- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- Fehér zakót öltenek a Super Flower platinás Leadex VII Pro tápjai
- Az EPYC 9005 CPU-sorozatba érkezik az AMD Zen 5
- Idén mutatkozhat be a MediaTek és az NVIDIA PC-s rendszerchipje
- AMD Hawk Point SoC APU-val szerelt Geekom minigép tűnt fel a láthatáron
Hirdetés
-
Így nem hajlik, úgy kettétörik az új iPad
ma Nem mindegy, hogyan ülünk rá, a kétrétegű OLED panelből könnyen törött OLED lehet.
-
Az EPYC 9005 CPU-sorozatba érkezik az AMD Zen 5
ph A Turin platform hivatalos termékjelzése a SATA-IO adatbázisában tűnt fel.
-
A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
it Hiába a nagy tüntetések, a helyi önkormányzat rábólintott a Tesla német gyárbővítésére.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
En meg pont forditva vagyok ellatva ilyen ismerösökkel, es ami meg erdekes is, hogy senkinek nem volt meg baja vele. Se merülö akku, se meghibasodas.
Komolyan mondom, vagytok egyparan itt, akik nem is ertem miert jarnak autoval a jol bevalt lovaskocsi es gözmozdony helyett es minek hasznaltok okostelefont, amikor milyen jol müködött evszazadokon at, hogy tüzetgyujtottak es azt meglatta a szomszed faluban a delikvens, aki lorapattant, atvagtatott es megkerdezte, hogy na mi van miert hivtal "Azokbol a regi jo dolgokbol nem maradt semmi"
(Qru, ez most nem csak Neked szol )
-
Nálunk a fiesztában ha csak városban járkáltunk, másnap panaszkodott az akkura. 1éves autó/akku. 1.6tdci.
Tehát annyira nem volt jó (legalább is ennél).
Egyébként a témához visszatérve a károsanyag kibocsátás csökkentése ami elsődleges feladata, nem a fogyasztás.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
jozefgucci1
addikt
válasz grabber #95799 üzenetére
Azért tegyük hozzá egy fejlesztő mérnök kezére igencsak gyakran rácsapkodnak , hogy na-na ezt nem kéne . Lehet nem hülyék ülnek ott sőt , de hogy az ő főnökeiknek is ki van adva mi az öt éves terv az is biztos . Igaz én autógyártásban nem vagyok benne , de nagyobb diesel motoroknál ez így működik
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
Declare
őstag
válasz DeFranco #95800 üzenetére
Legszebb peldam erre a csaladban egy 1.4 tdi punto. 3 eves.
Volt mar a kis olasz csoda 3000 km es europa trippen azon kivül kb varosban 2. autokent funkcional, munkahelyre jaras, bolt ilyenek. Se akku baja, se semmi mas. Szepen teszi a dolgat. 3 eves, az meg nem a vilag vege tudom, de az autonak a megvetelekor sem szavaztak bizalmat
Pedig aztan ebben van minden amit lehet fujolni. Kicsi, low budget, olasz, dizel, turbos, star-stop, automataklima........automata valto az nincs benne
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz DeFranco #95805 üzenetére
Egyetertek!
En is kivancsi leszek, ha meglesz akkor meg akkor igerem beszamolok. De Te irtad, hogy 4-5 ev mulva vajon nem hullik e szet eg yilyen auto, meg 2 evente akku csere. Na ezeket a kis punto megcafolni latszik (a 4-5 evtöl is mar csak 1 evre van )
Amugy meg nem hülye a rendszer, ha hideg a motor nem allitja le, csak ha mar üzemmeleg, illeve ha pl dugoban egymas utan sokszor eljatszod a megallast akkor utana egy kis ideig nem allitja le, hiaba teszed üresbe. Szoval nem "esz nelkül" mindig, minden üresbeteveskor all le.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Declare #95801 üzenetére
Honnan veszed, hogy ha nekem lenne a kocsimban ilyen akkor én is kilőném?
Mind emellett az egyszerűbb csak egy nagy akksival megspékelt rendeszekkel semmit sem spórolsz, mert az indítási áramot ugyanúgy a motor termeli meg benzinből. Ezek semmi másra nem jók, mint az amúgy is semmitmondó tesztfogyasztást még jobban eltorzítsák. Vanank ebből is jó/valóban hatásos rendszerek természetesen (pl a már korábban említett Mazzag féle).
#nincsbennetarcsi
-
Declare
őstag
válasz DeFranco #95808 üzenetére
"biztos nagyon frankón lehet vele a határértékeket hozni, meg remekül mutat a marketinganyagban, de amíg másodkezes autótulaj vagyok, aki majd 4-5 év múlva lát ilyet, addig élek a gyanúperrel, hogy nem lesz őszinte a mosolyom vele."
Na most ez nekem azert azt jelenti, hogy nem bizol benne, hogy 4-5 ev mulva, ha vennel egy ilyen autot, akkor nem lenne vele minden bajod jo ezt sarkitottam egy picit ki
(#95809) Qru Persze ez ok! De semmi nem ugy születik, hogy csettintenek es voila, lön tökeletes rendszer , en csak azt mondom több toleranciat es kompromisszumot, ha senki nem fejleszt es probal ki semmit, akkor sehova nem jutunk.
Amugy ezt a nem er semmit sem ertem. Ha jol tudom a generator az folyamatosan tölt, megallas nelkül. Ha üres az akku, ha nem. Akkor ez hogy van?
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Ma megjött az OBD2 olvasóm ebayről, korrekt kis csomagolásban, mellékelt CD-vel. A kütyü kicsi, de szuper. Az androidos telefonom azonnal megtalálta bluetoothon keresztül, csak a párosítással volt némi probléma (pin kódot kért a párosításhoz, ami nem volt mellékelve, egyébként 1234), de utána azonnal fel is állt a kapcsolat és a CD-n mellékelt app-al már meg is tudtam nézni az autó szenzorainak értékeit. Összefoglalva, remek kis ketyere és a legjobb az egészben hogy 1570 Ft-ért vettem, ingyenes házhozszállítással
[ Szerkesztve ]
-
-
Degeczi
nagyúr
válasz tboy93 #95813 üzenetére
Lekapcsolni ezt sem lehet, ugye?
Az a gondom ezekkel, h nem csak gyújtásra működnek (ami még érthető is, bár lehetne opcionális), és nem elhanyagolható a fogyasztásuk, tehát nem hagyhatóak fixen a kocsiban, mert idővel lemerítik az akkut.
Egy hasonlót, de direkt olyat vettem, amin van egy ki/be kapcsoló nyomógomb - ám cseszik működikni ez a gomb rajta, az is mindig bekapcsolva van...
-
nagyúr
Declare működik telefonnal, talptoppal is, a Torque appban pl van logolás, maga a ketyere az nem rögzít semmit, csak a kiolvasott információt bluetoothon továbbítja
Degeczi szerintem nem lehet bekapcsolni, gyújtás nélkül is működik, nem tudom mennyire szívja az akksit, szerintem nem vészesen
solor igen, lehet vele
-
-v-
addikt
-
-v-
addikt
válasz tboy93 #95820 üzenetére
Leszopja az akksit jah ... torque tud logolni, nekem van speci fordos szoft is amit forumon gyart az egyik arc, asszem az is tud. De ha komolyabb cucc kell akkor pc-re van mindenfele szoft ... nem erdemes az androiddal bohockodni, az inkabb realtimera jo nezegetni ezt azt.
-
nagyúr
Igazából ez a cucc a gyors hibakód kiolvasásra lett kitalálva, arra nagyon is jó, a többi az csak geekségre jó 1500FT-ot nekem megért
[rvilike] 8 különböző szoftver van mellékelve a CD-n hozzá, úgyhogy PC-vel is lehet használni
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz tboy93 #95825 üzenetére
en azt a cd-t be se mertem tenni az itthoni gepbe csak egy masikba, ami tutira be van vedve, de ott uvolto derviskent forgott a viruskergeto, hogy tobb a lemezen a karosanyag mint egy ll junior cd-n.
en nem hasznalnam.
mellesleg szerintem hibakodot torolni (azaz irni a tarat) nem tud. azert obd reader.
-
nagyúr
válasz DeFranco #95827 üzenetére
tud hibakódot törölni, többen megerősítettek róla
Torque app:
Hibakódok olvasása, törlése:Szokványos módon történik, nincs benne semmi extra, bár eltart egy ideig mire kiolvassa az ECU memóriáját. Majd ha elolvastuk/lejegyeztük, azonnal törölhetjük is. Még annyi említésre méltó, hogy beépített hibakód keresővel is rendelkezik, tehát bepötyöghetjük pl., hogy a P0123 hibakód mit jelent. Jól jön, nem kell böngészni a netet, szervizkönyvet.
meglepő módon se a windows defender, se az avg nem talált vírust a cd-n
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
válasz Tankblock #95794 üzenetére
"a kérdés az h mondjuk a 90 [sec] nyi pirosnál az újraindítás fogyaszt-e többet, vagy a kipufogás."
Nekem a kis könyvecskémben azt írják hogy 30-40s alapjárat megfelel egy újraindításnak, de persze négyesgolfban nem volt start-stop rendszer, a motor és a szükséges alkatrészek sincsenek ehhez optimalizálva.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
8th
addikt
válasz Buster17 #95790 üzenetére
Pedig 1981-ben már a széria felszereltség része volt a Volkswagen Passat B2 "Formel E"-ben mindez. Ablaktörlőkar végén van egy stop gomb azt megnyomva leáll a motor. A kuplungpedál érintésére pedig újra beindul. Persze ehhez ki kell lökni üresbe a váltót mert sebességben nem működik, elég kezdetleges technika de 33évvel ezelőtt nagy szám lehetett.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
A gond az, hogy az emberek nagy része megszokásból löki minden pirosnál üresbe az autót, és állítja le, akkor is, ha fogalma sincs, meddig fog tartani. Ha meg 3-4-5 mp múlva vált a lámpa, akkor már nem ért semmit a dolog. Ilyenből meg masszív városi forgalomban könnyen összejön naponta sok. A másik a dugóban araszolás, amire megint nem jó. Ha meg a szociológiai vonatkozását nézzük, akkor ugye egyrészt jönnek majd a türelmetlenek, hogy miért ilyen lassan indul a pirosnál a start-stopos autó (igen, tudom, elvileg 1 mp, és már megy is), másrészt a dugóban miért nem csorog előre, amikor haladt a sor egy métert (azért, mert ehhez neki be kéne indítania, majd le kéne megint állítania a motort, aminek ugye semmi értelme, viszont tényleg lesz egy fél autónyi lyuk előtte, ami sok autónál már párszáz méterrel hosszabb dugó is lehet). Nyilván túlzok pár dologgal, meg ezek nem mindenkinek hétköznapi szituációk, de remélem érteitek, mire akarok rámutatni. Nem tudom egyébként, mi lenne a jó megoldás, de ez nekem nagyon ilyen ló helyett szamár megoldásnak tűnik.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
AmunRa
aktív tag
-
Laraxior
titán
válasz AmunRa #95836 üzenetére
Fasza, szerdán televerem a motort, tolok bele egy 5ösért
9500 pénzből majdnem 500km-t mentem[ Szerkesztve ]
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
8th
addikt
válasz AmunRa #95836 üzenetére
Azért az tök jó, hogy Oroszország gyakorlatilag háborúban áll Ukrajnával és az Iszlám állam Irakban átvette az irányítást stratégiailag fontos olajmezők felett ennek ellenére folyamatosan csökken a kőolaj világpiaci ára? Békeidőben meg az egekben? Hogy? Mitől? Valaki meg tudja ezt magyarázni?
mod: Ja és Kína rohamosan növekvő kőolajéhségét el is felejtettem megemlíteni mint ránk nézve negatív tényezőt.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
AmunRa
aktív tag
Én a szenzációhajhász cím miatt linkeltem, nem azért, hogy most már de olcsó a benzin! Utálom ezeket az indexes címeket! Azért nyomtam rá, mert mi van? 300 lesz a benzin? Brutál vastag betűvel a cím és sárga vonal mellette.
Pl. ez is:
"Jön az Iphone 6 MagyarországraHa megveszi a hazai premier napján, másnap mehet is a temetőbe."
Aztán beleolvasol, mert nem gondolkozol el rajta, mi lehet, de csak annyi, hogy Mindenszentek napja előtt megveheted.[ Szerkesztve ]
-
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/focus/ford_focus_1.6_ghia-8299933
Na ami látszik, az látszik, ami nem azt meg megmondjátok. Barátom akarja megvenni. Ami kevésbé észrevehető ( igen el lettek kurjantva a fotók, mert most sötétedés előtt volt 5 perce, néhol szembe a nappal ) az az hogy az első tornyoknál és a maszkon az orrnál kályhaezüsttel van "javítva" egy rakat lik meg "felületi rozsda". Az illesztések mindenhol jók, rohadás csak a motortér csavarjai környékén. Az autó csöpög a takarítástól. Jobb első íven nyomás, bal B oszlopon pici horpasz, jobb első lámpán kő által okozott repedés. Lámpák nem mattok. Csomagtér teleszkóp gyengyusz. Motor pöccröff, nem reszket, füstje nincs hidegen. Karika még nem volt, csak ha a barátomnak képről tetszik.
Várom ( igen Mr DeFranco magától is) a figyelni listát, az ellenérveket. És következzen a véleményem pár perc munkával: PLEASE KILL MEEEE!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Kornel
veterán
válasz bitpork #95845 üzenetére
lehet én is ilyet veszek.
vagy mk3 mondit.
attól függ, hogy a józan ész győz-e, vagy az, hogy most nagy kocsi kell
szerintem nem gáz a fóka1 belseje se.
viszont szerintem ennyiért drága, tudom, a jókért megkérik az árukat, de akkor is, akkor veszek 500-ért egy jó motorral rendelkező példányt, és kicserélek rajta minden kopó dolgot, akkor se járok itt, amennyiért ezt hirdetik, és akkor az biztos meg lesz csinálva.mod: képek alapján meg annyi nem is meggyőző, mint amennyit kérnek érte.
ezeket 1500 eur-ért veszik kint kb.
ja és a nexen gumi nem értéknövelő, hanem inkább értékcsökkentő, azonnali csere, tehát plusz egy garnitúra gumit hozzá lehet számolni árban.[ Szerkesztve ]
-
-
Kornel
veterán
válasz bitpork #95847 üzenetére
simán lehet annyi, ha a motor olyan, amilyennek mondod, még igaz is lehet.
de a kaszni állapota nem kitűnő, max. megfelelő, törődést igénylő, a gumiról már elmondtam a véleményem, szóval erre még lehetne költeni, ennek fényében 600k körül még reális is lenne, de akkor keveset keresne rajta a nepper.
én néznék inkább egyet magánszemélytől, vagy magam mennék ki egyért. -
Új hozzászólás Aktív témák
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen