- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Projektor topic
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Lenovo Legion és IdeaPad Y széria
Hirdetés
-
Ilyen lesz a SteamWorld Heist II
gp A folytatás a tervek szerint a nyár folyamán, pontosabban augusztus elején érkezik.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
Aktív témák
-
N1
tag
válasz dragonfx #2000 üzenetére
Ájjájjájj, én nem a bmw-re írtam, hogy az twinturbo lenne, csak közbevetettem, hogy a twin az nem annyit jelent csak, hogy kettő darab van benne.
Légy erős, van twinturbo bmw, a v8-asokat általában úgy oldják meg.
a twin szebben hangzik gyökérkém? fasza
szóljon már valaki közbe, már unom hogy csak én osztom szegényt(Kolombusz): ''Szivből kivánom neked, hogy valami barom, mondjuk aki a szar Ladáját, vagy BMW-jét versenyautónak hiszi bassza el valamelyik családtagodat, vagy téged.''
-
dragonfx
veterán
-
N1
tag
válasz dragonfx #2002 üzenetére
Gyurinak válaszoltam, nem neked.
Továbbra se érted, mi a twinturbo, hagyjuk.
(milyen dízel? azt írtad, nincs is twinturbo bmw.. én meg írtam, hogy de, van, a v8-asok turbósítását úgy oldják meg*.. ebbe ne keverd bele a dízelt, hajtóanyagról nem volt szó)
Tapsoljál, ügyes vagy, kérsz egy kockacukrot?
*úgy oldják meg a tunerek
[Szerkesztve](Kolombusz): ''Szivből kivánom neked, hogy valami barom, mondjuk aki a szar Ladáját, vagy BMW-jét versenyautónak hiszi bassza el valamelyik családtagodat, vagy téged.''
-
dragonfx
veterán
Nem mert rontja a fogaimat
DE alapból a bmw 335ről volt szó, te tértél ela témától, és nem témábavágó dologhoz válaszoltál.
Miből feltételezed hogy pl:a new m3 V8asát bármikor is 4 turbóval fogják felszerelni?"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Gyuri27
félisten
válasz Integra #1995 üzenetére
Nyilván vannak okosabbak és tapasztaltabbak. Ezt nem kétlem. De mint látjuk ez nem az autószerelő totyik.
Szerény véleményem szerint vitatkoztun és nem baromságot irtam.
Most sem értem, hogy egy sima átlag benzinest, hogy lehet összehasonlitani az adott bmw-vel. Egy sima háromezrest azt értem, de ezt nem.
Azt hiszem a tudás nem attól van, hogy ki mióta ír ide.
Ami a pofázást illeti. Még ha tudatlan voltam akkor sem bántottam meg senki. Te viszont szánalmas vagy. Mert rangod ellenére ilyen szépen írsz. Na látod lehet, hogy nagyúr vagy, lehet jobban értesz az autókhoz de egy biztos emberileg egy hulladék vagy. Látod lehet ezt kulturáltan is.Amd - Radeon - Ryzen
-
Vangelis
nagyúr
BMW M3 325i
ezüst
2500ccm 230LE
egy ilyen 1991 év végi járgányról mi a véleményetek?
Tudom, hogy régi .. de teljesen jó állapotban van,,, én inkább csak motorikusan félek tőle?
Meg soha nem volt BMW-m
Japán párt-i vagyok, csak jó volna valami a kisteher mellé ami jól is néz ki és olcsó is.-@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
N1
tag
válasz Vangelis #2012 üzenetére
Ő a bmwfan. Csak olvass vissza kicsit.
Jó autó, erős, de a gatyádat is le fogja enni, ha kihasználod, amit tud.
[Szerkesztve](Kolombusz): ''Szivből kivánom neked, hogy valami barom, mondjuk aki a szar Ladáját, vagy BMW-jét versenyautónak hiszi bassza el valamelyik családtagodat, vagy téged.''
-
dragonfx
veterán
válasz Vangelis #2008 üzenetére
Az m3 max. az optikára vonatkozhat, az m3ba 3.0ás mociv otl akkor 286 lóval.
Első szériás autó, én keresnék picit későbbit, chiptuningolt mert alapból 192 lovas csak.A tulaj hozzállását mentalitását figyeld mennyire hajtotta, szervízelte kiderülhet beőle.
Az nem baj hogy régi ez bmw, jó mert sokat bír.Motorikusan angy baj nem lehet vele, futott km-et írjál azért, generál 300 környékén van.
Akkor legyne mert nagy feelingű pláne 2.5ös tán még sperr. is van benne alapból.
Csak addig leszel amíg be nem ülsz ebbe és nem vezeted egy kicsit Igen jól nézhet ki gondolom mert az M sportcsomag sokat dob, ezért szervezkedke ez ügyben én is.Igen az árúk zuhan az e90 megjelenése óta, de ez várható volt, az e46 is zuhan.
Egy eset lehet még hogy usa verzsőn m3 abba volt hasonló motor, ha így van felejtsd el.Alkatrészek vannak jó árón csak utána kell nézni, ha rendesen szervízeled különös gondja nem lehet, de 12 alatt nem jársz el vele szerintem.
u.i.:ha jól sejtem ez az amelyiken hátúl van egy kedves felirat nem a többiekre mérve?
[Szerkesztve]"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
viharhozo
addikt
-
Integra
titán
válasz Gyuri27 #2007 üzenetére
nézd, engem nagyon nem tudsz az ilyen tömegpszichó dolgokkal lejáratni, lesajnálni, de ha ehhez van kedved, akkor hajrá, felőlem nyugdtan csináld csak, kérdezd meg hogy érdekel e.
de hogy piciny lelkednek ennyire fáj a pofázás szó.
hát végülis megértem, mert valóban butaságba kötöttél bele felhevültségből és még csak el sem olvastad normálisan.
lenox-nak igaza van. és ha nincsen, ő is elnézést kér. és nem igyekszik okosabbnak tűnni, ha valamihez nem ért vagy nincsen megfelelő információja az adott témában, vagy ezt az adott kérdéshez hozzá is teszi ezt.
de megtudja ő védeni magát.
mindössze azért mondtam ezt, mert kurvára idegesítő, bosszantó, hogy újoncok jönnek és gondolkodás nélkül beleszövegelnek mindenbe. dragonfx meg te is, meg még van itt pár hasonló. és nem lehet mit kezdeni veletek, mert terjedtek mint a ...
és csak észre se veszitek magatokat, hogy szimpla topicrombolók vagytok.
az embernek elmegy a kedve attól hogy a régiekkel beszélgessen mert már ők se nagyon írogatnak be a topicokba az újoncok miatt.
ez van, nézzél magadba, ne engem oktassál.
ezt a kultúrált kereszteslovagosdit is hanyagolt, mert ettől nem leszel beljebb a dologgal.
nálam biztos nem....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz viharhozo #2015 üzenetére
sűrűbben?
hát kik adnak dízelekre 30ezer km-ig olajcsere periódust? gyárilag
szóval mit kell törődni a dízellel?
nekem minden 10e km után olaj, olajszűrő, légszűrő csere van.
melyik traktornál van ilyen? egyiknél sem.
a drámai az, hogy a sok autógyártó cég már az olajcsere periodusban is versenyez, 15ekm, 20e km elég.
szóval lópikulát. csak a vevőt már ilyen parasztvakítással kell megfogni, józan paraszti esze az meg nincsen, vagy ilyenkor jegelve van, nemtom.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Dr. Ernő
tag
válasz Füge007 #1868 üzenetére
''és az azonos köbcentis benzinest lazán lenyomod.''
Azonos köbcentis szívó! benzinest. Érdekes hogy sokan a turbós diesel motort - még ha diesel is - hasonlítgatnak szívó benzineshez. A turbó óriási előny a teljesítmény vonatkozásában mind a diesel mind a benzines motoroknál. Turbós-t turbóshoz hasonlítsunk.
Ha vesszük a Passat 2.0 TDI (170) akkor nyugodtan tegyük mellé a 2.0 TFSI-t (200). A kép így már sokkal árnyaltabb lesz. -
lenox
veterán
válasz Gyuri27 #2007 üzenetére
Valoban nem irtal baromsagot eloszor, csak nem odavalot. Baromsagga az altal valt, hogy ezt meg tizedjere sem erted meg.
Most sem értem, hogy egy sima átlag benzinest, hogy lehet összehasonlitani az adott bmw-vel. Egy sima háromezrest azt értem, de ezt nem.
Erre nem tudom mit varsz. Nem erted, hat nem erted. Ez inkabb a te hibad, mint barki mase. En pl. megnezem a 0-100 vagy a 80-120 adatot, amit talalok, es amelyik kisebb, arrol azt gondolom, hogy jobban gyorsul (Vectrat csak 2000-eseket vezettem, szal a 3.2-rol nem tudok beszamolni, milyen erzes a valosagban).
Azt hiszem a tudás nem attól van, hogy ki mióta ír ide.
Ez meg ugyan igaz, csak megint nem errol volt szo. Ha mar hosszabb ideje olvasnad a topikot, akkor pl. tudnad, hogy kinek kell a bmw.hu-t ajanlani, mint adatforras...
de egy biztos emberileg egy hulladék vagy.
Latom, savanyu a szolo... -
Füge007
senior tag
válasz Dr. Ernő #2019 üzenetére
Persze igazad van!
De nézzük meg a turbós benzines fogyasztását is!
Alfa 155 Q4-est is hajtottam jól ment a turbójával az tény, de ha meg volt hajtva szépen is evett.
Ne extrém példákat vegyünk, mint ahogy itt a sokmillás kocsikat hozzák fel példának sokan.
A két példádban felsorolt kocsi ára mennyi is.Füge
-
Füge007
senior tag
Nyitni kellene egy új topikot benzines vs diesel nével.Mert igen messze elkalandoztunk a címadó kérdéstől!
Füge
-
Integra
titán
a tendencia egyértelműen ez
kis hengerűrtartalmű turbo benzinesek.
ha nem nyomod, tűrhető marad a fogyasztás, ha nyomod egekbe szökik, de még mindig a biztosítási és egyéb kötelező költségek kordában tarthatók.
pár komolyabb motorgyártó megmarad a brutál szívónál, de mint ahogy a k23 mutatja, már a honda is újra készít turbo benzinest..
ez van....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Dr. Ernő
tag
válasz Gyuri27 #1959 üzenetére
A megadott rugalmasság-gyorsulási adat ebben a formában való összehasonlítása nem mérvadó. Nem volt megadva fokozat (gondolom 4.ben mérték), viszont 4-ben az 530D szinte biztos hogy a nyomatékcsúcs környékén gyorsít(ami óriási előny) az 530i viszont nem. Az 530i -nél kb a 3. ban mért 80-120 eredmény lenne mérvadó mint hasonlítási alap a rugalmasságra vonatkozóan mivel a diesel-benzines karakterisztika eltérő.
-
Dr. Ernő
tag
válasz venember83 #2035 üzenetére
Ha automata váltóval lenne itt az eredmény, tehát D-ben 80-120, akkor teljesen más eredmény jönne ki, elsősorban a benzines hozna sokat. Hogy jön ide az automata? Úgy, hogy amikor 80-nál nyomnánk egy padlót, akkor az automata úgy kapcsolná a megfelelő fokozatot, hogy a legnagyobb gyorsulást érhesse el az autó mindkét motorváltozatnál.
A kézi váltónál a 4. ben ''lefixált'' fokozatban erre ugye nincs lehetőség. Most az van, hogy a diesel pont elkapja a nyomatékmaxot és elhúz, a benzines meg pórul járt.
Itt egy rugalmassági példa D-ben (2002es autók):
Automata Avensis 2.4 163LE, 230Nm 80-120 >> 5.8s
Automata C270 CDI 177LE, 425Nm 80-120 >> 6.3s
Ha ezt kéziváltóval mérnénk (pl 4.ben) az Avensis lemaradna mint a borravaló.
Szóval ezért nem objektív.
[Szerkesztve] -
dragonfx
veterán
válasz Dr. Ernő #2038 üzenetére
Hát ezt példáúl én sme tudtam, elég vicces, persze mert arra alapoznak aki dízelt vezs takarékos üzemmódra vezsi sokat megy vele, kímélni akarja, mert üzleti autónak veszi, sokat megy kényelmet keresi.
Csapatni vegyen benzinest, igaz ezzel a szintű autóval már nem illik."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
N1
tag
válasz dragonfx #2041 üzenetére
Tehát a csapatásra szánt bmw a te szakértői véleményed szerint az 1.6-tól a 2.5-ig tart, és a háromfelessel már nem illik?
Köszönjük. (csak tudnám, hogy akkor abban a sok színes csöves e30-ban miért van rendre m5 motor)(Kolombusz): ''Szivből kivánom neked, hogy valami barom, mondjuk aki a szar Ladáját, vagy BMW-jét versenyautónak hiszi bassza el valamelyik családtagodat, vagy téged.''
-
dragonfx
veterán
Senki nem mondta hogy szakértői, de most egy új 5össel elkezdeni driftelni, mondjuk sperdifi beépítés eután, már mekkora örültség??..teljesne minősítenéa tulajt, hogy ezen célra miért nem vesz egy olcsó, ''úgyis'' mind1 neki kategória autót, ő megteheti hogy eze célra különt tart, én nem, és szerintme sokan mások sem.Azért mert az e30 alapból olcsó, és így még angyobb erőt lehet bele tenni, tudod valakinek eza hobbija, fanatkus bmw-s, és ez lehet 5.0 és 1.6os motorral is művelni, tudom szerinted nem.
lenox:
lehetséges nem vezettem még, igazad lehet, de mostmár úgy látszik jelentkeznem kell újra tesztvezetésre méghozzá dízelhez, épp mostanság lehet is.
[Szerkesztve]"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
N1
tag
válasz dragonfx #2044 üzenetére
Alapból van bennük sperr. A rendes bmw-kben van.
Nem erre való egy új ötös, de ha úgy adódik, miért ne? Láttam én már Enzo-t is keresztbecsúszni.
Azt hol álmodtad, hogy szerintem 1600-as motorral nem lehet csúsztatni? A nagyobb íveken persze elfogy az erő, de valamit lehet azzal is kezdeni..(Kolombusz): ''Szivből kivánom neked, hogy valami barom, mondjuk aki a szar Ladáját, vagy BMW-jét versenyautónak hiszi bassza el valamelyik családtagodat, vagy téged.''
-
dragonfx
veterán
Igen tudom és az enyém nem az így mit akarok.
Szerintme csak a sportosított verziókban, vagy kérhető extra maximum, de majd utána is nézek ennek.Értelmetlen lenne egy 6ös 7esbe csapatásra szánt alkatrészt beépíteni.
Miért ne???
mert nem arra való.
Enzoval, hát az megis érdemli, kb úgy fog járni mint a wreckedexoticon levő pár enzos arc."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dokar
addikt
tyű, azt álmodtam, hogy nyertem egy tuningolt Audi RS4-et. kár volt felébredni.
extra - SEXRay
-
kovasz
senior tag
válasz viharhozo #1990 üzenetére
/*
1. Mostanaban jott le vmelyik ujsagban egy BMW-fenyezes. A korites erdektelen, a szamok nem azok. A haromliteres dizelmotor teljesitmenye tiz ev alatt masfelszeresere, fogyasztasa a ketharmadara csokkent. Varok egy hasonlo osszehasonlitast benzines vonalon, lassuk, melyikben van a nagyobb potencial
*/
lol te meg mindig itt tartasz? szted ha van 15millam egy kocsira nem szarom le, hogy 14 vagy 20L fogyaszt?
Aktív témák
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen