- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- eGPU tapasztalatok
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- TCL LCD és LED TV-k
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Gaming notebook topik
- Milyen egeret válasszak?
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 24. hét: Assetto Corsa, Lawn Mowing Simulator
gp Extraként ismét játszható a Rainbow Six: Siege és a The Division 2.
-
Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
it Adatvédelmi panasz érkezett Ausztriában a Google ellen, a vád szerint követik a Chrome böngésző felhasználóit.
-
Új belépő a Honornál
ma Az X6b ránézésre ugyanaz, mint a tavalyi X6a, de több ponton is erősít az elődmodellhez képest.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
válasz Buster17 #95790 üzenetére
Pedig 1981-ben már a széria felszereltség része volt a Volkswagen Passat B2 "Formel E"-ben mindez. Ablaktörlőkar végén van egy stop gomb azt megnyomva leáll a motor. A kuplungpedál érintésére pedig újra beindul. Persze ehhez ki kell lökni üresbe a váltót mert sebességben nem működik, elég kezdetleges technika de 33évvel ezelőtt nagy szám lehetett.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."