Hirdetés
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Aktív témák
-
Rick4
félisten
pont ezért lesz rá 425K a regadó. az euro 4 alatti egykutya, már csak az újkora óta eltelt hónapok számítanak ( avultatás), meg a köbcenti. nem is tudom, hol néztétek a 280at..
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Dumb
senior tag
Nem hinném. Ki kell választani a környezetvédelmi osztályt. 8-nál jobb (EU4), 6-8 (EU3), 4 (EU2), 4-nél rosszabb (EU1). Minél tisztább, annál kevesebb a reg. De ha esetleg 425, akkor belesz*rok egy zsákba és befizetem a vám és pénzügyőrségnek....
[Szerkesztve]"Aki háborúzik, az a legnagyobb barom!"
-
-
Rick4
félisten
a 425K és a 280K között csak az dönt, hogy a katalizátor tényleg ott van-e a forgalmiban is, de enélkül euro 1 lenne, viszont kint le lehet vizsgáztatni bármikor egy felszerelt katalizátorral, és ettől javulhat a forgalmiban levő környezetvédelmi osztály is...hát, tényleg sok sikert hozzá..
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
[link] E36 325ösből ennyiért csinálnak 300lovasat? ez igaz lenne?
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
dragonfx
veterán
Házilag igen, még sok is, a profi munkához kevés ennyi.Szala kettő közti minsőég.De láttma már ilyet ment, huzott, lefujt, faxa volt. Azért szerintme 300 nem lenne meg.de 250+ba lenen az biztos.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
_seth_
veterán
válasz lajafix #4413 üzenetére
Nem azokon kellene erősíteni hanem a sofőr IQ-ját növelni de sajnos azt külsőleg nem lehet...
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Rick4
félisten
-
#00809728
törölt tag
[link]
szerelmes lettem.... -
#00809728
törölt tag
válasz manutdzoli #4419 üzenetére
Hy Zolika!
Te jó srác lehetsz. -
#00809728
törölt tag
Kiváncsi leszek az árára is.Kb 4,5-6misi környékére voksolom
-
-
Rick4
félisten
válasz #00809728 #4422 üzenetére
24-32ezer usa dolcsi lesz kint, nem valószínű, hogy az alja befér a te áraid közé... egy 1.9es tdi golf plus alapára 5.7 milla, ez meg új is, talán jobb is, de olcsóbb tuti nem lesz..
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Dumb
senior tag
Megvettük! (bocs)
Röviden, nagyon jó az autó, nagyon szépen megy Van 1-2 kisebb hibája, de semmi komoly. Hogy tényleg 126 K van benne, azt nehéz megmondani, de a váltó nagyon finoman vált, és a németeknél 200-al is mentük picikét, szóval igen erős is (195 a gyári vége, nem óra szerint gondolom) A katalizátort utólag tették be, folythat is egy kicsit. Cserébe viszont szinte semmit nem füstöl, ezen nagyon meglepődtünk! 160-180 között klímával 10,3-at evett 2 emberrel, nagyon kevés csomaggal Aztán 140-160 között, kb 10-15 km 80-90-el megfűszerezve 9 körül. 180 után már erőlködik, én 160 fölött nemnagyon fogom nyomni neki soha, akörül 3500 körül forog kb. Ha megtankolom, majd lemérem 140 körüli klíma nélküli fogyit is.
Sportline kivitel, a legfontosabb a futómű, eszméletlen. Kb 2 cm-es ültetés, 205/55 R15 gumik. Szinte semmit nem dől a kasztni, soha Ezen sokszor röhögtün kis, 160-170-es kanyaroknál. Fék is nagyon erős, már kb 50% is igen jelentős lassulást okoz. 160 körül elég kicsi a széljaz, normálisan lehet beszélgetni, afölött hangosodik.
Klíma, tempomat, automata, ülésfűtés!, fényszórómosó, napfénytető, bőrön kívűl full, (nem hiányzik a bőr )
Kifelé a barátom vitt egy 530 D-vel az is megér egy misét (160 körül végig 7,4-es fogyasztás jött ki)
Most éjfél körül még visszamentem a mekihez, városban is elég jó, szépen gyorsul. Egy Golf 3 TD-vel találkoztam, nem nyomta (eléggé ) Ja, és azt hittem xarabb lesz a futómű a ''városban'', pozitivan csalódtam! Egész jól viseli az úthibákat.
Szóval, fantasztikus az autó. Kényelmes ülések, bőr kormány... 1,23 milla volt kint az ára. Rendszám 120 Eu lett, 5 napra jó. Nem írok most többet, kb 1,7 millából lesz meg, nem sorolom, hogy ennyiért, milyen autóknál jobb, sztem....Ez 10-15 évig sztem meg lesz, szóval nincs igazán értékvesztés Bocs ha hosszú volt
[link] [link] [link] [link] [link]
Majd készítek szebb képeket"Aki háborúzik, az a legnagyobb barom!"
-
Xantomas
őstag
Grat a kocsihoz!
Szebb képeket akarunk
Azt nem tudja valaki, az OT rendszám megszerzésének mik a feltételei, és legfőképpen milyen anyagi vonzatai vannak? A felújítás alanya egy 74-es Citroen GS, amin vagy 15 éve nincs se forgalmi, se rendszám."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
t1
addikt
Hali!
350-400k ig átirással milyen benzines kocsit ajánlatok?
Követelmény:
-75+ LE
-3 ajtós
A kor nem számít...
Amiket eddig néztem:
Ford Escort Xr3i
BMW 318i -
G@ben
addikt
válasz #00809728 #4416 üzenetére
Múltkor kerestem Apámnak egy kisebb, mondjuk elegánsabb és könnyű terepre jó autót. Nem tudtam, hogy milyen lenne a megfelelő, de első ránézésre erre pont ráillik a leírás. A 140 lovas dízellel elég is lenne, remélem az ára nem lesz túl magas.
Tényleg, a 4motion hajtás milyen? Alapból elsőkerékhajtás, vagy hátsó? Lehet zárni is állandó 4x4-re? A két oldali kereket meg gondolom fékezéssel igazítják egymáshoz elpörgés esetén, nem valami differenciálzárral.
[Szerkesztve]Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
lenox
veterán
A 4motion altalaban haldex szokott lenni. Nem rossz, tudja amit kell. Azt irtak van difizar, en is gondolnam, hogy csak 1, a tobbit meg elektronikusan intezi. De kemeny terepre nem ezert nem lesz jo szerintem, hanem a futomu miatt meg a felezo hianya miatt. Szal az emberek 99.99% jo lesz.
Egy par bajom azert van, megpedig hogy mar a tuareg sem nagy belul, ez elvileg meg kisebb ugyebar, ami azt jelenti, hogy olyan sokkal nem bir kisebb lenni. Es akkor ez az aron is meg fog latszani, mint ahogy az a4 es a6 hasonlo felszereltsege kozott is kicsi a kulonbseg, szal lenyeg a lenyeg, szerintem kurva draga lesz. Kitalaltak a faszik, hogy ez a compact suv tema ez bejovos, es elkezdtek nyomni az arat, hogy a teteje 12-15 milla korul van, de ennek megfeleloen az alja meg 7-8 korul. Szal gondolom a benzines 150 lovas lesz 7.5, a dizel meg 8, full fapad felszereltseggel. -
G@ben
addikt
Nem kemény terepre kell, a felező abszolút felesleges lenne. A futómű meg magasított annyira, hogy a célnak megfeleljen.
Számolgattam a dolláros árat és talán a kisebb dízel némi extrával, nem minddel bele fog férni a 7-7,5 milkába. Talán.
[Szerkesztve]Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
Xantomas
őstag
válasz hobizoli #4441 üzenetére
Mi16 az XU9J4 motor Peugeot-s beceneve. 1905ccm-es blokk, 16szelepes hengerfej.
Legelőször a BX kapta meg. Ennek neve BX 16 Valve, vagy franciahonban BX 16 Soupapes.
Mellesleg ilyet keresek hónapok óta, de csak szétrohadt, (ez nem is baj, az még könnyen javítható) vagy motorikusan félhalott példányokkal találkoztam, amik tele voltak nyomva NO FEAR, meg egyébb extrémsportos matricával, hűen tükrözve, hogy valami fiatal srác szerezte meg, és hajtotta szét. Ami pedig szép állapotú, az meg nem eladó)
Ezután kapta meg a 405, Mi16 néven, ami később kapott egy csigát, és összkerékhajtást, és egy overboostos elektronikát. Ő lett a T16.
Ezután a 309, és a 205 kapta meg ugyan ezt a motort, katalizátor nélkül illetve azzal.
206 GTi van 1.6 8 szelepes és 1.9, 16 szelepes motorral.
Illetve van egy direkt rallyversenyekre készült 205 4x4 T16 változat is. Publikusabb nevén 205 WRC.
Mellesleg ismerősi körből van is ezekből a típusokból egy-egy. Az egyik tankörtársamé az egyik magyar T16 az 5 közül.
Azért GS, mert CX, DS van elég, SM még mindíg megfizethetetlen. Az utolsó PSA elötti igazi Citroen a GS volt, ráadásul Wankeles lenne az áldozat, szóval ez is emeli a varázsát.
[Szerkesztve]"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Rick4
félisten
captivából a 2.0Diesel legolcsóbb 6.8 milla, és nem hinném, hogy az opel antara (az ikertestvére) ne lenne picivel drágább, ezért sejtésem szerint a vw sem fogja az övét 7 alá betolni. persze ezt a forintárfolyam is fogja szabályozni...de addig ki tudja, mi lesz..
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
válasz Xantomas #4444 üzenetére
ezt a jóembert rendszeresen lehet látni szegeden: [link], olykor olykor nagyon kell küzdeni annak, aki meg akarja verni egy gyorsulásban, még a kereskedő közben péntek esténként a corvette-es gyereknek is oda kell figyelni, ha jobb akar lenni..
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Xantomas
őstag
Papp Zoli T16-osa fehéren volt szép, de így zölden, nangyon aljas.
Tudtommal pont miatta hozatott be egy pécsi gyerek egy piros t16-ost amiben a határban menőzött, és felcsavarta egy fára egy fára. Azt hitte, hogy ettől hosszabb lesz neki, vagy menőbb lesz, nem tudom... de sosem tudtam az ilyeneket megérteni.
Ma tanvezetés közben lasulunk a piros elött, erre gurulva mellettem egy kék Corsás bőgeti motort, és vigyorog. Anyucikáját. Szerencséje, hogy egyik haverom volt."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
dragonfx
veterán
[link]
nekem ez kéne. ..amugy tényleg lehet járni évekig folymaatosan német rendszámmal mióta euba vagyunk?"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
#00809728
törölt tag
Hy!
Bocsika ha beleszolok.
A4 ára ill az A6 meszemenőleg felettük van.Sőt igaz amit én kiszemeltem az nem egy igazi terepjáró de ha a6 kéne megvennem az megint sokkal tőbb.
Mult héten kint jártam a Németeknél és a használt 1-2 éves audikat néegettük 20.000-80.000km és a telepen kb 1000db is volt.30.000euros árért elég jót lehetett kapni.
Ha az én W kiszemeltem 5,5-6,5millába megáll akkor inkább bocsika de maradok nála.
[Szerkesztve] -
lenox
veterán
válasz #00809728 #4449 üzenetére
A legolcsobb a4 6 es fel milla, csodalkoznek, ha ez felette lenne, mivel pl. a kia sportage 2 lityis dizel is van ennyi, de meglatjuk.
De nem errol volt szo, hanem arrol, hogy a4 es a6 ara kozott kicsi a kulonbseg, 2 lityis dizel alapnal masfel milla alatt. Na most a legolcsobb tuareg is 10 milka, szal ha abbol levonok masfel-ket millat, meg mindig 8...
Amugy a tobbit nem ertettem, tolem ott maradsz, ahol akarsz, en csak a tiguan arat talalgatom, ha venni kene egyiket sem vennem, illetve egyszer egy audit meg fogok, mert annyira faszan el van talalva az a6/a8/q7 belseje, hogy orom ranezni.
[Szerkesztve]
Aktív témák
- EDIFIER R1700BTS hangfal új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
- Bitfenix feher kabelek (24pin, 8pin, 6+2pin, stb.)
- HP 850 G3 i7-6600u üzleti laptop 8 GB DDR4 RAM 256 GB SSD 6 órás akkumulátor
- Sata III vezérlő 2 , 4 , 6 port , Sata III + IDE vezérlőkártya, PCI-e riser kártya
- Apple Watch Ultra 49mm + extra szíjak.
- Sata IDE külső belső átalakítók laptophoz vagy asztali géphez, USB Wifi stick
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen