- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Hamarosan megjön a Samsung 360 Hz-es QD-OLED monitora
- Milyen monitort vegyek?
- Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
- Steam Deck
- Hobby elektronika
- Milyen egeret válasszak?
- Zeneszerkesztő és DJ topic
- AMD Catalyst™ driverek topikja
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Megjelent az EasySMX okostelefonok mellé szánt, multiplatformos kontrollere
ph Az 5,9, 6,4, illetőleg 6,8 hüvelykes készülékeket is fogadó "gamepadból" a Bluetooth lapka sem hiányzik.
-
Van, ahol lesz összecsomagolt Disney+ és Max
it A Disney és a Warner Bros Discovery elsőként az USA-ban csomagolja össze a Disney+, a Hulu és a Max szolgáltatásokat.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gabis
őstag
Szia! Esetleg ez az NZI?
-
malagutif122
tag
Nzi-t meg ne vedd egy igazi ipari hulladék nekem volt ez a Eurus2 zárt Peak white orange
a rovarháló rögzitő füle is letört rövid idön belül, a bör anyag is foszlott a rovarhálón, a napszemüveg nem ugrik vissza teljes a helyére 5mm kint marad egy fillért nem ér, Hjc-t vettem össze se lehet hasonlitani vele nagyon jó minöségü sisak. Régebben voltak Zeus zártak is 20 környékén már most az sincs az türhetö volt. MT sisakot tudom ajánlani olyanom volt MT Blade sv boss nem nagyon párásodott, 29-től újak vannak MT-be anyagminöségbe is jók. -
KTMHobby3
tag
Nem elvileg, hanem a valóságban is ilyeneket használunk. Én már több mint 50 éve. Igaz hogy kicsit megsárgul, meg hogy megkeményedik, de nem folyat. A mostani motoromon is ilyen van, amit pár év után lecserélek, de fekete még sosem volt rajta.
Milyen forróságról írsz? Ha egy motoron nagyobb a hőmérséklet, mint a környezeti, akkor az már ég. Akkor meg már mindegy. -
Tamás9x
őstag
Önnyugatás helyett érdemes utánna néznia fázisszétválásnak.
Tudom, hogy biztonságosabb saját magunknak hazugságokat generálni, de ezt hírdetni is egy szakmai fórumon káros.
A benzin bomlik, ha hiszed ha nem.[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
FeniX-
aktív tag
Erről valamit fotót csatolhatnál.
Egyébként, meg fórumon, - látatlanban - ilyenhez tanácsot adni...
Valaki azt mondja, hogy szedd ki, aztán holnap balesetezel emiatt... Érted.
Nyílván, nem véletlenül van ott. Lehet, hogy a féknyerged dugattyúja szorul és azért lóg a levegőben az a lemez. -
FeniX-
aktív tag
Szia, jól látod. Akkor megy 70-et, ha tréleren viszik.
Esetleg a Duotts 500w-os elektromos bringája (vagy más, hasonlóan jó árban kapható), ami már segédmotornak minősül, de nagy a kereke és tudsz vele menni 40km/h-t és keskenyebb, mint a robogó, így - szerintem - gond nélkül elférsz az út szélén.
/ Ezekre kell biztosítás meg sisak /Nagyban függ, hogy hány km-ről van szó. (10-15km teljesen ideális egy ilyennek 1-1 táv megtételére és Te sem fogsz átizzadni)
Ahogy a totalbike cikkben is írták, ezek az 50-es négyüteműek akkor mennek 60-70-et, ha 70-es henger van rajt'. (pl. Kymco agility teszt, keress rá)
Direkt szoktam kérdezgetni 50-es 4t tulajokat mostanában jártamban-keltemben. "55-60 a vége" - ezt többen is megerősíthetik.
Aki az elején szkeptikus volt, hogy "ugyan, ne szórakozz már, hogyne menne ez 60at!" - Ő vett most újonnan egy Honda pcx-et (+B125 jogsi) és mondta, hogy mostmár érti, hogy miért próbáltam lebeszélni az 50-esről.
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
Az smkp kategória tervezési sebessége max 45 km/h. Ha valami ettől lényegesen többet tud, az már túlvan biztosítva.
Van pár olyan robogó, ami 50 ccm motor mellett nagyobb köbcentivel is elérhető volt, pl BWS is van 50 és 100 ccm verzióban. De ott a nagyobb köbcenti megy gyorsabban.Aztán ezeket lehet látni a hirdetésekben "övenesként használt"-ként. Persze nincs rajta forgalmi, rendszám, valószínűleg jogsi sem, a bitosítás is csak alibi, mert ha kiderül a való lökettérfogat, akkor az is érvénytelen.
Azért egy roller és egy robogó között a robogó javára lehet írni a nagyobb kereket, jobb futóművet, az ülve utazást, ezzel együtt az alacsonyabb súlypontot, a csomagtartót, a rendezett jogszabályi hátteret. Ha olyan az útminőség, hogy a sáv szélén robogóval nem mennél, akkor a roller egyenes út a kórházba, vagy az izületi bántalmakhoz.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
b_g_v2
csendes tag
pont hasonló szituban vagyok, elkezdtem motorral bejárni, 40 évesen, nekem az a szabály, hogy nem megyek olyan útra ahol nem tudok +10km/h-val menni mint a megengedett, mert az autósok is úgy mennek.
50 ccm 2T, Malaguti F12 Phantom, Isten tudja mikori, mert '92-'95-ös alkatrészt is találok rajta. 65öt meg gps szerint.
A fenti szabályból persze az is adódik, hogy kerülök, hosszabb úton megyek, mintha kocsival mennék. Illetve abban az időben megyek mondjuk a Szentendrein amikor dugó van, akkor a nagy motorokkal együtt tudok 20-30-al előre csorogni és nem zavarok senkit.
Szóval nagyban függ az útvonal választástól, és attól hogy mikor mész, milyen a forgalom.
A másik szabályom, hogy nem megyek szűk úton (inkább kerülök), pl. nem megyek le a rakpartra motorral, nekem jó a felső rakpart is ott vész esetén a bicikli sávot is be tudom használni, figyelve a biciklisekre is.
Illetve eleve úgy állok az alap kérdéshez, hogy ha a pirosnál előre tudok menni az már jobb mintha ülnék a kocsiban a sorban. Emiatt ha pl megy a kocsisor, még ha lassan is én nem megyek előre az 50-essel még akkor sem meg tudnám előzni, így is úgy is nyerek. -
b_g_v2
csendes tag
hát nem csodálom hogy kivagy ezektől
nekem szerencsére nyugisabb az útvonal, amit használok a városon keresztül
van egy útvonal ahol balra kéne kanyarodnom (3 sávoson), ott amikor először mentem eltévesztettem és jobbra, jobbra, egyenesen visszahozott a navi, na azóta is ezt a kerülőt használom, mindig akkora a forgalom, hogy nem merek átvágni a 3 sávona malaguti 120-130/70, ez a kerék méret nekem egészen bejött... nem ráz annyira...
-
macilaci78
nagyúr
Újbudán laktam a munkahelytől kb 500 méterre légvonalban. A munkahely maradt, költöztünk Zuglóba. Még zajlott a felújítás, mikor reggel 8-ra mentem át a kéményeseket beengedni, a Hungárián a Népligetnél elcsúsztam egy olajfolton.
Még csak 2 hét telt el, megbeszéltük feleségemmel, hogy előre menekülünk, jogsi, és valami rendszámos robogó, amivel már lehet a forgalommal együtt haladni a hidakon, a Hungárián, ahol akár 90-nel is hömpölyögnek.
Szerencsém volt, zúzódásokkal, horzsolásokkal megúsztam, viszont olyan 2-3 hónapig tartott, mire már nem volt váratlan fájdalom egy-egy mozdulatra, az oldalamat is megütöttem. Mire rá mertem volna ülni a rogobóra, beállt a derekam, költözés után már csak párszáz km volt a szezonban...A jogsi (A korlátlan) meglett a nyáron, közben formálódott az igény is, így normál váltós motor, a 650-es V-Strom az eddigi legkényelmesebb azon megfizethető motorok közül, amiken eddig ültem. Honda SH300-at ajánlották a termetemhez, megnézegetve az árakat nem kell sokat hozzátenni egy hagyományos motorhoz. A sikeres vizsga végén ráültem az iskola PCX-ére, de egy métert sem mentem vele, nekem kicsi. Méretben nem előrelépés.
A B125, A1 kategória ára hasonló, de korlátoz 125 ccm-re. Az A2 és az A korlátlan egy árban van, 40 éves fejjel, 20+ éves B-s jogsival nem volt kérdés, hogy a korlátlan. Ha a 36 kW teljesítmény kiszalad alólam, a 35 is kiszaladna. A jogsi úgyse adja a tudást, csak a lehetőséget a tudás megszerzésére.Motor talán majd jövőre*, addig meg kerülővel megyek a robogóval előnyben részesítve azokat az útvonalakat, ahol buszsáv, vagy kerékpársáv van.
Amúgy szerintem az Audista kevésbé veszélyes, mert tolakszik, tudsz róla és kiszámítható. Persze nem tetszik, de azért tervezhető és elengedem. A fogalmatlan, figyelmetlen sofőrök szerintem veszélyesebbek, akik szemellenzőben közlekednek és nem is tudnak arról, hogy körülöttük egy amúgy egészen komplex világ létezik.Ezt a szezont még letudom a kávédarálóval, tavasszal mindenképp veszek valami rendszámost a rendelkezésre álló pénzből. Lehet, hogy csak 400k-ból, de napi 2×10 km-re minden rendszámos kétkerekű előrelépés a mostanihoz képest.
Téged is arra buzdítalak, hogy szerezz papírt, ül át nagyobb teljesítményre legálisan, mert különben könnyebben lehet baj.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
FeniX-
aktív tag
Az a baj, hogy szinte minden márkából - és sokszor még márkán belül is - mások a méretezések.
De legyen szerencséd vele!Amit fentebb írtál, azzal egyetértek én is. Nem adnék ki 10 milliót egy új autóért. (nem is tudnék)
Egyébként, nagyban függ, hogy hol használnád a kismotort.
Pl. ha van városon kívül bicaj út, akkor nyugodtan mehetsz rajta kismotorral is, igaz papír szerint 30km/h-val.
Az útvonal tervezés nagyban segít, ahogy a többiek is írták.Egyébként, ha ezek a komolyabb s-pedelec elektronyos bicajok (amik már 45km/h-val tudnak haladni) nem másfél-két millióba kerülnének, hanem csak 500.000-be, akkor egyértelműen én is inkább azt vennék, nem gondolkoznék robogón és/vagy motoron sem.
-
macilaci78
nagyúr
Nagy papírral is lehet kis vasra ülni. Én is meg fogom csavarni a szarvát, de ott, ahol lehet. Autópályán, unásig ismert úton, ahol nincs forgalom.
Kétféle motorost látok autópályán: az egyiket előzgetem a magam 130-140-es tempójával, a másik engem előz 180 felett, a tankra feküdve, görnyedve. Utóbbi a ritkább, nem lehet azt sokáig bírni és a motor is szomjasabb tőle. Na, ennyire nem fog elgurulni a gyógyszerem.Olyan vagyok, hogy nem megyek jobban, minta amennyire látok. Be nem látható kanyar, vagy olyan kereszteződés, ahol az alsóbb rendű útról felkanyarodva nem látnak be rendesen, akkor is óvatos vagyok, ha nemek van elsőbbségem.
Megtanított a robogó, aminek a súlyom alatt olyan fékútja és dinamikája van, mint egy busznak.FeniX-: Az NZI Combi 2 Duo-t én is netről rendeltem, jó lett a méret.
Utána 2 év múlva vettem egy tartalékot a Lidl-ben, próbálva persze. Kiderült, a Crivit kényelmesebb, de ez persze nem az első órában dőlt el.[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
b_g_v2
csendes tag
pont így jártam én is, én mondjuk az elektromosokba szerettem bele, de hát a nagyon drága, még a kicsi supersocco is 800k használtan, abból pedig már kijön a korlátlan és még valami nagyobbacska benzines is, viszont itt volt az F12, ami szép, nagy testű, nagy kerekű, annyit tud mint a kicsi elektromos és még le se merül és lassan OTs is lesz.
Babrálni kellett rajta, mert sokat állt, de az is a móka része, hogy tanulok motort szerelni és most ezzel járok be.sisakból nekem is bejött a Crivit, lidl-ben vagy aldiban vettem...
-
FeniX-
aktív tag
szomszédom kb. 3 éve vásárolt teljesen ujonnan piaggio typhoon-t, kétüteműt. Léghűtéses. Szerintem mamár nem kapni újonnan egyik kínálatban sem ilyet. 14-es duci kerékkel. De már ő is belehajtott 20.000 km-t, már volt neki henger felújítás.
Szóval, szerintem ne évjáratot nézz. Ezeket már legalább 1x felújították.[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
Van olyan 90 km, ahol legalább 300 alkalommal mentem sofőrként kocsival, gyakorlatilag névről ismertem a nyulakat, fácánokat, bokrokat. Csak egyszer rúgtam el neki jeges úton, hogy tudjam, hogy reagál. Közel, s távol nem volt semmi jármű, vagy akadály.
Unalmamban sem mentem gyorsan, csak ismertem, hol a kátyú, mikor milyen mezőgazdasági dolognak van szezonja, hordtak-e fel sarat, üzekednek-e az őzek, hajtanak-e, stb. Megvolt a saját tempóm, ennyi.A motorban sem a sebességet fogom élvezni, nem is a kanyarokat. Majd pályanapon fogok gyakorolni. Az úton inkább leszek kockázatkerülő mazsola, aki biztonságosan odaér.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
zombei
aktív tag
Románi normális hely lenne ? Alapból a korlátozásokat is EU-hoz igazodás miatt alakították át kW-ra. Így is sok a gyökér, nemhogy még ha 125 robogót lehetne B-vel 0 tapasztalattal, vagy lehet ha már sok helyen lesz ilyen szabályozás jönnek a cvt-s egyéb típusok is...
Ahogy nézegettem eddig, amelyik elektromos robi megy 70-et az vagy rendszámos, vagy megberhelt szoftverű "kis motor" ami lezabálja az akksit igen hamar.Zoli bácsi:
Hát a nagyok is elég sok blokkot kint gyártatnak már, nem kell hozzá sok tudás, hogy kis módosítással lehessen is kiadni saját néven a blokkot. -
zombei
aktív tag
Értelmezési gondok vannak, nem azt írtam, hogy reális a 45, a 60 mondjuk már az lenne, ha az lenne a hivatalos, de nem az, és az elektromos robogókat 45-re korlátozzák, és úgy is tervezik az akksikapacitást, hogyha azt meg is berheli az ember, hogy többet menjen akkor a futás teljesítmény drasztiksan csökken, tehát használhatatlan lesz a járgány. A roller teljesen más kategória, ott kissebb a kerék, kisebb a tömeg, de az nem közútra való, még egy olyan sem amivel lehet 70-et menni, mert állva egy váratlan kátyút nem tudsz úgy lereagálni, mint akár egy régi 10-12"-os kerekű japó robival ülve. Rollerral járok munkába, mentem már vele 8500-9000km-t, úgyhogy tudom miről beszélek, meg otthon még ott pihen a régi Mint, amibe szintén tettem pár km-t. (És nekem az M365 csak ~30-32-őt megy, nem 70-et.) Akármivel lehet érvelni, de az ,hogy 0 tapasztalattal fellehessen ülni egy 125-ös 10-11le-s robogóra, ami városban már jobban megy mint az átlag személyautók, az egy oltári nagy baromság.
-
macilaci78
nagyúr
Bilibe lóg a kezed, ha azt hiszed, az ellenzék kedvezne a B-seknek. Legalábbis abból indulok ki, mekkora Karácsonya van a budapesti közlekedőknek.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
4kW-os teljesítmény. Mivel többet tud, mint 45 km/h, már nem smkp.
A1 kategória 0,1 kW/kg arányt enged meg, vagyis ha nem nehezebb, mint 40 kg, akkor mindjárt A2.
De szívesen röhögnék már azon, aki ilyenért letöltendőt kap!Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
NYPD
aktív tag
2007-es kymco agilitym van, 60-as hengerrel. Sík úton, szélcsendben ment 70-et óra szerint, de ott már visított, mint a barom, érezhetően nem szerette. Dobnám már én is el, de nincs pénzem sajnos nagyobbra. Nem ajánlom, a 125 a legalja. Nem tudom milyenek a mostani árak, de a b125 helyett lehet inkább egy a2-ben gondolkodnék.
-
FeniX-
aktív tag
Tartós utcai használat?
Gondolj bele. 50 köbcentihez képest a 80 az mekkora növekmény?
majdnem 80%.
Szerinted az 50-es főtengelye, stb. alkatrészei a másfélszer akkora teljesítményre vannak méretezve?Szerintem bárhogy nézzük, olcsóbb megszerezni legálisan a jogsit, mint bohóckodni ilyen kínai alkatrészekkel, amit összerak neked a szerelő, aztán 2 hónap múlva annyi a motornak.
-
Tamás9x
őstag
Végig jártam amire készülsz a B125sokkal jobb megoldás, mert az 50-80 között annyira nincs az 50-125 között már volna különbség, és bármi történik akármi, koccanás elcsúszás 300K-tól indul a bünti. Jogsi hiánya és biztosítási csalás! Megéri az a B125 nem kicsit nagyon fogyasztásban is jobb mint egy !fos! kinai 80-ast tuningolgatni
Főleg, hogy én már találkoztam Magyarországon! mérőpaddal. Már 660-on ülök, és fogyasztásban ugyan ott vagyok, sőtt kevesebbet eszik, mint a kis tuning szettem smkp-ba.[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
Még annyit tennék hozzá, hogy még most keresed a kifogásokat, de amikor már megvan a jogsi hálás leszel, mert azt választottad, hogy leteszed, mivel kinyílik vele a világ, eltűnik a feszültség amikor rendőrt látsz, és hiába nem te vagy a hibás mert egy suttyó eléd fordult, a biztosítód nem fog fizetni, kapásból 1 elem fényezése, vagy bármi komolyabb milliókban értendők, mert nem egy Suzuki vagy Renault lesz tahó, hanem egy nagyképű drága BMW, Audi...
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
Persze, hogy lehúzás.
https://www.gyorsjogositvany.hu/motor-jogositvany
"A1" kategóriás jogosítvány 185.800 Ft
"A1" "B" jogosítvánnyal (B125) 115.100 Ft
Ha nincs B akkor drágább lesz DE akárhogy próbálod, hidd el megéri. Balesetek bárkivel előfordulnak, a többszörösét fogják rólad lenyúzni. Ezt a békát le kell nyelni a te érdeked.https://www.youtube.com/@kisstontour
-
macilaci78
nagyúr
Nem vagyok hozzászokva ehhez a fröcsögéshez ebben a topikban, de az már lejött, hogy az általad támasztott követelményeknek az smkp semmilyen formában nem fog felelni.
Lecseréled az 50-es hengert egy 80-asra, esetleg tudni is fogja a 70-es utazótempót, akkor meg nem fog tetszeni az 5 literes fogyasztás.
Ha ez napi munkábajárásra kell, belecsavarsz heti 100 km-t tippre, ha a teljesítményhatáron teszed, nem lesz tartós.
Egy 125-ösben van tartalék, városi használatban nem használod el a motort.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
#TOTTI
őstag
B125 jó találmány, sokaknak elég, én rá épülve tettem le a nagymotoros jogsit, ha közlekedni akarsz és nem hobbi vagy szükség akkor ez az alja. Kressz anyagot is kaptam hozzá, a láncfeszességen át minden benne van. Segédmotor 40km/h, ezt vezetheted B-s jogsival, ha tudod a kresszt és kisforgalmú úton szerzel gyakorlatot, bátorság függvényében becsatlakozhatsz a forgalomba ami ennél több/gyorsabb/erősebb az elég ingoványos a rendszámos (100-125 cm3-es) motorokig bezárólag. Onnantól újra tisztázott.
-
FeniX-
aktív tag
A kymco már kivonult évekkel ezelőtt, az injektornak pedig általában más a márkája.
Nincs bombabiztos recept.
Szomszédom 2 yamaha jog-ot nézett meg, 4 ütemű injektorosat. Ábszolút nem volt hozzáértő, de az egyiket megvette és azóta használja. Pont.Nem nagyon van ezekkel gond, ha nem füstöl. De természetesen egy elektromos benzinszivattyú bármikor tönkremehet. Erre nincs garancia, csak azért, mert szép volt a hangja, amikor megnézted.
Nekem pl. a vadiúj honda cb125f-em amit a szalonból kihoztam, elsőre sosem volt képes az esetek többségében beindulni. A legelső és második szerviznél is mondtam, hogy ez van és nem tudtak vele mit csinálni.
U.i.: hihetetlen, de már annyi kismotorom volt, hogy most szimultán két régi motoromat is látom a használtautón. (a régi sh 150-es hondámat, meg a másik cg 125-öst)
[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
Esetleg ilyesmi helyeken lehet megpróbálkozni, de kétlem, hogy ezt itthon boltban meg fogod tudni venni. Ezek inkább külföldről rendelősek.
LinkItt a kismotor témában sem nagyon kéne az évjáratot nézni.
"Nem évjáratot, hanem állapotot veszünk" - ahogy tarja a mondás.[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
Topikgazda
50-es 4T-bol 80-ast csinalni maximum karburatorral. Senki (legalabbis esszeru anyagi korulmenyek kozott) nem fog nekiallni irhato befecskendezes vezerlest rakni bele, vagy a gyarit megprobalni hekkelni. Foleg ha szamit a raforditott penz mennyisege es a teljesitmeny mellett a sporolas is cel.
Raadasul sok esetben nem mindegy mire rakod a 80-as hengert, mert nem csak annyi a jarulekos koltsege.Az injektorosra is ha aruljak, egybol ugrik le az egesz pillangoszelep haz injektorostol es megy ra karbi.
Ahogy korabban mar tul lett ragozva a tema, ha a fogyasztas a szempont es emiatt nem jo az 50 2T, de a keveset fogyaszto 4T lassu: marad a 125 4T.
Minden mas esetben a szivas es extra ralocsolt penzt is vedd szamitasba, a megbizhatosag mellett(pl 4T tuning). -
Tamás9x
őstag
A legegyszerubb, ha injektoros a rendszered nagyobb atmeroju, vagy tobb furatos injektor berakasa, ha ez nem lehetseges akkor a tapszivattyunak van egy uzemi nyomasa, ezt tudod cserelni nagyobb nyomasura, es igy tobbet kap. Olcsobb egy pwk-s karbi. 5000ft
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
-
nyogo83
Topikgazda
Ahogy TOTTI irja, a Gianelli Go az egy jo sima katalizator nelkuli gyari dobnak felel meg. Legtobbszor a csere utan (ha mar kiszedtek elotte minden fojtast) nem is kell semmihez nyulni.
Egyebkent a csere oka legtobbszor az, hogy a gyari kipufogo elrohadt/cseres, tuning miatt nem szoktak cserelni.
Amugy tul van aggodva, jopar eves hasznalt robogobol pedig olyat, amiben meg a fojtas benne van(kipufogoban pl), nem is tudom mikor lattam utoljara.
Új hozzászólás Aktív témák
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Hamarosan megjön a Samsung 360 Hz-es QD-OLED monitora
- Milyen monitort vegyek?
- Politika
- Diablo IV
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
- Vallás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest