Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
ma Megnéztük, hogy tényleg okosóra lett-e a Huawei fitnesz karperecéből.
-
AMD-s alternatívát ajánl az NVIDIA AI ellen a Microsoft
it AMD-s alternatívát kapnak az NVIDIA AI-processzorokra a Microsoft felhős ügyfelei.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Palesztin994 #206400 üzenetére
Ford licenszeli még esetleg ezt a technikát lényegében, egy pillantást megérhet. Vagy picit használt Lexus?
-
Tothgera30
Ármester
válasz Kis Tigris #206379 üzenetére
Őszintén 2m-ért az igényeidnek megfelelő J Astra (főleg FL - aminél sok gyermekbetegséget javítottak) nem igazán fér bele. H-ból a kínálat teteje. H - Z14XEP, Z16XER, J - A16XER. Focus szintén jó, mk2.5 bele is férhet, 1.6Ti-VCT-vel élhető.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
passatgt
aktív tag
válasz alázógyík #206398 üzenetére
Tartottam tőle én is, még az is felmerült, hogy lecserélem a szalonban lévő Bayon 16"-os felnivel, de aztán rábeszéltem magam, sokat dob a kinézeten és nem bántam meg, nem érezni, hogy nagyon ütne vagy ilyesmi. Kanyarban meg jobb, mert szélesebb Fogyasztásra szerintem 1-2 decit rádob mondjuk.
-
Palesztin994
aktív tag
válasz molnarpeter #206403 üzenetére
Néztem a kugát, az 14.4, de nem bőrözött. Nálam hasonló a ford is, 14.4 ért valami többet várnék. Ott például az ajtókon mérhető a gagyiság, eskü amúgy akkor már egy octavia is elég lenne sokkal olcsóbban, jó fogyasztással és dinamikával, már ha lehetne kapni.
-
vzsryl
nagyúr
válasz Palesztin994 #206406 üzenetére
Kodiaq?
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Palesztin994 #206408 üzenetére
Az új Octavia-n már 1-2 helyen felfedezhető a spórolás, és lejjebb pozícionálás, de ettől még egy nagyon jó autó. A Kodiaq-on még nem érezni ezt.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
veterán
válasz Palesztin994 #206406 üzenetére
sokkal olcsóbban? egy jól felszerelt octavia/golf is 12-13 millió
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
passatgt
aktív tag
-
Balázs_a_laz
aktív tag
válasz Balázs_a_laz #204191 üzenetére
közérdekű a szállítási idők miatt: hívtak, hogy május végére itt van a kocsi, le van gyártva, szállításra vár, szóval örülünk!
A lényeg, hogy a Ford tartja a szállítási határidőt, bár azt is hozzátették, hogy ezt csak a hybridek esetén tudják vállalni (és azért majd hiszem, ha beleülök).
az mondjuk beszarás, hogy január óta ez is 2 millióval lett drágább....
-
imyourfriend
őstag
[link] egy ilyen szekérnek mennyire valós az odaírt 3.9 országúti 4.5-ös vegyes fogyasztás? Még mindig a 2006-os 1.5dci meganet hajtom, nyáron 4.5-4.6 litert eszik országúton, de úgy vagyok vele ha veszek egy újabb gépet akkor megelégszem azzal, ha 5-ből kijön, számomra a 3.9-es országúti fogyasztás meredek, lehet én látom rosszul.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz imyourfriend #206414 üzenetére
Sprit monitoron talalsz valos fogyi adatokat.
#nincsbennetarcsi
-
őstag
válasz Palesztin994 #206400 üzenetére
23-as modelben sokkal jobb lesz a kijelző rész ha minden igaz. Ha beleférsz a kedvezményezetti körben akkor ennyi (én nem fértem, kaptam téli szettet). Én tartottam az 1.6 turbós gdi-től a tucsonba (de legalább az automata hagyományos 6-os a full hibridben nem dct). Én comfort style pluszt vettem (selectionban nincs ülésszellőztetés a műbőrhöz akkor már inkább executive, de az én keretemen az túllógott). De nem nagyra nőtt suzuki, érezhetően más kategória (suzuki scrossból ültem át). Annyi még hogy az új fényszóró csak a selection felett jár (parabola led vagy mi amit fejlesztettek).
-
aktív tag
válasz imyourfriend #206414 üzenetére
1.6 TáDé 2018 Octavia; ha nem tévedek ez ugyanaz a motor, mint amit linkeltél, csak egy-két ráncfelvarrással eltolva.
Az elmúlt egy éves 24k km-es nagybetűs átlaga (blokk alapján) 5.82, a fedcomp talán 5.6-ot mondana - mindezt úgy, hogy az én lábam 'nehéz'.
Ez cca. 70% autópálya, 140-160-as sávban; fedcomp szerint anno sikerült 3.9-4.2 között menni Bp-Esztergom-Bp 10-es, 11-es körökön. Szerintem országúti 4.5 reális, békésen közlekedve talán a 4.0 is.
Nevermind...
-
őstag
válasz Palesztin994 #206408 üzenetére
NX350h? szálkás fapad lesz, mert nincs benne bőr meg villanyülés 16-ért, de összességében abban nem lesz Suzuki érzésed belül
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
molnarpeter
nagyúr
válasz imyourfriend #206414 üzenetére
Ez még néha a porlasztókat is eszi sajnos, de nem úgy, mint az 1.5 dci Delphi, hogy akkor kérek 10 deka párizsit meg egy felújítást, hanem piezo-s in jelzőt van benne = csak csere és drága az új (bontott meg ki tudja).
Sprit +1, abszolút reális[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
válasz molnarpeter #206420 üzenetére
315e-nél jár az 1.5dci és remélem még sokáig elszalad.. lekopogom idén eddig egy termosztátnál járok, igénytelen szekér ez no.. 4-450-nél ha megáll egy szavam se lehet! Más tészta mikor 70-80ezernél kezdődik egy porlasztócsúcs, vagy ahogy írod 10 deka párizsi és fut tovább a gép
-
aktív tag
válasz imyourfriend #206419 üzenetére
Az 5.82 valos (per uzemanyag kartya info, t.i mennyit tankolok es milyen km allasnal), a tobbi csak a BC sajat kalkulacioja.
Nevermind...
-
Palesztin994
aktív tag
válasz bandus #206410 üzenetére
igen, de egy olyan jól szerelt Tucson meg 15, és az valószínűleg még csak az alapmotor, vagy a 180 lovas mhev lenne, amit viszont automatával csak 4 kerékhajtással lehet rendelni + 800 ezerért... Persze egy 1.5 TSI-vel máris el tudnám fogadni a Tucsit, de az alap T-gdi motornak a fogyasztása és a menetdinamikája nem nagyon jön be ( új Sportageben próbáltam, padlógázon 2-es, 3-asban se vettem észre, hogy megmozdult az autó, cserébe városban eszik 9-10-et, pályán 130-nál 10.2-t, 150-es tempóról ne is beszéljünk már ).
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Palesztin994 #206426 üzenetére
Nem a motor hibaja hogy egy k.rva nagy kockat kell cipelnie, aminek borzaszto legellenallasa van. Megfogod azt a motort, berakod egy sedan/kombiba es rogton 2-3 literrel jobban fog fogyasztani.
-
őstag
válasz Palesztin994 #206424 üzenetére
szerk: nevermind, félreolvastam
[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
nagyúr
válasz Palesztin994 #206430 üzenetére
Passzolom. Tsi-vel semmi tapasztalatom nincs. Tgdi-vel picivel több, de tartos tapasztalat azzal is csak akkor lesz ha megjön az auto. Az tuti hogy a DSG finomabban mukodik mint a Kia DCT-je, de hogy a motor mennyivel kifinomultabb azt nem tudom. En boldog leszek ha a 160 lo turbo automataval nem eszik tobbet mint a mostani 155 lo szivo manual.
[ Szerkesztve ]
-
Paxker315
addikt
Akinek rálátása van: Citroen C4 ill C5 közt fenntartási költségekben jelentősebb eltérés? Pug 308 és 508 vonatkozásában is érdekes kérdés, illetve, az 1.6 és 2.0HDI motorokról a vélemények? Utóbbiról túlnyomórészt pozitív a kép, az 1.6 takarékosabb, de, tippre már soványka egy C5-be vagy 508-ba (bár szoftveresen biztos lehet rajta finomítani).
Igazából méretre bőven sok lenne még a kompakt is, de, a belső zajszint miatt nézegettem a C5-508-asokat is (csak szedan ezekből). EUR5 dízelt mekkora kockázat "megvenni", mert, úgy látom, azért az 5-6 közt van egy "szakadék" árban.
Nagyobb nyűgjeik szoktak lenni, AT-s kiviteleknek? Kicsit "alulárazottak" a hasonló kategóriás német-japán autókhoz képest, és, tesztekből úgy látom, csendesek a fülkéik. Nem láttam mostanság, hogy említve lettek volna a típusok errefelé : )
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
dong86
csendes tag
válasz Paxker315 #206432 üzenetére
Szia!
C5 esetén a hydractive 3 futómű rendberakása zsebbenyúlós lehet, második generációs C4-ből olyan sok nem szaladgál ha valami törik nem lesz bontott alkatrész annyira nem ismerem a típust amúgy.
Az első generációs 308-asnak lehetnek elektronikai nyűgjei a másodiknak meg a fedélzeti rendszere nem sikerült a legjobban. Az 508 elég megbízható ablakemelő esik be mint típushiba.Motorok:
Az 1.6 HDI megölheti a turbót ha eldugul a turbó olajozó csövében a szűrő valamint az első évjáratokban valami nevetséges olajmennyiség volt de szerintem az Euro 5-ösöknél nincs ilyen gond. Szerintem inkább a 308/C4 vonalon ideális választás a nagyokba kicsit gyenge és nem is fogyaszt kevesebbet mint a nagyobb társa. Szerelték őket valami robotizált automatával az egy rakás szar. Az Euro 6-sokat bluehdi néven futnak adblue-val lásd lent.
A 2.0 HDI-ből a 140 lóerősnek a legrosszabb a híre(de még minding elég megbízható) a 163 lóerős mondják a legjobbnak ezek EURO 5-sök. AZ Euro 6-os motorok bluehdi nevet kaptak Adblue befecskendezéssel szeret a tartály tönkremenni méltányosságból van, hogy a tartályt adja a márkaszerviz de a géprerakás, csere és feltöltés szépen kacsingat a 100 ezer felé, ha nem adják a tartályt simán 400-500 ezer is lehet. Az Euro 6-sokat 150 és 180 lovasok utóbbi automata váltóval van sokat levesz a menetteljesítményből amúgy megbízható.
Legalább ekkora motor kell a C5/508-ba.Az árszakadék azért van mert félő hogy nehéz lesz az Euro 5-ösöket eladni, ha elkezdik kitiltani őket. A C4 mellett megnézném a DS4/DS5 páros elég szép autók azok is és a C4 alapjaira épülnek.
Én egy C5/508-at vennék kézi váltóval 2.0 HDI-t 150 lóerős bluehdi-t vagy ha nem zavar az Euro 5 akkor 163 lovasat.
-
-
nagyúr
válasz Luck Dragon #206437 üzenetére
A mostani kocsim mindenben jobb, mint a C5-om volt, de valami miatt azt jobban szerettem
while (!sleep) sheep++;
-
Neuler
csendes tag
Sziasztok, autó vásárlás előtt állok, nagyjából 1 hete nézegetem, járok utána mik jöhetnek szóba, eddig a terepen egyszer voltam meglesni a kínálatot.
A keret: 2 millió körül az autó árát nézve, nem beleszámolva az átírási költséget és a szükséges "tartalékot" az azonnal esetlegesen javítandó problémákra, arra emellett van még fedezet.
Ami eddig szempont:
- Benzines
- 120L körül de szóba kerül már 109L is. A lényeg, hogy a tömegéhez képest lehessen vele haladni biztonsággal. Meg tudjon mozdulni.
- Használata teljesen vegyes város és autópálya lenne. Akár 50-50% körül.
- Fontos a megbízhatóság és a biztonság (euroncap-et is nézegetem).
- Hatchback. Sedan egyáltalán nem jöhet szóba. Kombi kerülendő de nagyon határeset.
- Elfogadható fogyasztás. Ez sokat nem jelent de ha kategóriatársaihoz képest nagyon sokat eszik akkor megfontolandó. Ez nem feltétlen fő szempont így talán ez számít a legkevesebbet...
- 2010 vagy fiatalabb. Ha 2009-es tuti darab még elfogadható de valahol meg kell szabni egy határt a kornak...Amik eddig szóbakerültek:
- Opel Astra J (1.6 nem turbó)
- Hyundai I30 (1.4 , 1.6)
- Kia Ceed (1.4, 1.6 , ez ugye ugyan az a motor mint a fentebbi.)
- Ford focus (1.6, 1.8, 2.0)
- Chevrolet Cruz (Ez már szinte elvetve) (1.6, ez kb az opel J motor)A felszereltségeket most nem írnám, van elképzelés de a megbízhatóság / méret (típus aka kis családi autó) a fő fókusz.
Atószerelő ismerős óva intett az Opeltől, azon indokkal, hogy a motorok sajnos nem túl tartósak, problémás (ugyanez a chevroletre). A hyundai megbízhatónak tűnik, talán kicsit otrombább, fapadosabb. Amire én jutottam az nyilván a koerai / japán ami ezen szempontok alapján "jó", persze ott is vannak kerülendő motorok stb.
A fő kérdés, hogy a fentebbi típusokkal van-e esetleg tapasztalat, mennyire megbízható, mennyire van alkatrész hozzá (állítólag chevrolet problémás már). Van-e más ötlet amit érdemes lenne megfontolni?
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz Paxker315 #206432 üzenetére
Az 1.6 sem sokkal takarékosabb, viszont alsó tartományban sokkal nyomatékszegényebb. 2.0 vagy 2.2 HDI-vel vennék C5/508-at. A beltér miatt viszont nálam csak az 508 jöhet szóba. A C5 műszerfalával egyszerűen nem tudok megbarátkozni, kb. mint a C Vectra.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-
Vismajor01
addikt
válasz Neuler #206439 üzenetére
Mennyit mész egy évben és ha pályán mész akkor milyen hosszan?
A fiatalságon kívül egy Prius tökéletes lenne, kellően dinamikus a közlekedéshez, megbízható, keveset fogyaszt, sok benne a hely. Viszont 2 misi környékén csak szerencsével kapsz 2009est, és az is p2 lesz nem p3.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Paxker315
addikt
válasz dong86 #206436 üzenetére
Köszi szépen, így egy kicsit árnyalódik a kép. Azért néztem AT-vel, mert, nem szeretnék manuális váltót semmiképp sem. De ezek szerint nem jól sikerült darabok ezek, és, ADAC tesztekben sem estek hanyatt a hatos automatájuktól.
EUR5-nél engem is az "Újraeladhatóság" bizonytalanít el, mert, 4-5 év múlva is jó lenne, ha nem lenne óriási bukó továbblépni. A DS4-est néztem még, de, nekem túl magas építésű - nem tetszett annyira. A Zeperfs-es lap alapján tényleg nem egy erőgép az 1.6Hdi, de, az én stílusomhoz pont "illik". 308-ból ill C4-ből is a 2. geneseket nézegetem, mert, szigetelésben jobbnak tűnnek.
Nem kapkodós, sajnálom, hogy szedan csak középkategóriától van ezeknél. Benzines motorjaik nem tudom, mennyire sikerültek, s főleg, mennyire baráti a fogyasztásuk, mert, a katalógus-adatok azért nem kedvező képet festenek.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Neuler
csendes tag
válasz Vismajor01 #206442 üzenetére
A mennyire nem tudok egyelőre mit írni, most más kocsiját vezetem amikor lehet, sajáttal sokkal nagyobbra nőne a szám. Pályázás a 100km-sokszáz km (belföldi kirándulás, külföldi nyaralás). Szóval sajnos hozzávetőleges adatokat sem tudok adni. Priusra ránéztem de attól tartok nem az árkategóriám (legalábbis a listázott paraméterekkel). Honda Insightra néztem még rá ami kissé hasonló (más konstrukció, IMA).
-
nagyúr
válasz Luck Dragon #206441 üzenetére
Nem tudom, de sok ertelmuk nem volt a 204 lovas HDI mellett. En a ketto kozott vacillaltam, de nehezebb a V6-os dizel, konkretan lebeszeltek rola a Citroennel, amikor vettem.
while (!sleep) sheep++;
-
pinnacle
nagyúr
Sziasztok! Ford Focus II kocsimat összetörték, károkozó elismerte a felelősségét, Cascom is van. Szerviz szerint totálkáros lesz az autó. Nem tudom mennyi lehet egy 2011-es Ford Focus Fresh 1.6 piaci értéke, talán 1,5-2M forint. Szerintetek mi a jobb, totálkár ellenére, (ha jól tudom Cascora is megcsináltathatom, ott magasabb a totálkár érték, majd behajtják a biztosítón) javíttassam meg, vagy inkább ha ennyi pénzt sikerülne kapni, vegyek egy használt autót. Itt jön a fő kérdés, nekem szinte mindenki azt mondja, hogy a régebbi autók masszívabb konstrukciók voltak. Autómentő amikor hozott haza, állította, hogy naponta látja milyenek a mai autók, de az ő 20 éves középkategóriás autója, talán Opel volt, masszívabb, mint a a mai luxus autók. Tehát szerintetek milyen alsó-közép kategóriás autót érdemes venni 1,5-2M Ft értékben? Fő szempont a kényelem, nagy belső tér lenne, persze a megbízhatóság, olcsó alkatrész is fontos. Nem találom hol, pedig a Prohardveren ajánlották a Ford Focust, nem volt vele semmi gond, azt leszámítva, hogy kilyukadt a motor. Garanciában cserélték. Szerelő szerint javított motort tettek az újonnan vett autómba, mert ki volt vésve a motorszám és nem a szokott helyre volt beütve. Nem tudom, hogy maradjak a Focusnál vagy van jobb ajánlat is mostanában.
[ Szerkesztve ]
-
Vismajor01
addikt
válasz pinnacle #206446 üzenetére
Persze hogy masszivabbak, csak amikor ratekeredsz egy fára 110el akkor leszakitja a belső szerveid, a modern luxus autó meg szarrá törik de egyben szednek ki belőle.
A balesettol függ hogy megeri e megjavittatni, és persze attól h mennyire szeretted. De ha rendesen osszetort akkor nem fogod tudni eladni akármennyire jól megcsinaljak.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Tothgera30
Ármester
válasz Neuler #206439 üzenetére
A keret nagyon sovány, épkézláb J Astra nem fér bele. Sőt, semmilyen... talán 3m körül inkább... Szerelőd pedig nem látott még Opel motort, az 1.6 (16XER) az egyik legtartósabb darab. Cruze beleférhet..., szintén 1.6, de inkább H Astra, abból van választék, és bontott cuccok is vannak minden sarkon. Ceed és i30 szintén jó döntés, bontott alkatrész annyira nem gyakori vagy drágább. Focus 1.4, 1.6 jöhet, szintén ajánlott, minden van hozzá.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
pinnacle
nagyúr
válasz Vismajor01 #206448 üzenetére
Köszi! Lehet még 40-el sem mentem, az előttem lévő autó jobbra fordult, abból az utcából meg kijött elém egy autó, a stop tábla ellenére. Így néz ki, hátsó ajtó karcos, de a szervizben azt mondták az is csere, mert annyira olcsók a bontott ajtók, hogy drágább a lakatosmunka.
Ha a totálkár miatt (mondjuk ez talán csak nem az) autót vennék, milyen autót ajánlotok? Rám is az érvényes, amit Tothgera30 mondott, Opel H Astra, Ceed, i30, Focus? Koreai autók már tényleg olyanok, mint a japánok? Szerelők többnyire japán autót szoktak ajánlani, csak nem tudom azokhoz az alkatrész nem sokkal drágább, mint az előbbiekhez. Nekem különben formára a Mazda 3 a kedvencem , de amikor vettem a Focust, abban is ültem, de sokkal kisebbnek, szűkebbnek tűnt belülről.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs