- Az AI felé fordul az IKEA is
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Hobby elektronika
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Vezetékes FEJhallgatók
- ZIDOO médialejátszók
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- ASUS hangkártyák
- Felpörög az asztali CPU-piac a következő pár hónapban
- TCL LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Egyre több európai használja a Telegramot, ezért megkereste az EU
it Hamarosan sokkal szigorúbb szabályozás alá esik az EU-ban a Telegram, mivel egyre több a helyi felhasználója.
-
5G-vel és hőkamerával strapálja magát az Ulefone
ma A ThermoVue rendszere mellett az éjjellátó képességek is megvannak.
-
2024 - Alig egy nap múlva jön a Sony új State of Play előadása
gp Az előzetes tervek szerint több mint 30 perces lesz a műsor.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lipton
őstag
válasz Something_ #66162 üzenetére
A lényeg, hogy megúsztad aránylag egész jól. A motor messziről hunyorítva annyira nem karcos, de tudjuk, hogy sokba lesz ez így... Az elmondás alapján akkor semmi vita nem volt a felelősségben? Legalább valami "normális" biztosítója van?
Gondolom nem mehettél túl gyorsan így a kép(ek) alapján.A délután pedig milyen "szépen" indult, látod majd ha vissza fogod olvasni... ABS, spuri, szunnyadó lóerők, volt itt minden...
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #66284 üzenetére
Ezt kb esélytelen volt kivédeni, hisz az előző motoros pont kitakarta csóró ebet, a belül közlekedő már csak annyit észlelhetett h előtte van. Szerintem nagyon fékezni sem volt ideje, a 30kg-s kutya egyszerűen kiverte az első kereket és már borult is, úgyhogy itt az ABS sem segített volna.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-Mosquito-
őstag
Igazad van a szöcskés ugrás/mentésért kap 8 1/2 pont.
Canniball:
Itt a pánik és az első fék belemarása volt a gond. Most nem azért de rutinosabb lett volna akkor talán jól reagálja le fékez stb ill pont ilyen esetben az ABS-nél nem lett volna bukfenc. 40km/h-ról 7m belül megállsz. Múlt péntentek voltunk Kakucson tanulni meg utána pályázni, sokat tanul belőle az ember.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #66285 üzenetére
Az elsőn semmi nem segített volna, viszont a másikon egy ABS, elképzelhető...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
runner 125
nagyúr
válasz Ferdzsoo #66287 üzenetére
Jogos, én csak az elsőből indultam ki.
A supermotos valóban belemarkolt az elsőfékbe és azért fektette el, viszont ABS esetén felmerül a kérdés, h vajon a megnövekedett fékút miatt meg tudott-e volna hamarabb állni, mint h beleszalad a már előtte fekvő motorba..
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #66289 üzenetére
nem megallni kell az abs el, hanem az uton maradni, es kikerulni. a mellette levo motoros azonnal a leallosavba hajtott, ha van abs, eselye lett volna a supermotosnak is lehuzodnia.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
canniball
nagyúr
válasz -Mosquito- #66286 üzenetére
Az egyértelmű hogy belemarkolt, ezt egy szóval sem vitatom, de egyrészt szerintem a motorosok nagy része (magamat is beleértve) így tett volna, másrészt az ABS csak ez ellen védett volna.
A tempó nem 40 hanem ~110kmph óra volt; szerintem a bukástól sem az ABS sem a több rutin nem védte volna meg, mivel ezekkel sem tudott volna megállni és helye sem igazán lett volna kerülni.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
-Mosquito-
őstag
válasz canniball #66301 üzenetére
A 40km/h-t és a 7m csak viszonyításképp írtam. ABS-nél nem fogsz fejre állni,van tapasztalat/rutin akkor fékez és kikerüli a motorost. Hidd el sok gyakorlás kérdése, nem mondom, hogy mindent meg lehet oldani de nagyobb az esélye, hogy nem fekszel le és túléled az ilyen szituációt.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Kroni1
veterán
válasz Bogyó bá' #66292 üzenetére
Egyetértek, az ilyen össznépi totyorgások szociális eseménynek elmennek, de nagyon távol állnak attól amit én a motorozásban szeretek.. Ha ilyesmire vágyok elég bemennem a hungária körútra csúcsidőben
A balesethez: Én is egyetértek azokkal akik szerint a hátsó srác bukása menthető lett volna, tudott volna segíteni az ABS. Vagy az is jó lett volna, ha tényleg egy kicsit kisebbet markol a fékre, és nem a kormányra terhel egyenlőtlen erőelosztással (mert ugyebár ettől fordul ki alólunk a motor) De ilyen helyzetben ez tényleg csak a legképzettebb motorosoknak jött volna össze.
Mikor az egyik Vezetéstechnikai tréningen Tóth Zoltán Totti a vészfékezést oktatta, akkor tudatosult bennem, hogy ezt hogyan is kéne. (Nemhogy a korlátlan jogsi megszerzésénél nem esett ennek helyes kivitelezéséről szó, de más tréningeken sem hallottam ilyen jókat a témáról) Itt szembesültem vele, hogy akár az első kereket is lehet blokkolóra fékezni, csak combokkal a tankra kell terhelni, és nem szabad a kormányra. Na már most ember legyen a talpán aki egy ilyen váratlan helyzetben így fékez. Erre itt nincs idő figyelni, ez vagy megy zsigerből, vagy ahogy a motorosok kb. 95%-nak nem. Nekem anno a Fazerrel volt egy 140km/h-nál kutya keresztben átszaladós esetem, ott egy pillanatra nálam is blokkolt az első kerék, de hogy nem estem el azt betudom a szerencsémnek, a mostani motoromat már direkt úgy vettem, hogy mindenképp ABS-el legyen.
[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz Kroni1 #66363 üzenetére
Boxerrel motorikusan tényleg nincs baj de ott van a kardán, elektromos hibák stb. Múlt héten Kakucson 10percig ment a baxkura, hogy beinduljon az 1600Gt,elektromos anomália. Újabb nedves Gs-en csak kompletten lehet már cserélni a kardánt 6-800eft, régi Rt az ABS javítás /csere szintén ennyi. Nekem is tetszik az ADV,csak ezem fájó összegek ha belefut az ember.. Minden márkának/típusnak vannak kisebb/nagyobb betegségei.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Kroni1
veterán
válasz -Mosquito- #66365 üzenetére
Persze, ez így igaz! Drága hobbi a motorozás, ha meg már telerakják a gépet elektronikával ami nem is megbízható, de cserébe rohadt drága a javítása akkor meg még drágább lesz!
Én ezért is vettem (az ára mellett) többek között még a régi iskola szerint készüt R1150GSA-t, mert az olyan egy igénytelen teve, hogy még a km számlálót is manuálisan kell tekerni, az ABS-en kívül túl sok elektronikai felesleg nincs benne, cserébe a legszarabb minőségű üzemanyagok sem fekszik meg a gyomrát, és talán kevesebb dolog is mehet tönkre rajta. Na persze ha lenne valami a kardánommal vagy az ABS-el az nekem is fájna rendesen..
geresics: A KTM 1190 is nagyon szuper gép, ha többet használnám terepen lehet most nekem is ilyesmim lenne. Amikor én vettem az enyémet néztem a 990-eseket, de végül a GS mellett döntöttem és nem bántam meg, mert a telelever futómű szerintem rohadt jó dolog. (amikor vettem szempont volt nekem a gyári markolatfűtés és az ABS, meg nem gondoltam még, hogy túl sokat fogok majd terepen is motorozni)
KTM-es ismerősök amúgy szintén nincsenek elragadtatva a megbízhatóságától, volt már szlovéniában trélerezéses tapasztalatunk, az egyik cross versenyző ismerős meg egy szezon után visszaváltott Hondára, mert azt mondta, hogy azzal 3 év alatt nem volt annyi gondja, mint a KTM-el egy szezon alatt. -
-Mosquito-
őstag
válasz -Mosquito- #66599 üzenetére
2.-ik Mr ABS-nek ment.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Kroni1
veterán
válasz Bogyó bá' #66731 üzenetére
Hát akkor ez el is dőlt, szerintem a GS csak GS-re cserélheted! Már ha le akarod egyáltalán, de remélem nem fog romlani azért olyan mértékben az egészséged, hogy a Suzukival már gondot jelentsen a motorozás!
A régi egyhengeres F650-esek valóban nem neked valók ha alacsonyabb motor kell, de az újabb már annál inkább: Ha kis könnyű gép kellene akkor az újfajta 2008-tól gyártott sorkettes (már 800ccm blokkal szerelt!!!) 71LE-s F650GS lehetne a befutó, én is majdnem ilyet vettem, csak akkor nem nagyon volt ilyen használtban amikor én kerestem. Nyomatékban ugyanott van mint az F800GS, épp csak egy picit csíptek le a pacikból. A futóműve nem kimondottan terepre, pont az általad említett rossz aszfaltra alkalmas. Nagyon kezes és remek súlyközépponttal rendelkező gép, bedobozolható rogyásig, markolatfűtéstől kezdve az ABS-ig van benne mindenféle jó ami egy örökifjú motoros kényelmét szolgálhatja!
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Amúgy tudtátok milyen kurva nehéz 10 évnél fiatalabb abs-es motort venni 1,2M környékén? Alig van pár darab...
Amúgy melyik évtől kötelező az abs?
-
kcsa
veterán
Idén bemutatott új típus már csak abs-el jöhet (ha több mint 125 köbcentis).
Már korábbról kereskedelmi forgalomban lévő típust 2017 január 1-től csak ABS-el helyezhetnek forgalomba (szóval ha van beragadt készlet azt vagy forgalomba helyezik maguknak legkésőbb decemberben, vagy elbontják alkatrésznek, de ilyen nyilván nem lesz)
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
A 8-10 éves gumi és az ABS hiánya miatt majd csiszolgathatja a vészfékezési tudományát. Sorry, nem bírtam kihagyni....
(#66875) Kroni1: én meg arról álmodozom (tudom, bilibe ér a kezem), hogy valamelyik gyártó majd kitalálja az utólag beépíthető, akár csak az első fékre ható, legfeljebb 100 ezer forintos ABS-egységet. Össze spórolnám az árát szerintem.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Kroni1
veterán
Talán motorra fontosabb is az ABS mint autóba, nem is értem miért csak most lett kötelező, mindenesetre örülök neki. Azt viszont remélem, hogy az arra érdemes tipusokban a kikapcsolhatóságát megtartják..
-
Bogyó bá'
nagyúr
Vészfékezés: történik valami - beszarsz - rámarkolsz a fékre. Itt sokszor segítene az ABS. A normális guminak meg alapnak kellene lennie akár ABS-szel, akár nélküle. Szerintem. ABS-em sajnos nekem sincs (az öreg kocsiban sem), de nagyon fontosnak tartanám a biztonság szempontjából (kocsival csúsztam már meg takony úton vészfékezés miatt, de szerencsém volt, megúsztam egy karcolás nélkül).
Canniball: Épp nemrégiben volt cikk róla, hogy a kisebb (250-es) motorokhoz/robogókhoz fejlesztettek ki valami egészen egyszerű, olcsó ABS-t. (Ezek ára ugyanis nem bírja el a 2-300k felárat).
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
HSM
félisten
Te is óvatossággal kompenzálod, hogy gyenge a Dragstarod fékje. [link]
Pont ugyanaz a dolog. Nálam a gumi tapadás a szűk keresztmetszet, nálad meg a fékrendszer, a végeredmény ugyanaz, egyikünk sem tud megállni olyan szép rövid úton, mint egy sportgumis sportmotorral lehetne.
És egyikünk sem törte még ki emiatt a nyakát.
Remélem átmegy, mire gondolok.(#66879) bogyo112: Igen taknyos körülmények között nagy segítség lehet az ABS, nem vitatom. Ugyanakkor engem ott szivatott meg egyszer csúnyán. Én maradok, aminél eddig, esős nedves időben vagy nem ülök motorra, vagy extrém óvatosan hajtok. Eddig bevált.
[ Szerkesztve ]
-
Kroni1
veterán
válasz fattyu #66881 üzenetére
HSM: Inkább nem is kezdek bele, úgy látom felesleges volna...
fattyu: Igazad lehet! HSM fentebbi hozzászólásából látom, hogy fogalma sincs a vészfékezés lélektanáról és az ABS lényegéről, úgyhogy valóban kár minden betűért..
Csak taknyos, nedves úton kellhet az ABS? Jéééézusom! Csak jó időben motorozik? Aztaa.. Nagyon nézni kell az időjárás jelentéseket, és nem is szabad messzire menni otthonról, (többnapos túrára meg pláne) mert mi van ha közben hirtelen jön egy zápor?!
Szerintem az autójából is ki kéne venni a légzsákot, mert minek fizesse ki, ha ő óvatossággal kompenzálja a baleset bekövetkezését?!Bocsánat a kirohanásért, nem is akarok vitát nyitni az ABS fontosságáról, de ezt még muszáj voltam magamból kiírnom..
-
HSM
félisten
válasz Kroni1 #66884 üzenetére
"Csak taknyos, nedves úton kellhet az ABS?"
Soha az életben nem írtam/mondtam ilyet. Próbálj értőn olvasni. Azt se írtam, hogy csak jó időben megyek. Értő olvasás +1.
Az autómban sincs légzsák, és az elmúlt 10 évben nem is volt rá szükség. Persze, azt nem bánnám ha lenne baj esetére, de mindegy.
Én is már leírtam a véleményem az ABS-ről hónapokkal ezelőtt, nem fogom újra. Aki akarja, megkeresi magának.[ Szerkesztve ]
-
Kroni1
veterán
"Én is már leírtam a véleményem az ABS-ről hónapokkal ezelőtt, nem fogom újra."
- lehet, hogy jobb is lesz így mindenkinek!
Nagyon nem egy véleményen vagyunk, de a többiek nyugalmának megőrzése érdekében hagyjuk is, részemről a téma lezárva.
ON
SymbianOS: A Bulldog szép gép, volt is egy ismerősömnek narancs metál színű tankkal, nagyon böszme gép jó hanggal! Másik nagy kedvencem még valamiért kinézetre a naked FZ6-os Yamaha volt mindig is, nekem fejidomos volt, de a naked kinézetre valahogy nagyon bejött! Az összefoglalóban bigdady gépénél is összefutott a nyál a számban, a váza is nagyon ízlésesen kanyarog. De ha ilyesmit kéne vennem akkor az FZ6 kéne (csak nem 600ccm sor4-el), de az MT-07 is jobban tetszene már mint a Bulldog..
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #66891 üzenetére
"esett pofára"
Ja, kicsúszott a kerék, és oldalára tettem. Karcolás nem lett rajtam. Szakadó esőben, állati hideg időben, és sanszosan valami kifolyt olajon, éjszaka. Semmiféle vészfékezésről nem volt ott szó ugyanis a kerék már a fékezésre felkészülés alatt elvesztette a tapadását. Ezen megnéztem volna, milyen ABS segít.
Pont ez történt (#56930) Mosquito34-val [link] is, ugyanazzal a végkifejlettel, pedig neki emlékeim szerint ABS-es a gépe, és tudtommal ő itt tapasztalt motorosnak is számít."amivel tenyleg szetkur tobb topikot is"
Gyengébb idegzetűekről nem tehetek. Ebben a topikban írtam ilyesmikről meg a sportmotor sv topikban. Mindkét topik él is virul azóta is.[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #66894 üzenetére
magaslatok elerese? hogy irogatsz egy helyre sokaig?
milyen osszefuggesben van ez azzal ha van egy hulye akit elkuldesz az anyjaba?
nagyon illendoen viselkedtunk, a helyzethez kepest. en joval nyersebben fogalmaztam vona, es tobbet.
igazabol reductio ad absurdummal barkirol bebizonyitom neked, hogy retardalt.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
canniball
nagyúr
válasz Topiccsendőr #66952 üzenetére
Nem tudom miért kaptál figyelmeztetést, de ha már eljutottunk idáig... És nem csak neked szól. És előrebocsátom természetesen nem kívánok senki mellett/ellen állást foglalni, tök mindegy kinek van igaza; és elnézést kérek HSM-től hogy őt személyesen említem, de nem akarok azon agyalni hogy írjam körbe.
Komolyan nem értelek titeket. Nagyon jól tudjátok, hogy az ABS téma (is, meg még pár másik) vörös posztó itt, ha csak egy kis esély is adódik mégsem tudjátok kihagyni a "bezzeg HSM" postokat. Holott azzal is tisztában vagytok hogy ő erre reagálni fog és csak értelmetlen szóf*sás kerekedik a dologból. Rendszeresen. És végül eljutunk oda, hogy pár napon belül egyik törzstag lelép, a másiknak pedig az orrára koppintanak. Ez mégis kinek jó? Merthogy a topik hangulatának nem az biztos...
Lécci legközelebb legalább gondolkodjatok el a lehetőségen, hogy nem feltétlenül kell egyből a válasz gombra csapni, tovább is lehet görgetni.
Köszöntem a figyelmet![ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
dugynok
senior tag
Aztán kicseréled egy új gumira az elsőt (és hátsót) , majd észreveszed, hogy mennyire homályba (bocsi) voltál gumi témában. Én most cseréltem az első, 4 éves gumit és érezhetően jobb a tapadása az újnak, pedig mintázatra még kibírta volna ezt a szezont (kb. 6k km). Pedig csak egy 200-as maxirobi. Most lehet jónak érzed, de az újnál észreveszed, hogy mégtöbbet kitudsz hozni a motorból. Főleg no abs féknél.
[ Szerkesztve ]
-
Lipton
őstag
Az nekem is nagyon furcsa volt... leborult a motor a kanyarba magától. Egyenesben is más lett, ott ugye a szép kockásra kopott gumi "stabilabban állt középen".
Tavaly ősszel cseréltem én is (bridgestone s20evo-ra) a kopott pirellit és nagyon ég és föld minden helyzetben (csak kopott volt, nem öreg). Kigyorsításon nagyon stabil lett, döntés teljesen máshogy érezhető, sokkal később kezd csúszni (van abs - kerepelni).
bob.zxr: városban a kreszt teljes betartása még robogóval is tötyi... egyszerűen nem tudom elképzelni, hogy motorral VALÓBAN tartható.
HSM: 70% város és nincs kockásra kopva, hogyan csinálod?
[ Szerkesztve ]
-
Polemius
aktív tag
Np, csak arra próbáltam rávilágítani, hogy vele is előfordulhat, hogy eleinte kisebb gépben gondolkozik, aztán mégis inkább nagyobbra ülne. És kár lenne ezt a lehetőséget elzárnia maga előtt. Fordítva (A jogsival kicsit) meg minden további nélkül választhat.
Ahhoz, hogy kisebbel kezdve gyorsabban tanul-e valaki, nem tudom megítélni, lévén nekem kimaradt a 600 alatti kategória. Nem is kapkodok, vagánykodok, apránként fejlődök (remélem), tréningen, vagy épp szerpentinen. Ugyanakkor nem vagyok meggyőződve róla, hogy 2-3-4 év, 125-250 ccm körüli motorok után 600-1000 ccm-re ülve az átlag sokkal előrébb lenne, mint az egyből 600 körülire ülők 2-3-4 év után.
Nyilván erről mindenkinek legfeljebb szubjektív véleménye van, senki nem vezet statisztikát, nincsenek felmérések, és abból is flame lenne, hogy mitől jobb motoros valaki. Attól, hogy nagyobb sebességgel tud ugyanott kanyarodni, vagy hogy messze elkerüli a balesetveszélyes helyzeteket is, vagy attól, hogy ezer éves, kőkeményre kopott gumikkal, ABS nélkül is bármikor megáll 10 méteren csak hátsó fékkel, mert hegyikerékpáros múlttal megoldja rutinból. ( ). -
Something_
őstag
válasz FIREBLADE78 #67325 üzenetére
Az üléssel semmi gond, a kormányszög lehet egyeseknek kényelmetlen, mert nem tudnak jól ülni rajta vagy egyszerűen másra számítanak.
Bérelj ki sportmotort, szerintem napi 10.000-15.000-ért találsz. Kibérled egy hétvégére és meglátod. Ennyit megér szerintem.
Nekem amúgy abszolút nem kényelmetlen, sőt én szeretem.
-
HSM
félisten
válasz runner 125 #67387 üzenetére
Én eddig két márkaszervízben is jártam (ugye az SV650), mindkét helyen abszolút korrekt, versenyképes árakon dolgoztak. De tény, hogy olvasni itt a topikban olyan árszabásokat néha, hogy csak lesek....
-
Teasüti
nagyúr
Srácok, ki konyít vmennyit a jármű elektronikához?
A digitális órával rendelkező motorok szenzor adatait ki lehet olvasni vhogy?
Km/h érdekelne, vagy akár a kerék forgási sebessége, ha lehet vhogy monitorozni az abs jeladót.
Ezek milyen interfészen kapcsolódnak? Milyen jelet küldenek? -
HSM
félisten
válasz Kolondrum #67665 üzenetére
Sorba? Mármint hogy eláztam-e? Szerencsére csak alig kaptam ma esőt, éppen annyit, hogy kis túlzással kicsit megráztam magam és jó is voltam.
Felúszás, csúszkálás nekem nem volt a sokat szidott gumijaimmal sem ma a 20km alatt, amit megtettem. Vagy csak hozzászoktam, nem tudom. Egyszer viccelt meg jobban, az első utunkon évekkel ezelőtt, szakadó esőben, egy körforgó után, mikor kicsit bővebb gázzal jöttem ki, mint kellett volna, na akkor erősen szögben hagytam el a kijáratot, de abszolút maradt az irányításom alatt a moci, szerencsére.[ Szerkesztve ]
-
Something_
őstag
Uhh, akkor jó. Belegondolva elég kellemetlen lenne, hogyha pl egy 5 éves motoron sérül az összes elem, GTK lesz emiatt, aztán 5 év múlva egy másik tulajnál törik, akkor ezért nem fizet a biztosító.
Így elég abszurd lenne. De hát vannak fura dolgok.kcsa: nekem is ma mondta egy "ismerős", hogy egy "ismerősének" ez volt az autójával. Aztán bogarat ültetett a fülembe.
-
HSM
félisten
válasz Something_ #67738 üzenetére
Nekem a Casco-s rész is ugyanolyan abszurd. Ahogy az avultatás is. No mindegy...
-
Lipton
őstag
válasz runner 125 #67871 üzenetére
Az biza. Ott (szerintem) teljesen jo. 180 felett kezd talan jobban de nem jellemzo, hogy annyival mennek plane nem hosszabb tavon. Max mondjuk egy m1/m7 bevezeton huztam el de olyan rovid tavon fel sem tunik az adrenalin miatt. Engem abszolut nem zavart a szel rajta.
Plexin gondolkodtam de nem a szel miatt hanem mert tetszik.
Labak? Semmi gond veluk de gondolom ez alkat/magassag kerdese is.Bob.zxr: nekem 140 meg abszolut nem rossz rajta.
[ Szerkesztve ]
-
Khaosz55
addikt
Igen nekem is ez van 120 tartós 140 rövidebb táv naked gépen. Szerintem ez teljesen jó. A szélterhelést egyenletesnek érzem mindenhol. Nekem a bukómat nem terheli, nem érzem fárasztóbak. 160 körül inkább a karom terhelését érzem soknak.
Az RB-hez vissza térve. A közelünkben lévő RB-ben volt egy 3000Km-t futott MT07 ABS-el. 2,4 -ért lehetett vinni. AZ új ár akkor 2,45 + reg adó 200K. Szóval elengedték a reg adót és ennyi. Én 1,6-ért vettem az ABS-es MT07-et 6000KM-rel. Szóval szerintem a egyszerűen túlárazott a RB. Én értem hogy fenn kell tartani magukat mert gondolom az új motor eladás nem megy annyira.
-
Bogyó bá'
nagyúr
Na ezért nem járok a "felkapott" helyekre motorozni. Most hétvégén 3 nap alatt közel 1000 km-t abszolváltam a vasba, Kalocsa- Zempléni-hegység-Kalocsa útvonalon (szállás 2x anyámnál Debrecenben):
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
BoB
veterán
A sport gumi száraz úton jobban tapad mert kevesebb a "bevágás" a gumin, azaz nagyobb felület éri az aszfaltot (ez különösen a szélére igaz) és más a keverék.
Nedves úton viszont rosszabbul tapad. Úgyhogy a jobban tapad nem abszolút, minden helyzetre igaz.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Something_
őstag
válasz runner 125 #68427 üzenetére
"Jó mély erős karcoknak tűnnek. Ennek ellenére egy próbát abszolút megér."
Hetfon er ra, akkor kiderul :-)
Jo a szerszamos cucc, koszi a tippet.
Nincs ep idom, meg a hatso ules is kiszakadt
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #68560 üzenetére
Viszont a tartósabb sem egyenlő a jobb gumival.
Hol lehet kapni 190/55 17-es méretben?
Én azt tudom hogy a PR4-el nem tudok akkorát fékezni lábfékkel hogy bekapcsoljon az abs. Egyszerűen nem tudok. A pr3-nál ez nem így volt.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-Mosquito-
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs