- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
- Apple notebookok
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- SSD kibeszélő
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Egyszerűsíti termékportfólióját a HP
- Radeon RX 6700 XT: a Big Navi közepe?
- Amazon Fire TV stick/box
Hirdetés
-
Egy utolsó platformmal egészíti ki a negyedik generációs EPYC családot az AMD
ph Az EPYC 4004-es generáció a kis- és középvállalkozások igényeire lett tervezve, figyelembe véve a költségeket.
-
Céges verziót mutatott be a HMD a Pulse Plusból
ma Hosszabb szoftveres támogatás és garancia, az Android Enterprise ajánlott irányelvek kipipálása megvan.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
neduddki
nagyúr
válasz LógaGéza #87081 üzenetére
HI!
csak a sozkaso kerdes van ennyi pized ha 2 egmas koveo honapban 2 foegyseg bedobja a torokozot akkor a csalsi kocsegvetes osszeomlas nelkul kifizesd?
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
-
neduddki
nagyúr
válasz LógaGéza #87095 üzenetére
HI!
"ha kifogok egy jó állapotút, esetleg egy frissen műszakiztatott/szervízelt járműt, akkor nem lesz ilyen baj vele" hajaj most kpaod mindjart a nyakadba a szmasort:- )
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
-
AMD Power
titán
válasz LógaGéza #87098 üzenetére
Ezekhez a mérésekhez egy szerviz/műhely kell majd. Ahol áll az autó egy éjszakát és reggel jó hideg motorral ezt elmérik. Ehhez persze kell egy olyan eladó/tulaj is aki ebbe belemegy. Nekem már volt szerencsém ilyenhez.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
DeFranco
nagyúr
válasz LógaGéza #87095 üzenetére
Ahogy a dadogós kolléga mondja, rád tudnék borítani egy vödör keresetlen számot, de szerintem felesleges, egyede válogatja, meg ha most ebbe belekezdek, legalább négyen fognak nekem ugrani, hogy denemúgyvanaz. Valahol a kettő között van az igazság egyébként.
Leszsógorom is megvette úgy az astrát, hogy jaóaz, megyek vele egy fél évet aztán ráér az olajcsere, a kormány ráz de nem baj, megcserélték az első gumikat jobbról balra és viszont, szűrőket meg cserélgessen az asszony a konyhában (a te kereted kétszereséért vett egy h astrát 5Xk kilométerrel). Beletol 3 év alatt 150k-t aztán eladja, ütni-vágni vette a tinédzserkorú toyota után, munkaeszköznek.
Én azt mondom, hogy jóra ne számíts, nagyon az a tapasztalat, hogy jó autót ma nem adnak el, ha el is adnak nem ezen az áron. Amit kiraknak, annak már a torka véres. Egyszerűen nincs pénz itthon, nincs pénz újautóra annak akinek 5 éves van, ezért nincs 5 éves kínálat annak aki lecserélné a 8 évesét és így tovább. Akinek van egy használható autója, nemigen adja el, amíg gazdaságosan üzemeltethető. Előfordul ilyen is, de azt valószínűleg nem te fogod ki, hanem valaki a családból vagy egy nepper, aki már akkor látja a hirdetést, amikor az eladó begépeli.
Persze ki lehet fogni, de ne ebből indulj ki. Vegyetek egy frankó kocsit, nézessétek jól át, és használd egészséggel. Pénz meg legyen a zsebben (vagy apu zsebében, tök mindegy) aztán max elmentek belőle jövőre nyaralni
A kis dízel autóhoz nem tudok hozzászólni, mert nem értek hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
-
neduddki
nagyúr
válasz LógaGéza #87894 üzenetére
HI!
es4 /sajna nem koztes ev/ civic meglepone rendbenlevoek tuno csontinal lattunk ma, meg egy 2007es 1.2es jazz-t is, ellneben annak a kasznijan rengeteg apro kis mejjedes van /letakaritva lattuk meg/
bocsuletsnappernel mreg ~10 jazz aldogal bennudv
neduddki
mod: tboy93; es es6/7 az hun keszult?:- )
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
válasz LógaGéza #87902 üzenetére
HI!
nem a faceliftrol beszlek hanem a koztes evrol amit legkonyebben a hatsolamparol es a 3omkerek muszerfalrollehet felismerni:- )
amugy fl tenyleg szaebb ez nem kerdesudv
neduddki
mod: nemis lattuk, de en feljtenem mo-ra ultet futomu toronymerevito.......
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Typhoon47
őstag
-
neduddki
nagyúr
válasz LógaGéza #88314 üzenetére
HI!
az ajtok szam gyun a generacio jeloles utan /5.5es angol civic meg siman angol neven szerepel/
udv
neduddki
mod: kiviteli szint, generacionknt mas lehet
tboy93: ne keverd ide az amerikai jelolest:- )
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
mokus1
addikt
válasz LógaGéza #88587 üzenetére
Ha találsz egy karbantartott 1,4 Tdi-t én azt venném. 4-5 éve napi rendszerességgel használtam és jó kis motor nak tartom. 75 le 200nm? Viszonylag nagy turbólyuk 2000től viszont rendesen húzott de rövidek voltak az áttételek. 5 liter felett nem nagyon kajált városban és sok baja nem volt. Szóval városban nagyon jól élhető, és pályán se akadály.
1,4 benzin azt hiszem vwbe szintén 75 le, barátomnak volt Seat Arosaba(lupo) de nagyon panaszkodott rá, leginkább arra hogy nagyon kultúrálatlan és sokat zabált város 8-9 liter pedig kis motor,kis kasztnival.Ha találnál egy jól karbantartott 1,4 tdi-t én biztos azt választanám.
kornelka: F astraval azt mondom 5 liter kizárt. Édesapám felesége azzal jár nap mint nap és 6,5 a minimum de akkor tojás héjakkal közlekedik és nagyon rendben van a motor. Az se sok nem azt mondom de 5 liter az kizárt.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz LógaGéza #88591 üzenetére
Tök egyszerű, A lupóban mint általában a kétezres évek eleji benzines Volkswagenekben nagyon-nagyon elavult kifejezetten puruttya benzinmotorok vannak. 1.0 50lovas szóra sem érdemes. Még egy lupo méretú bódéhoz is gyenge, nulla nyomaték pörgetni kell hogy vánszorogjon zabál is szépen ergo szar úgy ahogy van. Az 1.4 75lovas már dinamikusabb de ez becsapós mert olyan rövid váltó van alatta, hogy 40km/h felett nyugodtan lehet dugni neki az ötödiket, elbírja. Városban ez jó de ha kiérsz autóútra netán felmerészkedsz vele egy autópályára szabályosan leeszi a fejed amellett rövid úton megőrülsz a 4000rpm felett ordító motortól. Az 1.4 FSI nem lenne rossz de az meg nagyon drága és itthon ritka is mint a fehér holló. GTI szintén. Dízel meg elcsattog városban is 5literrel városon kívül pedig közelebb van a 3literhez mint a 4hez és ott a 200Nm nyomaték is 2000rpm-nél nem kell forgatni. 1.4pd-nek is elég rövid a váltója így minden fokozatban dinamikusabb mindnél kivéve persze a GTI-t. egyetlen említhető hátránya a hangja. 3henger ellenére nem rázza szét az autót a motor egyedül a hangja ami rettenetes de az is csak hidegen és alapjárat közelében. Menet közben fordulaton szépen kisimul nem tolakodó.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
válasz LógaGéza #88652 üzenetére
a lupo automatája a linken leírtak miatt különleges. A többi automata is típus függő: a multitronikkal sokan megjárták a felújítás rögös útját. A tiptronik jobban bírja de a karbantartás hiánya azt is kicsinálja okozva ezzel sokaknak akár 400ks költséget is.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz LógaGéza #88656 üzenetére
A linken megemlítettek egy külön nyomástartályt. Az passatban pl még nem jött velem szembe. De ha valóban biztosra akarsz menni akkor mielőtt megveszed megkeresed a guruját és oda elviszed átvizsgálásra a kocsit. Még akkor is ha ez 20-30kba kerül.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Laraxior
titán
válasz LógaGéza #88656 üzenetére
Manualist olcsobbert ujitjak fel.... Automata horribilis (is lehet...) Bar 200ezer kmenkent nem art benne vezerlest cserelni, ami kozel 300k forint, kinek mennyit er a kenyelem.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
válasz LógaGéza #88661 üzenetére
En 1.4 benzint vennek. Lehet tobbet eszik mint a dizel, de nincsen benne se porlaszto, se adagolo, se semmi.
Persze a nyomatek is kisebb.... De aki 1.4est akar venni az ne akarjon gyorsulni."Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
VegyesTamás
senior tag
válasz LógaGéza #88664 üzenetére
ez bőven a jobblábtól is függ
1.4 es, igaz nem egy rakéta, de ahhoz, hogy felvedd időben a forgalom ritmusát simán elég. Volt főnökömnek a P206-os terhelve (4-5 személy, szerszámok, város) 6.2 -őt evett.Nekem 1.3 as átlag 16s alatt van 100-on, nem hinném, hogy általános közlekedésre sokkal több kéne, sőt kacsingatok már keményebb gátlók felé, hogy stabilabb legyen
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
-
Laraxior
titán
válasz LógaGéza #88664 üzenetére
Persze, a Lupo 8 liter az enyem meg a 3ezres motorjaval 8,5 liter....
Baratnőm Seatja is allitolag bekért gázból 10et.... Aztan mondtam neki hogy nem artana valtoztatni a vezetesi stilusan, pl mi a fasznak nyomni a gázt ha latom hogy piros a lampa es mar csak 50m-re vagyunk tole, meg gyorsitasnal sem kellene 5000ig pörgetni....
Most jottunk vissza 5-600km-es turarol, 8,5 lityi korul produkalt, mondjuk vegig ott ultem mellette, es volt benne, hegyre felmenet is, nem is keves."Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
8th
addikt
válasz LógaGéza #88664 üzenetére
Esetlegesen a turbó és a pd elem lehet nagy szopó ha már halódnak megfelé. Azok tényleg drágák még a "kanyarban leesett" is. Ha viszont ezek rendben vannak vásárláskor (ezért is erősen ajánlott beméretni vásárlás előtt) akkor nem kell tőle félni. Kopó alkatrészek árai nagyjából megegyeznek a benzinesével. Nem para. De a 3L sem az. Váltójától meg pont nem kell fosni. A rossz híre is csak azért terjedt el mert nem nagyon ért hozzá senki és össze vissza gányolták őket vagy a márkaszervíz több százezer forintért cserélt benne komplett alkatrészt egységeket amire egyébként nem is feltétlen lett volna szükség de ez számukra az előírt protokoll. Egyszer kell rendbe tenni a váltóját - ami egyébként egy sima mechanikus váltó egy tök egyszerű robottal a tetején - és a világból kimegy az is. Megszokást igényel, hogy nagyobb padkákra nem lehet vele felállni mert felakad az eleje de ezt leszámítva teljesen jól használható kis kocsi. Jobb mint az 1.4 tdi.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
neduddki
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
- World of Tanks - MMO
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Apple notebookok
- Ubuntu Linux
- Politika
- Renault, Dacia topik
- Eredeti játékok OFF topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen