- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- Melyik tápegységet vegyem?
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Nikon Z MILC fényképezőgépcsalád
- SSD kibeszélő
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- 3D nyomtatás
- Amazon Fire TV stick/box
- Hisense LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Négy játékkal is szemez az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5522-es, WHQL aláírással rendelkező csomag egy hibát is javít
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Konzolokra is megjelenik a The Glass Staircase
gp Alig néhány nap múlva PlayStationre, Xbox-ra és Nintendo Switch-re is elérhető lesz a program.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
batai15
félisten
USA import hybrid camry (természetesen ami már az országban forgalomban van ) vásárlása mennyire ajánlott nem ajánlott ? Gondolok itt az alkatrész és egyéb dolgokra.
Eléggé behatárolt az összeg , és a kritériumok miatt számomra azon autók listája ami műszakilag megbízható , ,Szedán normális méretű automata ,valamint mivel sokat megyek jól is fogyaszt. . -
olajbogyo
aktív tag
válasz vzsryl #181102 üzenetére
Szia!
Nyilván ezek, még úgy igazak is lehetnek,(remélem a megbízhatósággal sem lesz gond a kugámnál) de én, aki Vitarából tettem át magam egy Kugába, hát mit ne mondjak ég, és föld a kettő, a Kuga javára. A fogyasztása nem vészes, ez év febr. óta van meg 13 eKm van benne benzines 1,5 ös 8,2 körüli átlaggal el van( 3 eKm utántól vezetem a fogyit) Ezek szerint összesen 736,13 L tankoltam, az átlagom 8,14L a legalacsonyabb 7,235 L, a legtöbb 8,856 L volt.. Ez szerintem egy majd 1,6 tonnás autótól nem rossz. A vitara 6,5 körül volt átlagban, de az 1 tonna. (Cimborámnak egy 1,4t Scrossa van, azt mondja 8 L az átlaga) Eddig, csak suzuim voltak, de azt bátran merem állítani, hogy a menettulajdonságban/komfortban nem éri el a Ford-om szintjét. De ettől függetlenül, nincsenek rossz tapasztalataim a suzuval, szerettem őket.[ Szerkesztve ]
Soha ne félj valami újat csinálni! A bárkát is egy lelkes amatőr készítette, a Titanicot meg egy halom szakértő!
-
freeknight
őstag
válasz batai15 #181103 üzenetére
Én nem ajánlom. Alkatrészt max csak a toyotától tudsz szerezni (ha egyáltalán), gyárit, természetesen aranyáron. USA-ban ebayről van minden, de ott a szállítás kokain árban (ha van egyáltalán, a legtöbb usa eladó nem szopatja magát oversea küldeménnyel).
És akkor még találjál olyan szerelőt, aki egyáltalán látott már ilyet, nemhogy ért hozzá.
USA piacos autót csak akkor, ha van valami kontakt odaát, vagy hobbiautónak kell szerelemből, van türelem hozzá, és van likvid lóvé is a zsebben. A garázsban meg ott a megbízható vag (or insert any european car here) , ha kell. -
vzsryl
nagyúr
válasz olajbogyo #181104 üzenetére
Vitara az minőségben szvsz. sokkal fapadosabb az Scross-nál, de értelemszerűen a Kuga bőven mindkettő felett áll, hisz új áron majdnem 1.5-ös a szorzó. Ha már hasonlítgatjuk, akkor egyértelmű, hogy melyik a komolyabb autó, és az is, hogy melyik az olcsóbb, és olcsóbban fenntartható. Mindenki döntsön a preferenciái szerint.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Qru
MODERÁTOR
válasz batai15 #181103 üzenetére
Nem kényes és tartós ez a jól bevált Toyota hibrid rendszere. A jó öreg Ni-Mh akkupkakk ami cellánként is cserélhető. A motor a sima 2.4 Atkinson motor, egyszerű mint a faék. A CVT váltót szokni kell európaiként de ez az autó úgy sem a vezetési élményről szól. Szokást igényel a metrikus mértékegység a hőfoknál meg a fogyasztásnál de ezzel simán együtt lehet élni. Fogyasztásban bajnok, és azért ha lepadlózod egész jól megindul ahhoz képest, hogy nehéz (1.6t).
A csomagtere kicsi (300 liter) szóval cuccolós autónak nem éppen ideális. De ha előre döntöd a hátsó üléseket akkor azért lesz hely (cserébe az utasok száma lecsökken).
#nincsbennetarcsi
-
batai15
félisten
Az a baj hogy Prius 3 lenne árban el érhető,de formailag ugyan nem ronda ,de ahhoz még túl fiatal vagyok (30) hogy Prius melett tegyem le a voksom .
Auris valóban nem sokkal nagyobb csomag tartón kívül mint a 206 swm ,és eléggé combos az áruk . Azt jelenleg nem engedhetem meg magamnak .
Mindenképp hibridet akarok ,mivel újabb dizelek eléggé combos javítási költséggel vannak ,benzines még nem jöhet szóba mert ahhoz képest meg sokat megyek. Ja és igen a kvázi automata váltó is nagyon nyom a latba. Pug 407 2.0 HDI jöhetne szóba még, 1.5m körül ,de Szedán és automataváltós igen ritka .
És csak késői évjárat kellene belőle mert nem lennék sokkal előrébb egy hasonló koruval mint most a 206 sw[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz batai15 #181103 üzenetére
sokat behoztak ezekből anno, biztos van aki ért hozzá
amennyire emlékszem brutál magas volt a regadó, ezekre meg akkor is csak valami nagyon kedvezményes tétel volt
arra figyelj hogy ne legyen ex vízkáros vagy rommátört, mert amerikából sok olyat hoznak becryptot minden termékemért elfogadom
-
batai15
félisten
-
SaNyEe
aktív tag
válasz batai15 #181110 üzenetére
Én most vettem egy Opel Amperát, eddig nagyon jól szolgál :)
200km távot 120km autópálya, 70 főút, maradék város, 4.7 literrel eljár, mindenhol óra szerint a limitet betartva.
70km megy városban, ha nem kell fűteni.Csomitartó 310 liter, alapterületre mondjuk egész oké, cserébe nem túl mély.
Ugyanitt aláírásomban szereplő nagyszedán dízel kevés km-el, valóban megkímélt állapotban eladó :)
-- end of transmission --
-
batai15
félisten
válasz SaNyEe #181111 üzenetére
Az amperával is szintén az a baj hogy kicsi .amúgy tetszik meg minden ,bár nem fogok egyik autóval sem spórolni és tögymörögni 70el hogy több km-et menjek el vele ,bár az ampera java részt így is elég sokat le tudná fedni elektromosan nekem is. Csak mint írtam ,kicsi .
-
Qru
MODERÁTOR
-
batai15
félisten
A lexusok eléggé arany árba vannak .. 5m körül tetszenek az is300hk de az még messze van nekem jó ideig pénzbe . Ct200h sem sokkal olcsóbb ,és cserébe kicsi szintén.
Melyik Lexus lenne camry árában ami hibrid ? Gs450h ? -
SaNyEe
aktív tag
válasz batai15 #181115 üzenetére
Egész biztos lehetsz abban, hogy nem véletlen vannak úgy árazva azok a Camry-k ahogy
Keress szakit, elég ritka modell idehaza az, amit szeretnél.Az eladó Epica-t meg most az Ampera-t is csak azután vettem meg, hogy megvolt hozzá egy szervíz, ahol karban tudják tartani. Mindegyik rétegmodell, egy akármelyik szervízre egyiket se bíznám rá, hamar tud sokba kerülni az
Ott meg minden kérdésedre is választ kapsz
Pit stop: Ezt cáfolni nem tudom :)
[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
-
F-ECT$
titán
Van egy autóm, most vennék egy használtat, és utána eladnám a régit. Jól gondolom, hogy kb ez a menetrend:
-Új autóra KGFB kötése (A0 lesz)
-Új autó átvétele
-Kormányablakos átírás
-Régi autó eladása
-Régi autós bónusz (B10) átvietele az új autós kötelezőre
-Régi autó eladásának bejelentéseKihagytam valamit? Cascot érdemes rögtön kötni vagy jobb ajánlatot kapok, ha már a B10-es kötelező lesz az autón?
Dive ever, work never.
-
ngaba
aktív tag
Régebben többször kértem tanácsot autóvásárlásban, ezért azt is megírom, hogy végül mi lett.
Rokontól 2011-es Altea XL 1.6 crtdi lett kevés km-errel, korrekt áron.
Pozitív csalódás az autó, a kis tengelytáv ellenére tényleg tágas, és mózeskosaras babakocsi mellé simán befértek még a csomagjaink hosszú hétvégére, a kutya meg az anyósülés lábterébe.
A rugózása is családi autós az én fogalmaim szerint (sőt, városi tempónál szerintem jobban átlépi a kátyúkat, mint a régi Peugeot-m, nagyobb tempónál rossz úton viszont azért zötyögősebb).
A dízelt is hamar meg fogom szokni. 🙂Egy kis baja van: autópályán 140 körül érezhetően ráz a kormány (a 20 éves pug nem csinál ilyet, pedig soha nem volt az első futóműhöz nyúlva). Ez gumi, futómű, vagy mindkettő lehet?
-
SaNyEe
aktív tag
válasz F-ECT$ #181118 üzenetére
Kormányablakos sorbanállás után elküldenek eredetiségvizsgálatra :)
Érdekmúlás miatt meg visszaigényelhető a biztosítási díj arányos része az eladó autóról.ngaba: rendes gumis rendes kalibrált centírozó masinkáján 0-0-ra centirozni kellene sanszosan
[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
-
-
válasz F-ECT$ #181118 üzenetére
Mint írták előttem eredetiségvizsgálat legyen meg mielőtt mész a kormányablakba.
Cascora nincs hatással a kötelező besorolásod, szóval azt köthetsz rögtön vásárlás után.
Arra figyelj, hogy casco-nál amíg nem voltak szemlézni addig csak baleseti kárt fizet és szeretik elhúzni ezt a dolgot. Nálunk jó 3-4 héttel utána jöttek ki, ráadásul mikor megkaptuk a kötvényt ott volt a záradék, hogy mivel nem volt szemlézve az autó a casco csak baleseti kár esetén fizet. Hiába szóltunk azóta többször is, valahogy még nem "ért át a rendszeren" a szemle eredménye. Ráadásul a szemléről semmilyen dokumentumot nem adtak, még a szemle tényéről sem. Persze az első negyedéves csekk már megérkezett úgy, hogy mikor kibontottuk már két napja lejárt a fizetési határidő. Biztosítók... -
Tin
veterán
Sziasztok,
Autóvásárlás előtt állok, a cél egy nagy családi kombi vásárlása 2 felnőtt + 2 gyerek részére, egyedüli autónak.
Használati szokások:
- évi 20e km futásteljesítmény
- az idő 90%-a városi használat, rövid távok (pár km), hidegen is (nincs garázs)
- évente vagy 10x autópálya, 1000 km-es utakkal, sok csomaggalKövetelmények:
- maximum 2-3 éves autó, és legfeljebb 2-3 évre kellene
- a saját kategóriáján belül a nagyobb csomagteresek közé tartozzon
- tempomat (még jobb, ha radaros)
- tolatóradar vagy kamera
- megbízható, a fenti használat mellett bírjon ki 2 évet gond nélkül (alacsony szervizköltség)
- lehetőleg ne zabálja le a gatyámat a fogyasztássalAlsó-középkategórást vagy középkategóriást keresek, ez nagyjából behatárolja az árat is. Ennél pontosabbat azért nem írok, mert az értékvesztés érdekel, nem a vásárláskori beruházási ár, eladáskor úgyis visszakapom az értékcsökkent összeget. Épp ezért fontos, hogy az autó értékvesztése minél alacsonyabb legyen, azaz népszerü, jól eladható modell kell, hogy 2 év múlva eladáskor ne bukjak vagyonokat.
Mit ajánlotok?
-
Tin
veterán
válasz BigBlackDog #181125 üzenetére
Nekem is az az egyik kiszemelt, neztem is mar, ultem is benne, arban is jo lenne, de autopalyan az az 1.8 hibrid motor nem keves ehhez a kasztnihoz? A tagabb csaladban van par Prius, mar azok is hataresetek...
-
F-ECT$
titán
Én épp a héten tervezek venni egy benzines Golf kombit, 600 literes csomagtérrel szerintem el lehet benne férni. Tempomat, radar van, fogyasztása jó, azt a 40-60e km-t szerintem lazán ki kell bírnia, és az értékét is jól tartja, olyan 1M körül buknál rajta.
Dive ever, work never.
-
Doki16
addikt
Nem kevés. Kivéve ha nagy dízelekhez vagy szokva, mert ezzel nem fogsz 200-al büntetni a belsőben
Sima 130-ra bőven elég. Még ott is elvan 6 literrel max. 136Le az összteljesítmény annyi simán jó ahhoz, hogy tartsa a sebességet erőlködés nélkül.
90% városi használatra nem is gondolkodnék másban mint hibrid.
Nézzél rá még a Passat GTE-re, na az minden szempontból ideális lehet neked. Óriási csomagtartója van és lehet vele 200-al büntetni pályán könnyedén
(#181131) Tin: Felejtsd el városba a dízelt.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
zoo8800
veterán
-
A dízelt felejtsd el szerintem. 15-20km is eltelik városban, mire bemelegszik, te ennyit nem biztos, hogy mész. Folyamat gyűlik majd a korom a dpf-ben és az autó sosem tudja elindítani a regenerálást, vagy ha néha el is, jól teletolja gázolajjal az olajat. (5-700km-enként kell, bár Doki ezeket megfigyelte sokáig, ő tud pontosabbat mondani ). Ha még túl is éli a 2 évet nálad, jól kitolsz a következő tulajjal. Extrém kopás, mindig hidegüzem, persze fűtésigény nagy (a 2 gyerek miatt is). Ne vegyél dízelt.
A szíjas TSI-k jó motorok.
[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz Doki16 #181130 üzenetére
Nem kell eromu, eddig egy 1.8-as benzines Corolla verso volt, az boven eleg. 130-140 kozotti tempora kellene, de ha ideiglenesen 170-180-al akarok menni, akkor se fossa ossze magat, es legyen kepes gyorsulni. Buntetni nem akarok, kinottem mar belole, plusz sokba kerulne
Passat GTE mocskosul draga. Akkor mar ott a Superb kombi, arban is jobb, de azok a kocsik mar kicsik nagyok varosi hasznalatra.
A hibridekkel kapcsolatban igazad van, de az 1.8 hibriddel tenyleg van gyakorlati tapasztalat, es az mar dombosabb videken nagyon el tud fogyni, foleg egy telepakolt 4 szemelyes autopalyazasban. A Corolla 2.0 hibridet azonnal vennem, de nincs hasznaltban, es nem akarom en elbukni az elso 2 eves ertekveszteset.
-
Tin
veterán
válasz aero. #181133 üzenetére
Igen, sajnos a dizel az ilyen, azt hittem, a kis kobcentis dizelek azert kevesbe problemasak ebbol a szempontbol. De az 1.4 TSI is boven megfelel teljesitmenyben, bar ott meg inkabb attol felek, hogy a turbonak nem lesz jot a sok elindulas-megallas.
(#181132) zoo8800: koszi, pontosan melyikek ezek a TSI-k? A VW csoport 3 evnel fiatalabb TSI-jei? Milyen kobcentisek, illetve milyen valtoval erdemes venni ezeket?
-
zoo8800
veterán
A 2013-as és azt követő évjárat már jó. A korábbiaknál tényleg fájdalmas tétel tud lenni egy lánccsere.
G7 esetében alig van nem kézi váltós a piacon. Én speciel venném a DSG-t is, ha nem sokat futott a kocsi, és nem kellene sokat menni vele.[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
Benzines turbónak nem gond a sűrű leállítás, csak ne forró turbóval történjen. Észben kell tartani, hogy ilyen használattal kb. sosem nyomhatod az autónak városban. Ha moderáltan közlekedsz, nem okozol neki extra problémát. A hidegüzem benzinesnek sem jó, de kedvezőbb, mint egy dízelnek, hamarabb is bemelegszik.
-
Doki16
addikt
válasz aero. #181133 üzenetére
Pont a hétvégén kellett egy ismerősömnek vészregenerálást csinálnom egy passatton. 2.0 pdtdi, de úgy néz ki, hogy teljesen meghalt rajta a DPF, pedig ő csak hosszútávozik vele hétvégén van boltba járás, de ennyi elég volt, hogy vége legyen. Bár nem csoda, hisz már 300k km van benne
(#181134) Tin: 1 évig volt Auris TS hibridem,bármi kérdésed van nagyon szívesen válaszolok róla. 170-180-at is bírja ha kell 130 könnyen megvan. Nincs semmi baja pályán.
Passat GTE nagyon drága, de nem egy kategória egy sima Suberb-elHonnan veszed, hogy kevés az 1.8 hibrid? Sehol nem jött nálam zavarba, még az osztrák hegyekben sem. Még villannyal is fel tudtam vele menni egy 10%-os emelkedőn. Nem sokban marad el egy 2.0 tádétól. Az 1.6-tól meg lényegesen jobb.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Tin
veterán
válasz aero. #181137 üzenetére
Pont ezert volt relative nagy kobcentis (1.8) szivo benzines eddig, mert azt nyirja ki legkevesbe a sok rovidtav. A Corolla Verso elment ilyen hasznalattal 5 evet, es elotte is varosban hasznaltak. 14 evesen adtam el par hete, olajfogyasztas nelkul, semmi gondja nem volt. Csak hat a fogyasztasa telen 11-12 liter siman volt.
Tehat azt mondod, hogy tolni csak melegen szabad, es autopalyazas utan varni fel percet alapjaraton, hogy kihuljon, mielott leallitja az ember. Ezt olvastam anno roluk, hogy ha ezt az ember betartja, nagy gond nem lesz.
-
Tin
veterán
válasz Doki16 #181138 üzenetére
Koszi, ha megis maradna az 1.8 hibrid, akkor meg lehet, hogy kerdezek. Csaladban 2 Prius is van, a plugin jobban megy es kevesebbet fogyaszt, de a "sima" Priussal mentem is tobbszor, nekem az mar palyan keves. Most kepzeld el egy nagyobb-nehezebb bodeval fullosra tomve csomagokkal, hogy 1000 km-t mesz egyben, es elozni is akarsz. Nekem egyszeruen keves lenne, nem elhetetlen, hanem "keves". Tudod, amikor egy kocsin sokszor erzed, hogy "mennyémá", persze, meg lehet vele oldani mindent, de megis folyton ott az erzes. Mint irtam, az uj Corolla 2.0 hibrid a cel, es szerintem az is lesz a kovetkezo auto, de tul uj, nincs belole hasznalt, es 2 ev alatt buknek rajta 4-5 milliot, aminek semmi ertelme. Az 1-2 eves hibrid Auris kombi kozel 3M-val kevesebbert megy, mint a zsir uj Corolla kombi.
(#181140) Qru: köszönöm, elolvasom. A DSG valto nem letszukseglet, rovid tavon nincs gond a kezivel sem, autopalyan meg tokmindegy.
-
Doki16
addikt
Jah, hogy ilyen kis km-el keresel kocsit? Szinte esélytelen ennyivel egy Auris vagy Golf 2-3 évesen
Alig van 4 éves Auris 130k km alatt. Szerintem engedd el ezt és nézegess magasabb futásút is, vagy tényleg akkor inkább egy új Corolla hibrid lenne a megoldás neked.
(#181142) Tin: Mentalitás kérdése. Nekem semmi bajom nem volt az 1.8 hibriddel hosszabb úton se. Országúton 90-ról simán lehet azért előzni. Pályán meg úgyis van bőven idő felgyorsulni. Az viszont tény, hogy a 2.0 Corolla biztos sokkal jobban megy.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Tin
veterán
válasz Doki16 #181143 üzenetére
Nemetorszagban keresek autot, es rengeteg ilyen 1-2 eves, 20e km alatti auto van. Ezek jellemzoen lizingelt autok, amikbol kiszalltak, vagy lejart a lizing. A legtobbje meg garis, viszont az elso 1-2 eves aresesen tul vannak. Nem akarok idosebbet, mert itt meg minimalis lehet a szervizkoltseg, a regebbieknel viszont mar bele lehet futni csunya dolgokba. Az ertekvesztese meg nem sokkal nagyobb 2-4 eves kor kozott, mint 5-7 eves kor kozott.
Auris hibridbol is vannak 2-3 evesek 20e km alatti futassal, 3 millioval az ujkori ara alatt, hetvegen az egyik kereskedesben 3-at is neztem, a faceliftes volt az, ami meretben is jobb, de nekem reszben kifejezetten autopalyara kell. Nem vetettem meg el, korbenezek majd, csak az a baj, hogy a legtobb teszt vagy video is azt erositi meg, hogy ez keves palyazashoz es dimbes-dombos videkhez.
-
Doki16
addikt
Na ezt nem tudtam, Itthon gyakorlatilag csak Hollandiából behozott kocsik vannak. Azok meg már 2 évesen is min 100-nál tartanak.
Ha esetleg vennél Aurist akkor mindenképpen csak FL után ledes lámpával szereltet keress. A sima halogén elég rossz lett. Német pályára mondjuk én sem hibridet vennék. De a városi használatodra meg mindenképpen az kell. Azt mondom ha teheted próbálj ki egyet. Nem tudom, hogy ki milyen kocsihoz van szokva a teszterek által, de tényleg semmi gond nincs még a hegyekben sem vele. Gond nélkül jártam meg vele az osztrák pályákat amik hegyekben mennek. [link]
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
rbalint88
addikt
Az a baj, hogy nem lehet mindenre optimalizalni ugy egy autot, hogy olcso is legyen. Szoval vagy veszel auris hybridet, ami nagyon jo lesz varosban es hasznalhato palyan vagy veszel 1.4-1.5tsi-t, ami varosban nem fog igazan keveset enni, cserebe eleg eros lesz palyan (a 140-150lovas csak) vagy veszel Passat GTE-t amivel varosban elkolbaszolsz villannyal es netto eros, lehet tolni palyan, cserebe dupla annyi a bekerulesi koltsege a masik kettohoz kepest. De mivel azt irtad, hogy 90% varos, en aurist vennek es turelmesebb lennek palyan
-
Tin
veterán
válasz rbalint88 #181146 üzenetére
Pontosan ez a dilemmam nekem is, hogy nincs svajci bicska MOST. Viszont, elkezdenek jonni a nagyobb hatotavu plugin hibridek normalis motorral is, amiknek mar van ertelme mindket felhasznalas eseten, hiszen akar egy 50 km-et villannyal elmeno, otthon is toltheto hibrid is siman megfelel ennek a hasznalatnak, ha egy normalisan eros benzin (meg inkabb dizel) motor van mellette. De ezek a kocsik meg csak most kezdenek kijonni, es nem abban a kategoriaban, amiben en keresgelek, hanem a SUV vonalon. Nyilvan ez lesz idovel majd az elterjedt, amugy az egesz fenti problema megoldhato egy kis elektromos kocsival + egy csak autopalyazasra hasznalt nagy kombival, de ket kocsit fenntartani meg eleg draga, ha valojaban sosem megy parhuzamosan a ketto.
Amugy eppen ezert gondolkodom 2-3 evben egy kocsin, valami olyanon, ami megbizhato, relative tartja az arat, es bele tudok rakni 50e km-t a kovetkezo 2-3 evben ugy, hogy komolyabb javitasaim lennenek vele.
A varosi fogyasztas amugy masodlagos. Persze nem az, de napi 20 km (legyen havi 500 km) nagyjabol tokmindegy, hogy 2 literrel tobbet vagy kevesebbet eszik az auto, mert ez meg igy is csak evi 6000 km, aminel a 2 liter fogyasztas-kulonbseg evente 2-3 tank benzin. Autopalyan viszont mar baromira nem mindegy, mert ott fogja megtenni a tavolsag 2/3-at, hiaba csak az ido 10%-at.
Olyan auto kell epp ezert, amit nem nyir ki a varosi rovidtav 2-3 ev alatt, persze ha az ember odafigyel, es cserebe autopalyan is megy. Ahogy kiérzem a hsz-ekbol, a Golf Variant 1.4 TSI ilyen.
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- HBO Max & OD topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- Xbox Series X|S
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- World of Warships
- Melyik tápegységet vegyem?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen