Hirdetés
-
Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
it Adatvédelmi panasz érkezett Ausztriában a Google ellen, a vád szerint követik a Chrome böngésző felhasználóit.
-
OneSport OT05 - finomhangolás
ma Mit hiányoltunk eddig a kedvező árfekvésű kínai bringákból a leginkább? A nyomatékszenzort. A OneSport újdonsága végre megkapta ezt a megoldást.
-
Küszöbön lehet végre a Beyond Good & Evil: 20th Anniversary Edition megjelenése?
gp A Sony rendszerében már látható, hogy kapott egy frissítést a játék, valamint a trófea rendszerét is aktiválták.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
válasz vzsryl #175850 üzenetére
Szerintem a garázs a legfontosabb. Nem b*ssz a nap egy parkolóban, nem veri az eső, hó stb. Ha egy panel előtt lakott volna, azt megsínylette volna már.
2-3 hetente mostam kézzel, 3-4 havonta waxoltam nem egy nagy durranás, gumi és műanyag ápolás minden 2. mosásnál
Gépi mosót nem látott.
Az utóddal sincs ez másképp: [link]
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-
Gombinyó
őstag
válasz AMD Power #175852 üzenetére
A kopó egyáltalán nem drága. Első nagyszerviz, vezérlés, olaj, stb nekem 100 alatt megállt (nem szakszervizben). Gumi, fék garnitúra nem vészes. Rohadásra figyelj! Nekem legnagyobb problémám a klíma hűtő és kompresszor volt, az bőven 100+ e ft-os javítás, meg rohadt.
-
trialboj
őstag
Viszonylag gyorsan sikerült túllendülni az autóvásárláson, talán kicsit el is siettük, de most már ez van. Vettünk egy Octaviat . 1.6 MPI 2005
Szeretném megköszönni mindenkinek aki segített a választásban, remélem legalább 5 évig nem kell ebbe a topikba visszatérjek
--
Az autóról pár szót, KVA nagy, mint egy hajó, szerintem ez egy átlag családnak még nagy is, ha csak nem utaznak állandóan, a jó oldala viszont hogy tetőcsomagtartó nélkül is befér a bringám
Nagy baja nincs, egyedül az alja rozsdás de nagyon, állítólag valami tengerparti városból származhat. Könyöklő középen, óriási találmány, talán hasznosabb is mint a tempomat, amit autópályák hiányában itt nem is tudnék használni.
A rugózása egész kemény, a motor nem tudom hogy muzsikál, jövő héten lesz vezérműszíj, és egyéb kötelező szűrő stb csere, utána majd kipróbálom menyire harcias az előzéseknél. Illetve a hátsó féktárcsa is brutálisan el van kopva. Ami kis csalódás az a fék azt hittem az is javul, de pont ugyan olyan mint az astraban, tehát meg lehet vele állni, de nincs az a megérintem a pedált és a kormányra kenődök érzés, ami pár ismerős autójában tapasztaltam mikor kipróbáltam.
Hátsó tolató radart sem próbáltam még ki, de hasznosnak tűnik, mert nem igazán érzem még a hátát, sem az orrát, ismét le kell írnom hogy nagyon nagy autó, főleg belülről.
[ Szerkesztve ]
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz MunezXBK #175857 üzenetére
Hát én két fordal próbáltam, szerintem elég hozzá egy picit frissebb gyártási év mondjuk 2010 után/körül.
Azt nem mondtam hogy rossz lenne a fék, habár esős úton majd kipróbálom, hogy mit tud az abs, az előző astramban, szerintem rettenetesen gagyi volt, szerencsére valós helyzetben nem kellet használni, de én úgy éreztem hogy ha bekapcsol alig fogja az autót, amíg újra nem lesz tapadás.Hát ha még azt mondom hogy a bringámnak is van orra ?
Idézet egy totalcar cikkből, vagy akármelyik autós műsorból : "vagyis kifelé tolja az orrát a kanyarban"
(#175860) LuckyL
Átnézte a szerviz, és leokézta, szerinte ez még nem vészes, semmi nincs elrohadva, és nem igényel cserét.
[ Szerkesztve ]
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
TeeJay
félisten
jól olvastam a fórumban hogy a Focus MK3 1,5 EcoBoost 150LE motorral jó vétel?
ha jól írja a wikipedia akkor 6 sebességes manuális váltós
1x ültem olyan Focusban igaz nem tudom milyen motoros volt de elég jó kis masina
igaz ahogy látom ez még bőven 2+ milliós autó 2012-2015között keresve is
akkor még van mit gyűjteniMixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
TeeJay
félisten
válasz molnarpeter #175864 üzenetére
most hogy láttam az árakat megnéztem a MK2 focus-t 1,6-1,8-2,0literes benzin motorokkal
a 2 literes furán olcsó az 1,6-1,8-hoz képest
annyira zabálja a benyát?illetve dízelből megnézem mit tudnak ezek 1,6 liter 109LE vagy 2,0liter 136LE
nem rosszakcsak nézelődök elsőre hogy kb. 1,5-1,6millióból mit lehet kihozni ami jónak számít
anyum 1,4-es H Astrája bejön de 90paci nem túl acélos és bár az jól felszerelt de olvastam itt hogy a Focusok jobbak mint a H AstraMixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
válasz TeeJay #175865 üzenetére
Az 1.8-2.0 mazda motor, nem a benyat, hanem az olajat szereti. A 2.0 dizel 136 lo az psa hdi, durvajo motor, az 1.6 is psa, turbo olajkor szivokosarat szoktak eltavolitani belole, mert szetet eltomodni es azt a turbo nem dijazza, egyebkent az is egy tisztesseges iparosmunka.
-
válasz molnarpeter #175864 üzenetére
Mi az elképzelés nagy vonalakban? Motorcsere
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Ádám16
addikt
válasz trialboj #175856 üzenetére
Bátyám T250 Avensis-ével jöttem dolgozni a héten, a Miata generálon van. Újra kellett tanulnom parkolni a városban. El nem tudom képzelni, mihez kellhet ekkora hajó 2 embernek, de még 1-2 gyerekkel sem (persze, majd ha lesz, megtudom).
Szerintem az Octavia-ban is ilyen érzésem lenne. Számomra túl nagyok a mindennapokra.Egy komoly alváz- és üregvédelmet neki tapasztalt emberrel. Ha nem rohad, akkor hátha nem is fog kezelés után.
Apropó, a téli vásár óta nem is dobtam fel képet róla. Kapott egy gyári Sportive felnit, 195/45 Rainsport3-at, és egy lámpapolírt, ami a külcsínt illeti. Nagy a szerelem azóta is.
[ Szerkesztve ]
-
HKorn
addikt
válasz Ádám16 #175868 üzenetére
Én épp a napokban vezettem egy szinte nullkilométeres Volvo V90 kombit, na hallod az nagy, ahhoz képest az Octavia egy Yaris. Rendesen kényelmetlenül éreztem magam parkolásnál, hatalmas eleje-hátulja van, mint egy uszály kb
Arra a konklúzióra jutottam, hogy szép, meg jó, de nem kellene nekem ekkora dög.
Run&Ride
-
Johnny_vT
senior tag
válasz HKorn #175870 üzenetére
Megszokás kérdése szerintem. F Astrából ültem át S60-ba tavaly és az első pár hónapban én is úgy éreztem magam mint egy hajóskapitány Barátnőm még jobban rá volt parázva, egy csomó ideig nem is merte vezetni, aztán mostanra kezdett hozzászokni ő is. Nekem pedig már fel sem tűnik, hogy nagy lenne, pedig a tengerjáró-fordulókör továbbra is megvan.
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
trialboj
őstag
válasz Ádám16 #175868 üzenetére
Írtam is, hogy talán elkapkodtuk ezt, jobb lett volna még kicsit emésztgetni, de más okok miatt nincs most rá sem idő sem energia, szóval ez van. Az előző autó telitalálat volt, de összetört, alacsony érték miatt KO nem érte volna meg javítani, most jött egy octavia, ezt ajánlották sokan mert jó a motorja, nem kényes különösebben, remélhetőleg nem ültet fel a szopórollerre.
Pacsi a rendszám miatt
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
-
Johnny_vT
senior tag
válasz aero. #175874 üzenetére
Múltkor párhuzamosan beálltam egy, a kocsinál 60 centivel nagyobb helyre. Azóta is a saját vállam veregetem. Mondjuk mögöttem egy ugyanolyan S60 állt, nem tudom mennyire szívta a fogát a csávó mikor ki kellett küzdenie onnan a kocsit
[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
-
fecaga21
aktív tag
Fsi és TFSI motorokat inkább jobb kerülni ahogy a youtube videókbat nézem, eléggé komplikáltak, és zsebbe nyúlós egy szervíz, főleg Audiban.
-
patrik321
csendes tag
Sziasztok! Autó vásárlás előtt állok. Az autóra kb 700-750 ezer forintom van, csak az autóra, minden egyéb költséget külön veszek (átírás, biztosítás, szervíz stb.) "Sportos" autót keresek, olyat aminek jobb gyorsulási adatai vannak, sportosabb futóműve, de mellette azért súlya is. Fogyasztás annyira nem érdekel, amíg nem kirívóan sok, de akár dízel is jöhet. Tippeket, tanácsokat várnék, bármit meghallgatok.
-
8th
addikt
válasz Humbucker #175682 üzenetére
Inkább az lenne a fő szempont, hogy lehetőleg ne legyen nagyon szervíz igényes, mint ahogy kiderült sima szívó benzin motorokat kell néznem.
Pont ezért vegyél egy benzines Audi A2-t (nem FSI-t). 1.2M-ért sérülésmentes példányokat is kapni belőle. Az alapfelszereltségi szint is élhető belőle (abs, esp, digit.klíma, villanyablak /elől/, 6x lufi stb.) a korabeli VW Polo technikája lapul az alu bódé alatt így bármi baja van az olcsón javítható, könnyű, nem rohad, és nem egy Passat méret ami inkább előny mint hátrány.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
patrik321
csendes tag
válasz szabonagyur #175882 üzenetére
Nem, mindennapi használatra.
-
8th
addikt
válasz fecaga21 #175884 üzenetére
Már rég magam mögött hagytam azt a korszakot amikor még érdekelt, hogy néz ki egy autó. Ne legyen problémás és költség szempontjából tudjak vele előre számolni, engem semmi más nem érdekel. A kérdező felhasználási feltételeinek sokkal inkább megfelelne egy proli szívóbenzin a2 mint azok a pénztemető szarok amiket nézegetett. De a döntés az övé.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
tboldi
nagyúr
válasz Core2duo6600 #175889 üzenetére
Mit értesz gyorsuláson ?
a=∆v/∆t
-
zolnagy
őstag
-
patrik321
csendes tag
válasz Core2duo6600 #175889 üzenetére
Nem lámpától lámpáig szeretnék menni vele, de legyen egy jó menetdinamikája amivel egyszer egyszer lehet egy jót autózni. Példának felhozok egy A4b5-t 1.8 turbós motorral. Nem kell, hogy feltétlen gyorsulásra legyen kihegyezve.
-
szabonagyur
félisten
Fater gondolkozik autó cserén, következőt gondolta ki, elléggé tág a keresési intervallum, de mégsem az.
Keret: 2-2,5M + átírás, első szerviz de az árba be kell férni
Évjárat: igen van ilyen kitét is 2009+
Üzemanyag:benzin és EURO 5 motor
Kialakítás: kombi, sedan, ferdehátú, de magasat nem feltétlenül szeretne de ha van olyan meglátjuk, csomagtér annyira nem számít.
Éves futás: 15-20.000 km, város-pálya/főút kb 50-50%, de eléggé hektikusan, tehát van amikor belemegy egy hét alatt 4-5.000 km pálya is de van, hogy hetekig csak napi 10 km, ezért is benzines.
Teljesítmény: nem gyorsulás bajnok kell neki, megbízhatóság fontosabb.
AUTOMATAKinézett autók (átlagosan futásteljesítményük 110-150.000 km és kb 2009-2011-s évjárattal férnek bele):
- Opel Astra J: elsősorban a ferdehátúak férnek bele, de egészen pofásak, elsősorban 1.6 116 LE szívók vannak illetve elvétve 1-1 1.4T
- VW Golf: itt van kombi meg ferdehátú is 50-50%-ban, általában 1.2-1.4 TSI-vel és DSG-vel
- Skoda Octavia: van kombi meg sedan is, itt azért van már 1.2-1.4 TSI, 1.8 T FSI is szintén DSG-vel
Opel Insignia: kombi, 1.6 116 LE-velAhogy látszik a német vonal erősen nyomul, japánok ennyiért jó pár évvel drágábban vannak.
Ki mit venne ilyen feltételekkel?
[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
válasz szabonagyur #175893 üzenetére
1,6 kia ceed, i30 is beleférhet a keretbe, mondjuk elég ritka
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szabonagyur #175893 üzenetére
Auris HSD?
-
venom8888
őstag
Hali. 2015 os Skoda octaviakrol tudni valamit? Nezegetem es 105 Lovasok. Nem tul keves az egy ekkora autonak? Vannak 1.4 es 1.6 ban 140 koruli loerokkel.
-
válasz patrik321 #175881 üzenetére
Mégis milyen típusokra gondolsz? Talán vehetsz 1.8T-t ennyiért, de garantáltan le lesz fingva és háromszor ráköltheted az árát. Álmomból is felkeltve vágom majdhogynem az összes márka összes típusát, de ezen jó ideje gondolkozom. Van ennyiért Golf IV 1.9 PD, valszeg lefingott, rozsdásodó, a világ összes kilométerével. Ugyanez igaz 320d-re, Hyundai Coupe: borzasztó ronda, pápaszemes E: rohad, világot megjárt, E39: rohad, nem olcsó a szerviz stb, csak ilyenek jutnak eszembe. A legtöbb ilyeneket persze 240e körüli futással hirdetik, heha. Esetleg [link], de nem merek semmit mondani rá. A sötétben tapogatózol.