- Milyen alaplapot vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Bemutatkoztak a Microsoft aktuális Surface gépei
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Új kategóriát teremtett a PC-n belül a Microsoft
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Fehér zakót öltenek a Super Flower platinás Leadex VII Pro tápjai
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Autós kamerák
- Hogy is néznek ki a gépeink?
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
A két Poco F6 mellett érkezik a Poco Pad is
ma A Poco első táblagépe is egy Redmi termék más néven.
-
Bemutatkoztak a Microsoft aktuális Surface gépei
ph A Surface Laptop és a Surface Pro hamarosan megjelenő iterációi a 45 TOPS-os NPU-val érkező Qualcomm Snapdragon X platformra épülnek.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ett
aktív tag
válasz Topiccsendőr #4433 üzenetére
Az biztos, hogy nem egyszerű. Én játszok már egy ideje vele, csak most nincs kedvem a hideg miatt szórakozni. Viszont a kuplungrugót kihagytad. Nem minden esetben, de előfordul, hogy azt is cserélni kell, ha a kontrasztugóval meg a görgőkkel variálunk.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
Gergello
addikt
válasz Topiccsendőr #4437 üzenetére
Szia!
Már kérdeztem egü fórumon is, de azért kíváncsi vagyok a véleményedre. A fojtás amiről beszéltünk az a 18-as alkatrész a képen? varió
-
stargazer
senior tag
válasz Topiccsendőr #4437 üzenetére
vaaaaaaazdeállat!
na nekem pl soha eszembe se jutna ebaj-en keresgélni, de ez nagyon állat, csak attól az egytől tartok ilyet használtba venni, hogy mindenki szanaszéjjel optikázza, én meg a gyári megjelenést kultiválom. ha letene találni olyat akkor viszont minden további nélkül tudnék is hozatni! köszi ez nagyon jó hír!
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
válasz Topiccsendőr #4437 üzenetére
te én miért nem találok ilyesmit az e-bay-en? egyetlen egyet mutat, ami 1euros licittel kezdődik...
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
válasz Topiccsendőr #4442 üzenetére
ennél amit én láttam épp úgy reklámozta az illető hogy 2155 eur az uj ára, ami átszámítva pont 550.000... ugyhogy nem tudom.
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
Gergello
addikt
válasz Topiccsendőr #4445 üzenetére
Közben szétszedtem és nem volt benne egyik sem, se a kisebb se a nagyobb alátét. Ma szerelem vissza, tegnap szenvedtem a szíj miatt.
-
stargazer
senior tag
válasz Topiccsendőr #4448 üzenetére
sehol nem találok használt zoomereket. sztem nulla a választék a németeknél is.
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
válasz Topiccsendőr #4453 üzenetére
csak nem találtál egy jó kis zoomert valamelyik német oldalon...?
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
válasz Topiccsendőr #4455 üzenetére
csaaaaaaaaak neeeeeem eeeeeeegy piaggio empéháááááááármaaaaaaaat...?
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
etnies
senior tag
válasz Topiccsendőr #4462 üzenetére
Hóban és jégben nem, de nulla fok már motoros idő nekem :-)
Van muff a kormányon, windstopper aláöltözet (maszk, alsó, felső, zokni, kesztyű) + full kordura. Úgy nézek ki, mint egy Michelin baba.
Ha valaki követne, akkor a Motoroázisban található termékeket tudom ajánlani (Biker téli ruházat), nekem bevált. Elvileg a Rukka is gyárt windstopper ruhát, de itthon csak az alsó és felső beszerezhető.
Ízületekre vigyázzatok, főleg a kézre és a térdre!!!"önmagam hite vagyok magamban"
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Topiccsendőr #4482 üzenetére
Ez pontosan nem lett lemérve, lehet csak 28 nem 30, de szakszervízben készült. Nem otthoni fűrészeléssel. Van rajta egy közel 100 ezer forint értékű jolly moto kipuffogó (amúgy egy kétütemű mocinak a kipuffogó a lelke), 25-ös karbi, malossi mhr variátor. Még egy malossi hengerfej is rá fog kerülni kis átalakításokkal, ezt is szervízben csináltatom meg.
Saccolt teljesítmény a szervizes mondta ,hogy most kb ennyi le. Úgy kaptam meg a mocit a szervízből ,hogy a szervizes csóka figyelmeztetett nagyon vigyázzak mert borzalmasan megy a gép. 160-as órát kiakasztja, és sokkal erősebben gyorsul mint előtte. Amúgy te tisztában vagy vele mit tud egy ilyen gép? Mentél már 180-as kétütemű runner-el?[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Topiccsendőr #4487 üzenetére
Én sem a hasamra ütöttem és úgy vágtam rá a lóerőt, a szervizes mondta hogy kb ennyi. Annyi motor után amit már csinált van némi rálástása mit tud egy gép amit ő csinált.
Hát az a 180-as runner amit te legyorsultál egy 250-es etz vel azt nem gondolod, hogy talán már szét volt hajtva? Egy gyári állapotú 180-as lealáz egy mz-t. Én még gyári állapotában a runner 180-al lenyomtam gyorsulásban 0-100 ig a cagiva mito-t! Gondolom azt a mocit nem kell bemutatnom neked. Az egy 125-ös kétütem power szelepes 33le-s gép. A runner az automata váltó miatt jobban húz 100-ig, nyilván a mito amúgy végre megy 180-190-et tehát ott már esélye sincs a runnernek, de 100 ig viszlát van. Nemhogy tuning al. Nos ebben azért a súlykülönbség is belejátszik, mivel egy runner 100kg a mito pedig biztos több. Az mz súlya mennyi is? -
Runner_fxr
Ármester
válasz Topiccsendőr #4489 üzenetére
Nos nem volt alkalmam több mitoval is versenyezni, egy haveromnak az van, többször is gyorsultunk és nagyon csúnyán lemaradt! Lehet szarul váltott, bár már elég régóta motorozik, illetve a mito is egyben volt, van dellája a legkisebb zörgésnél is szervíz. Szóval ezek a tapasztalataim, tények És nem kitaláltam elhiheted.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Topiccsendőr #4493 üzenetére
Amikor gyorsultunk még teljesen gyári volt. És most sincs széttuningolva, cak kipuff csere, varió csere, karbi csere. Illetve még a membrán van csrélve malossi ra. Ez kimarad.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Topiccsendőr #4496 üzenetére
Nos lehet igazad van! Lehet a haverom váltott rosszul és annak köszönhettem a győzelmemet nem tudom.
Minden esetre a runner 7-8 ezret forog max gyárilag. Akkor már egy tuning elektronika kéne bele, hogy tisztességesen forogjon, illetve verseny főtengely ami bírja a nagy fordulatot, nem hiszem hogy így bármi esélye volna akármelyik mitonak. Végülis a mitó gyárilag ki van hegyezve egy runnerhez képest. Mégis csak 125 köbcentiből 33le van kihozva.[ Szerkesztve ]
-
busman
addikt
válasz Topiccsendőr #4483 üzenetére
Benzinbe öntenék egy kicsit,csak az illata miatt.....
I'm not talented, I'm skilled.PS5
-
golyani
addikt
válasz Topiccsendőr #4515 üzenetére
lehet h többet fog menni de rosszabbul fog indulni....
havernak anno volt egy 125-ös NSR-je na azzal odavert egy 180-as tuningmentes runnert.
én most azt tervezem h a roxra felrakok egy Gianelli Extra-t és egy Polini SPC Eco Kit-et.
[ Szerkesztve ]
-
csibor
őstag
válasz Topiccsendőr #4520 üzenetére
Lassan 20 éve Elsőre ami szimpatikus Kymco Agility 125,vagy ami még árban nagyon jónak tűnik Linea,riasztó,abs,viszont semmit sem találok róla neten.Abszolút ismeretlen ez a kategória.utoljára 12 éve motoroztam,igaz akkor még gsx-r750 volt
-
CL Smooth
tag
válasz Topiccsendőr #4538 üzenetére
Lehet nem volt teljesen egyértelmű a fogalmazás, de azért mondtam hogy zsákbamacska mert olyan csudajó biztos nem lehet egy kymco! Lehet nem olyan szemét mint egy keeway és társai, de egy gilerával, apriliával vagy yamahával nem hasonlítanám össze. Mert valószínü a közelükbe nem ér! Bár nekem még nem volt kymcom ,de nem is lesz az is biztos!
A minarelli blokkot úgy tudtam csak a yamaha aerox ba tették, hogy minden kisköbcentis japánba olasz blokk lenne ezt most igy nem tudom lehet igazad van.Nem azt mondtam hogy gond van az elektromossággal hanem azt, hogy elektromos vezetékek kicsit igénytelenebbül vannak elvezetve az olaszban mint egy japánban, ezzel már találkoztam. A vákumcsövek, benzincsövek meghibásodásával én sűrün nem találkoztam. Talán egy esetre emlékszem. Persze ettől még lehet igazad van és a japánban tartósabbak. Az olaszok itt ott kicsit slendrihánabbak mint a preciz japánok, ez egy dolog. De egy olasz robogónak sokkal nagyobb feeling je van szerintem mint egy japánnak. És azért igencsak megbízhatóak. Bírják a gyilkolást is.[ Szerkesztve ]
-
csibor
őstag
válasz Topiccsendőr #4544 üzenetére
Ez természetes.
-
CL Smooth
tag
válasz Topiccsendőr #4543 üzenetére
Bocsánat ha megsértettelek, gondolom neked kymcod van. Ezért vagy ennyire melette.
Azt akarod mondani, hogy egy kymco az ugyan olyan jó mint pl egy gilera, aprilia, yamaha?
Erről van szó? Mert én ez az amit megkérdőjelezek. -
CL Smooth
tag
válasz Topiccsendőr #4544 üzenetére
Minden rendszámot kap? 50-es is? Ez mondjuk már sokszor említették, de ez nem hiszem hogy bekövetkezik!
-
CL Smooth
tag
válasz Topiccsendőr #4549 üzenetére
Na a politikát ne keverjük ide, szerintem. Meg ettől az ország kettészakadós dumától már nagyon rosszul vagyok. Ez is mint a legtöbb szar a szociknak köszönhető.
De ennyit erről. Én meg arra akartam kilyukadni kedves persuader, hogy volt már szerencsém
jó pár kínai csoda robogóhoz, keeway hez leginkább. És kivétel nélkül mindegyik egy nagy fos. Rettenetesen ócska minőség, ezek után a tapasztalatok után kicsit vonakodva fogadok egy kymco nevű jószágot, amiben azért szerintem van logika. De az meg egyenesen nevetséges hogy van pofályuk majdhogynem egy árban adni a nagy nevekkel. Ezt nehogymár megmagyrázd, hogy egy kymco ugyan olyan jó mint egy gilera, vagy aprilia. Ez képtelenség, lehet nem olyan gáz mint egy keeway ,de egy kymco-nak vajon mennyi pénze van tesztelgetni, fejleszteni egy piaggio hoz képest? Nem lehet olyan jó ez teljesen egyértelmű szerintem. Azonkívül hol van már nekik olyan gyáruk ahol olyan precízen lehet gyártani mint pl egy yamahánál vagy piaggionál. Vagy minden kymcot honda meg yamaha gyárakban készítenek? Mert ez esetben lehet esetleg elhiszem hogy nem olyan rossz, de akkor sem kéne olyan áron mint ahogy adják.[ Szerkesztve ]
-
CL Smooth
tag
válasz Topiccsendőr #4552 üzenetére
Nem kínai hanem koreai, na ez most máris jobban hangzik! Ha vehetsz ugyan annyiért egy gilerát akkor inkább kymcot veszel? Ez tök logikátlan. ha 1/3 lenne árban akkor már megérteném. De így? Na jólvan többet egy szót sem szólok a kymco-ról!
Elolvastam ez a törvény módosítást az 50-es ről. Erről az a véleményem, hogy egy olyan korrupt országban mint Magyarország, ez ilyen egyszerűen nem fog menni. Akármikor tudok most is műszaki vizsgát intézni egy műszakilag totálisan alkalmatlan gépjárműre ha rendesen megfizetem. Akkor miről beszélünk? Majd pont az 50-es robogókkal fognak itt szórakozni.
Szerintem ezek után is el lehet intézni hogy 50-es re vizsgáztassanak egy 125-öst pl. Csak meg kell fizetni az árát. -
CL Smooth
tag
válasz Topiccsendőr #4555 üzenetére
Jó igaz, ennek a kormánynak amióta hatalmon van csak a bénzbehajtás a legfőbb gondja, amit persze nem az ország érdekeire fordítanak. Elképzelhető, de sok hírét még nem adták idáig. És ha tényleg ilyen közel lenne akkor már azért több helyről is hallani lehetne róla szerintem. Amikor valami közlekedés szabály módosítás van azt azért beharangozzák.
-
CL Smooth
tag
válasz Topiccsendőr #4557 üzenetére
Majd megkérdezem egy rendőrtől az utcán, hátha tudja miben sántikálnak.
-
Hold
őstag
válasz Topiccsendőr #4560 üzenetére
forgalmija lesz az 50eseknek ?
Az élet sírással kezdődik és azzal is ér véget, de közte kötelező mosolyogni !!!
-
ett
aktív tag
válasz Topiccsendőr #4578 üzenetére
Igen, az. 1981-ben becsodolt és a yamaha felvásárolta. Ezt írja a wikipedia, és 1984-tol lett mbk a neve.
[ Szerkesztve ]
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
Hold
őstag
válasz Topiccsendőr #4582 üzenetére
Eddig még nem hibázik
Az élet sírással kezdődik és azzal is ér véget, de közte kötelező mosolyogni !!!
-
Hold
őstag
válasz Topiccsendőr #4589 üzenetére
Igen láttam kb 30 méterre volt tőlem a Kamion..
Az élet sírással kezdődik és azzal is ér véget, de közte kötelező mosolyogni !!!
-
Hold
őstag
válasz Topiccsendőr #4591 üzenetére
1 hónapja hasonlót átéltem, azóta én sem megyek ennyire felelőtlenül..
Srácon látszott hogy vagánykodik, amit sosem szabad..Az élet sírással kezdődik és azzal is ér véget, de közte kötelező mosolyogni !!!
-
Olcsi
senior tag
válasz Topiccsendőr #4594 üzenetére
A jobb oldali hiányzik nekem...speciel az enyém fekete, de mindjárt készítek róla képet, hogy milyen is!
-
Olcsi
senior tag
válasz Topiccsendőr #4597 üzenetére
Köszi szépen, akkor várom majd a pü-t!
-
CL Smooth
tag
válasz Topiccsendőr #4600 üzenetére
Nem akarom, ez igy igaz. De ez a dolog egyenlőre még nem honap lesz. Azonkívül meg aki képes olyan motort megvenni ami 50-es nél nagyobb ,de nincsenek meg a papírjai a levizsgáztatáshoz az meg is érdemli ,hogy utána beguritsa a roncstelepre a motorját. Engem egy dolog miatt zavar ez a rendszám, hogy ha megszűnik az a kiskapu amivel 50-es ként használhattam mondjuk 150-est. Most azért kénytelen leszek sok pénzért nagymotoros jogosítványt szerezni. vagy legalább akkor lenne egy ilyen kis kiegészítő vizsga mondjuk b-s jogsi mellé hogy mondjuk megcsinálhatod 250 köbcentiig olcsón. Miért kell nekem 100 akárhányezerért nagymotoros jogsit csinálni mert felülök egy nagyobb robogóra? Szerintem ez igy nincs rendjén. Az 50-es motor meg életveszély a közlekedésben, mert csak kerülgetnek a közlekedés többi résztvevői. Minimum 125-150 köbcenti kell ahhoz hogy biztonságosan lehesen közlekedni és emelkedőn is megmaradjon a dinamikus haladás. Az út szélén pirinszkázni 40-el nem egy életbiztosítás.
-
CL Smooth
tag
válasz Topiccsendőr #4602 üzenetére
Ebben iagzad van. Persze ne hozzanak szemetet ide, és az is jó lesz ha a kis mocik mind műszakilag átnézve kerülnek az utakra. De biztos nem fogok egy 50-esre visszaülni azért mert jön a rendszám. Illetve nem fogok egy csomó pénzt befizetni különböző adókra. Pont ez a lényeg az olcsó fenntarthatóság. Ha nem marad meg valahogy a kiskapu , akkor lehet elbúcsúzok robogózástól. Vagy kamurendszámmal közlekedek. ugyanolyan típusból veszek 50-est meg mondjuk 180-ast. Levizsgáztatom az 50-est és rárakom a rendszámot a 180-as ra, még a motor színe is megegyező lesz. út szélén igazoltatáskor meg nem hiszem hogy köbcentit mérnek.
-
CL Smooth
tag
válasz Topiccsendőr #4634 üzenetére
Jaj de idegesek vagyunk. Amit mondtam azok tapasztalatok, itt a környékünkön is sokan beleugrottak ilyen szar minőségű robogók megvételébe, mert olcsó és új, aztán minegyik megbánta. Illetve nekem is volt szerencsém egy blade nevű gyönyörűséghez. 125-ös 4 ütemű fos. Én barom beszámítottam egy másik robogóba amit eladtam. Olyan idegsítő gondokkal küszködött mint a féktárcsa állandó lelazulása , a motor maga is szörnyű megbízhatatlan volt. Nagyon sok embertől halottam ,hogy panaszkodtak szuper minőségű kinai, koreai csodákra. Nem a hasamra ütöttem és kitaláltam. Olvas már bele egy pár más oldalon lévő robogós forumba. Rengetegen szídják ezket a kínai robogókat, tulajdonosok. Akkor azok biztos mind rosszul látják. De tudodmit amúgy tényleg nem érdekel, hogy te hogy gondolod. Ha szerinted jó egy kinai robogó akkor vegyél amennyit akarsz, aztán kész. Tényleg nem érdekel. Akkor most legyen ez tényleg a végszó!
[ Szerkesztve ]
-
CL Smooth
tag
válasz Topiccsendőr #4636 üzenetére
Ja bocs, van aki más kárán tanul van aki meg még a sajátján sem. Amiket irtam ezek kézel fogható tapasztalatok. Az ha látom hogy esik szét 1 év alatt az a kinai csoda egy imsrősöm alatt minden ok nélkül az szerinted nem ok arra hogy meg legyen a véleményem arról a szarról? illetve a véleményemben benne van a 2 motorkereskedő barátom tapasztalata is. Biztos mind a 2-en segg hülyék és amúgy biztos jó az a kínai csak ők ezt nem vágják. Én sem szertem amikor az emberk dobálóznak olyan dolgokkal amikről tényleg fingjuk sincs ebben igazad van. De én nem úgy érzem hogy ez a kategória lennék. 10 évs koromban tanultam meg simsonnal motorozni, azóta motorozok, főként robogózok. Most 27 éves vagyok. láttam már ezt az , volt sok motorom el tudom dönteni mi az ami megéri a pénzét és miaz ami nem. És mint mondtam volt szerencsém a blade nevű gyönyörűséghez. Ami szintén az a kategória. Keeway em nem volt, azok után amiket láttam még szép hogy eszembe nem jutna venni sem ajánlani bárkinek. de mostmár tényleg leszarom az egészet és egy szót sem szólok a kínai motorokról, vegye az akinek 7 azaz 7db édesanyukája van.
[ Szerkesztve ]
-
CL Smooth
tag
válasz Topiccsendőr #4647 üzenetére
Na azért ez mindere nem igaz. Most konkrétan mire célzol? A daewoo ra, bocsánat sevroléra?
-
CL Smooth
tag
válasz Topiccsendőr #4649 üzenetére
Igen sokmindent ázsiában készítenek. Márkás ruhákat rengeteget. A legtöbb műszaki cikeket, de sok gépjárművet is. Tulajdonképpen azt akarod mondani, tök mind1 ,hogy egy audit, volkswagent, fiatot vagy sevrolét veszek mert ugyan ott gyártják, és ugan azt a minőséget kapom? Mert ez nagy butaság ugye tudod. Viszont amin tényleg kiakadtam, kínában már találtak hamisitott volkswagent. Még autót is hamisítanak, na ez már kész.
[ Szerkesztve ]
-
CL Smooth
tag
válasz Topiccsendőr #4651 üzenetére
Mikor mondtam azt, hogy minden amit kínában gyártanak egy szar? Ilyet egy szóval nem mondtam. Én azt mondtam a kínai robogók gyenge minőségűek. Ezt most is igy gondolom. De pl.egy odatelepült audi gyár vagy, valami márkás ruha gyártója, megköveteli a minőséget teljesen mind1 hol van az üzem.
[ Szerkesztve ]
-
niti
aktív tag
válasz Topiccsendőr #4653 üzenetére
De nekem nincs smk-s. Csak a B-s folyamatban. És már nagyon szeretném vezetni a Diot, de nem szabad, és nem értem, miért. Na mindegy.
-
ett
aktív tag
válasz Topiccsendőr #4677 üzenetére
Nem értek hozzá, csak gondolom hogy nem lehet olcsó. Ha cserés az egész, akkor biztos nem az.
hosszú: csinálják csak, a hülyeséghez nagyon értenek. Akkor egyből hozom át a vasat ide tótiába papírügyileg.
[ Szerkesztve ]
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
stargazer
senior tag
válasz Topiccsendőr #4677 üzenetére
na ezen is kicsit le van kopva a bevonat, de nem rozsdás mondjuk.
akkor azt mondod a persellyel lehet valami?
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
golyani
addikt
válasz Topiccsendőr #4690 üzenetére
ilyen van nekem is de cask 15 fok alatt, viszont nekem kevesebbet késik. állítgattam a levegő csavaron, se jobb se rosszabb nem lett. vagyis nekem ez cask akkor jön elő ha mondjuk 20-30-nál gurulok motorfékkel és hirtelen odarántok neki. illetve van egy olyan jelenségem h egy adott gázzal gyorsulok 20-30-40, 40körül elkezd kicsit fúlni zaz h inkább nincs robbanás. visszaesik vagy 30-ra ott megint elindul. és ez is csak 15 fok alatt jön elő.
-
ToRR3nt3
senior tag
válasz Topiccsendőr #4690 üzenetére
2T LC. Üzemmelegen nem tapasztaltam.
Mi az h eleszegényedés? Kevés benzin sok levegő? Hétvégén majd kisérletezgetek a beállítássel.
[ Szerkesztve ]
...We pay. Nothing can save us. Justice is lost, Justice is raped, Justice is gone...
-
ToRR3nt3
senior tag
válasz Topiccsendőr #4693 üzenetére
De hát csak két, (vagy három?) csavart kell tekergetni a beállításhoz, nem? El se lehet rontani.
...We pay. Nothing can save us. Justice is lost, Justice is raped, Justice is gone...
-
stargazer
senior tag
válasz Topiccsendőr #4706 üzenetére
de mondjuk sztem ez ritka. én majdnem mindig uton vagyok, de még rendőrt se nagyon láttam életemben nemhogy igazoltatást. kpm-eseket meg sose láttam...
meg ha nem mész gyorsan, nem vagy köcsög, tisztelettudóan viselkedsz akkor sztem rendesek. kicsit játszák a májert de rendesek.
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
ett
aktív tag
válasz Topiccsendőr #4708 üzenetére
Akkor én jó helyen lakok. Már kétszer is elrongyoltam rendőr előtt 70-el, de mégcsak meg sem állítottak soha.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
ett
aktív tag
válasz Topiccsendőr #4730 üzenetére
Na ez nagy volt. Pont illik ide.
Stargazer: Te most kinek írkálsz? Vagy magaddal eldiskurálsz?
[ Szerkesztve ]
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
stargazer
senior tag
válasz Topiccsendőr #4739 üzenetére
csak kicsit?? pedég úgy érzem hogy nagyon!
egyet biztosan tudok. ABS lesz a mocimon.
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen