Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a The Glass Staircase
gp Alig néhány nap múlva PlayStationre, Xbox-ra és Nintendo Switch-re is elérhető lesz a program.
-
Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
it Az USA-ban bepereltek egy AI-céget, mert a vád szerint ellopták a színészek hangjait, majd AI segítségével a saját céljaikra használták azokat.
-
Hardverek pünkösdre
ph E-book olvasók, komponensek és perifériák kerültek hétvégi összeállításunkba.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tin
veterán
Csak egy rövid sztori.
Itt németben van egy autókategória, Jahreswagen-nek hívják, ezek ilyen 1-1.5 éves autók, jellemzően 10-20-30e km alatti futással, amiket 1 év lízing után adnak vissza. Magánember, cég, autókölcsönző, bármi. Népszerű kategória, mert még garanciálisak, keveset futottak, viszont már túlvannak az első éves nagyobb áresésen. A prémium kategóriánál ez nem kevés pénz, és sok közöttük a magasabb felszereltségű autó.
Egyik kollégám tavaly lízingelt egy ilyet. 30e km-es belől fullos bőr A4 kombi, 2000-es dízel. Emberünk napi 200 km-t ingázik, elmondása szerint évi 40e km-es limitet adott meg, 3 évi futamidőre. Nagyjából 10e euró lesz neki az értékvesztés, ezt törleszti, a végén visszaadja a kereskedőnek. Persze kötött rá spéci biztosítást a casco-n felül, hogy sérülés esetén se kerüljön többe neki a dolog, mint a 10e euró. Ennyiért ül 3 évig egy fullos A4-ben. Hozzáteszem, elmondása szerint is jó boltot kötött, a kereskedő kicsit alulbecsülte a dolgot, de jó áron került hozzá a kocsi.
Szóval, 4 éves korában visszaadja az A4-est, ekkor lesz benne 4 évnyi pályázós használat, ami ugye alig nyírja az autót kívül és belül, meg vagy 150e km. Lehet találgatni, hol köt ki majd az autó, hány km-el az órájában...
-
TomMusic
őstag
Sziasztok,
Honda CR-Z-vel van valakinek tapasztalata?Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
Dare2Live
nagyúr
válasz SaNyEe #181878 üzenetére
Az elöző vásárlása, hozzáállás hszei után én továbbra is úgy gondolom ne akarjon használtat venni.
Szerinted igen. Csak nehogy belenyúljon megint vmibe a csodás magyar használtpiacon ami tapasztalataim alapján nem nehéz.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
batai15
félisten
válasz vzsryl #181900 üzenetére
Vágom hogy márka szervízről van szó .. ezért vágtam magam hanyatt ...
Évi 30km megyek durva lenne ha márka szervizbe kellene járni a puggal ...
Halistennek vidéken még nincsenek ilyen durván el szállva az árak ....
Mondjuk ha nagy város közelében laknék akkor meg lehet 2 meloval többet keresnék mint vidéken aztán úgy meg lehet jó lenne . -
fant0mi
addikt
válasz #98497792 #181889 üzenetére
KIA ceed az elso szeriabol (2007-2009 koruliek).
Nekem egy ferdehatu 2008-as 1.6 crdi, 115 LE, volt (vagyis jelenleg meg megvan, most tervezem cserelni nagyobbra). A kotelezo szervizeken (es a jo magyar utaknak koszonhetoen a stab.palcakon) kivul nem kellett rakolteni. Nagyon egyben van.[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz SaNyEe #181899 üzenetére
Jellemzoen flottas, ceges autok voltak akkor es kulfoldrol behozottak. Elobbiek fapad vagy ahhoz kozeli felszereltseggel, ebbol voltak legalabb 100e km alatti peldanyok, de 4M-ert nem szeretnek muanyagkormanyt tekergetni es hokedlin ulni. Az extrak szamaval aranyosan nott a meter is, kedvencem a kvazi fullos leon, 1.4tsi 125lo, kezivalto, 172-re visszatekerve!!! 4,2M, 6 evesen... Ami tenyleg igazan jol felszerelt volt, azok meg olyan arban voltak szinte, amiert mar kozeesen felszerelt ujat lehet venni. Ja es az tok altalanos volt, hogy nincs szervizkonyv, vagy ha megis, csak azt bizonyitja, hogy meg a 30ezrenkenti olajcsere se tortent meg ( biztos jo kondiban van a motor), vagy fruttira volt verve az auto es kerdeses minosegben javitva - en pont nem szarom ossze magam attol, hogy cserelve voltak elemek az auton, ha a szerkezete ep, de itt sokkal komolyabb elozmenyekrol volt szo.
-
SaNyEe
aktív tag
válasz richies #181825 üzenetére
Kuplung usertől függően akár kevesebb km-el is lehet elkophat.
120-nál de akár sokkal kevesebbnél is lehet a féltengelynek baja, jellemzően ha kiszakad a harang és kihordja a zsírt, telemegy dzsuvával, mert a user cseszett ránézni legalább kerékcsere alkalmával ... Ez nem a típusnak a baja, hanem a usernek. Ha össz ennyi a baja én kérnék árleszállítást a futásteljesítmény miatt és kijavíttatnám a hibát.
Egyébként nem vezetted az autót próbaúton, hogy legalább a kuplung nem derült ki? Autó szervízben nem volt felemelve, hogy a féltengely gond látsszon vétel előtt?adatlapod alapján még UK-ban vagy, ha Budapesten vagy Pest megyében élsz tudok ajánlani korrekt, nem világ pénzéért dolgozó megbízható szervízt.
Javasolnám esetedben, hogy szerelőhöz vásárolj autót és vásárlás előtt mindenképp vidd el szervízbe a kocsit állapotfelmérésre, vagy fizess ki egy szakit, aki autóvásárlási szolgáltatást nyújt.
Újat 3-ért én nem vennék.-- end of transmission --
-
vzsryl
nagyúr
válasz SaNyEe #181907 üzenetére
“Javasolnám esetedben, hogy szerelőhöz vásárolj autót”
Amikor megkérdeztem a szerelőmet, hogy milyen autót vegyek, milyet tud egyszerűbben szerelni, akkor azt mondta, hogy neki mindegy. Valami alapján szeressek bele, aztán ha baja van, és ők szopnak vele, az nem az én problémám.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
batai15
félisten
Most egyébként ki égtem nagyon komolyan .
Ami pugot linkeltem be raktam az FB csoportba hogy valaki esetleg nézte már e.
Erre jön mindenféle válasz hogy ez lehet a baja ,ő ennyit költött rá amaz ezt azt .
Nem értem miért kell az embereknek retardált módon viselkedni , válaszoljanak a kérdésre . Ha valaki nézte írja le a tapasztalatot ha meg nem ,ne szóljon hozzá nem általános véleményt kértem . -
SaNyEe
aktív tag
válasz vzsryl #181908 üzenetére
hát, azzal cophatsz Te is ha nem sikerül tucatautóba beleszerteni!
Bocs főnök mégse ez volt a baja, de befigyelt már 1-2 felesleges alkatrész, még az elcseszett időd mellé pont nem jön jól
Ha meg kenik vágják a típust, akkor gyorsan kapod azt, amiért fizetsz. Sztem ez jobb megoldás, mégha kicsit többet is kell autózni érte.-- end of transmission --
-
#98497792
törölt tag
molnarpeter, fant0mi köszönöm a segítséget!
Az ajánlottak közül a Golfon és a Kia Cee'd -en gondolkodtam.
A Cee'd-re viszont az Autonavigátor oldal azt írja, hogy kissé rázós a futóműve, és az ülések nem a legkényelmesebbek: [link]
Ezt ti is tapasztaltátok? Esetleg a Kia ProCeed -ről mi a véleményetek?
Köszönöm.
-
Biqci
aktív tag
válasz #98497792 #181911 üzenetére
Szia!
A fiamnak 2009-es Proceed-je van, 2 literes benzines. Januárban vette 185ezer kilóméterrel, eddig majdnem 10ezret rakott bele. Eddig csak 2 probléma volt vele, egyik a rádió gombjai néha önálló életet élnek, nem azt csinálják amit nyomsz, hanem random valamit. De ez nem zavarja, mert Spotify-ról hallgat zenét. A másik ESP probléma volt, amit a féklámpa kapcsoló cserével orvosolt a márkaszerviz. Más semmi, gyakorlatilag beleül és megy, tankol és rendszeresen fizet büntit a tilosban parkolás miatt"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
SaNyEe
aktív tag
válasz rbalint88 #181906 üzenetére
Pont erről írtam, hogy látatlanba nem jók a kritériumaid ...
Csak az alapján amit leírtál 220 vag termék maradt a rostán úgy, hogy:
2014+ évjárat
benzines (tehát még nincs xyz tsi-re se szűkítve
100.000km max
4.000.000 maxEzután jönnek az egyéni preferenciák, hogykonkrétan melyik karossszéria, melyik kivitele érdekel, legyen bőrkormány (nincs rá külön szűrőfeltétel) meg még gondolom sok más egyéb 4-ért.
Nem a piac baja, hogy nem akarod megfizetni az adott termék árát.
Nyilván összekonfigurálhatod full újonnan a bőrkormányos csodafotelos golf/passat variantot, csak nem 4, de nem is 5-6-7millióba fog megállni. Ennyike.Amiket néha-néha láttam a megtekintett autóknál inkább örülnék a céges/flottás előéletnek de ez is maradjon az én bajom
-- end of transmission --
-
SaNyEe
aktív tag
válasz richies #181915 üzenetére
Pedig egy komplett kuplungcsere látatlanban 100+ tétel munkadíjjal (58e egy komplett sachs készlet), s onnantól gondod nincs a cseréjére többet, de ezt nyilván neked kell tudnod mit vállalsz fel, vagy nem.
Féltengely szintén felújítós vagy cserés, érdemes egyszerre kuplunggal, mert amúgy is szét kell bontani a váltó régiót és kivenni a féltengelyt min. egyik oldalon (értsd: spórolsz a féltengelycsere munkadíján). Szval ha a ceeded az évjáratnak mondjuk a közepén tanyázott árban, nem volt kimondott drága, jó ajánlat is lehet. Persze a km pörgetést nem tudja letagadni, az örökre ott marad nyomnak. JSZP lekérdezéssel, vagy miként derült fény a 40.000km tolatásra?[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
-
richies
senior tag
válasz SaNyEe #181917 üzenetére
Meg a nagyon nem tetszö dolog a kormánymű beragadasa.
Ez teszt vezetes alkalmaval nem jött ki.
Kiaforums-on 9 oldalnyi bejegyzes van erre, szoval nem egyedi az eset. Magasabb sebessegnel az elemtromos szervo megfogja a kormanyt jobban, de nagyobb erő kell az elmozditashoz s utana puhabb lesz, majd ujra ha nem mozdul, beragad kicsit. KIA-hoz elvittem, updateltek valamit, de ugyanolyan. Kormánymű csere lenne a megoldas.Autodna-n lekertem a kocsit 2 evjaratra volt bejegyzes ami stimmelt a szervizkonyvvel.
De 7 ev utan nem volt pecsét. Könyvben, pedig azota tuti járt 2x meg ugyanabban a német kia szervizben, nem is ertem, miért nem lett elektronikusan akkor minden év bejegyezve. Szuper ez a rendszer. 2010 utan nem képesek ezt szabalyozni, megoldani. Direkt van ez igy.
Irtam a külföldi szerviznek, hogy mondják meg, h.mi lett csinalva az auton az elso 7 ev alatt.
S jott az utolso 2 eves munkalap, tenyleges kilometerekkel. Innen derült ki.Rozsomak of Power
-
Tin
veterán
válasz SaNyEe #181920 üzenetére
Az autó nem új, vagyis de, mert sosem futott, de nem új autónak számít. Itt németben van egy speciális kategória, a reimport autók, amik német gyártásúak, de egy másik országból hozták vissza őket. Valójában megutaztatták a cseheken keresztül, és gondolom parkolt ott valamennyit. 2019-es gyártású amúgy, és mivel több van a kereskedőnek ebből a konkrét felszereltségből, gondolom valakinek gyártották, vagy a gyár "üres időben" legyártott pár tucat ilyet. Nem tudom. Augusztusban 1 napra forgalomba helyezték itt Németországban (ez a Tageszulassung), ezt azért csinálják a kereskedők, mert szerződésben vállalnak a gyártó felé X forgalomba helyezett (eladott) darabot megadott időtartamra, különben bukják a kedvezményüket. Így viszont "azonnal" vihető az autó, mert nem kell már vizsgáztatni. Viszont így "csak" második tulaj vagyok, és a gari is rövidebb 3 hónappal. De ennek nincs köze a reimporthoz, ezt bármilyen autóval megcsinálják. Az ilyen autók amúgy valamivel (10-15%-al) olcsóbbak is.
Amúgy egy "sima" 1.5 TSI Comfortline Variant, 6-os manuális váltós, R-Line külső pakkal, "téli" csomaggal, 17-es felnikkel, automatikus állítású LED fényszórókkal, Navival, ergo üléssel, távolságtartó tempomattal meg egyéb vezetési asszisztensekkel, meg a leírás szerint sport futóművel, amit nem hiszek el, de az mindegy is.
Mindent, ami az adatlapján van, beleraktam a VW oldalán a konfigurátorba, és ott jött ki a 11.5 milliós ár. Volt még egy 1000€-val olcsóbb kocsijuk is, de az alap felnivel és R-Line nélkül, viszont halogén fényszórós, a LED meg azért fontos volt (bár ezen meg az R-Line miatt nincs ködlámpa, de éjszaka többször fogok menni, mint ködben).
Szóval jó áron volt, de azért a német forgalombahelyezésű, full új és garis példányok sem kerülnek 11.5 millióba, gondolom azért a kereskedők is adnak kedvezményt. Csak azokra meg várnom kellett volna pár hónapot.
[ Szerkesztve ]
-
fant0mi
addikt
válasz #98497792 #181916 üzenetére
Szerintem jok az ulesei a ceednek. Hiaba nyargaltam vele keresztul az orszagot, nem amiatt kellett pihenot tartani, hogy kenyelmetlen lett volna. Elol nagyon jo. Hatul nem ultem sokaig, de csalad sem panaszkodott.
Annyira nem nagyon kemeny hatul. Szerintem emiatt ne vesd el az otletet. Keress egy kozeli kereskedot, menj probautra, es ha tetszik, vedd meg az enyemet.
Hosszu tavokra a crdi-t javallom. Lancos motor, nincs kettos tomegu lendkerek, nincs dpf (az elso generaciosokban legalabbis), euro5. Fogyasztas nyaron 5.2-5.4, telen 5.6-5.8. Csak fouton kozlekedve mentunk kirandulni, akkor lement 5 liter ala fogyasztas. -
Biqci
aktív tag
válasz richies #181913 üzenetére
Ja, itt is így kezdődött, majd nem tünt el. De a szervíz rögtön vágta mi újság, azóta semmi gond
Valentin411
Én úgy tudom, hogy mind az 1,4, mind az 1,6-osnál fennáll a vezérműlánc nyúlás/szakadás. Hasonlóan a korai TSI motorokhoz. Azt cserélni kell idejében a többi szerelvénnyel együtt, utána nincs gond"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
válasz fant0mi #181922 üzenetére
+1 450-500 km-t mentem vele egy fenékkel kipihenten szálltam ki, ugyanez i20 és i30- ban is jó volt az ülés, i20 kicsit keskenyebb, ami miatt jobban tartott, abban még a derékfájásom is elmúlt, ha azzal ültem be
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
fant0mi
addikt
válasz #98497792 #181925 üzenetére
Soha nem volt az a gondolatom a ceedben, hogy ne ernek oda barhova is muszaki problema miatt. Soha nem szivatott meg.
Gariban ket dolgot csereltek, a kormanyon levo tempomat kapcsolo lett kontakthibas, illetve a futes lepteto hibasodott meg (langyosat fujt barhova allitottam) 1 nap alatt kicsereltek. Ingyen. -
rbalint88
addikt
válasz SaNyEe #181914 üzenetére
lehet, nem érdekes már. gyári ülésfűtés, tempomat, legalább tolatóradar és 120+ benzines lóerő volt a kritérium lehetőleg kombi vagy használható csomagterű 5 ajtós kasztniban. nyilván tetszési index szerint kizártam jópár típust, de golf, octavia, leon, astra, a3, focus fent maradt. automatával már nem is álmodtam, a szárazkuplungos dsg-t offoltam már csak működési oldalon is, de költségoldalon főleg nem hiányzik. egy hagyományos automatát bevállaltam volna, de sajnos a j astra alap ülésével nem vagyok kompatibilis (lehet, hogy 4 törött csigolyával háklisabb a testem az átlagnál) és ott nem volt ergo üléssel automata. de azóta próbáltuk ismerősét, kellemes darab amúgy. és ahogy stickermajom is megtapasztalta, a J minőségibb a K-nál
-
veterán
Az adasvetelit 4 peldanyban kell meg kitolteni, vagy ketto eleg es a kormanyablakban csak scannelnek vagy masolnak?
Everybody lies.
-
SaNyEe
aktív tag
válasz rbalint88 #181928 üzenetére
Nem túl keményre tömöttek az ülések a J-nél? Feltételezem ezen is osztozik az Ampera az Astraval. Hosszú úton nekem az Epica fotelje után olyan .. meh (mondjuk az a kocsi pont utazásra van kitalálva, az Ampi meg pont nem). Jól eső érzés belőle kiszállni 250km után, érezteti az emberrel, hogy 80km volt a hatótáv, a többi a ráadás
4 törött csigolyával azon csodálkozom, hogy nem valami kellemes beülömagasságú suvban vagy mpv-ben gondolkodtál
-- end of transmission --
-
batai15
félisten
Végül teljesen elengedtem a kinézett autókat.
E-klass: nehéz megfelelő teljesen lekövethető állapotú autót találni, mindamelett az alkatrész árak sem olyan olcsók mint ahogy azt mondták, rádásul azért annyira nem mai darabok, számomra lényeges az évi 30 ezer melett a fentartási költség, valamint a fogyasztás. 4-5 évre vetítve azért 1-2 liter többlet súlyos pénzekbe fáj.
Más kérdés egyébként hogy szeretném le redukálni a 2 munka helyet aztán hátha találok majd valami jobban fizető fő állást aztán nem kell másod állás.
Peugeot 407 hdi: szimpatikus,tetszik is belsőleg külsőleg, de az az igazság hogy a népitélet és egyéb oldalak alapján nagy valószínüséggel előbb utóbb jönnek majd az elektromos gondok is, amik néha vannak a 206ban is, és bosszantóak.ÍGy jutottam el a toyota corolla(e140-150) és avensishez.
Szvsz 2m alatt szép corollákat kapni, méretben és belső kinézetben is tetszetős.
1.4 és 2.0 dizelje nem rossz, valamint elég sok 200ezer alatti km-el van belőlük, és nem midegy ez sem.
Szerintetek?
MOndjuk eddig bosch rendszerű dizeljeim voltak csak, ezekben piezo van, nagyjábót mit lehet róluk tudni? -
nagyúr
válasz batai15 #181933 üzenetére
Én főleg benzineseket néztem, de arra kell ügyelni, hogy az olajcserét azért a korábbi gazdik ne lébecolják el. Olyat is láttam, hogy felrakta a német szervizkönyvet a joautok.hu oldalra az eladó, ahol látszott, hogy a végén már igencsak 30 000 km feletti kihagyások voltak az olajcserék között. Volt egy személyes megnézésű, ahol az utolsó beírás 38 000 km-el korábban volt. Meg olyat is, hogy az olajcserés matrica szerint 10W40-es olajat raktak bele, holott a gépkönyvbe 0W30 vagy 5W30 olajat ajánlottak. Az ilyenbe én már nem mertem beugorni, nekem is évi 20 000+ km futásteljesítményre kellett megbízható autó, és hiába Toyota a Toyota, azért itt sem örökélet plusz egy év, amivel számolhatsz.
Törődni kell(ene) a sebváltóolaj-cserével is, sajnos olyat is láttam, hogy arról se volt bejegyzés.
Illetve nézd meg a Toyota Klub D-4D topicot, hátha találsz benne valami hasznosat.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
batai15
félisten
[link]
Felhívtam.Igazból tökre szimpatikus a srác ,de úgy tudta hogy ő a 3. tulaj.
De igazából 5.nek irja a rendszer.
80 ezer kmel vette, tehát bele tett 80-at pár év alatt. EZ alatt sose volt gondja vele, kivéve hogy a szak szervíz a vizpumpát el rontotta,emiatt egyszer hengerfejes lett , meg turbót is kelett cserélni. akkor összes folyadék stb lett cserélve rajta. kb 3 hónapja 600at költött rá.
Így kb uj turbó van rajta.
Már nem dolgozik ausztria , és marad nekik az ilyen 1.4 benzines corolla ezért eladó -
SaNyEe
aktív tag
válasz batai15 #181935 üzenetére
Emiatt ne problémázz.
Az, hogy papíron az 5. tulaj csak annyit jelent, hogy mondjuk míg a szalonban állt volt 1-2 váltás Én a második tulaja vagyok az autómnak, de mire az első tulajdonosához került volt 1-2 váltás a szalonban, kereskedőnél. Nézd meg a hirdetésem, feltöltöttem bele a jszp lekérdezést, én is néztem az elején, hogy ez most mi-- end of transmission --
-
batai15
félisten
jajj nem feltétlen azt a corollát akarom meg venni., csak el lett döntve hogy a pénzünkért valszeg a corolla felel meg a legjobban, illetve ebből cakk pakk 2mig ebből tudjuk a legjobbat meg venni.
Amúgy az eladó beszédes volt , elvileg végig a győri márka szervízbe javították.
Igazbából ha azt nézed hengerfejesen , meg szar turbóval még annyit se ér talán mint amit rá költött ..
[link] és ez? ez nincs messsze.
Bár azt nem tudom, ha 2009 nem kellene hogy 6 gangos legyen?[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz SaNyEe #181945 üzenetére
[link] ebbe úgy nez ki valós 136 ezer km van.
plusz ahogy mondod ,
pontosan. Bár 180ért gyári turbó felujítás + olaj csere stb meg , 300 hfre cseppet sokallom főleg hogy tömítés meg síkolás volt... VAgyis inkább jó drágán dolgozik a szervíz, főleg hogy elvileg nekik lehetett közük hozzá.
Elvileg mentek nyaralni , felfort a víze , vagyis elfolyt a pumpa melett , aztán abból lett gond.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz diegho #181948 üzenetére
4A Peugeot is 2literes HDI ,de csak 90 le , gyárilag. Nincs fap , kettős tömegű sem .
Viszont ugye az 1.4 is 90 HP ,egy optimalizálással hozná azt a szintet amit remap után tud a Peugeot is.
Viszont ha meg normálisan megy az ember azért majdnem fél liter minimum a Corolla javára ami azért 2000kmen sem elhanyagolható ,mondjuk nem vagyok fogyasztás fetiszista.
Viszont a 2 literes sem lenne gáz mert sok a viszonylag keveset futott, én meg egyébként is optimális tartományban használom most is az enyémet,illetve nem igazán járok ,csak ritkán echte városi lámpás forgalomban .
Most beszéltem telefonon egyébként egy Corolla sráccal nekik három van Toyota családban az apja taxis avensis el A kettő kettes És 600 ezernél még gyári porlasztók vannak benne.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
- Bemutatta első Snapdragon X-re épülő notebookját az ASUS
- Plazma TV topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Arena Breakout: Infinite
- Háztartási gépek
- E-book olvasók
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs