Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bajnokpityu

    félisten

    válasz Tothgera30 #9461 üzenetére

    sztem tök fölösleges volt irnod.ugyanazt mondod most is.hogy uj jó,használt rossz.mi meg azt,hogy ez nem feltétlen igaz.
    az meg,h miért nem járunk 30éve folyamatosan szerelt simsonokkal?

    mert annyival jobb konstrukciók a mai-pl mina-blokkok,annyival erősebbek,hogy nem összehasonlithatóak simoval.öregekkel sokat beszélgettem (én csak 30vok),egyáltalán nem voltak megbizhatóak a régi szoci gépek.minden reggel élmény nekik beinditani a CBFet,fábiát,hogy tudják,nyakukat rá,tuti beindul.nulla szervizeléssel.

    meg,figy,minek fejlesztenek a mérnökök,ha egyszer,30éve az NSZKban ótvar gyártási pontossággal jobb gépeket csináltak?ezt ugye visszaszivod?

    és hogy a rákba ne találnánk jól sikerült felujitást...

    eladó Kawasaki j300 robogó

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz Tothgera30 #9461 üzenetére

    Nos akkor válaszolok. Kénytelen vagyok így oviba átmenni mert komolyan, mintha egy fejlövött zombival kellene beszélgetnem
    - nem nem arra ment ki a játék, hogy égesselek, hót egyértelmű, hogy nem értesz hozzá.
    - versenyblokk köze a gyárihoz: dugattyú megy fel-le a hengerben, mindezt nem robotok, hanem emberek rakják össze, bontják szét milliószor. Egy utcai motorral megcsinálod ezt, ugyanúgy minden okés lesz vele. Nem lesz rosszabb. A versenymotor sokkal érzékenyebb a szétszedés-összerakásra mivel tele van olyan alkatrészekkel amik nem bírják annyira a feszültséget, pl magnézium alkatrészek. Ezzel azt akartam szemléltetni, hogy sokkal nagyobb dolog szerelni a versenyblokkot, mégis megoldják.
    - kérlek mondj, mutass egy példát, hogy normális szakemberek egy felújított motort nem tudnak úgy összerakni, mint a gyárban dolgozó ugyanolyan szakemberek. Nem gányolásról vagyon szó. Ez az elméleted azt hiszem megint elvérzett. Főleg, hogy a Táborit felhozod. Ő eg ymásik dimenzióban él, és senki más nem tud úgy összerakni blokkot? vagy megint a saját elméletedet sikerült megcáfolni? Akárcsak a veterán példád, ahol a blokkot szétszedik apró darabokra és ugyanúgy felújítják az emberek.
    - deigen te keletnémet ETZ motorról beszéltél, hiszen azon pattant ki a vitánk. Elismerem egy szélsőséges példa volt, mivel az gyárilag hanyag motor.
    - kevés km nem garancia semmire az égvilágon, de tudod mit? Ez most legyen a te meneted, nem érdekel...
    - Járkálnak is 20-30éves ETZ-kkel, Simsonokkal, TS 125-ökkel. Sőt 20 éves robogókkal is. Elég sok pöfög az utakon.
    - a konstrukció maga elavult volt, gányolás nélkül. A japánok már rég a membránvezérlésnél tartottak. Hogy jön ide a gányolás? Ki se jött a gyárból a vas és elvault volt, ennyi. Ezzel arra reagáltam, hogy te azt írtad, hogy mérnökök rakják össze az ETZ ket precízen. Hát korántsem azok rakták, és nem is precízen
    - árba miért megyünk bele? ha szétbontasz egy blokkot és jól összerakod szakszerűen nem lesz rosszabb. Innen idult a vita. Ha ráköltött egy valag pénzt a felújításra, alkatrészekre, csapágyakra, akkor miért adná ugyanolyan olcsón, mint a régi nem felújított motort, ami jóval előbb tönkremegy, mint a felújított. De ezt tényleg el kell mondanom neked, és nem logikus? És bizony egy jól összerakott felújított motor többet megy el, mint egy használt régi.
    - "Magyarországon nem mindenki profi szerelőhöz viszi motort, csináltatni, és próbálja megúszni olcsóbban a javítást, szerelést." - VALÓ IGAZ! Barátom a közös pontunk megvan!!! Mindjárt sírva fakadok. Keblemre!
    - "Akkor most nézz szét, a használt piacon, és próbáld igazolni a felújított, vs. gyári motor párharcot" Én igazoljak? mit? nézd meg az árát egy felújított gépnek, meg egy használt gépnek.
    - "Én azt szoktam leírni amit tapasztalok, látok, tehát amilyen felújított motorokat én eddig láttam/látok, azokat már nem nevezném motornak" - ha szarul van összerakva az a szerelő hibája, ami nem azt jelenti hogy nem lehet összerakni megbontás után a motort normálisan.
    Én meg huszonharmadszor írom le mindezt. de remélem hogy mostmár utoljára.

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

Új hozzászólás Aktív témák