Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Declare

    őstag

    válasz rayoliviero #174849 üzenetére

    A legalapabb alapszabaly, hogy allapotot kell nezni nem km-t. Elsöre durvanak tünik a kijelentes, de ha valaki kicsit beleassa magat, gyorsan kiderül, hogy ez valoban igaz.

    Gondolj bele, hogy van valami kis papika, hetente 2x elmegy, hideg motorral (amikor is a legjobban kopik es hasznalodik az egesz auto) 3 km-re leveö tescoba, majd hazamegy. Közben csusztatott kuplunggal üveghangon közlekedik, mert az erzekei mar nem a legjobbak, olajat meg tarsait nem cserel, mert hat alig van benne km....lehet egy 50k km es auto siman roszabb allapotban, mint egy 150k-t futott olyan auto, ami szinte csak üzemmelegen közlekedett es azt is jobbara 6-ik sebessegben, folyamatos haladas mellett palyan/föuton...

    Persze az is igaz, hogy 150k km fölött mar azzal is szamolni kell, hogy eljutnak az alkatreszek a tervezett elettartam vegere, de itt lehet nagyjabol tudni, miknek a cserejere lehet szamitani. Ergo tervezhetö kb. En pl a turbo dizel Astramat 160 k km el vettem meg es közel 300k km ig hasznaltam, minden fele extrem hiba nelkül.

Új hozzászólás Aktív témák