- DVB-T, DVB-S (2), DVB-C eszközök
- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- Apple notebookok
- A Frontier maradt a leggyorsabb szuperszámítógép
- Milyen TV-t vegyek?
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Masszív előrelépésnek tűnik a Zen 5
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Házimozi belépő szinten
Hirdetés
-
Indika - Napokon belül konzolokra is elérhető lesz
gp A PC-s verzót már korábban befutott, a hétvégén PlayStationre és Xbox-ra is elérhető lesz a teljes kiadás.
-
AI-képes, kamerás fülhallgatóval kísérletezne a Meta
it A jelentések szerint újra viselhető eszközzel próbálkozna a Meta, ezúttal AI-alapon.
-
Három Pixel 9 is lebukott
ma Valóban készül a középső modell, örülhetnek a kompakt kameramobilok szerelmesei.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
erről beszélek
egy 600ast meg tuningolni, absz felesleges. mi a csudának költeni rá? kell venni akkor egy gyári ezrest és kész. hosszú távon csak ez éri meg, ha már több erő kell, ez stabil, összerakott, és megbízható. és szintén csöndes gyári dobbal
szóval inkább a frankó gumira, és biztonságra költeni a dellát, egy jobb protektorba, csizmába, sisakba mint egy kipuffba.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Topiccsendőr
addikt
én ezt az állandó növekedést, meg hereszorítást nem értem csupán. Nem lehet a végtelenségig növekedni, meg statisztikát csökkenteni. Az Eu mindig előírja, hogy mennyivel kell csökkennie évente a baleseteknek.
Néhány dolog nem egyszerű. Az ABS NEM arra való, hogy hamarabb megálljon a motor, hanem hogy irányítható maradjon fékezés közben. Ezt sokan félreértik. Egy tapasztaltabb motoros előbb is meg tud állni ABS nélkül.
A kevés tapasztalattal rendelkezőknek ez jó dolog. A motorgyártók is minél nagyobb rétegeknek akarnak motort árulni, kapóra jön a hülyebiztosság. Az emberek felületes hozzáállása a dolgokhoz meg világossá teszi, hogy a többség miatt ezek még jól is el tudnak sülni.
A sportlégszűrős dologhoz hozzá kell tenni: a mai lambdaszondás-katalizátoros motorok pont teleszarják, milyen légszűrő van bent, a katalizátor miatt mindig lambda1 környékén kell lennie a légfeleslegnek. A motormenedzsment utána is fog állítani.
Az érem másik oldala, hogy Németországban az utakon futó motorok többsége még mindig karburátoros! Emlékeim szerint jóval több, mint 60 százalék, és az injektorosoknál is különbséget kell tenni nyílt hurkos befecsendező rendszer között ( lambdaszonda nélküli) és a lambdaszondás szabályzó rendszerek között. A nyílthurkos injektoros+karbisnál el tudja rontani a károsanyagot talán. Ha otthon berhelik, vagy padoztatják akkor meg pláne. Daganatos megbetegedések bőven vannak a belsőégésű otto motortól és elég rusnya egy dolog az. Lassan nincs olyan ember, akinek a családjában ne történne ilyen, esetleg ő maga ne lenne veszélyeztetve.Tehát a dolog sosem olyan egyszerű
Mindenesetre ha ez bejönne, én építenék egy pályamotort és a közutat pont leszarnám, aztán úgy ellennék.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #619 üzenetére
ez az off politika on.
a környezetvédelmi normákkal teljesen egyet értek. még a tuningnak sem lenne baja, ha az valódi, minőségi tuning lenne, nem a kókányolás és azért valljuk be, a minőségi tuning ahogy szoktad vala mondani zsilliárdos történet. ezért marad a felpattintom a slipont, +20le történet. a jogsi szerzés körül is kéne valamit tenni, egyet értek. de hogy kukásmellényezzek.. azzal inkább egyet értek, hogy kötelező fényvisszaverő csikokat beleépiteni a kabátba és design elemként alkalmazni, de kurvannyukat, szponzorálják meg nekem újra azt a rahedli pénzt ruhára. amúgy láthatod a felsorolásból, hogy a tipikus propagandista szöveget tolják az amúgy totálisan inkompetensek. ezért politikusok. mert máshol az élet többi területén megbuktak. sosem volt még ilyen jóa következő motoromon biztos lesz közút miatt abs, de ha nem is kikapcsolható, majd megnézzük melyik biztositékot kell kihúzni pályára hozzá. vagy ahogy te is mondod, pályamotor, aztán rohadjon meg az összes nyakkendős köcsög.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #619 üzenetére
Nem tudom már hol, de volt egy teszt, ahol az abs vs abs nélküli motort hasonlították (ugyanaz a típus stb). Az ABS-sel mindig sikerült rövidebbet fékezni. Nyilván rossi meg a többiek tudnának anélkül is rövidebbet, de az átlag emberek és a motorosok többsége (aki nem versenyző) nem tud rövidebbet fékzeni. Ennek ellenére egyébként igazad van, az ABS szerepe nem épp ez, de az új rendszerek hatékonysága baromi jó állítólag, és nem is érezni, hogy működésbe léptek. Tapasztalatom nincs ezen a téren, csak azt tudom, amit olvastam.
Az összes politikust beengedték a homokozóba, most játszanak. Úgyis elfelejtik egy darabig.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #622 üzenetére
Tudom, ezt mondom én is. Olvasd el mégegyszer
"Egy tapasztaltabb motoros előbb is meg tud állni ABS nélkül." Erre írtam, hogy nem feltétlenül van ez így, a versenyzőket leszámítva.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #626 üzenetére
Látod, a felületesség
Egyetértünk mindenben, kivéve abban, hogy "Egy tapasztaltabb motoros előbb is meg tud állni ABS nélkül. "
Erre mondtam, hogy a versenyzőket vagy sokat pályázókat leszámítva nincs így feltétlenül. Erre írtam azt is, hogy volt valahol teszt ezzel kapcsolatban átlag motorosokkal, és az új abs-ekkel mindig sikerült rövidebbet fékezniük annak ellenére, hogy az ABS dolga nem ez lenne (ahogy te is írtad).
De nem is a rövidebb fékezés a lényeg. Ahogy az új autóknál is kötelező lett az ESP, nem látok semmi kivetni valót abban, hogy motoron meg legyen ABS. Sok esetben életet menthet. Hiába a több ezer, tízeter km egy túrás háta mögött, ha nem volt vészhelyzetben számos alkalommal, akkor képes lehet ugyanazon hibák elkövetésére, amire a kevésbé rutinosak (nem a kezdőkre gondolok itt). Tehát a tapasztaltaknak is jól jöhet néha.
Szóval szerintem az ABS bevezetésével nincs baj. A többi viszont képtelenség és baromság, amit ezek kitaláltak ott a karosszékben ülve. Sajnos az emberek egyre kényelmesebbek, ami nem feltétlenül jelent hozzá nem értést minden esetben. Nem baj, ha fejlődik a technika.stimm?
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Topiccsendőr
addikt
-
bebe-net
csendes tag
válasz runner 125 #703 üzenetére
Az első tényleg cumi volt, ez a mostaniról meg elfeledkeztem egy kicsit. 14.én cseréltettem a 16 szelepet, akkor esett át teljes vizsgálaton, egy kis túra meg itthon, kb 900km. Tegnap még absz semmi furcsa, ma meg egyből indítástól, max 5km mentem vele, utána lett felöntve olajjal. Na akkor mivel nem változott a hangja, akkor maradandó a kár. NA most ezzel mennyire merhetek felülni?,ülhetek vagy futón vigyem 20km állandó és a legjobb szerelő a környéken!
-
-
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #1451 üzenetére
Ááá, vicc teljesen. Igazad van, arra ment ki, hogy a kipörgésgátló-abs-egykerekező gátló meg mittudomén micsoda hogy avatkozott bele kanyarodás-fékezés-kigyorsítás stb közben. A használati élményben meg kb. annyit említettek meg, hogy az aprilia hátsó ülése egy vicc. De kb. ennyi. Szóval jó ezeket olvasgatni, de amolyan semmitmondó az egész.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
alvaro
senior tag
válasz Topiccsendőr #2319 üzenetére
De, amiket próbáltak az ismeretségi körömben H1/H3/H4 LEDet, azok mind nagyon gyöngék voltak. Abszolút lumen értékben is nagyon keveset tudnak egy 55 wattos halogénhez képest.
Szerk. de az előző házban a konyhai spotokat is lecseréltük LEDre. Az 5W-os sokkal gyengébb volt, mint az 50W-os halogén. 10W-os már ott lenne a szeren, gondolom. Ezt kéne megoldani úgy, hogy beszerelhető legyen a H* helyére, és hasonló alakban szórja a fényét. Ja, és a hűtésnek is el kéne férnie, mert ezek nem bírják úgy a meleget,mint egy izzó.
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
őszintén? jobb is. nem csak praktikumban, de nagyobb belül, jobban pakolható, városban absz ideális kis autó az 1.4-es motorral, legkisebb fogyasztás, sarokba kitolt kerekek, kis túlnyúlások, ennél a csatolt hátsó futóművet is meg lehet bocsájtani, a civicnél meg nem. anyumnak ideális kis vas, kap rá koptatócsikokat, popsifűtést, légterelőt, gumiszőnyegeket utastérbe meg csomagtartóba meg amit beletömnek gyárilag, az meg kb a teljes lista, nem nagyon kell extrázni. a gumi méretet viszont egyszerűen nem értem (175!!!!/65r15), igazi szar divat méret (tűnjön jó nagynak optikai blődli), iszonyat, tudod mennyi rá egy ug8-as téligumi?? de ez van.. pofám leszakad
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #2723 üzenetére
"A jó magyar hozzáállás
Csak az A jogsisoknak a privilégiuma "nagymotor" a többi hajjon meg, ha ennyi lóvét adtam érte."Szerintem pont amellett érvelek, hogy a többi ne haljon meg
Abszolút 0 tudásról (nem mindenki 50-esről fog váltani, sőt) 2 óra alatt nem fogja megtanulni még az alapvető motor-, kuplung- és váltókezelést sem, s közben még a vizsga tanpályáját is begyakorolja. Ez egyszerűen nem reális.
Persze, én is örülök neki, hogy több motoros lesz, s egy motoros és annak rokonai ezután autóban is jobban figyel, jobban vigyáz a motorosokra; viszont ilyen kevés órával szerintem csak feleslegesen sok baleset lesz. Egyik oldalon a balesetek elkerülése érdekében így mérik szigorúbban a sebességet, úgy zéró tolerancia, amúgy ilyen-olyan biztonsági előírások; másik oldalon viszont 0 technikai, motorkezelési tapasztalattal engednek forgalomba embereket? Saját érdekükben tartom kevésnek ezt az időt.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #3098 üzenetére
az én nagy bajom azóta, hogy nem érzem, hogy hol csúszik, pontosan hogy és mire figyeljek, hogy csúszáson meg tudjam fogni és arra tudjak figyelni amire kell. tudom, hogy sokkal több van ezekben a gumikban és a motorban és absz én vagyok a keresztmetszet jelenleg. mennem kell pályára, hogy ezt kitoljam magamból.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
runner 125
nagyúr
Nexus-ba én is Motul-t használtam.
Van kifejezetten maxi robogókba fejlesztett, 100%-ban szintetikus olajuk, Motul Scooter Power néven. Elég borsos a literje, de nekem 1,7l körül kellett cserélni, és azt is kb. 5500-anéként tettem meg, úgyhogy ennyi km-re levetítve abszolút megérte.
A Majesty-be is 100%, h jó. Abba is 5W40 viszkozitásút ír elő a gyártó, nem?Jah és kérdeztem a srácot, azt mondja még nem cserélt azt soha, de neki úgy rémlik csúszkás.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
runner 125
nagyúr
Azért ne általánosíts már, vagy legalább konkretizálj, h; "a Honda, Suzuki, Kawasaki, Bombraider quadok direkt terepre vannak..." - mert a többi játékszer, ami a kertbe való. De már leírtuk vagy 10-en.
Ráadásul a márkás quadok is két kategóriába tartoznak. Sport és az ATV-k. Az előzőben pl a DRZ-400-as blokkja van, ami tartós, de nyilván a jellegéből/felépítéséből fakadóan szervizigényesebb, mint a másodikként linkelt abszolút "túra" TRX500."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #3855 üzenetére
dukit fikázni menő, mert drága és elérhetetlen, ezért marad az irigység, a frusztráció és az ebből fakadó pocskondiázás.. tök egyszerű pszichológia. ez a mi nincstelen realitásunk alapvetően, ha itt mindenkinek lenne évi 10 millája csak a duki szerelésére, gumira, szervizelésére, alkatrészre, más lenne a kép, azonnal a csúcs motor lenne mindenkinél. szerintem is az absz a csúcs motor az új duki, csak nem az én pénztárcámnak. ettől még soha nem fogom lefikázni, inkább hajtok azért, hogy egy nap hobbiból én is eltapsolhassak 10 millát csak motorozásra évente.
na de ez már nagyon off.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
stifi
senior tag
a 250-es, V2-es Xelvisem is majdnem 40 LE volt..
ennek a motornak állítólag a fogyasztása és a kényelme über brutál - sajnos ülni még nem ültem rajta, tesztet pedig még nem láttam így egyiket se tudom megerősíteni / cáfolni
hidd el akinek ez a két dolog fontos, az le se szarja a kawát a 72 lóerejével (az er6-ról beszélsz egyébként? mert azt a hornethez hasonlítsd szerintem, még ha az sor4 akkor is az a párja - szerintem a kawának nincs ilyen formájú és célközönségű motorja, de cáfoljatok meg)egyébként nekem simán nem tetszik, csúnya, gyenge, 1 tárcsafékkel nem vennék motort.. de nem egy embert ismerek aki már alig várja, hogy a nyergébe vágja magát! családosok, ingázók, öregebbek -> nem is velük fogok menni pályázni alkalmanként azt hiszem
az új fireblade is csak 180 LE, sokan néztek is nagy szemekkel, hogy ez mi, amikor már lassan mindenki átlépi a 200-at gond nélkül, ebben ráadásul kipörgésgátló sincs, abs sincs, egykerekező sincs... aztán kipróbálta a sajtó, néhány nevesebb tesztelő és összefosták magukat a gyönyörtől meg az irányíthatóságtól - valami ilyesmit tudok elképzelni ennél is.. minden gyár fejleszti a számokat, ami mögött semmi sincs, a honda pedig megteheti, hogy a nagy versenyben inkább olyan dolgokra koncentráljon, ami valóban fontos!
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Integra
titán
válasz Gaboman #4010 üzenetére
igazából mindegy melyik, gyönyörűek egytől egyig, városba én is csupaszt vennék
de a multistrada is nagyon jó élőben, meg az is 150le, megy mint a meszes. egyik kollégámnak még a régi van, 5 éve vette újonnan, most 45k km van benne, katalizátor kuka, teljes vim rendszer, nyitott kuplung fedél, hihetetetlen fasza hangja volt, legközelebb valszeg mehetek is vele egy kört kérdeztem, hogy mi van a rendőrökkel, mert ugye ezen a gépen kb minden szabálytalan ami szabálytalan lehet és headshot jár érte.. mondja, hogy nálunk ha a rendőr egy ducatit meghall, ált. a elnéz a másik irányba.. ennyi, ez van, hagyják az embert élni. ő pedig ha bemegy a városba, mindig becsavarja a tompítót, a gumik mindig patika, rendesen karban tartott a motor, szervizelt, nem egy hulladék. itt absz kult a ducati, úgy is használják. a szalonban még a használt motorok is olyan állapotban sorakoztak, hogy bármelyikre rá ülhetsz és mehetsz vele ha kitolod, még a hátul sorakozók is. egy használt szép 3-4 éves dukit azért már egész emberi áron kapni, nem az 1198-ra kell elsőnek gyúrni, ahogy te is mondod, a használt nakedek, vagy multistrada, ha kell némi szélvédelem is..
meg hát élőben a desmosedici rr... na az odabasz, hihetetlen gép..
sajnos paginale éppen nem volt bent, de ha minden igaz mire megyek vissza, lesz már nekik...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
úgy kell nekik, de megmondom őszintén, engem nem zavar, mindenki arra ül amire szeretne. az más kérdés, hogy puccoskodik a parkolóban, de azt meg úgyis hamar levágod valakin, hogy kávézó motoros, vagy igenis igyekszik odatenni magát és tanulni alázattal kitartással.. egy duki fapados dzseki 700 ojró, szóval minden aranyárban van... és ebben még bőr is alig van.
itt a motorozás absz életstílus, a szerves része a minden napoknak (a robogósok elképesztő, külön történet...) a cég parkolójában is külön motoros parkoló van, öltöző, az utckában is mindenhol gondolnak a motorosokra, más világ nagyon. tiszta káosz, de működik a rendszer.
egy kávézó motorost sem láttam, ütik-vágják az összes motort, de amit kell, azt mindig cserélik és rendes a szervizelés.
én biztos veszek egy dukit magamnak 2-3 év múlva, addigra valamennyire emészthetően fogok tudni motorozni, keresek egy használt szép darabot, amit ha eldobok nem gáz. addig is egy gyári duki polóval kezdem, az csak 40 ojró és most már vannak is digó kollégák, akik kellően duki buzik és segíteni is fognak tudni a vásárlásban, mert tuti, hogy olasz piacról fogok venni....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
ujskodas
tag
Helló!
Tudnátok segíteni, hogy az alábbi tipusok közül megbízhatóság, ill. alkatrészárak terén milyen sorrendet állítsak magamnak? (már nem szeretnék sportmotort, gyereket motoroztatni ezekre gondoltam)
Hornet600, CBF600, GSR600, Fz6 (utóbbinak abszolút nem tetszik a fordulatszámmérője, de amúgy, ha jó, nem bánom)
Válaszokat előre is köszönöm, de csak azok írjanak, akiknek valóban van tapasztalatuk velük.Az ostoba hitelt ad a szóbeszédnek.
-
boogie84
veterán
Ez így van. Én sem értettem h miért a tavalyi modellt tették a cikkbe.
Az meg h ilyen helyezést ért el... várjuk az újítást... muhahha. Majd ha a többi oda fejlődik főleg az ABS terén, ahol ők vannak akkor van értelme fejleszteni. Miért bántanák a jót??
Külsőre talán az RC8 ami formabontó, a többi unalmas!
Nálam a tavalyi honda az első![ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
Topiccsendőr
addikt
Tegyük hozzá, milyen ABS ről meg futóműről beszélgetünk egy olyan helyen, ahol még rendes út sincs?
na én ezt nem értemA sportmotorokat kifejezetten pályára fejlesztik, de. két irányban fejlesztenek. Egy tesztelő pilóta van a versenykörülményekre, egy pedig az utcaira. Hogy melyik szava a döntő a fejlesztés során, azt csakis a gyárban valamelyik vezető szabja meg. Ilyen különbségek vannak márkák között egy géposztályban. Mondhatni direkt elrontják az egészet utcára, és ha akarsz egy jó pályamotort, akkor megveszed a gyári kittet hozzá. Tehát az összehasonlításban már ezért is elvérezne egy csomó márka, csak azért, mert olyan embernek fejleszt, amelyik elváltja 3000 nél, vagy zavarja a fülét a 2000es alapjárat. Ezeknek a motoroknak nagy része f*szhosszabítnak megy.
A többi 3% meg normálisan van használva.
ha ezt leírod egy tesztben, hogy a hátsó gátló - mittom én - felfogatási pontok miatt nem nyújt tökéletes visszajelzést pályán (mert egy utcai kompromisszumra törekedtek) akkor azt a motort azonnal elkezdi köpködni az is, aki a diszkó elé támasztja. nah ez a szép dolog.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
alvaro
senior tag
-
SzalaiG
addikt
válasz KubanitoS #4337 üzenetére
Tökéletesen kezdőbarát.
Hozzászólásaid alapján neked egy ilyen motor való.
Két személlyel is kényelmes és biztonságos, könnyen irányítható és alacsony fenntartási költségű tartós jószág. A tartalékai hosszabb távra is elegendőek.
ABS-es verziót keress, mert az jobb felszereltségű! -
KubanitoS
veterán
válasz SzalaiG #4364 üzenetére
Köszi a válaszod (és neked is Feree13)! Kicsit megnyugtattatok, most már bátrabban bele merek majd vágni a dologba. Igazából egyre inkább a cbf 600 SA felé billen a mérleg nyelve a csopperrel szemben, főleg azért, mert ahogyan olvastam a csopperekben nem igazán van tartalék, pláne, ha 100 km/h fölött megy az ember. Ideálisnak tűnik ez a cbf 600.
Szabad kérdeznem mire gondoltál, amikor azt írtad az ABS-es változat jobb felszereltségű? Mégis miben nyújthat többet (az ABS-en kívül) felszereltségben egy "mezei" cbf 600-hoz képest?
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #4416 üzenetére
azt irtam, hogy rengetegen erőn felül ugrottak bele hitelbe, akiknek nem kellett volna és valszeg tudták is magukról, hogy centiznek. ezek mind dőltek is. valóban, nem csak a júzer a felelős egyedül, de a júzer irta alá a hitelszerződést, függetlenül attól, hogy a bank is irdatlan mocsok tud lenni. kereskedőt meg absz nem érdekli a történet, csak irja alá, vigye, onnantól az ő dolga. nyakam rá, hogy tudnának mesélni sztorikat, hogy boldog boldogtalan hogy vitte hitelre a vasakat, akikről tudták azonnal, hogy ha meginog a piac, vagy bármi befolyás történik, máris elhullanak. de hát kit érdekel, csak vigye. érthető.
és ahhoz tartom magam továbbra is, hogy nem árt egy reális képet adni a valós magyar helyzetről. kipukkadt a lufi. én egy pillanatig sem beszéltem arról, hogy honnan és milyen szutyok motorok jönnek be, ha nem újonnan vesznek mo-n motort az emberek. ez egy másik történet, erről is lehet beszélni, csak itt nem erről volt szó.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
nagyúr
Itt nagyon jó az idő.
Bár már most kezd hülni a levegő, de itt mikor kimentem 12 fok volt, és szélcsend.
Szóval az idő abszolút jó volt, csak itt felénk még rengeteg hó van az utak mentén, és sok a vízátfolyás.Viszont máris látszik, hogy rengeteg helyen szétment az aszfalt, olyan gödrök is lettek hogy egy kutya belefér. Kíváncsi leszek mikorra lesz az megcsinálva.
Új hardverek számlával, garanciával érd PM.
-
alvaro
senior tag
Akkor én is hozzáteszem a magamét. Mióta elkezdtem saját motoron, cordurában nyomom, mert eleve úgy álltam neki, hogy az én esetemben sokkal fontosabb, hogy az időjárástól védjen, mint hogy az extrém erőktől - lassan megyek, és esőben, hőségben, fagyban egyaránt.
Nos, ilyen 30+ fokokban elég szar, meg ne merjek állni, mert megfővök, még szellőzővel is. Ilyenkor megváltás, ha egy nagyobb település körül elkerülő van Viszont hidegben először betéve a bélést, aztán még pár pulóvet meg jégeralsót egész jól lehet bírni. Kesztyűből már van hidegre és melegre külön darab, a téli ráadásul fűthető, 6-7 fokban még elmegyek 20km-t fűtés nélkül, de ha hosszabban megyek, hidegebb van, netán esik, abszolút szükséges. Bőrről fogalmam sincs, milyen lenne, de amiket itt írtok, abból eléggé úgy tűnik, hogy jól döntöttem.
-
NINJA_V
tag
-
stifi
senior tag
válasz Integra #5446 üzenetére
mondjuk ebben abszolut igazad van, életemben nem voltam még több mint 65 kiló (175 centi mellé), de kevesebb se voltam 60-nál sosem..
a különbség most annyi, hogy járok úszni és minden nap edzek egy kicsit itthon, nem akarok gyúrni vagy ilyesmi de minden nap megcsinálok +1 felülést + fekvőtámaszt az előző naphoz képest, hogy állóképességem legyen, a külső dijázn nem érdekel.. az úszást már fél éve csinálom, a miniedzést 2 hónapja kb, és magamhoz képest LÁTVÁNYOS az eredmény, sosem tudtam hogy vannak izmaim amik most látszódnak is..
nevetségesek, de látszódnak, tehát van eredmény..na ennek ellenére lenyomtam 100km-t és beszartam úgy fájt a vállam.. másnap 200km táska nélkül és meg se kottyant..
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
runner 125
nagyúr
válasz KubanitoS #5689 üzenetére
Tényleg szép.
Ez már a két különálló lámpás verzió, sokkal szebb, mint az elődje.
Noh és a motorja is egy abszolút barátságos, sor 2-es blokk. Első motornak is egyik legjobb választás."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
TayRol
veterán
Srácok, nem kell valakinek egy gyönyörű 4 éves 650-es Abs-es Bandit?
-
Prof01
veterán
válasz Topiccsendőr #5771 üzenetére
Való igaz, az SBK-ban nagyot fog durrantani a 1199, ha idén nem is (azt hiszem csak Superstockban indul), de akkor majd jövőre!
Akkor rosszul tudják, mert ha lenne most annyi keretem, biztos, hogy nem japánt vennék.
(Nem az ár miatt, mert a japán se olcsóbb már. R1-es már 4,5 milla körül jár.)
Arról nem is beszélve, hogy nagyon rondák lettek. Pont ahogy mondod, 2008 után! CBR1000RR se olyan penge kinézetű, mint a 04-07 közöttiek, R1-nek is eltűntek a szép vonalai (2009 utániak). 600asok nem változnak semmit. Ott az R6R 2006ban nagy durranás volt, 2008ban finomítottak rajta, több nyomaték, 2010ben megint kicsi, de kevesebb lóerő, (az a kipufogó egyre hosszabb már ), de kinézet ugyanaz, és eltelt a semmivel 6 év. A többi gyártónál is ez van A CBR600RR mit változott 2007 óta? Kapott azt hiszem 2009ben abs-t és annyi... Szóval nem tudom mit csinálnak ezek a japánok, de nekem nem jön be...[ Szerkesztve ]
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
-
yodamastah
őstag
válasz Daywalker #7531 üzenetére
Jol csinalja. Most meg uj karriert kezdhet. 40 evesen mar nehezebb lenne. Masik meg hogy abszolut a cuscson lep ki. Mindig ugy fogunk ra emlekezni hogy szinte verhetetlen volt a maga idejeben...
Aztan az is lehet hogy visszater par ev mulva mert nem birja ki. Lattunk ilyet is mar
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
Minden fejben dől el.
Előtte csak egy 500-as robogóm volt, az is ment 180-at, de pl. egyik barátom YZ-250F-jét sokat használtam. Ha, már mentél ilyennel, akkor tudod milyen érzés. Nah ettől rendesen bedurranik az alkarod, iszonyú a gyorsulása.
Ettől függetlenül abszolút túrázós, ésszel haladós ember vagyok. Hajlamos lennék azzal is beállni 90-100-ra és irány a 'végtelen'.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen