- iPad topik
- Milyen monitort vegyek?
- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
- Új kategóriát teremtett a PC-n belül a Microsoft
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Apple asztali gépek
- Házimozi, és Hifi kábelezés!
- Amazon Fire TV stick/box
- OLED TV topic
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
Hirdetés
-
V Rising - Végre tudjuk hogy mikor érkezik a PS5-ös kiadás
gp A PC-s teljes verzió már egy ideje játszható, hamarosan konzolra is megérkezik a játék.
-
Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 - Kína (válasza az) iPad(r)e
ma Nagyon nyomul a Xiaomi tablet fronton, és nagyobb méretben is jól megy nekik. Jól. Nem tökéletesen.
-
Folyamatosan hazudott a bitcoin állítólagos feltalálója
it Egy brit bíró szerint Craig Wright, a bitcoin állítólagos feltalálója folyamatosan hazudott és bizonyítékot hamisított.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
LógaGéza
addikt
válasz bitpork #88643 üzenetére
Ez gondolom nem csak a 3L-re vonatkozik (a váltó), hanem a többi dízelesre is ebből a típusból. Rákérdezek, ha tudok a család szerelőjétől, hogy be tudja-e állítani a váltót
Azt, hogy milyen állapotban van a váltó, azt egy hozzáértő megtudja állapítani az autó vásárlása előtt?
Végülis első autóm lenne, tuti nem lenne szarrá hajtva...
[ Szerkesztve ]
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
-
válasz LógaGéza #88652 üzenetére
a lupo automatája a linken leírtak miatt különleges. A többi automata is típus függő: a multitronikkal sokan megjárták a felújítás rögös útját. A tiptronik jobban bírja de a karbantartás hiánya azt is kicsinálja okozva ezzel sokaknak akár 400ks költséget is.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
LógaGéza
addikt
válasz bitpork #88654 üzenetére
Na várjunk csak... A 3L-es az Tiptronic automata, a PD TDI meg 5 fokozatú manuális. Ettől függetlenül vonatkozik erre is a fent vázolt helyzet?
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
válasz LógaGéza #88656 üzenetére
A linken megemlítettek egy külön nyomástartályt. Az passatban pl még nem jött velem szembe. De ha valóban biztosra akarsz menni akkor mielőtt megveszed megkeresed a guruját és oda elviszed átvizsgálásra a kocsit. Még akkor is ha ez 20-30kba kerül.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Laraxior
titán
válasz LógaGéza #88656 üzenetére
Manualist olcsobbert ujitjak fel.... Automata horribilis (is lehet...) Bar 200ezer kmenkent nem art benne vezerlest cserelni, ami kozel 300k forint, kinek mennyit er a kenyelem.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
-
Laraxior
titán
válasz bitpork #88659 üzenetére
Tiptronicban. Mindegyikben van egy valto vezerlődoboz. Ha elkezd rangatni a valto, meg nem ugy vált ahogy kellene először ezt cserelik es ezzel együtt olajat is. Ez nekem 285k-t kostalt. Ha ezzel megszunnek az anomaliak akkor szerencse, ha nem akkor vissza a regi vezerlőegyseg es lehet bontani a valtot. Ez viszont nem lesz meg 300ból ez biztos.
Tudom, mert tajekoztattak amikor leadtam a Lagunat. Azt mondta a szaki, h 50k km utan talalkozunk legkozelebb ha minden rendben lesz egy valtoolaj-cserére. 10k km letelt, minden rendben van.... Es ugyebar mar amikor legkozelebb lesz motorvezerles csere, es valtovezerles-csere akkor mar nem lesz nalam az auto[ Szerkesztve ]
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
LógaGéza
addikt
válasz Laraxior #88658 üzenetére
Távol álljon tőlem - nem akarok se 3L-t, se automata váltósat. 1.4 PD TDI és 1.4 szívóbenzines között vacillálok
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Laraxior
titán
válasz LógaGéza #88661 üzenetére
En 1.4 benzint vennek. Lehet tobbet eszik mint a dizel, de nincsen benne se porlaszto, se adagolo, se semmi.
Persze a nyomatek is kisebb.... De aki 1.4est akar venni az ne akarjon gyorsulni."Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
LógaGéza
addikt
válasz Laraxior #88662 üzenetére
Gyorsulni nem akarok, inkább biztonságosan járnék
Viszont ahogy nézem a benzines majdnem duplaannyit fogyaszt - akár 7-8 litert is!
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
VegyesTamás
senior tag
válasz LógaGéza #88664 üzenetére
ez bőven a jobblábtól is függ
1.4 es, igaz nem egy rakéta, de ahhoz, hogy felvedd időben a forgalom ritmusát simán elég. Volt főnökömnek a P206-os terhelve (4-5 személy, szerszámok, város) 6.2 -őt evett.Nekem 1.3 as átlag 16s alatt van 100-on, nem hinném, hogy általános közlekedésre sokkal több kéne, sőt kacsingatok már keményebb gátlók felé, hogy stabilabb legyen
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
-
Laraxior
titán
válasz LógaGéza #88664 üzenetére
Persze, a Lupo 8 liter az enyem meg a 3ezres motorjaval 8,5 liter....
Baratnőm Seatja is allitolag bekért gázból 10et.... Aztan mondtam neki hogy nem artana valtoztatni a vezetesi stilusan, pl mi a fasznak nyomni a gázt ha latom hogy piros a lampa es mar csak 50m-re vagyunk tole, meg gyorsitasnal sem kellene 5000ig pörgetni....
Most jottunk vissza 5-600km-es turarol, 8,5 lityi korul produkalt, mondjuk vegig ott ultem mellette, es volt benne, hegyre felmenet is, nem is keves."Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
-
Laraxior
titán
válasz Kornel #88668 üzenetére
Pedig,ő kreszoktató, csak szeret "sportosan" vezetni, felvilágosítottam, hogy 1.4, 75LE-vel nemigazán lehet ilyet tenni....
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
VegyesTamás
senior tag
válasz Laraxior #88670 üzenetére
1.3 65 lóval is lehet csak okosan spórolni is tudni kell ...pl ki kéne használni azt az átlag 1,5 tonnát alattunk amire hat a gravitáció meg a tehetetlenség nem is beszélve, hogy már nagyon rég óta motorfék üzemmódban a legtöbb autó nem is kap üzemanyagot.
[ Szerkesztve ]
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
-
8th
addikt
válasz LógaGéza #88664 üzenetére
Esetlegesen a turbó és a pd elem lehet nagy szopó ha már halódnak megfelé. Azok tényleg drágák még a "kanyarban leesett" is. Ha viszont ezek rendben vannak vásárláskor (ezért is erősen ajánlott beméretni vásárlás előtt) akkor nem kell tőle félni. Kopó alkatrészek árai nagyjából megegyeznek a benzinesével. Nem para. De a 3L sem az. Váltójától meg pont nem kell fosni. A rossz híre is csak azért terjedt el mert nem nagyon ért hozzá senki és össze vissza gányolták őket vagy a márkaszervíz több százezer forintért cserélt benne komplett alkatrészt egységeket amire egyébként nem is feltétlen lett volna szükség de ez számukra az előírt protokoll. Egyszer kell rendbe tenni a váltóját - ami egyébként egy sima mechanikus váltó egy tök egyszerű robottal a tetején - és a világból kimegy az is. Megszokást igényel, hogy nagyobb padkákra nem lehet vele felállni mert felakad az eleje de ezt leszámítva teljesen jól használható kis kocsi. Jobb mint az 1.4 tdi.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-
-
zsolt19900
őstag
én is már elközlekedtem párszáz km a kis fekete ördöggel és iiiigen, az a nyomaték az az az dúúúúrva a benyásunkhoz mérten -Ignác-
de viszont amit említettél, a hangját, nos nekem az kifejezetten tettszik tettszik ez a háromhengeres hang főleg amikor kiforgatom szépen 3-3.5ig (tudom-tudom nem kell, de élvezem) és úgy odaduruzsol, mint valami jó kis háromhengeres motorkerékpár eszméletlen hangja van -számomra-
mondjuk így pörgetgetéssel sokváros kevés autóút 5.5nél nem eszik kevesebbet, de számomra ez is nagyon pozitív érték
nagyon nem bántam meg, hogy a pd-s lupot választottam, egyszerűen tettszik és már annyira nem kell gondolkodjak, hogy a kövi autómban milyen szív
szerk.: és igazából nem is a szágoldozásra van kihegyezve a gép, hanem inkább a dinamizmusán csodálkozom el sokszor, ahogy tényleg eléri a 2000et és a gázpedál ugyan abban az állásban marad, mégis olyan mint ha egy benzinest padlóznék le
[ Szerkesztve ]
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Mr.Grincs
veterán
válasz bitpork #88677 üzenetére
Patentok elengedtek elöl hátul, törve nem volt. Egyedül a job első ajtó lett fényezve. Az első tulaj a főtáv vezérigaztója volt. 2 tulajtól van.
/ MacBook Air A1466 / Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF / iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!
-
-
Laraxior
titán
válasz bitpork #88680 üzenetére
Eleg ha csak nekigurul valaminek vagy neki gurulnak vonohoroggal. Az enyem is olyan mintha papirbol lenne es elotte osszegyurtek volna. Osszetalalkoztam egy vonohorgos balfasszal, akinek raaadasul ugyanilyen Lagunaja volt, es ketszer is ramtolatott....
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
hdman
őstag
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
-
Mr.Grincs
veterán
válasz bitpork #88680 üzenetére
A váltó gyönyörűen vált. 200 ezernél volt olaj cserélve benne most 210 van benne. A hátsó fékbetétet leetetem még vele az cserés lesz hamarosan. Van hozzá télgumi alufelnivel, a felni megy a piacra és veszek acélt helyette szerintem. De ezeken a 18 as papucsokon is agyalok, hogy megy a fenébe.
/ MacBook Air A1466 / Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF / iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!
-
gaborbol
őstag
válasz parandroid #88638 üzenetére
Nalunk is ez van(USA, MD). Autopalya mindenhol, autouton senki sem eloz pedig van szaggatott-lehetne, 5 ev alatt talan egyszer eloztem akkor is neztek, hogy mi volt ez
Nalunk tartjak a sebesseghatarokat sot otot-tizet ra szoktak dobni es ugy megy a teljes sor. Akkor van gond, ha rendor all az ut szelen akar milyen okbol, allhat az az autopalya masik oldalani is ami el van valasztva korlattal, akkor is dugo van-lesz mindket savban, mert mindenki lelassit, szinte megall a rendor mellett aztan megy tovabb.
Egyszeruen nem ertem miert ilyen kivancsiak, mert mindig ezt csinaljak, es mindenhol, ez nem Maryland sajatossag. A fittipaldikat meg, hamar kiszedi a rendor agressziv vezetes, meg kozuti veszellyeztetes miatt, meg csak nem is kell gyorshajtani hozza, eleg ha bevag masok ele, vagy ha nincs kovetesi tavolsag.Ket hete jottem at New York-kon, pont a csucsforgalomkor ertem be a varosba, azert az egy kicsit mas vilag. Mocskos aggressziv, gyoker modon vezetnek,
-
hdman
őstag
válasz gaborbol #88684 üzenetére
Ez itthon is így van:
- ha meglátják a rendőrt 30-cal csorognak tovább...
- balesetnél megy a bámészkodás, ami még nagyobb dugót generál, plusz pár jóképű még pluszban összetöri egymást a bambulás közben...
De amitől a legjobban fárszt kapok az az oszták kanyarodási manőver: megy 50-nel, lassit,lassít,lassít,LASSÍT, és égő féklámpával 2 km/h szuperszónikus sebességgel elkezd kanyarodni. Förtelem...
Sopron city :)
-
hdman
őstag
LOL, most olvasom, hogy Plastik Józsi megvette Karotta Honda CRV-jét
Azért egy takarítás és lámpapolírozás nagyon ráfért a vasra
Sopron city :)
-
-
-
runner 125
nagyúr
Uh baz, ez azért ultragáz.
Eleve nem is értem, egy kutyarács a hátsó ülés mögé és nincs ez...
mod.
Jó autó a CRV, de az automatával 11-12 litert beszlopálja.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
neduddki
nagyúr
-
KMan
őstag
D típusú matrica rendszámmal van esetleg valakinek tapasztalata?
Csak a balekok alszanak [SAS]
-
8th
addikt
válasz tomiii. #88692 üzenetére
Nem vagyok egy puccos királyfi de abba kocsiba konkrétan bele se szartam volna olyan okádék volt. Az csak sár szárazon a 80%-a kijön egy erősebb sörtéjű normál porszívóval, vizes takarító géppel meg az egész. Legolcsóbb dm-es nedves törlőkendő simán leszedi a műanyag elemekről a legmakacsabb koszt is (azzal szoktam) de még egy sima nedves szivacs + papírtörlő kombó is jó. Ha eladok egy kocsit még ha egy országos cimborámnak is tutira nem így adom át. Tököm se szagolná más ázott kutyájának a bűzét meg vakargatná lefelé utána a sarat. Ezzel a koszfészekkel járt vajon előadást tartani is?
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
Új hozzászólás Aktív témák
- NETATMO időjárás állomás eladó!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest