- Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
- Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
- Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
- Computex 2024: kompakt AIO-k és tápegységek a Montech receptje alapján
- Computex 2024: a Ducky klaviatúrái sem restek felülni az analóg vonatra
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Azonnali fotós kérdések órája
- Apple notebookok
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Bluetooth hangszórók
- Milyen monitort vegyek?
Hirdetés
-
Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
ph A vállalat sok portékájának közös vonása, hogy a csatlakozóikat túlsó felükre száműző alaplapokat és az óriásira hízott VGA-kat is tárt karokkal várják.
-
Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
it Új AI-eszközöket kapnak a cégnek, a Meta célja, hogy több bevételt szedjen ki a WhatsAppból.
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
dong86
csendes tag
válasz Paxker315 #206432 üzenetére
Szia!
C5 esetén a hydractive 3 futómű rendberakása zsebbenyúlós lehet, második generációs C4-ből olyan sok nem szaladgál ha valami törik nem lesz bontott alkatrész annyira nem ismerem a típust amúgy.
Az első generációs 308-asnak lehetnek elektronikai nyűgjei a másodiknak meg a fedélzeti rendszere nem sikerült a legjobban. Az 508 elég megbízható ablakemelő esik be mint típushiba.Motorok:
Az 1.6 HDI megölheti a turbót ha eldugul a turbó olajozó csövében a szűrő valamint az első évjáratokban valami nevetséges olajmennyiség volt de szerintem az Euro 5-ösöknél nincs ilyen gond. Szerintem inkább a 308/C4 vonalon ideális választás a nagyokba kicsit gyenge és nem is fogyaszt kevesebbet mint a nagyobb társa. Szerelték őket valami robotizált automatával az egy rakás szar. Az Euro 6-sokat bluehdi néven futnak adblue-val lásd lent.
A 2.0 HDI-ből a 140 lóerősnek a legrosszabb a híre(de még minding elég megbízható) a 163 lóerős mondják a legjobbnak ezek EURO 5-sök. AZ Euro 6-os motorok bluehdi nevet kaptak Adblue befecskendezéssel szeret a tartály tönkremenni méltányosságból van, hogy a tartályt adja a márkaszerviz de a géprerakás, csere és feltöltés szépen kacsingat a 100 ezer felé, ha nem adják a tartályt simán 400-500 ezer is lehet. Az Euro 6-sokat 150 és 180 lovasok utóbbi automata váltóval van sokat levesz a menetteljesítményből amúgy megbízható.
Legalább ekkora motor kell a C5/508-ba.Az árszakadék azért van mert félő hogy nehéz lesz az Euro 5-ösöket eladni, ha elkezdik kitiltani őket. A C4 mellett megnézném a DS4/DS5 páros elég szép autók azok is és a C4 alapjaira épülnek.
Én egy C5/508-at vennék kézi váltóval 2.0 HDI-t 150 lóerős bluehdi-t vagy ha nem zavar az Euro 5 akkor 163 lovasat.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eredeti játékok OFF topik
- Autós topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Xbox Series X|S
- SGF24 - Megjelenési dátumot kapott a Dragon Ball: Sparking! Zero
- Milyen légkondit a lakásba?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
- Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- További aktív témák...
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen