Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
ph A héten desktop PC-k, monitorok, gamer kiegészítők és házak vannak a kirakatban.
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
Aktív témák
-
Rick4
félisten
lamborghini teszt érdekes felfogásban: [link]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
shev7
veterán
Egy honda jazz vasarlasan gondolkodom, csak nem tudom erdemes-e az 1,2-es motor helyett 1,4-essel venni, mivel adatlap szerint azert nincs ennyi kulonbseg a ket motor kozott: 1245 vs 1339. Felszereltsegben sem jelentos a ket modell kozott a kulonbseg (legalabbis ami van, azt jelenleg nem erzem ugy, hogy nekem szamitana) viszont az 1,4-es 400ezerrel dragabb. Szerintetek?
MOD: Kb korbeneztem, de hatha kimaradt valami. Van olyan meg ebben az arkategoriaban, aminek ekkora csomagtartoja van?
[Szerkesztve]''Gee, Brain, what do you want to do tonight?'' ''The same thing we do every night, Pinky: Try to take over the world!''
-
Integra
titán
nincsen.
ha a jazz megtetszett, nincsen alternatíva, mert egyik sem tudja azt amit a jazz.
de ősszel jön a 2gen jazz, lehet hogy érdemes lenen várnod picit még, ha tudsz
bár valszeg az azt jelenti, hogy 2007-ben lesz mo-n kapható...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Atlantis
veterán
Szerintem sincs.
A Jazz jó, csak kár, hogy nincs dízel belőle. Kíváncsi vagyok, milyen lesz az új.>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
shev7
veterán
válasz Integra #4054 üzenetére
marmint varnom az uj jazz-re, vagy varnom, mert akkor ez olcsobb lesz?
De gondolom a 2007, az 2008 akart lenni... A vasarlast egyebkent szeptember elejen terveztem, de nem surgos. Egyebkent a Budapesti Honda markakereskedesekkel mi a tapasztalat? Hova erdemes/nem erdemes menni?
hobizoli: inkabb kihagynam, nem jott be''Gee, Brain, what do you want to do tonight?'' ''The same thing we do every night, Pinky: Try to take over the world!''
-
-
Integra
titán
szerintem az alap 1.3-as ára azonos szint körül fog mozogni mint a mostnaié.
- It will be introduced in Japan in October 2007 (Honda's own material says ''Autumn 07'').
- Both the 1.3L and 1.5L VTEC engines. They don't say anything about the 1.5L (although it's been widely rumored to be some kind of R15), but they say the 1.3L would make 100Hp and have similar or better fuel economy than the current 1.3L i-DSi.
- The designer in charge is the same one that executed the acclaimed Euro Civic hatch (if it's the same person I met in Geneva05 his name is Mr Toshiyuki Okumoto, but it's not mentioned in the article), so expectations are very high.
- There is no significant changes in size, but it's a bit longer and wider: 3.900 x 1.690m (current model is 3.845 x 1.675m). Of course, it as been developed within the centre-tank platform.
- It will be offered with a ''sky-roof'' (this is already available in current EuroCivic)....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
shev7
veterán
válasz Integra #4061 üzenetére
na tessek, nagy nehezen leszukitem a valasztasi lehetosegemet egy modellre, erre itt van ez Eleg jol nez ki, es a motor is jonak tunik. bar valoszinuleg megoldja a problemamat az, hogy nem akarok mar ennyit varni a vasarlassal... Ha jol sejtem akkor mig ez megjelenik nallunk kb fel ev.
''Gee, Brain, what do you want to do tonight?'' ''The same thing we do every night, Pinky: Try to take over the world!''
-
Atlantis
veterán
-
Integra
titán
válasz Atlantis #4064 üzenetére
minek erőltessék a traktor motorokat? nekem nem hiányzik a dízel most se.
mazdának könnyebb a dízel mivel nem független. hondának meg vagyonokat kell belelölnie hogy egy kis dízele legyen. meg amikor ilyen fasza motorokkal kapni, minek traktor bele?
meg most az usa piac fontosabb oda megy az új 3gen 3.0 v6 dízel majd.
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Atlantis
veterán
válasz ferkoboy #4067 üzenetére
A kivétel erősíti a szabályt.
Integra: Európában nagy divat a traktormotor, bár városi kisautóba én se választanám azt.>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Integra
titán
válasz Atlantis #4068 üzenetére
európa egyenlőre nem piac nekik.
ok, náluk a csökkenés ellenére nőnek az eladások, de ez meg azért van mert eddig nagyon gyatrán teljesítettek. mondjuk ekkora nulla marketinggel amilyük európában van, nem csodálom......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz hobizoli #4042 üzenetére
Ezt a problémát mi(is) egy tetőcsomagtartoval oldottuk meg.
Nálunk évente 1* kell nyaraláskor akkor feldobom rámegy a bicikli+surf+ezaz és lám máris elférünk bőségesen a kiskocsinkban.
Igazábol ingyé volt hozzáalkudtam a kocsimhoz.
Azt meg gondolom nemkell részleteznem mennyi az árdifi egy uolyan felszereltésgü Yaris és Corolla közt. (amihez mellesleg uugy kellett volna tetőcsomagtartó mert 2bicikli+surf abba se fér el + 90%város ott meg kényelmesebb a Yaris mint a Corolla.)
[Szerkesztve]don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
hobizoli
nagyúr
válasz Integra #4065 üzenetére
A piac diktal. Lehet szembehugyozni a szellel csak hosszutavon nem erdemes. Na meg pont USA-ba kell am a dizelt nyomni, mert ott aztan akkor piaca van ezeknek, hogy huuu. Egyebkent ez egy felettebb erdekes strategia. Ahol lenne ra igeny oda nem, ahol meg belesz@rnak, oda meg toljak.
Bar biztos en vagyok a huje mar megint, hogy nem ertem ebben a logikat. Na meg, hogy a vilag legnagyobb belso egesu motor gyartojanak miert utkozik akkora nehezsegbe kikohogni magabol egy kis ccm-s dizelt. A technologia nem hiszem nincs meg hozza, hiszen ott van az a ''vilagbajnok'' 2.2 CDTI.
hobizolitöbb drón kell ;P
-
Atlantis
veterán
válasz hobizoli #4072 üzenetére
Igazad van, bár a többiek kis dízele se valami nagy eresztés. Én inkább a kisautókba a dízel helyett a hibridet erőltetném, nem (csak) a középkategóriába kéne az. Csak gondolom drága a technológia ehhez. Esetleg valami feltöltött kis hengerűrtartalmú benzinest.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
lenox
veterán
Audio taviranyit jo, ha kormanyon van. Behajthato tukor sincs az 1.2-eshez. Automata klima sincs, es szerintem a manualis klima tekeroi benan neznek ki. Meg oldallegzsak sincs.
Ha se legzsak nem kell, a klimatekerok is teszenek, a tobbi szerintem se olyan erdekes. Bar most, hogy megjott, ez az automata cucc kurva jo szerintem. -
ferkoboy
aktív tag
válasz Integra #4070 üzenetére
reálszisztéma...
Én teljesen más dolgokat hallok a Toyo kis dizelmotorjárol.
pl. az Emil Frey felöl.
És ezeket az információkat gyakorlati tapasztalattal is alá tudom támasztani. De kinek a pap, kinek a paplan.
Az meg hogy kinek mit éri meg jobban venni, azt mindenki maga dönti el. Akár azalapján is hogy mennyi km-t teker bele évente, vagy hogy milyen körülmények közt szereti autóját használni. Gondolok itt az alacsony fordulathoz párosuló nyomatékhoz - a dizel elönyére.Tudd ki vagy, hová tartasz, s ne feledd honnan jöttél!
-
shev7
veterán
a klima nekem mindegy, hogy automata, vagy manualis, volt mar szerencsem mindkettohoz, engem annyira nem hatott meg az automata klima, azt is folyamatosan nyomogattam most hogy tekeroje van vagy gombja... a lenyeg az, hogy legyen. Az oldallegzsak lehet, hogy jol jonne, de inkabb ne legyen ra szuksegem A tobbi meg tenyleg aprosag. Szamomra azt hiszem nem er meg 400 kulonbseget, de majd meg atgondolom
''Gee, Brain, what do you want to do tonight?'' ''The same thing we do every night, Pinky: Try to take over the world!''
-
Rick4
félisten
válasz Integra #4069 üzenetére
európa egyenlőre nem piac nekik.
az Usában kb 300 millió ember lakik, az EU 25 országában meg 480 millió....érdekes felállás....mert azt még megérteném, hogy 760 millió afikai nem piac...Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
válasz Integra #4065 üzenetére
Mondjuk azért törődhetnének vele, mert itt a zeurópában kicsit többe kerül az üzemanyag, mint a tengerentúlon, a dízel pedig lényegesen takarékosabb, mint a benzines... Dízel A Corsám (1.5-ös) akkor fogyasztott 6 litert, ha nagyon nyomtam neki, de volt 4 liter alatt is, amikor kifejezetten takarékosan mentem vele (és ekkor az M7-en 100-at toltam neki). Barátom 2000 ccm-es B Vectrája 5.7-es fogyival nagyon fincsi; 1.5-ös dci Clio 3.5 liter... Totalcaros fiúk tesztje a 2007-es X3-as BMW-ről: 10,2 liter; paraméterek: 285 lovas soros, hathengeres, ikerturbós dízel és az M-csomag; 285 lovas 3.0sd, ami közel kéttonnás tömege ellenére 6,6 másodperc alatt van százon, legnagyobb sebessége pedig, és most kapaszkodjanak meg, 240 km/h... Ilyen fogyasztást benzinessel sohasem érsz el, ezért kapós errefelé a dízel.
Az igaz, hogy az X3 nem a pórnép által megfizethető kategória, ezt csak azért hoztam példaként, hogy látható legyen: nem csak az alsó- és középkategóriában figyelnek oda a fogyasztásra, ráadásul az én magánvéleményem szerint a dízelmotorok teljesítménye utolérte a benzinesekét; innentől fogva viszont a fogyasztási adatok és a már alacsony fordulatszámon is jelenlévő nyomaték a dízel felé billenti a mérleg nyelvét; a másik serpenyőben persze ott van a dízelautók magasabb ára.
[Szerkesztve]https://www.coreinfinity.tech
-
nagyúr
képzeljétek, pénteken elmentem az új céges pool car-ral pécsre meg vissza.
1,4-es ford fusion - katasztrófa bazzeg. 4500 fölött már egészen úgy csinál, mintha gyorsulni is hajlandó lenne, de 5500-nál vége a dalnak.
van valami 80 lovas az a motor, és hozzá 1,1 tonna. Borzalmasan lomha, elmondani nem lehet. különösen, amikor álló helyzetből kéne indulni.
utána visszaültem a Suzukimba, és olyat éreztem, amit még sose : váááá ezt a rakétát...! megnyomtam a gázt, és ment.Pleased to meet you - hope you guess my name
-
Atlantis
veterán
válasz fokukac #4083 üzenetére
Kell? Alsóközép kategória felett szerintem kötelező...
Céges 1.4-es dízel Fiesta szerintem korrektül megy. Hangja irtózatos, de belül már ez sem zavaró.>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Rick4
félisten
válasz fokukac #4088 üzenetére
ha a cég bérelné azt a suzukit, simán el tudná számolni a kapott számla alapján a költségeket. még tőled, mint magánszemélytől is bérelheti, és akkor a szerződés alapján tud elszámolni....
[Szerkesztve]Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Dr. Ernő
tag
''az én magánvéleményem szerint a dízelmotorok teljesítménye utolérte a benzinesekét''
Dehogy érte el, a dieselek mindegyike turbós, óriási hiba turbós motort szívóhoz hasonlítani,
hasonlítgassunk turbós benzinest a turbós dieselhez, a feltöltő hiányát nem lehet csak úgy figyelmen kívül hagyni.
ui.:Egy korábbi tesztben az említett bömös diesel még 12 litert fogyasztott átlagban.
(persze az nem kétséges, hogy így is kevesebbet kér a diesel) -
válasz fokukac #4083 üzenetére
Hmmm... erre azt mondom, hogy a benzines motor is tud füstölni, méghozzá kegyetlenül, másrészt a kerregés manapság már nem annyira vészes, főleg, ha bemelegszik a motor. A Corsámon is csak addig lehetett hallani a jellegzetes kerregést, amíg hideg volt a motor, melegen nagyon oda kellett figyelni, hogy meg tudd mondani: dízelmotoros, pedig az egy '93-as jármű volt. A mostani Puntóm 1.2-es benzines motorja viszont elég hangos - de szintén csak hideg motorral.
https://www.coreinfinity.tech
-
Rick4
félisten
hát, ha a puntod motorja hangos hidegen, cseréld ki benne a hidrotőkéket, vagy rakj bele normális olajat, mástól hangja nem lehet..ha meg füstöl egy benzines motor, ot nagy baj van....vagy sok benzint kap vagy eszi az olajat..
[Szerkesztve]Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Integra
titán
válasz hobizoli #4072 üzenetére
hidd el, én sem értem...
nekem szimplán annyi a véleményen a H európai tevékenységéről, hogy nulla és szégyen és gyalázat. nem tudok ehhez mit hozzá tenni, kirúgnám a faszba az összes ezért felelőst a picsába....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz ferkoboy #4076 üzenetére
jóisten se tudja annyira képlékeny ez
a húzott dízeleket nem ajánlják hiába hangzik állatul hogy 177le, vááááááá, akkora nyomáson dolgoznak hogy tartósságban már nem a régiek. teljesen mindegy milyen márka dízeléről beszélünk.
aztán pl toyos család, 8 toyota, a régiekkel nem volt gondjuk soha, első szériás yaris megy mint a kisördög, soha semmi gond, régi corolla szintén. új corolla verso szervíz, avensis verso szervíz etc..
és akkor most a franciákkal csinálnak közösen autókat..
még jó hogy a lexust lezárva tartják minden más márkától, mert ha abba is egyszer pözsó relé kerül......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
majd ha megkapjuk tesztre mi is az ikerturbós dízelt és lemértem hogy 240nél mit eszik pályán akkor elhiszem a 10 litert. már ha ennyit. amit kétlek a cikk ellenére is. szóval ez egy elég langyos óvatos tesztfogyasztás szvsz.
addig nekem más 3 literes 280lovas szimpla turbós dízelek 240-250 körül mind a dupláját ették alaphangon, de városban is 13-14 liter....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Dr. Ernő
tag
válasz hobizoli #4072 üzenetére
És mi van ha egyáltalán nem akarnak diesel motort a kiskategóriában. Ez ugyan olyan dolog mint az életben, van aki beáll a sorba (a többség) és van aki más utakon jár. Az utóbbi sokkal-sokkal nehezebb és költségesebb. Piacot veszít, profitot veszít, mert részben nem a piac által diktált utat járja, de ezért más. De ez kell a fejlődéshez, irányt mutat. A többi liheg a piac után, azaz nyalja seggét, mert csak a profit érdekli semmi más. Most divat a kis turbós benzines, kis turbó diesel stb. a többség ezt majmolja, beállt a sorba. A Toyota és a Honda hibrid modelleket gyárt sorozatban, úgy hogy biztonságosan működnek. Lehet, hogy nincsennek toppon ezek a modellek, de akkor is pénzt energiát öltek egy olyan dologba ami előre mutat. Kell a piacnak, nem kell, mégis csinálják. A többség inkább rákkeltő kormozó szarokkal árasztja el a kiskategóriás piacot is. Ha környezetszennyezési adó lenne az ilyen dieseleken, akkor persze más lenne a kép így már nem kellene annyira a piacnak sem, de hát levegő közvagyon. Inkább legyen egy tiszta benzines pl a Jazzben ami kb 1.5 literrel fogyaszt többet mint egy rákkeltő diesel.
-
hobizoli
nagyúr
Aktív témák
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
- D-Link DIR-842 kétsávos, Gigabites router - Foxpost az árban!
- H96 MAX RK3318 TV okosító - 2/16 GB - Új!
- MacBook Pro 13" 2016, i5 2.0GHz, 8GB Ram, 256GB SSD - rossz saját képernyővel, occón!
- Logitech G502 X vezetékes gaming egér, fehér, akár 25600 DPI
- Garett GRC Maxx okosóra, fekete, Android és iOs kompatibilis
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest