Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz Zájec #4771 üzenetére

    Hmmm... THX! :R Reggel sikerült közben rájönnöm, F5-ös BIOS-al nem ment, F6A-val már igen. Mondjuk addigra már telepítettem DES-t, meg ET6-ot is... :U Na majd törlöm őket... :P
    Mértem is egy gyorsat, 4Ghz-en, 1,33V-on, és 140-150W volt a CPU fogyija. Viszont gyanítom, ez csak a végrehajtó magot energiafelvétele, tehát amit a cpu a VCORE-ból vesz fel, és nincs benne az Ucore fogyasztása, ami nem egy elhanyagolható fogyasztó, én olyan 30-50W közé tenném a tuning alatti energiaéhségét. És így már nagyjából kijön a 200W CPU étvágy.... De inkább "csak" 180... :DDD Az üresjárati fogyi viszont érdekes, hogy ilyen alacsony azt én nem is néztem me az idő rövidsége miatt. Viszont megtévesztő lehet, mivel ebben megint nincs benne az Ucore, ami ráadásul még a szorzóját se veszi vissza üresben... :-/
    Majd ráugrok fogyimérővel+everesttel a hétvégén, ha lesz rá időm....

    (#4772) Lauda: Ez egy olyan dolog, hogy az M5-M6-os BMW is "alapból csak" 400LE, hogy kényelmes legyen napi használata, és gondolom, mérsékeltebb a fogyasztása. De ha benyomod az "M POWER" gombot, akkor mindjárt a kezedbe kapod mind az 510 pacit.
    Szóval szerintem érdemes tudni, hogy fogyasztás tekintetében meddig/hogyan érdemes húzni a procit, mikor van az, amikor eldurran az agya, ugyanis minden procinál van egy pont, ameddig gazdaságosan tuningolható, és utána nagyon elszalad a fogyasztás a plusszteljesítményhez képest.... (Q6600-amnál: 3200-on ~100W, 3500-nál ~140W.... És a plusszsebesség minimális... És ezt elég nehéz betipelni fogyimérő nélkül)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák