Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dare2Live

    nagyúr

    válasz dj79 #181259 üzenetére

    "A heti 20 órás munkarenddel arányaiban nem fog 50%-kal csökkeni a bérköltség"

    Bérköltség 99% a bér. Ami kint pont annyit csökken.
    Moon nem tudom itt nincs ilyen uri huncutság itt nem 4hsitják a dolgozót hanem kirúgják 4szakból az egyiket, aztán a másikat és maradt kettő. Bérköltség feleződött.

    "Az alacsonyabb darabszám miatt a beszállítók is kénytelenek lesznek valószínűleg árakat emelni."

    Így van. Ami tuti olcsobb nem lesz. Nem mellesleg az összeszerelésnek se segít ha 50%on pörög a gyár. Rengeteg járulékos költség ígyis úgyis megmarad.

    A használt autó piacról kiszorulnak a régi max katalizátor van rajta szivók. Minden DI, turbo, nagynyomású, részecskeszürő....... Ez mind drága dolog.

    "A kokszosodás viszont abszolút nem a turbó meglététől függ, elég sok közvetlen befecskendezéses szívó benzines motorral is meg lehet szívni, lassan ezek az autók kerülnek ebbe az életkorba."

    Minden motor ami közvetlen befecskendezéses az kokszosodik. Turbos az gyorsabban, mert szelep nem csak EGR, PCVtől kapja a piszkot/olajat hanem turbotól is. De tényleg ez a legkisebb gond 75-150kkmenként 100kért megtisztítatatod oszt csokolom. Ez nem tétel egy részecskeszürőhöz képest ami simán kipurcan 150kkmnél aztán 400-600.000Ft.

    Ez a használt vagy új dolgot én is megfutottam nemrég. 2-2.5 max 2.8 körüli kissebb egyterüeket max crossovert néztem... Brutál milyen állapotok vannak a használtpiacon. Lerugott, kiglancolt, visszatekert, kicsit/nagyon törött, csúnyán javított horror. Biztos ki lehet fogni jó darabokat is nekem végül elment a kedvem és vettem egy új Vengat.

    szerk: btw Prius is tud kokszosodni?

    [ Szerkesztve ]

    don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

Új hozzászólás Aktív témák