Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dong86

    csendes tag

    válasz Paxker315 #206432 üzenetére

    Szia!

    C5 esetén a hydractive 3 futómű rendberakása zsebbenyúlós lehet, második generációs C4-ből olyan sok nem szaladgál ha valami törik nem lesz bontott alkatrész annyira nem ismerem a típust amúgy.
    Az első generációs 308-asnak lehetnek elektronikai nyűgjei a másodiknak meg a fedélzeti rendszere nem sikerült a legjobban. Az 508 elég megbízható ablakemelő esik be mint típushiba.

    Motorok:
    Az 1.6 HDI megölheti a turbót ha eldugul a turbó olajozó csövében a szűrő valamint az első évjáratokban valami nevetséges olajmennyiség volt de szerintem az Euro 5-ösöknél nincs ilyen gond. Szerintem inkább a 308/C4 vonalon ideális választás a nagyokba kicsit gyenge és nem is fogyaszt kevesebbet mint a nagyobb társa. Szerelték őket valami robotizált automatával az egy rakás szar. Az Euro 6-sokat bluehdi néven futnak adblue-val lásd lent.
    A 2.0 HDI-ből a 140 lóerősnek a legrosszabb a híre(de még minding elég megbízható) a 163 lóerős mondják a legjobbnak ezek EURO 5-sök. AZ Euro 6-os motorok bluehdi nevet kaptak Adblue befecskendezéssel szeret a tartály tönkremenni méltányosságból van, hogy a tartályt adja a márkaszerviz de a géprerakás, csere és feltöltés szépen kacsingat a 100 ezer felé, ha nem adják a tartályt simán 400-500 ezer is lehet. Az Euro 6-sokat 150 és 180 lovasok utóbbi automata váltóval van sokat levesz a menetteljesítményből amúgy megbízható.
    Legalább ekkora motor kell a C5/508-ba.

    Az árszakadék azért van mert félő hogy nehéz lesz az Euro 5-ösöket eladni, ha elkezdik kitiltani őket. A C4 mellett megnézném a DS4/DS5 páros elég szép autók azok is és a C4 alapjaira épülnek.

    Én egy C5/508-at vennék kézi váltóval 2.0 HDI-t 150 lóerős bluehdi-t vagy ha nem zavar az Euro 5 akkor 163 lovasat.

Új hozzászólás Aktív témák