel és fecskendővel tudsz kivitelezni a nívón keresztül.
Vagy a csavarral amit addig nyitsz csak ki amíg el nem kezd csepegni.
És akkor mérni, hogy mennyi jön le, 1/2 deci lehet.
Az elmondásod alapján.Renault power
-
-FLY->
őstag
Megane II 1.4l önindítózás után 500rpm-re áll be az alapjárat , ötlet? Hidegen és leállítás után visszaindítva normális szintre áll be az alapjárat.
-
#89309696
törölt tag
Fejj, el kellett mennem kicsit a kocsival, az undormány sós maradék már végig ki is ült rajta. Reggel a sós, saras taknyon még sodródott is szerencsétlen. Hányadék az egész, de hogy utálom. És nem képes esni egy normális kiadós eső ami lemosná végre az utakat. Egy hete mostam le a kocsit és fehér az egész oldala.
Holnapra meg saras esőt mond úgyhogy nem mosom le. Majd akkor hétfőn. Nem lesz addig semmi baja. -
#89309696
törölt tag
válasz Gombinyó #64791 üzenetére
Most csak azért bosszantott fel, mert a múlt héten mostam le és most megint moshatom. Ez nekem túl gyakori. Én havonta 1x szoktam, de most indokolatlanul túl sós lett úgyhogy megint kell. Sajnos olyan útvonalon kellett mennem (főút) ami nagyon sós 10 évre valót leszórtak, mert amúgy a többi út amin járok (mellékutak) azokat csak csillámtündér módjára sózzák meg, ott bőven elég havonta egyszer mosni.
Engem annyira nem érdekel az autó pátyolgatás. A kocsi egy használati tárgy, annyi törődést kap ami ahhoz szükséges, hogy nagyjából problémamentesen kibírja ~25 éves korig amíg használom, megbízható és biztonságos maradjon, vigyen el meg hozzon haza, én leszek az utolsó gazdája úgy is. Semmivel se többet.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz eTrade #64794 üzenetére
Én is újra átpártoltam a Shell-hez, eddig OMW volt, amit ugye sokáig szidtam, mint a bokrot, de meglepődve tapasztaltam, hogy teljesen jó lett. Pár hete vettem észre, hogy egyre xarabb és dízelesebb a motor (már) megint a kotyvalékuktól.
Az adalék ellenére is. Ráadásul nem is úgy lépett, ahogy megszoktam. Amióta Shell-nél tankolok, azóta el is kussolt, meg persze ott az érzés, hogy 1700-nál mint akit durván ...csán rúgtak.
A mol-t nem próbáltam most, mert kb mindenki szidja, mint a bokrot.
Persze írom ezt úgy, alig használom az autót, de jó a memóriám, a hallásom meg túlságosan is, hogy ne halljam egyből, ha valami nem tetszik a 2.0 dCi-nek.A S90-nek meg nekibaxta (gondolom) parkolóba az ajtóját egy idióta, mert durva karc van egy kis mélyedéssel is a jobb első ajtómon. De, hogy mikor, azt nem tudom, ezt is tegnap vettem észre, mikor lemostam, mert ez is hányinger volt már ahogy kinézett a latyakos sós dzsuvától. Tehát emiatt nem is látszott.
A sors biztos távol tart, hogy ilyet észrevegyek, mert ott helyben lerendezném az ilyen agyvelőgyulladásokat.
Holnap viszem kijavíttatni. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Gombinyó #64791 üzenetére
Az fb-on az iq szint az már olyan és annyira alacsony (lett), hogy a totális hülyék gyülekezete megnevezés is kevés lenne rá. 1 héten egyszer felmegyek rá, beleolvasgatok és nem hiszem el, hogy nem csak ebben az országban, mennyi k..szott idióta van. Mindenki veszekszik mindenkivel, mindenki jobban tud a másiknál mindent. A magyarok helyesírása annyira gáz, hogy visszaülhetne az általános első és második osztályt újratanulni.
Laguna fórumokban is, ahogy osztják az észt és lerí, hogy nem ért hozzá, de külön fordítóprogram kellene, hogy kibogozza mi a lófüttyöt akar írni az Istenbarma. De ez bármilyen témára igaz, viszont sajnos a magyarok tényleg egyre jobban hülyülnek. Tisztelet a kivételnek és persze szerencsére ebben a topikban ilyet egyáltalán nem tapasztalni. 2001-ben regisztráltam ide (is), 99-óta van netem (akkor még betárcsázós brutál lassú volt). Ketten a testvéremmel használtuk a nick-et, ő csak piacozásra, aztán én 2007-ben csináltam egy új reget, azóta ezt használom. De...Kb 2008-ig lehetett nagyon jó beszélgetéseket bonyolítani a sztrádán, utána beszabadultak a hülyék, ahogy olcsóbb lett a net, azóta pedig, hogy fillérekbe kerül az iqlájtagymosottzombik tömkelege csatlakozik napi szinten a sztrádára.
-
t.imi
addikt
Felnőtt az a generáció, akik apa, anya dolgozik, mert kell a zsé, kirúgják, ha nem hajt, itt van x ezer, csak hagyjál békén, stb.
Tanárok ha megütik a gyermeket, végük van. Mi nem figyeltünk, kaptunk akkorát, nem tudtuk hanyadikán van elseje.
Otthon elpanaszoltuk, jött a párja.
Most? Bemegy a család és k.o-ra teszi az iskolát.
Ilyen háttérrel, oktatási feltételek mellett ne csodálkozz, hogy a 2x évesek 70%-a idióta.
Kollégám 25. Barátnője néha bejön, ha műsor van.
Egymás mellett ülnek és messengeren beszélgetnek....Ez sok összetevős, idióták nevelése a cél.
Az nem gondolkodik.Más. Ha a kuplung pedálút ½ vagy fölötte kezd fogni, lassan csere érett lesz?
M3 1.5dci.[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz forceberg #64793 üzenetére
Nem lesz már sós, mert most nem megyek vele sehova, csak a megszokott nem sózott utakon. Mire megyek vele újra addigra meg már lemossa az eső a sót az utakról.
Jobban zavar most az, hogy nyáron mi lesz vele. Előző nyáron letakargattam, de elégé meguntam. Szerintem beállok vele a ház mellé és szarok rá. Reggel, délután már takarásban van, csak délben tűzi, ennyi. Háttal állok, hogy a hátulját süsse és akkor nem égeti atomjaira a kormányt, műszerfalat, első lámpákat, gumikat amik érzékenyebbek rá. A két első ablak meg résnyire lehúzva lesz és akkor a forróság is ki tud hömpölyögni, kicsi eső meg beesik az kiszárad.
17 éves autó, eléri azt a kort úgy is bontóba kerül bedarálásra vagy megveszi egy derék suhanc és a réten széthajtja. Én ezért nem ápolgatom a végletekig, maradni szeretnék a realitás talaján.
Lemosni azért le kell, mert a rozsda az gyorsabb.
Tudom itt a topikban sokan érzelmi szálak kötik a kocsijukhoz úgyhogy én vagyok a sátán most, engem is azért valamennyire köt mert szeretem, de mégiscsak egy tárgy. És még így is a felső rétegekbe tartozok vele, ha megnézzük milyen az átlag ember autója.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobil flották
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Robogó, kismotor
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- SSD kibeszélő
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- További aktív témák...
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend Bordó
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest