Hirdetés
-
Elnéztük a mai dátumot
ma Nem holnap, ma mutatkozik, pontosabban mutatkozott be a HTC U24 Pro, csak elnéztük (mármint én) egy nappal a dátumot.
-
Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
it A török hatóságok letartóztattak egy diákot, amiért egy egyetem felvételi vizsgáján AI segítségével válaszolt a kérdésekre.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ferdzsoo
addikt
-
DigitXT
félisten
válasz longwild #32422 üzenetére
odafigyelt
Vagy kifizette azt, amit neked kéne? Ez a durva amúgy, hogy egy baromi vállas
tárcsa amire mondják, hogy cserés, lehet, hogy még elmenne 5000 km-t, ami egy
kocamotorosnak mondjuk egy teljes szezon... De ha cseréli a tárcsát, akármilyen
áron, akkor megvette a +20-30000 km futásteljesítményt, amit tán ki sem használ,
ha korábban eladja a motort. Aztán EZT nem szokták figyelembe venni hirdetésnél
mármint vevőként: fék legyen rajta, de hogy az most egy új tárcsa, s az +10-20-40
eFt volt az eladónak, az legyen az ő baja, akkor sem fognak érte többet adni, vagy
megfordítva a dörzsölt vevő elvárja olcsón a hibátlan gépet. Amibe meg picit is bele
tud kötni, az meg alkualap keményen... Annyit tudsz tenni, hogy ha megvan egy
kiszemelt típus, akkor abból a hirdetett példányok közül a legjobb állapotút veszed
meg már amennyire fel tudod mérni a motor bontása nélkül: előélet ismerete előny.
(Olasz importnál ez meg esélytelen, ezért szokták javasolni a magyar rendszámos
gépeket. Noha ott meg befigyel, hogy ha csóróság van, tán még lelakottabbá válik.) -
Archer
őstag
válasz longwild #32422 üzenetére
Itt vidéken szóba sem jöhet a motor mint autó alternatíva. Egyszerűen semmi sincs helyben, szinte mindenért utazni kell a legközelebbi városba, ha az ember már ott van, nyilván többet vesz abból amiért ment, ne kelljen naponta bemenni, az meg nem fér el a motoron. Közlekedésre ott vannak a pár napja általam már említett 125 cm3 körüli kismotorok, az valóban jóval olcsóbb mint egy autó de autó itt mindenképpen kell, annyira szar a tömegközlekedés. Kórházba sürgősen be kell menni, előre nem látott dolgok, ha más nem, ilyesmik miatt muszáj. Sajnos ez van.
Nekem a motorra 80k egy első tárcsa márkaszervizben, remélem amik rajta vannak valami örökös darabok de ha mégsem, akkor is jön ebay és társai mert ezek brutális árak... Így is szinte mindent onnan veszek, nem fogok 10 ezreket adni egy szaros gyertyáért a szalonban meg hasonlók. Szívesebben költeném el itthon a pénzt, legalább magyar emberek bevétele lenne nem valami angol eladóé de sajnos itthon szinte minden drágább...Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
.mf
veterán
válasz longwild #32422 üzenetére
Túl sok a HA
Az max. az optimista forgatókönyv. Jobb inkább egy enyhén pesszimista szerint tartalékolni, akkor a meglepetéseket is át lehet vészelni.Nem pusztán hobbi, de nagyrészt az. Aki közlekedni vesz, az városba 125-ös robeszt, városon kívülre 125-250-es enduro-jellegűt vesz, kicsit sarkítva ezen felül a többi már hobbi.
Fattyú: látszik, mennyire másképp motorozunk. Nálam már legalább 4 év és ~30k km (ennyi ideje van nálam, s ezalatt nem volt cserélve) van a betétekben (EBC, nemtudommelyik) és tárcsákban (gyári Kawa), eddig még csak a hátsó betétet kellett 1x cserélnem (még a gyári volt), az elsőnél a betétek és tárcsák még mindig jók. Satuzni tényleg csak vész vagy pálya, közúton ha látom, hogy már piros vagy mindjárt az lesz, gázt visszaeresztem és szép nyugisan kicsorgok. Meg Kecsó, Kakucs, Ering sem az a nagyon fékezős pálya.
DigitXT: ez válasz a kérdésedre?
Szóval mint látod, 30k km, vegyes közút és időnként pálya (for fun, nem időre megyek, látszik is), és ekkora a különbség. Pont, hogy csak vezetési stílustól függ.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
fattyu
veterán
válasz longwild #32517 üzenetére
én tudnék konkrétat is mondani.
oké van. mondjuk ez nem az a liga ahol jó nagyot spórolsz a külföldi rendeléssel
de nyilván ha bemondom hogy helló shoei xr1100 EZ a szín kell L vagy XL a méretem az nyilván fincsi lenne.
de most vettem kabátot. Astar celer. Felhívtam a magyar importőrt hogy celer kabát érdekelne 54 vagy 52 a méret szeretnék próbálni. Isten látja lelkem ha van neki és odamegyek és biztos méretet tudok akkor kifizettem volna a felárát még akkor is ha a kék piros fehér nincs neki raktáron és úgy rendeli meg.
De jóformán kiröhögött hogy hát ilyen drága kabátokat nem tartanak raktáron de leelőlegezem megrendeli. Itt azért már felmerül a kérdés hogy 4 kattintásért fizetek 30ezer felárat? megaló....
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
csongi
veterán
-
mocsanisi
senior tag
válasz longwild #33179 üzenetére
"2-3 órája elütötték haveromat. Oldalról telibeverték, R6-os KO, srác bal lába tropa, jobb lábfej húsig lehorzsolódott, és belefejelt egy autóba. Barátnője megúszta térdzúzódással... A csaj aki elütötte őket gps-t vagy telefont nyomkodott és nem látta hogy jönnek."
"Van egy kereszteződés ahol balra kanyarodásnál hiába zöld a lámpa, a szembőljövőknek elsőbbséget kell adni. Srác jött szemből, autó meg nem tudom hogy de oldalról telibecsapta őket visszafordulás közben. Srác meg barátnője kórházban, még nem voltak bent nála a rendőrök."
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
balazs1011
aktív tag
válasz longwild #33175 üzenetére
Konkrétan ilyenről van szó,és nen az X-tra-ról.
1875 Ft volt az ára és sajnos még tavaly vettem meg.
Specifikáció:
- API SL
- JASO MB[ Szerkesztve ]
---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
-Mosquito-
őstag
válasz longwild #33388 üzenetére
A gumi tulajdonságáit/tudását nézem tapdás szárazon/vízen akkor legyen 100% a Pirelli a Michelin 85%. Viszont ha árban minimális a különbség és bevált/jó a Pirelli akkor nem váltsál.
TommyGun:
Érdemes beleolvasni a gumis topikba.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
csongi
veterán
-
csongi
veterán
válasz longwild #33522 üzenetére
"Ez nem motor, ez vmi futurisztikus, robogokormanyos vmi."
Ez a motor jelentősen meghaladta korát. Ezt a motort majd 40éves kor felett érti meg az ember. Sajnos, maga a koncepció nem fut tovább.
Ha az Robogó kormány, akkor ez micsoda?
Vagy ez?
Vagy ez?Polimorf: Nem mai gyermek ez tény. De mint tudjuk állapot a lényeg nem az évjárat
-
Dexar007
veterán
válasz longwild #33570 üzenetére
Ezzel viszont az a gond,hogy 10/20/30-al lehet le tudod donteni ennyire,de mar 90-nel fele ennyire sem lenne szabad,mert ha eppen olyan gumi van rajta,akkor nem tudja kiszoritani a vizet,es tanyalas lesz belole.
Mondjuk nekem 10-zel hideg gumikon fele ennyire sem sikerult,mert csusszantam egyet a seggemen.Give me your cum,bull!
-
Xaels
félisten
válasz longwild #33578 üzenetére
Nem. Én a 29-es melletti kis épületnél szoktam letenni amikor felviszem. Az esetek többségében viszont bent hagyom kocsiszínben, ott örzött helyen van.
SymbianOS: ezt még nem hallottam.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Archer
őstag
válasz longwild #33624 üzenetére
Akkor pont a nyomvályú (nem jellemző Magyarországon de itt-ott azért előfordul...) falán mész, szerintem nem túl szerencsés. Valamelyik nyomvonal, inkább a belső. Sáv közepe megint nem jó, ott is kavics, hupli minden van.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Warpig
aktív tag
válasz longwild #33638 üzenetére
What?
Az komoly oktatás volt, ha egy kigyorsítás nem szerepelt benne. Ami egyébként kötelező a rutinon. Oké, hogy nincs sok hely. Viszont a forgalomban azért meg kellett volna húzatni.Idő vagyok, világok hatalmas pusztítója. Azért jöttem, hogy megsemmisítsek minden embert.
-
-
canniball
nagyúr
-
Xaels
félisten
válasz longwild #33987 üzenetére
Még anno a Madách színház mellett a "Gábor" csizmadia műhelyben a mexikói csizmámhoz vettem 1,5éve. Nem emlékszem már mennyi volt. Méhviaszos bőrbalzsam. Ilyen. Elég sokfelé kapni már.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Dexar007
veterán
válasz longwild #34603 üzenetére
En 5 ezernel tovabb nem tervezem a mostani hatsot megtartani.Utana az elsovel egyutt leszek kenytelen cserelni.Lehet most kivetelesen ujra,de az is lehet,hogy vadaszok ebay-en valami jofele hasznaltat.
SymbianOS: Elso robogomnal mar vasarlas pillanatban ,,ajanlott" volt cserelni az elso gumit,meg a kereskedo is bevallotta,hogy mar nincs neki tul sok hatra.En meg 5 evig hasznaltam,es belement vagy 15k mondvan ugysem kanyarodok vele,egyenesben pedig tokmindegy.
[ Szerkesztve ]
Give me your cum,bull!
-
.mf
veterán
válasz longwild #34633 üzenetére
"A robogózás után nem is igazán tudom elképzelni, hogy 400km-enként félreborítsam a motort és mosogassam, kenegessem a láncot..."
Nem is kell (mondhatnám bullshit). Elkapott nagyon nagy eső, vagy normál időben kb. 800-1200 km után lefújom,ha látom, hogy mattfeketéből fémfényes felé tendál a lánc. Mosogatni 1-2 évente, különben csak fújom, ami megvan 5-10 perc alatt.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Ferdzsoo
addikt
válasz longwild #34633 üzenetére
A 400km azért túlzás, fújni elég 1000km-enként ha nem esőbe mész, ha igen akkor kb 100km-enként.
Pucolni meg ha nagyon szorgalmas vagy is elég 2 havonta.
Nekem így az első szett a 600-ason 22k km-ert elment.
Szerk.: feszességet meg kb havonta állítottam.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
csongi
veterán
válasz longwild #34633 üzenetére
Vedd figyelmbe a magassagod testsulyod. Varosban nem jo ha eppen le er a labod, sokakat lattunk lapjara fekudni, mert kicsi volt a motorhoz. Alltalaban 240 Kg korul mocorognak a tura gepek. Legalabbis a boritassal rendelkezok. Egy F650 sor 2 es 800 blokkal eleg nyomatekos eleg turas vas.
Az ar kb 1,5M Szerintem veri a Dl-t. Pedig a harombetus betsegeket nem szeretem a tulhajpolas miatt. De ez egy jo vas.Semmiben nem kiemelkedo de emiatt kigyansulyozott egy joszag.Erdemes tesztet olvasni rola. -
.mf
veterán
válasz longwild #34635 üzenetére
Eddig 28k km-t raktam a gépbe, és a másfeledik láncnál tart. Az előző tulaj az első láncba nem tudom, mennyit tekert. Én 1x cseréltem, sajna már nem tudom pontosan, hogy mikor, de ha jól lövöm be az időpontot, akkor azóta legalább 23k km-t ment (de 20-at biztosan).
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Energiaital topic
- OLED TV topic
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
- Plazma TV topic
- Elektromos cigaretta 🔞
- Elektromos autók - motorok
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Luck Dragon: MárkaLánc
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- További aktív témák...
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő