- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Killing
addikt
válasz ZozzHUN #17778 üzenetére
Robogóba váltóolaj?? Inkább hajóműolaj lesz az, azt is csak ritkán kell cserélni szvsz.
80W90-es Agip rotra is jó bele, de akármilyen más olaj is jó bele, pl.: amit a kocsidba is öntesz, csak ne diesel legyen. Az enyém elment még a szarral is.Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
Killing
addikt
válasz ZozzHUN #17780 üzenetére
Ha a szervizkönyv azt ajánlotta akkor azt rakd bele. Csak csodálkoztam mik nincsenek, nekem a régi '95-ös robogómba még mindegy volt, elment az bármivel.
Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
Topiccsendőr
addikt
válasz ZozzHUN #17778 üzenetére
na ez igen. Ez aztán a placebo
Azt nem tudom, hogy mit érzel két olaj között. Kenési képessége a JASO FB FC FD nek ugyanaz, csak a kokszlerakódás egyre kisebb, minél nagyobb a teljesítményszintje az olajnak. Ha már telerakta a kipufogódat kokszal, hiába cserélsz olajat, nem érzel teljesítménynövekedést. Vagy szétszerelted a blokkot?
nyugodtan lehet hajtóműolajat rakni oda, a gyári előírtat.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz ZozzHUN #17797 üzenetére
A röpsúlyos váltódba nem kerül, hanem a végáttétel fogaskerekeihez.
onnan jött hogy azt írtad: 2 ütemű robogódba ilyen meg ilyen olajat ajánlottatok. stb
Nem pont hajtóműolajra gondoltam.
vannak olyan típusok, hogy a 40es vagy 50es motorolajat ajánlják a 80W hajtóműolaj kiváltására, de azok mind nagyon régi szocimotorok.
nem jellemző hajtóműolajtól teljesítményváltozás, mivel ha 80 as van benne az üzemmelegen ugyanolyan híg, mint a 40es motorolaj. ott valami más baj lesz.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
PLaci58
őstag
válasz ZozzHUN #17801 üzenetére
Ha hidegen az első 400 m-en jó és utána szarakodik, akkor az karbi lesz. Addig gondolom nyitva van az automata szivató és utána keveset kap. Vagy dugulás vagy beállítás. A gyanús az, hogy időnként megindul, ami dugulásra utal. Hova tetted azt a 2T 20W30-at?
"Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"
-
Topiccsendőr
addikt
válasz ZozzHUN #17806 üzenetére
Jesszus, 2T olajaknak nincs viszkozitásuk, illetve nem szokták így jelölni, csak a 2T hajtóműolajat. Remélem csak elírtad. Nem tudod belinkelni mit öntesz bele? Egyre nagyobb a káosz. A levegőcsavart meg ne poszkáld, azt se tudod, hogy mi baja.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Tothgera30
Ármester
válasz ZozzHUN #28849 üzenetére
Az a gond hogy az a kis gép nem Bp.-belvárosára lett tervezve, egy kerékpár helyett jó, de a forgalom ritmusát sohasem fogod vele felvenni . Végsebessége sok-sok türelemmel elérheti a 40km/h környékét, ha légellenállás csökkentő testhelyzet felvétele után is tovább "pörög" a mutató, akkor talán még 5-10km/h-t ki lehet facsarni belőle . Amúgy olvasd el, vagy ebbe is nézz bele, hasznos . De ha nem kell a kis gép, én simán átveszem tőled jó áron, egy ideje nézegetem ezeket a kis moszatokat, NRG mellett jól feszítene, és télen se félteném, bár a nagy hóban nem működne mint hóeke (bár csavarral teli gumival ).
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
-
runner 125
nagyúr
válasz ZozzHUN #28849 üzenetére
Mit vársz? Vettél 60k-ért egy műanyag vezérműtengelyes fost, ahelyett h feltettél volna egy árva kérdést itt előtte ezzel kapcsolatban.
Egy ilyen bohócjárgányra én akkor sem ülnék fel, ha valaki fizetne érte, mondjuk alattam meg se mozdulna."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
SzlobiG
félisten
válasz ZozzHUN #28864 üzenetére
Megértelek csak látod most vetted és azonnal gond van vele az adásvételin meg ott van, hogy elfogadtad amit veszel, persze ha az eladó nem segít akkor egy nagy tahó...
Ezt elolvasván én magamnak biztos nem vennék még ennyi pénzért se, de megértem a helyzeted ezért nem is kezdek el ajánlani egy injektoros 50-est a spórolás miatt mert ott a géped.
-
runner 125
nagyúr
válasz ZozzHUN #28858 üzenetére
Mire mész, ha eszik 1,5-et 100-on, amikor még azt a 100km-t sem sikerült beleraknod, mert már most szar?!
Az ilyen hozzáállást mindig is bírtam.
Vegyük meg a lejárt joghurtot, mert az a legolcsóbb, - de nem gáz, h utána egy hétig fosol tőle.
Előrébb vagyunk, tényleg."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
jaktib
tag
válasz ZozzHUN #28862 üzenetére
Ha jól értem havi 6000 forint ezzel a valamivel a megtakarításod. Tehát tíz hónap alatt hozza vissza az árát, vagyis onnan kerülsz pluszba. Persze most jön a tél amikor azért nem mindig lehet menni, vagyis a tíz hónap kitolódik. Napi kb 35 km használod ez havi 20 munkanappal számolva 700 km. Tíz hónap alatt 7000 km. Létezik, hogy ezt az igénybevételt kibírja az a gép? Vagy ha ki is bírja nehezen tudom elképzelni még óvatos használat mellett, is hogy valami ne romoljon el, vagy kopjon el rajta ami ismét plusz költség. Ez még egy "komolyabb" robogónak sem kevés. És még nem is élvezetes rajta menni...
-
jaktib
tag
válasz ZozzHUN #28873 üzenetére
Értem Csak gondolkoztam. De ha pl öt hónap alatt rakod össze a másik motort akkor csak 30000 forint a megtakarításod, 30 K pedig benne marad a robogó vételárában. Vagyis ha nem vetted volna meg ezt még 30 k-val beljebb lennél. Mert így ráfizetéses a buli. Ha eladod csak úgy jön vissza a befektetésed, és lehet, hogy jó nagy szívás vele a közlekedés. Meg nem tudom mekkora a kereslet egy ilyenre.... Jelzem csak gondolkodom a dolgon
De aztán lehet, amilyen jó felé mennek a dolgok öt hatszázas benzinár befigyel, akkor meg mindenki ilyennel fog majd járni Neked meg már pont lesz is egy ilyen géped, a kereslet miatt pedig jól felmegy majd az áruk ezeknek a kis robogóknak... És máris jól megérte -
runner 125
nagyúr
válasz ZozzHUN #29032 üzenetére
Ha, később (ugyanis az OT rendszám minimum 30 éves korhoz kötött) komoly szándékaid lesznek az OT rendszám megszerzésére, akkor javaslom olvass jól utána. Itt le van írva minden.
A motornak gyakorlatilag az utolsó csavarjáig eredetinek kell lennie.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz ZozzHUN #29035 üzenetére
Rakjál már fel róla képeket, tényleg kíváncsi vagyok rá.
Ha, valóban patent, és te is családtagként fogod kezelni, akkor érdemes kivárni a 2 évet, és megpályázni az OT-t. Pláne, h régi sportmotorból kb. én még nem is láttam OT-t.
Mondjuk már az is nagy szó, h legalább megvannak a papírjai.. sőt, valamikor rendszámos is volt."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz ZozzHUN #29044 üzenetére
Nekem ugyan gyakorlati tapasztalatom nincs OT vizsgával kapcsolatban, de egyik barátom faterja elég megszállott. Pár éve egy veterán BMW OT-s honosításáról meséltek, több órán keresztül vizslatták Sopronban, és keresték a főbb alkatrészek gyári eredetét.
Ahogy látom 75%-ot kell teljesíteni az adott járműnek, h a legrosszabb "kielégítő" besorolást megkapja, ebből fakadóan gyanítom nyerőbb, ha tényleg gyári mindene."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz ZozzHUN #29060 üzenetére
Remélem irónia, de most 50ccm, 2 ütem, injektorról volt szó.
Nekem is volt 500-as Nexus-om, ami szintúgy injektoros volt, mint ahogy a mai nagymotorok 99%-a, de az már más kategória.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
DigitXT
félisten
válasz ZozzHUN #29421 üzenetére
Ez még logikus is lenne, csak szerintem félreértettétek a kérdést:
nem arról kéne beszélgetni, hogy túl sokat töltöttem bele, hanem
arról, hogy a leírás ellentmondásban van magával, hogy oldjuk fel?Ti. egyetlen módja van a hajtóműolajszint ellenőrzésének, és ez
a feltöltőnyílás sapkájának levétele és az olaj szemrevételezése:
ha látsz olajat, ami a nyílás karimájáig ér, akkor jó. Ha nem, az
gáz, és tölts utána. Mindezt 6000 km után. 12000 után cseréld...Ezt írja a leírás, szerintem ezzel nincs semmi gond. Annyi a fura,
hogy 0,5 l ment bele, pedig ott ír olyat, hogy 0,15 l kell. Elírás?
(Mert azt senki ne akarja nekem bemagyarázni, hogy 0,15 l-ről a
hőtágulás hatására lesz üzemi hőfokon 0,5 l: kicsit furcsa lenne.)
Amint ezen a képen is látszik, a sapka kitolta azt a pluszt, amit
a csurig töltés okozott: a menetes részből. De a szint így látszik:
önmagában ezt nézve jó vagyok. Csak a 0,15 VS 0,5-ben nem... -
upsyka
aktív tag
válasz ZozzHUN #29623 üzenetére
egyáltalán nem szabályos,ha üres parkolóban gurulsz jogsi nélkül....hacsak nem magánterültet!
az meg még parább,ha éjszaka mész ki a parkolóba gyakorolni és az üres útra,mert nagyobb esélyel fog téged levillantani a rendőr,mivel nincs más.....
hozzátenném,én fél évig motoroztam jogsi nélkül asszonnyal magam mögött országszerte is és a fővárosban is,sőt kiruccantunk Szlovákiába is 0 megállítás nélkül
ezért csak óvatosan,szabályosan és nem vesznek ki a sorból[ Szerkesztve ]
Nem vagyok én kertész,hogy gyökerekkel foglalkozzak...
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Honda topik
- No Voice in the Galaxy
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- További aktív témák...
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000