- DUNE médialejátszók topicja
- Száguldozáshoz való az új GeForce driver
- Új kategóriát teremtett a PC-n belül a Microsoft
- Gamepad
- Milyen notebookot vegyek?
- Milyen RAM-ot vegyek?
- 3D nyomtatás
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- Projektor topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
MultiVersus - Íme a launch trailer
gp Az érdeklődőknek alig egy hetet kell már csak várniuk a teljes kiadás megjelenésére.
-
Sarokba szorította a Huawei az Apple-t Kínában
it A Huawei olyan nagy versenyt teremtett az Apple számára Kínában, hogy utóbbi érezhetően csökkentette az országban az iPhone-ok árait.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nLali
senior tag
válasz Topiccsendőr #8791 üzenetére
Kb 8 decit tettem bele nemrég, azóta kb 200 Km-t mentem. Leginkább azóta csinálja, mióta leengedtem a régit és beletettem a mostanit
-
nLali
senior tag
válasz Topiccsendőr #8795 üzenetére
Megmondom őszintén, most még azt se tudom, hogy hol van az úszó
Ma már nem , holnapi cégesbuli után inkább nem . Asszem szombatra ütemezem. Kössz a tippeket ! -
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #8858 üzenetére
Persu
Ez is egy megoldás lehet, 9/10-en ezt választják.
A baj ezzel csupán annyi, h nem egyenletesen melegszik fel, mellesleg soha nem ugyanolyan hőmérsékletre. Legforróbb nyilván a leömlőnél - kipufogótoroknál lesz, ott korrekt módon "rá is sül" a festék, de a végdobnál már jóval kisebb a felforrósodás mértéke. Aki így fújja elsőként általában mindig a dobról kezd pattogni.Illetve hidegen lefújva, a festék nem úgy köt rá..., felszereléskor sokkal több az esélye, h megkarcolod/megpattintod.
bajnokpityu
A festék dobozára rá volt írva, h hány fok kell neki, baromi rég csináltam már, meg nem mondom..
Annó én úgy csináltam, h a jól megcsiszolt kiput, hátra vittem egy régi mellékhelyiségbe, ott drótra kötve fellógattam, lánggal hevítettem az egészet, majd spray-vel lefújtam.
Nagyon durván égett rá, de semmi veszélyes nem volt benne..
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Samus
addikt
válasz Topiccsendőr #8878 üzenetére
Most pedig én nem bírom ki, hogy ne szóljak be. Elhiszem, hogy nagyon képben vagy, de ezért még nem kellene leszólni azt, aki számodra értelmetlennek tűnő kérdéseket tesz fel, leírja a tapasztalatait. Nem szakterületem, nem szereltem nyolc évesen Simsont Apámmal, most 20 évesen lett először saját motorom. Kérlek, ha számodra ennyire triviálisak a kérdéseim, röhögj rajta, de olts le mindegy egyes alkalommal. Biztos vagyok benne, hogy Te sem úgy születtél, hogy fejből megmondod mennyi és milyen arányú keverék ideális egy adott blokknak. Lehet, hogy nem kérdeztél semmit úgy "tudatlanul", de én teszem. Igenis megkérdezem, utánanézek. Igyekszem "művelődni". Régebben is tettem fel kérdéseket itt motorvásárlással kapcsolatban, akkor nem voltál aktív tag, és meglepő módon a többiek, akik segítettek (főleg runner 125, birdhouse) egy alkalommal sem szóltak le, pedig ez alapján okuk lett volna. Holnap megyek és veszek is egy öntöttvas éket, jó lesz fát repegetni...
De legalább megtudtam miért van szükség szívatóra...az is valami. A motor pedig az említett (számomra problémától eltekintve) jól van, könnyen indul, szépen jár, jól megy. Összehasonlítva egy majdnem újjal nyilván nem lehet, de korához képest jó a motorja és jól is néz ki, a szerelő szerint is. Legyen felhasználói hiba, feles szívatóval ki lehet húzni az a pár percet, amíg felmelegszik, kár hogy elengedve egy negyedig csúszik vissza magától, ha csak félig menne, nem kellene hozzányúlni sem. De ha ez ennyire alapdolog, akkor nem rinyálok. Nyáron úgyis gyorsabban felmelegszik (remélhetőleg) majd üzemi hőfokra.
Nem mondom, hogy bármelyik márka is szar lenne. Egész egyszerűen eddig azzal (a kettővel) jártam, ahhoz szoktam hozzá. Most mással járok, ahhoz kell hozzászoknom.
[ Szerkesztve ]
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
hoby36
senior tag
válasz Topiccsendőr #8877 üzenetére
Hát nekem suzukim van.Cseréltem márt membránt benne.Nem bilincs fogja oda.Ugyanúgy néz ki mint mondjuk egy simsonnál,de a szívócsonkba van építve.
A logikában semmi sem véletlen!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Topiccsendőr #8883 üzenetére
Még eszembe jutott valami.
A legnagyobb gáz az, ha ugyanezt egy 80-120 lóerős motorkerékpárral játssza el a paraszt.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Gergello
addikt
válasz Topiccsendőr #8904 üzenetére
Mióta kilopták a motorból, nagyon tisztában vagyok a cdi kinézetével -
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #8906 üzenetére
..gondolom, h ezzel is azt jelezze, h költségmentes a gép.
Nem kell +ba, rohadtul megterhelő" 3-4k-t kifizetni 1évre.Gondolom én.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
bajnokpityu
félisten
válasz Topiccsendőr #8906 üzenetére
segédmotornál nincs bonus-malus.többek között ezért lehet büntetlenül káresetet csináni vele...
egyébként mivel smkp-nek az adásvételi egyetlen papirja,ezért oda dátumozod,ahova akarod.és a biztositót-rendőrt nem érdekli,h kinek a nevére szól a biztositás.én is igy vettem roxit,h ki volt év végéig fizetve a bizti.aztán mikor télleg nevedre veszed,után 15nappal kell kell biztositóhoz menni.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
birdhouse
csendes tag
válasz Topiccsendőr #9022 üzenetére
nem, vagyis nemtom ugy átlagba, ahozképest hogy elég márkás, elég olcsó is. talán azért mert kinn gyártják mucsajröcsögén
..Samsung GT-S5620 Monte... <- eladva (f¤srakás) // vodafone 225,246,345, sonyericsson k800
-
Dízeles
aktív tag
válasz Topiccsendőr #9037 üzenetére
Ezt szak szóval Parasztvakításnakmondjuk.
Autóknál könnyűfém felni .Amely 1,5 kgvel nehezebb mint az acél felni.
---Samus---Biztos vízhűtéses sport gyertya.
Hsz-odat olvasva lassacskán profi szerelő leszel[ Szerkesztve ]
Ha a szüleidnek nincs gyereke, nagy valószínűséggel neked sem lesz.
-
bajnokpityu
félisten
válasz Topiccsendőr #9037 üzenetére
mármint kétüteműnél kell a több benya a nagyobb teljesitményhez.ha jól sejtem.4Tnél,dieselnél tuninggal gyakran csökken a fogyi azonos teljesitményszinten.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Dízeles
aktív tag
válasz Topiccsendőr #9040 üzenetére
Na igen.Ha pályán versenyez az ember és van hozzá léje oké .De közútra robogóra nem költ az ember százezreket .
Gran Turismo A gameHa a szüleidnek nincs gyereke, nagy valószínűséggel neked sem lesz.
-
hoby36
senior tag
válasz Topiccsendőr #9037 üzenetére
Nekem kb 2 napig volt benne még nyáron.Ajánlgatták 1 fórumom.Kipróbáltam és ennyi.
A logikában semmi sem véletlen!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Topiccsendőr #9046 üzenetére
uh b+ hogy fogalmazok
Kevesebb nem lesz a fogyasztásod. Hiszen több tüzelőanyagot égetsz el. ezzel nől a teljesítmény.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
akos3
addikt
válasz Topiccsendőr #9049 üzenetére
jah, azon nekem is megakadt a szemem!
-
bajnokpityu
félisten
válasz Topiccsendőr #9046 üzenetére
és a minuszos honda KnN mapok?
-30%fogyi,jobb gázreakció,kicsit nagyobb nyomaték,igy teljesitmény.[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz Topiccsendőr #9054 üzenetére
régebbi injektoros hondánál?
tele vannak a dynojet mapok -30 akkal.persze ki tudja,h ez %-e.
ugyanakkor meséltem,hogy 6.5öt eszik F4 egyenletes túratempóban.haver megcsinálta a preciz térképet ugyanehhez, 4.8at mesélt hasonlóan 110es papatempóban.és nem megy rosszabbul.de nem emlékszel,még beszéltük, is h köcsög Hronda a könyezetvédelem miatt mennyivel többet zabál.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
akos3
addikt
válasz Topiccsendőr #9416 üzenetére
150
-
Tothgera30
Ármester
válasz Topiccsendőr #9421 üzenetére
Igen, ha megfizetik, viszik. De amúgy nem mindenáron adnám el, mert ugye az aki mindenképpen eladni szeretne, az nagyon áron alul adja! Mármint milyen Etz-t? Hát bombázhatsz linkekkel is, de ilyet mint az enyém nem találsz, csak magasabb árfekvésben, tehát nyugodj meg, mert szétnéztem a piacon.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Topiccsendőr #9423 üzenetére
"Etkók között a legjobb" ! Egy teljesen gyári Simson S51e-ért is elkérnek 120-at, de van aki 170-et kér érte ! Tudom hogy ennyiért sokféle más motort is lehet venni (jobbakat is), de az Etz árak között azért reális árat írtam . Elismerheted hogy azért korrekt vagyok (szerintem) .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Topiccsendőr #9425 üzenetére
Ez már át fog menni off-ba, mert nem épp a topicba tartozik! Miért nem?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Topiccsendőr #9443 üzenetére
Most akkor te jobban összerakod a motort mint a gyárban? Hát az kicsit érdekes, mert elég jól nyomják össze a gépeket, és amúgy is a Simókba szoktak (legtöbbször, vagy leggyakrabban) csapágyat cserélni, ott ahol már szétölték és nincs benne erő, csörög-csattog.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Topiccsendőr #9450 üzenetére
Ha félreértelmezed a dolgokat, az nem azért ne hibáztass. (Mindegyikbe cserlnek csapágyat, de nem csak azt, attól függ szükség van-e rá.)
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Topiccsendőr #9460 üzenetére
Tehát most az egésznek a lényege az volt hogy leírd hogy én nem tudok motort szerelni! Ez egyértelmű, mert nem vagyok motorszerelő. Természetesen ha gond van, szerelőhöz viszem a gépet, de eddig gyújtás beállításon kívül szerencsére semmi gond nem volt! Nem szeretném szétszedni a motort, és pláne nem tuningolni. De amit most te leírtál (időt és energiát rászánva), sajnos én nem erről beszélek. A versenyblokkos részre visszatérve, szerinted a versenyblokknak mi köze van a gyárihoz? Hát semmi, jó hogy milliószor szétszedik-összerakják és ha elromlik, vagy "kikönyököl" a főtengely a blokkból ,akkor ott van egy gyors "műtős team" akik pár perc alatt kicserélik az egész blokkot, de ezt a gyári nem bírja, tehát nem kellene erőltetni ezt a "gyári motort felújítom", mert legtöbbször nem rakják össze olyan jól mint a gyárban. Természetesen én személy szerint nem a Keletnémet, Magyar, Román, Csehszlovák, "meg még hányféle", motorról beszéltem, hanem egy akár "mostani", például felhozva egy 2009-es Yamaha R1-ről...
Tehát én a mellett érveltem, hogy jobb kevés km-el motort venni, mint egy felújított motort. Természetesen itt figyelembe kell venni hogy hol, és ki újította, javította a gépet, de erre még kitérek. Meg ha olyan jók lennének a felújított motorok, akkor szerinted miért vesznek új motorokat, mert mindenki járhatna "itt-ott" összetákolt 20-30 éves Simsonok-kal-Mz-kel és a szerelők is megélnének a javításokból (Ugye a gyári veterán motorok értéke növekszik, hiába írtad hogy már akkor is elavult konstrukció volt, hát mert alig tslálsz gyárit, mert itthon mindenki "tákol-gányol", én nem tudsz 30 olyan motort mutatni, ami felújított, olcsón adja, nem piaci ár felett, és jobban össze van rakva mint egy gyári, ja, vagy hogy miért olyan drágák a gyári veterán gépek?). Mert (mai helyzetben) Magyarországon nem mindenki profi szerelőhöz viszi motort, csináltatni, és próbálja megúszni olcsóbban a javítást, szerelést. Így a szerelő is csak összelöki a vasat, és az még elmegy egy keveset valahogy. A tulaj (természetesen mikor már érzi hogy nincs erő a motorban, vagy valami nincs rendjén), akkor eladja a gépet. Akkor most nézz szét, a használt piacon, és próbáld igazolni a felújított, vs. gyári motor párharcot (természetesen Tábori mester és hozzá hasonlók kivételek, de ilyet "profik" kevesen vannak az országban), és megcsináltatják a legolcsóbban dolgozó szerelővel. Én azt szoktam leírni amit tapasztalok, látok, tehát amilyen felújított motorokat én eddig láttam/látok, azokat már nem nevezném motornak (kivétel a mesterek által készített gépek).
A végszó pedig az lenne hogy igen, vannak jobbak mint a gyáriak, de azok sokkal magasabb áron, vagy sok-sok pénztőke beleölésével, de a a Magyar motorpiacon te nem találsz normálisáron normális felújított motort, és ezért kerülnek a gyáriak annyiba, amennyibe.
Tehát másodszor és utoljára írom, nem akarok többet erről veled, se mással vitatkozni, és nem én rontom a topic színvonalát."A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Topiccsendőr #9478 üzenetére
Utoljára, igen, értelek, elismerem hogy tévedtem, és nem vagyok zombi, csak élőhalott, de komolyan .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Topiccsendőr #9480 üzenetére
Felvázoltad a lényeget, és már értem . Utólag már... mindegy .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Dízeles
aktív tag
válasz Topiccsendőr #9478 üzenetére
...- a konstrukció maga elavult volt, gányolás nélkül. ...
Még hogy nem volt fejlődés a keleti blokbanHa a szüleidnek nincs gyereke, nagy valószínűséggel neked sem lesz.
-
bajnokpityu
félisten
válasz Topiccsendőr #9494 üzenetére
iszonyat,hogy túlóráznak a futóművek
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
akos3
addikt
válasz Topiccsendőr #9504 üzenetére
igen igen ezt irják...Am én sem értem, h van ez mert tényleg úgy van ahhogy írtad, h kevesebb hőt termel, mint a halogén. Ez tény. De akk miért olvad meg?
(#9505) birdhouse neked ennyire frasztikus a helyzet? nekem abszolót elfogadható.. És ha távolságival mész?
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Topiccsendőr #9555 üzenetére
hazudtam. Nem lehet felújítani. Speedfighthez oem első teló 46e forint. fincsi.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #9559 üzenetére
Szopika.
Azért nem kell venni, ilyen banánfelfüggesztéses szart.
Bocs, ma kibaszott ingerült vagyok.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
bajnokpityu
félisten
válasz Topiccsendőr #9645 üzenetére
forgattyúsház térfogatát hogyan befolyásolod?
és sztam azért alu a nagyobb teljesitményű hengerek anyaga,mert gondolom hőterhelésre jobban viselkednek.
és gondolom a komolyabb főtengók sonkáinak súlya is más.bár kiváncsi lennék,hogyan kell összeválogatni főtengót+dugót.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #9720 üzenetére
Eh, nálam is mindkettő 3KJ volt.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
mocsanisi
senior tag
válasz Topiccsendőr #13701 üzenetére
Probléma leíráshoz még annyit hogy olyan mintha dadogna... Szóval nem azt a hangot hallod hogy züüüüüüüüü hanem hogy püpüpüpüpüpüpüpü csak nagyon gyorsan. Ezzel egészíteném még ki. Jah és hidegen eléggé nehezen indul, de ha egyszer beindult utána minden leállítás után pöccre, még ha ideje se volt a motornak bemelegedni...
Gergello: Jah sajnos az a gond hogy szerintem én is sokat fogok még szívni vele, meg sok pénzt fog még ez benyelni, aminek nagyon nagyon nem örülök...
[ Szerkesztve ]
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
mocsanisi
senior tag
válasz Topiccsendőr #13714 üzenetére
Akkor fordítsuk meg a dolgot. Ki tud pesten megbízható, nem lehúzós, szerelőt?
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
Motaba78
őstag
válasz Topiccsendőr #13776 üzenetére
ő kérdezett, mi próbálunk segíteni neki.
mivelhogy fordulatszám függő a feszültség, ebből gondoltam, hogy magasabb fordulaton 70km/h-nál magasabb fordulaton nem veszi annyira észre, ha esetleg egy-két szikra kimarad, míg alacsony fordulaton, mikor a nyomaték sem akkora, már jobban észrevehető.
Autónál is észrevehető, kis fordulaton esetleg alapjáraton, hogy az egyik dugó nem mindig úgy dolgozik, míg magas fordulaton ez eltűnik.(ott is lehet gyújtókábel, esetleg gyújtáselosztó amennyiben rotoros, ott is egy kis érintkező csiszolással ideiglenes javítható a probléma.)
-
sz_abika
addikt
válasz Topiccsendőr #13776 üzenetére
Mivel semmi otletem nem lenne, hogy mi a gond, ezzel nem megvezetve leszek, hanem szetkapom, megtakaritom az adott alkatreszt. Ha nem az a gond, akkor sem art egy takaritas
PSN: xszabikax
-
mocsanisi
senior tag
válasz Topiccsendőr #13797 üzenetére
Reggel kiderül hogy indul-e szépen
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
KingSize
tag
válasz Topiccsendőr #13817 üzenetére
Mit kéne vele csinálnom? remélem nem teljes cserére gondolsz állítani kéne rajta
A cmabrigde-i etegyemen kéüszlt eikgy tnuamálny aítllsáa sznreit a szvkaaon bleül nincs jlneestőgée annak mkénit rdeeözndenk el a btűek: eyeüdl az a fntoos, hgoy az eslő és az uolstó betű a hlyéen lygeen; ha a tböbrie a lgnoeyabb özeássivsazsg a jleezmlő, a sövzeg aokkr is tleejs mrtébéekn ovasalthó
-
KingSize
tag
válasz Topiccsendőr #13826 üzenetére
Légyszűrőt most néztemmeg, nem volt koszos, akkor valszeg a karbin kel állítani, mert egyébként nem rögtön áll le, csak ha piros lámpánál vagyok, és szépen lassan nagyon leesik az alapjárata, menet közben semmi baja nincs, jól húz.
A cmabrigde-i etegyemen kéüszlt eikgy tnuamálny aítllsáa sznreit a szvkaaon bleül nincs jlneestőgée annak mkénit rdeeözndenk el a btűek: eyeüdl az a fntoos, hgoy az eslő és az uolstó betű a hlyéen lygeen; ha a tböbrie a lgnoeyabb özeássivsazsg a jleezmlő, a sövzeg aokkr is tleejs mrtébéekn ovasalthó
-
KingSize
tag
válasz Topiccsendőr #13829 üzenetére
Ezt szerda óta csinálja, az előtt nem csinálta ezt, mondjuk nekem az is fura hogy reggel ha indítom pöcre indul, amikor leállok és beszaladok valahova, utána már nehezebben indul, egy pici gázt kel neki adni, gondolom ez sem természetes.
A cmabrigde-i etegyemen kéüszlt eikgy tnuamálny aítllsáa sznreit a szvkaaon bleül nincs jlneestőgée annak mkénit rdeeözndenk el a btűek: eyeüdl az a fntoos, hgoy az eslő és az uolstó betű a hlyéen lygeen; ha a tböbrie a lgnoeyabb özeássivsazsg a jleezmlő, a sövzeg aokkr is tleejs mrtébéekn ovasalthó
-
Tothgera30
Ármester
válasz Topiccsendőr #13861 üzenetére
Erről halottam, főleg Xenon-nál, amúgy nem csak az SR világít olyan frankón, az új Runnner se rossz, sőt az NRG se.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Topiccsendőr #13867 üzenetére
...jah csak az enyémet kéne belőni.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
danntora
tag
válasz Topiccsendőr #13876 üzenetére
Akkor valószínűleg a termosztát lesz...
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #13911 üzenetére
Mert te animal mód tolod.
barack1997
Teljesen off, nem is akarok belemenni, de ojjándék lónak ne nézd a fogát.
Tessék elmenni nyáron melózni és lesz másik, addig meg megbecsülni azt, amit az ember alá raknak.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
r-chee
őstag
válasz Topiccsendőr #13946 üzenetére
Nem is vártam/képzeltem azt, hogy valaki megmondja a tutit és az alapján nekem megfelelő lesz a motor mind sebességben, mind gyorsulásban. Tudom, hogy sokat kell vele kísérletezni. CSupán választ vártam a kérdésekre, amik alapként szolgálnak ahhoz, hogy el tudjak indulni valamerre, mert ha nem tudom, mit mit fog befolyásolni, mi mit egyenlít ki, akkor csak vaktában lövöldözök (bár úgyis ez fog lenni, ahogy elnézem).
Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
-
r-chee
őstag
válasz Topiccsendőr #13957 üzenetére
Köszi a válaszokat. Több hülye kélrdésem nincs .
Kuplungrugókról is találtam infót:
Fekete - normál
Sárga - erős
Zöld - erősebb
Kék -extrém erősOrigin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
-
r-chee
őstag
válasz Topiccsendőr #13966 üzenetére
Légszűrő szivacsot megvétel után hamarosan átmostam brigéciollal, ami szépen lehozta a külső felületéről az olajsarat stb. szennyeződést. Előfordulhat, hogy kevés levegőt kap a motor vagy finomításra szorul a levegő-benzin mennyisége a karbiban?
Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
-
r-chee
őstag
válasz Topiccsendőr #13969 üzenetére
Lásd: adatlap
Holnap majd bemelegítem városban, s játszok még a karbival .Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen