Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • VegyesTamás

    senior tag

    válasz LógaGéza #88664 üzenetére

    ez bőven a jobblábtól is függ :)
    1.4 es, igaz nem egy rakéta, de ahhoz, hogy felvedd időben a forgalom ritmusát simán elég. Volt főnökömnek a P206-os terhelve (4-5 személy, szerszámok, város) 6.2 -őt evett.

    Nekem 1.3 as átlag 16s alatt van 100-on, nem hinném, hogy általános közlekedésre sokkal több kéne, sőt kacsingatok már keményebb gátlók felé, hogy stabilabb legyen :)

    Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli

  • Laraxior

    titán

    válasz LógaGéza #88664 üzenetére

    Persze, a Lupo 8 liter az enyem meg a 3ezres motorjaval 8,5 liter.... :DDD
    Baratnőm Seatja is allitolag bekért gázból 10et.... Aztan mondtam neki hogy nem artana valtoztatni a vezetesi stilusan, pl mi a fasznak nyomni a gázt ha latom hogy piros a lampa es mar csak 50m-re vagyunk tole, meg gyorsitasnal sem kellene 5000ig pörgetni....
    Most jottunk vissza 5-600km-es turarol, 8,5 lityi korul produkalt, mondjuk vegig ott ultem mellette, es volt benne, hegyre felmenet is, nem is keves.

    "Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."

  • 8th

    addikt

    válasz LógaGéza #88664 üzenetére

    Esetlegesen a turbó és a pd elem lehet nagy szopó ha már halódnak megfelé. Azok tényleg drágák még a "kanyarban leesett" is. Ha viszont ezek rendben vannak vásárláskor (ezért is erősen ajánlott beméretni vásárlás előtt) akkor nem kell tőle félni. Kopó alkatrészek árai nagyjából megegyeznek a benzinesével. Nem para. De a 3L sem az. Váltójától meg pont nem kell fosni. A rossz híre is csak azért terjedt el mert nem nagyon ért hozzá senki és össze vissza gányolták őket vagy a márkaszervíz több százezer forintért cserélt benne komplett alkatrészt egységeket amire egyébként nem is feltétlen lett volna szükség de ez számukra az előírt protokoll. Egyszer kell rendbe tenni a váltóját - ami egyébként egy sima mechanikus váltó egy tök egyszerű robottal a tetején - és a világból kimegy az is. Megszokást igényel, hogy nagyobb padkákra nem lehet vele felállni mert felakad az eleje de ezt leszámítva teljesen jól használható kis kocsi. Jobb mint az 1.4 tdi.

    "Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."

Új hozzászólás Aktív témák