Hirdetés
-
Megérkezett Magyarországra az LG 480 Hz-es OLED monitora
ph Az 32GS95UE-B a korábbinál nagyobb fénysűrűséggel kecsegtet, és itthon is elérhető.
-
Bemutatkozott a Redmi 13 4G
ma Ne keverjük össze a Redmi Note 13 4G-vel vagy a Redmi 13C 4G-vel.
-
Rövid előzetesen a Star Wars Outlaws PC-s kiadása
gp Az NVIDIA-nak köszönhetően nyúlfarknyi videót kaptunk a játékból.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
golyani
addikt
válasz Topiccsendőr #4093 üzenetére
hát én úgy értetttem h motorilag jó, idom meg törött esetleg vagy karcos vagy vmi. de sztem egy fullos jog, dio is van olyan 150 körül.
-
ett
aktív tag
válasz Topiccsendőr #4093 üzenetére
Így van. És ezek a Jogok pöpec kis gépek amúgy, alkatrészt is lehet szerválni hozzájuk.
golyani: ha kívűlről szép, és motorikusan van gáz vele, sokszor még olcsóbb rendberakni, mint a külsejét. Saját tapasztalat.
[Szerkesztve]Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
golyani
addikt
válasz Topiccsendőr #4109 üzenetére
én is el akartam vinni, de apám mondta h feleslegesen ne baxak ki 5800-at az ablakon mikor 700-ból meg tudom csinálni(ennyi volt egy tábla légszűrő szivacs). fékeket leellenőrizten, olajat lecseréltem, légszűrőt lecseréltem, átnéztem mindent nincs-e kialzulva lemozdulva vagy esetleg vmi nem azt csinálja mit kéne, végül arra jutottam h minden jó. talán annyi h nem 10W-30-as olajat raktam bele hanem 5W-30-asat, de nem hinném h ez olyan egetrengető baj lenne, mert tökéletesen megy.(még mielőtt jönne h abba pedig hajtómű olaj kell, ezt én is tudom jól de a könyv is a 10W-30-at írja és amit kiengedtem belőle az sem volt hajtómű állagú, és mennyisége is kb 2/3-a volt az 1,3decinek )
-
bocX
tag
válasz Topiccsendőr #4109 üzenetére
nemhinném...amikor megszivta magát a karbi, akkor is mit csináljak, nem akart elindulni, hát én ezt márpedig nemfogom eltolni szerelőhöz, meg ki nem hivom, rakodós autót se 'tok szerezni gondoltam nem lehet nagy ördöngősség, szétburítottam a gépet, szétszedtem a karbit, kitisztitottam, még a tűszelepre is figyeltem nehogy fennakadjon azt folyjo na benya....sikerült, megy minden, fékolajat már csekkoltam, légszürőt is szoktam puceválni, egy olajcsere csak nem vág földhöz...
sok munka és ugyanannyi lazaság
-
golyani
addikt
válasz Topiccsendőr #4113 üzenetére
és egy leállítás megoldja a dolgot, pipa pöcökteteéssel. sztem én ma ránézek a pipára.
vagy előző esetnél isez volt kivettem gyertyát berkatam és utána jó volt
elszegényedéssel nme hiszem h baj lenne mert szép barna gyertya.
a légszűrő már kb 450km óta fennt van. a hiba pedig szombaton és tegnap jelentkezett. szombaton erősebben. kis gáznál is eléggé darált. olyan mintha kihagyna a gyújtás
[Szerkesztve] -
golyani
addikt
válasz Topiccsendőr #4127 üzenetére
támogatom. nekem ilyen akksi van a roxban és tökéletes indul akármikor.
de még előtte mérj rá h van-e rendes töltés. ha piic gázt húzol és közbe méred az akku feszt akkor annak 14,4V köré kell pozicionálódni. -
golyani
addikt
válasz Topiccsendőr #4215 üzenetére
nem piaggio blokkal mennek? 2003. 7. hó után tudtomaml piaggioval mennek vagy ez csak az SR-re vonatkozik?
meg az új scarabeo az 4T akárcask a liberty. blokk is ugyanaz tudtommal. -
mdk01
addikt
válasz Topiccsendőr #4226 üzenetére
Az se rossz csak ott a kerék egy helben marad az én verziómnál meg rögtön betolhatja a sarokba.
Ötlet már van majd eldönti melyiket választja az értintett.
ÜDv. -
NeoXon
csendes tag
válasz Topiccsendőr #4246 üzenetére
Koszi a tippeket! A szijat meg a kipufogot meg fogom nezni, de ha akkor sem akar javulni a helyzet, akkor nem marad mas, minthogy elviszem szervizbe. Sajnalnam, mert idaig azert mindent sikerult megoldani. Esetleg tudtok ajanlani egy megbizhato, nem draga helyet Pesten? Rakerestem a forumban, de nem talaltam erdemi valaszt (pl. nev, cim).
-
golyani
addikt
válasz Topiccsendőr #4258 üzenetére
az ha jó llátom a motorkopást elősegítő fajta
-
reewer
aktív tag
válasz Topiccsendőr #4258 üzenetére
Jovan nemkell bántani
Banyek le kéne cserélni, de nem tom mire. Az Eredeti légszűrőt kodobták szüleim
Mind1 lényeg hogy nicsn eredeti és nemtom mit tegyek.
A karbi sem az eredeti rajta, ezt figyelembe kell venni a légszűrő vásárlásnál? (csonk átmérő...) Sajna kicsit össze van barmolva a dolog...
Tudsz valamit ajánlani? Nem vok expert a témabanSi vis pacem, para bellum.
-
golyani
addikt
válasz Topiccsendőr #4265 üzenetére
én nme redet hanem a gyárinál ritkább szivacsot vettem a múltkor az apriliában 700 pézér egy táblát az aerpxba és nme kelett a karbit utána lőni pedig télleg többet enged át.
-
golyani
addikt
válasz Topiccsendőr #4267 üzenetére
tudom de itt minden jó volt.
gyertyakép is szép barna. -
mdk01
addikt
válasz Topiccsendőr #4277 üzenetére
Hali!
Rákötöttem mindent az biztos.
Most megnézem hogy a forrasztásnál nem e ment vmi a lyukba de nem hinném.
Csöveket is átnézem mennyi szemét van benne.
Nem tudom.
Azért köszönöm és majd jelentkezem.Üdv.
-
ett
aktív tag
válasz Topiccsendőr #4283 üzenetére
Van benne benzinpumpa! Az areaban van. Nézd meg a linket, 14-es alkatrész.
[link]Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
ett
aktív tag
válasz Topiccsendőr #4285 üzenetére
Igen, értem mit írsz. Elég érdekes izé. Ez a pumpa nem olyan benzinpumpa, mint az autóknál. De ezt is valamiért ennek hívják. Hogy miként működik nem tudom, az én rotyeszomon nincs ilyen, csak a hagyományos megoldás.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
[lAyCsI]
addikt
válasz Topiccsendőr #4050 üzenetére
miaffranc kollega, maga robogózik is?
-= No way back from Here =-
-
[lAyCsI]
addikt
válasz Topiccsendőr #4296 üzenetére
jeee,
holnap egy jó rollerezés?komolyra fordítva holnap lehet gurulok egy lájtot...
-= No way back from Here =-
-
[lAyCsI]
addikt
-
ett
aktív tag
válasz Topiccsendőr #4297 üzenetére
És az ábrán is benzincsap a neve. Érdekes amit írsz, ez így logikusnak tűnik.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
[lAyCsI]
addikt
-
mdk01
addikt
válasz Topiccsendőr #4294 üzenetére
Dee, deeee
Abból a fajta csőből még van kb. 5db (öszeadva olyan 1m lehet) a robogón és sehol máshol nem törött el még csak hajszálrepedések sem voltak rajta és a maradék 5db cső az olajtartály közelébe sincs mert a benintanknál húzódnak az olajtank meg hátúl van.
Hidd el nekem hogy az olaj miatt volt tele hajszálrepedésekkel a cső meg 4 helyen eltörve.
-
koob
senior tag
válasz Topiccsendőr #4309 üzenetére
ha az amelyikre gondolok akkor tényleg az
3k-ért jó lett volna vmi Hungaroring szerűség Pest közelében -
qpakcovboy
őstag
válasz Topiccsendőr #4314 üzenetére
Nincs lerendszámozva, de 50-es papírral venném meg.
Amúgy ez a fajta robogó jó? Megbízhatóságra, alakatrész ellátás?
-
qpakcovboy
őstag
válasz Topiccsendőr #4316 üzenetére
Szabálysértésnek minősül ha ilyen modom leigazoltatnak a rendőrök? Jogsim van A korlátlan, de ez nem sokat jelent ha rendszám nélkül furikázok gondolom.
Meg erre egyre több rendőr figyel fel, hogy nagyobb köbcentis robogókkal rendszám nélkül rohangálnak emberek. Azt hittem megoldást jelenthet ha 50-es papírral veszem meg.
-
qpakcovboy
őstag
válasz Topiccsendőr #4318 üzenetére
Semmit sem találok erről a fajta robogóról. LEhet rosszul írom be a nevét? semmi teszt csak hírdetések
-
ngabor2
nagyúr
válasz Topiccsendőr #4332 üzenetére
oké, köszi. asszem valami kis edényzetbe kiveszek a vízből, és megy be a -18-ra, megláSSuk, mit tesz.
-
ngabor2
nagyúr
válasz Topiccsendőr #4336 üzenetére
abban sem vagyok biztos, hogy fagyállós benne a lötyi taljánországból jött, ott nem tudom, mennyire szokott fagyni, bár nem hinném, hogy túl gyakori a -20 °C.
-
ett
aktív tag
válasz Topiccsendőr #4334 üzenetére
Van olyan moci, aminél kicsit meg kell bontani egy karbibeállításhoz is. Tapasztalat.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
Gergello
addikt
válasz Topiccsendőr #4334 üzenetére
Köszi! Googleal találtam a leírást, nem tudom milyen robogóhoz való. Kipufogóra csak azért gondoltam, mert talán egumotors fórumon láttam egy képet, amin a csőbe (motorhoz közelebbi oldalon) egy O formájú lemez két pont bele van heggesztve, gyak egy szűkítés volt.
kieg: ez is valmi folytás lehet?
[ Szerkesztve ]
-
Gergello
addikt
válasz Topiccsendőr #4341 üzenetére
Az enyémen nem direktszűrő van, viszont linkelt képen lévő karbihoz tartozó motorról nem tudok többet.
-
ett
aktív tag
válasz Topiccsendőr #4350 üzenetére
Enyhe célzások. Nagy divat nálunk, hogy mindent magunk akarunk csinálni. Ezzel egészen addig nincs gond, ha olyan a dolog, amihez értünk vagy nekünk nem kell annyira szép, mert nekünk a sajátunk is megfelel. A baj ott van, ha nem ért hozzá az ember és ilyenkor általában még nagyobb baj lesz az egészből, mintha egyből szerelőhöz vitte volna.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
Gergello
addikt
válasz Topiccsendőr #4353 üzenetére
Zörgött a dekninél valami (később egy ismerős megcsinálta, egy kör alakú lap volt eltörve,gondolom a varionak valami alkatrésze) elvittem 2 hónapon keresztül hitegettek, hogy megcsinálják. A végén visszaadták ugyanúgy, mellée babráltak valamit a hátsó fékkel amitől nehezebben lehet behúzni. Utóbb kiderült, hogy még a dekninél az eredti tömítés van, és a törött valami is szemmel látható volt. A csavarokon látszott, hogy próbálták leszedni, de ennyi. Két hónapig lebaszták egy udvarba engem meg hitegettek telefonon.
[ Szerkesztve ]
-
Gergello
addikt
válasz Topiccsendőr #4355 üzenetére
Csak felépítésben (mármint a blokk,többi alkatrész nem) gondoltam Minarellire, az szerintem stimmel(het). A minőség valszeg koránt sem
Most pontosan nincs előttem a képe, de az ábrán látható zöldcsőre gondolsz?
Ha ezután valaki hülyének néz megértem, de első alkalom, hogy ilyesmit csinálok.
-
Gergello
addikt
válasz Topiccsendőr #4358 üzenetére
Van benne aztán egy elágazás, egyik karbiba a másik egy kis alkatrészbe. Akkor valószínű ez lesz az. Kipróbálom aztán majd beszámolok. Kössz a segítséget!
-
Gergello
addikt
válasz Topiccsendőr #4358 üzenetére
Azóta kipróbáltam és ha megszívom a másik csövet, akkor szépen folyik a benzin. Megigazítottam a szorítókat meg a csöveket, mostmár elindul. Sztenderen pörgettük egy darabig, ma visszaraktam az ülést gurultam egy kicsit de csak lefullad és utánna vagy indul vagy nem. Akkor fulladt le ha kevés gázzal próbáltam menni, vagy nagy gázról visszavettem kevesebbre. Próbáltam sztenderen is egy folyamatos alacsony gáznál sokszor ledadogott aztán lefulladt. Csavargattam egy kicsit a keverék állító csavarokat a karbin, most gázadásra egyből lefullad meg indítás után se bírja sokáig. Ezt majd visszaállítom, de szerinem nem a keverék arány nem megy. Eddig gyári beállítás volt amivel elmentem 1500 km-et és eddig jó volt azzal. A fent említett lefulladások is a gyári beállítással történtek, az ,hogy elcsavargattam nem változtatott jó irányba a helyzeten.
Szóval akkor nincs dugulás a csövekben, falsch levegőt sem kap a vákumcső. Olyan sok dolog már nem maradt, karbival lehet valami? Ha abban van a dugulás mondjuk valami fúvókánál, akkor gondolom ki kell szednem az egészet és úgy nézegetni? Amúgy a karburátoroknál mit jelent a szám a név után, minek a mérete? Pl: Del orto 21, Del orto 19.
Amúgy itt egy kép a kipufogó fojtásról amit korábban mondtam, még nem néztem meg ,hogy az enyémben van-e ilyesmi. Előbb az szeretném, hogy menjen utánna majd jöhet a görgő csere és társai.
[ Szerkesztve ]
-
golyani
addikt
válasz Topiccsendőr #4362 üzenetére
egü fórumon írták h nem érdemes kimarni a hengerben lévő kipu szűkítőt mert vagy nem változik semmi vagy csak rosszabb lesz.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Topiccsendőr #4362 üzenetére
Ehh. Bocs, célravezetőbben fogalmazok:
Az alapjárati csavart ha betekered akkor a gázkar holtjátékod nagyobb lesz. Ez leállított motornál is meg tudod nézni, és teljesen biztos lehetsz abban, hogy melyik csavar mire szolgál.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Gergello
addikt
válasz Topiccsendőr #4362 üzenetére
Köszi! Akkor holnap nekiállok a beállításnak. Fojtásokról, ezek még bennek vannak. Először talán a varióból kellene kiszedni, mert most max 50-el megy,előtte is annyival ment. Ezt egyelőre nem próbálnám meg, majd hozzáértővel...
-
ett
aktív tag
válasz Topiccsendőr #4365 üzenetére
Szerintem golyani arra gondolt, hogy a hengernél ott nem kör alakú, hanem a szűkítés miatt kicsit tojás. De ezt felesleges macerálni, mert nem lesz tőle sokkal jobb a motor, ígyis megy a jól. A többi fojtást kell kiszedni.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
ett
aktív tag
válasz Topiccsendőr #4376 üzenetére
Nem mindennel értek egyet, de jo ha lesz valamilyen nyílvántartás, ez tény. Az viszont rohej, hogy 45 km/h-val mehetek vele, amikor ígyis 50-60-al kell mennem, kulonben letolnak az utrol. A B-s jogsival vezetheto kategoriát is kitolhatnák 125 ccm-ig, mint sok országban, mert ez is egy vicc ami most van.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
joykiller
újonc
válasz Topiccsendőr #4381 üzenetére
Kicsi és hosszabb állás után is simán indul a motor. Viszont hiába húzom a gázt,mintha semmi sem történne. Kicsit jobban felpörög a motor,de lábbal vissza tudom tartani a robogót,el sem indul...régen meg kilőtt szépen.
-
Gergello
addikt
válasz Topiccsendőr #4388 üzenetére
Tűszelep, a vákumcsapban van? Mit tanácsolsz, mit csináljak vele, hogy ne szivárogjon?
-
Gergello
addikt
válasz Topiccsendőr #4390 üzenetére
Ehh. Nem rég lett teljesen kipucolva. Szerintem inkább a vákumcsap és a tank illesztésétől szivárog.
-
Gergello
addikt
válasz Topiccsendőr #4392 üzenetére
Nem. A tank alól szivárog, szerintem tank-vákumcs. illesztéstől. Máshonnan nem nagyon tud.
-
McCann
tag
válasz Topiccsendőr #4401 üzenetére
Na ja, de biztos ugatni fognak, ha meglátják a Malossi, meg Leo Vinci, meg hasonló alkatrészeket a robogón, mert azt valószínűleg le fogják vágni, hogy nem csak optikai tuning cuccok!
Washburn px-solar 170 c, man. Yeah.
-
joykiller
újonc
válasz Topiccsendőr #4383 üzenetére
Szia!
Hétvégén lesz időm megnézni..az előzményekhez annyit tennék még hozzá,hogy az idomok le lettek szedve kb 1 órára az öt fokos hidegben,majd vissza,azután jött elő a probléma. Ez befolyásolhat valamit? Esetleg pár esőcsepp ha eshetett,amíg nem volt összerakva? Különben a motor most is fűtött helyen van,de nem kap erőre.És köszi a segítséget,remélem annyira sikerült összekapni,hogy szerelőig elroboghassak vele. -
stargazer
senior tag
válasz Topiccsendőr #4418 üzenetére
ja de tuti nem is eszik annyit (ami egyáltalán nem biztos hogy számít), meg nem annyira környezetszennyező. ez egy igazi kis műszer.
de hogyan lehet kinyitni 60-ig? elvileg ez a kinyitás már chiptuningnak számítana nem? hiszen számítógép vezérli a benzinbefecskendezést. vagy szted emellett lehet egy hagyományos szűkítés is és azt eltávolítva?
[ Szerkesztve ]
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
Gergello
addikt
válasz Topiccsendőr #4428 üzenetére
Most szvsz olyanok vannak benne ami nem az hogy egyiknek se, de köztes értéknek se jó. Lehet érezni, hogy holtpontba kerül 30 körül és ott nagyon megakad a gyorsulás. Persze, egy jobb varióval állítólag egyenletesebb is lenne. De ez van... Elviszik hétfőn utánna majd veszek valami mást helyette.
-
Gergello
addikt
válasz Topiccsendőr #4431 üzenetére
A kontrasztrugónál tudnék állítani valamit, vagy csak erősebbet-gyöngébbet venni bele? Ezt az összefüggést nem igazán értem.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs