- Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
- Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
- Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
- Computex 2024: kompakt AIO-k és tápegységek a Montech receptje alapján
- Computex 2024: a Ducky klaviatúrái sem restek felülni az analóg vonatra
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Bluetooth hangszórók
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen monitort vegyek?
- Projektor topic
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- iPad topik
Hirdetés
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
-
SGF24 - Remekül fest a Phantom Blade Zero
gp A Summer Game Fest utolsó játéka nem más volt mint a PC-re és PS5-re készülő játék, amelyhez még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ellia
addikt
válasz Doki16 #175289 üzenetére
Benzinest. Tobb lenne a "rovid" tavu rohangalas, mint a hosszabb utak. Budapest aglomeraciojaban elek, igazabol egy megbizhato 4 szemelynek kenyelmes, autot keresek "hasznalhato" csomagterrel.
Amit sokat vezettem eddig az egy duster volt (tok jo de 110nel elfogy), egy fabia (tok jo pici, furge de az 1.3as turbo foloslegesen terheli a motort szerintem) illetve egy s-crosst (amiben minden van csak minden gagyi olcsositott :/)
Ezert is irtam az elejen a ceed-et/i30at pl, de szivesen meghallgatok mindent mert keves a tapasztalatom.
A keret kb 2 milla, es 2011/12 korul nezegetek.
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz Ellia #175306 üzenetére
+(#175307) molnarpeter:
Tényleg hülyén hangzik, de már megint az jön be, hogy a Prius a legjobb erre
4 személy elfér benne, olcsó fenntartani, nagyon jól bírja a rövidtávokat és nevetséges a fogyasztása. A harmadik generációnak már a csomagtartója sem kicsi.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Ellia #175310 üzenetére
Ebben maximálisan egyet értünk Én maximális hibrid párti vagyok. Esküszöm próbáltam erőltetve megkedvelni a Prius belterét, de hánynom kell tőle
Kia/Hyundai előnye, a 7 év gari már nálad nem játszik. Amúgy mindkét típus teljesen jó választás. Az 1.gen Auris szerintem megint csak csúnya és nagyon fapad. A C4 belül jó kocsi kényelmes francia lévén. A Megane 3 meg nálam az abszolút befutó kényelem/extra kategóriában.
Az utóbbi kettőből mindet használtam évekig.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Qru
MODERÁTOR
-
Doki16
addikt
válasz kisza25 #175313 üzenetére
Hopsz, ezt akkor rosszul tudtam
(#175314) Qru: Melyik Prius volt ez? Mondjuk ezzel az egésszel is az a baj, hogy még azt a vízhőfok visszajelzőt is kispórolták belőle. Azért kell annak a pumpának több százezer, hogy tönkre menjen, csak sajnos semmi visszacsatolást nem a Toyota bele, hogy mikor romlik el.
Közben meg a számítógép rengeteg adatot tud. [kép]
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Doki16 #175315 üzenetére
Prius 3-as volt, benne az összes km-el amit eddig mi ketten láttunk. Azt mondta a taxis, hogy az a jó ebben a motorban, hogy bírja a gázosítást és hogy kb teljesen kiszorította a dízeles taxikat a városból (mondjuk ez üdvös).
Sok más típusnál így van, enyém is tud olajhőfokot is meg vízhőfokot is de nem köti az orromra csak ha rádugom az obd-s kütyüt.
#nincsbennetarcsi
-
Doki16
addikt
Akkor nem gáz, azért nem olyan vészes ha 300-400k km után megadja magát egy pumpa
Itt Dunaújvárosban egy darab Prius+ taxi van. A többi mint dízeles vagy kisebb részben benzines. Az egyik cég egy 2.0 Crtdi B7 Passatot használ. A szívem szakad meg azért a kocsiért. Azt tudni kell, hogy itt a max legnagyobb táv kb. 7 km amit meglehet tenni
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
válasz Core2duo6600 #175319 üzenetére
Ugyanakkor az a pár alkalom szokott a legjobban fájni
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Doki16
addikt
válasz Core2duo6600 #175319 üzenetére
Valakinek feltétel, köztük nekem is az volt. Tudod milyen jó az amikor nem kell ismerősért könyörögni ha egy nyamvadt két méteres polcot el akarok hozni az Ikeából. Vagy amikor Anyós megkért, hogy ugyanmár vigyek nekik egy 1800x2000-es szőnyeget. Én nagyon szeretem, hogy nem kell legózni a kocsiban hanem csak berakok mindent vagy mindenkit [kép]
És még csak el se kell dönteni az üléseket[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
válasz Doki16 #175315 üzenetére
nem véletlen a hyundai-t veszik jobban cégesnek
Core2duo6600: én pl egy évben 2x költözök, mert kiadom a házat és ilyenkor magam oldom meg a költözést, pl a gyerek 160x75-ös ágya simán befér hátra, az a legnagyobb cucc egyben, minden más is így befér, nem kell egy kiságy szállítása miatt mindig szívességet kérnem.
na meg fordulónként sem mindegy mi fér be és mennyi.[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz tboy93 #175323 üzenetére
ez még a jobbik, már csak 2,5 km-re költözök, amikor kijártam, akkor 450km-re költöztem, meg vissza évente 4x
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
zmilaner
tag
Sziasztok!
Ismerősök keresnek kombi autót és megakadt a szemük egy 2011-es VW Passat (VII) Variant-on, 1.4 TSI Comfortline.
Általános felhasználás, (vidéki) városban autózgatás munkába/boltba hétköznap, hétvégén kirándulás (2-300 km). Kb. 115.000km van az autóban, kicsivel 3 millió alatt hirdetik.
Én egyáltalán nem ismerem a típust, a motorról jókat olvastam de ott nem kombi kivitelben próbálták, én a TSI-kkel még mindig szkeptikus vagyok de ez most lényegtelen
Van bármi amit fontos tudni az autóról/motorról/típushiba stb.? Esetleg a 3 milliós árkategóriában hasonló évjáratú/futásteljesítményű autót tudtok ajánlani, a fent említett családi felhasználásra?
A nevükben is köszi
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Doki16 #175321 üzenetére
5db féked van és abból kettő kopott?
prius belsején sztem nagyon látszik, hogy USre van tervezve. Kényelmes, bazi erős légkondi és néhol dacia minőségű felület, műanyag érzés...
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Doki16
addikt
válasz Dare2Live #175327 üzenetére
Nem értettem a kérdésed. Itt agyaltam rajta vagy 5 percig, hogy milyen fékről beszélsz te Ami hozzászólásomra választ írtál abban csak a kutyám szerepelt. De aztán rájöttem, hogy a kettővel korábbira írtál.
Nem 5 db fékem van. Az az 5 utolsó fékezést jelenti, hogy mennyire voltam ügyes. A piros, hogy aktívan használtam a hidraulikus féket. A sárga, hogy használtam a féktárcsát, de csak kicsit és villannyal lassultam inkább. A zöld meg azt jelenti, hogy tisztán regeneratív fékezést használtam csak. Amúgy minden fékezési módban használja a villanyosat. A rendes üzemi fékre van ritkán szükség, ha ésszel megy az ember.
Amúgy nekem nem Priusom van. Az FL utáni Aurisnak már egész európai belseje van.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
H A M M E R
csendes tag
válasz Bazsee71 #175279 üzenetére
Pontosan melyik felszereltség, melyik motorral próbáltad a Ceedet é sa Focus-t?
Én nem mentem próbakört még, de nekem a külső benyomásaim részben eltérőek.
Én Ford Focus Business felszereltségbe ültem be, és jobban bejött kívülről is és belülről is mint a Ceed Silver és Gold (A ceed silver még 15 ös acél felnivel van, amivel játékautónak néz ki, a gold-ban meg belül a fekete zongoralakk nem tetszett, nagyon látszott az ajtónál a por rajta).
Az ülések is nekem a focusban kényelmesebbek voltak (igaz nekem most is focusom 2007 van, és lehet ezt szoktam meg). A HIFI-t viszont én is úgy éreztem, hogy a Focusban lényegesen olcsóbb. Igaz lehet rendelni prémium HIFI-t csak az a készleten lévő autókban nem nagyon van, alkudni meg azoknál lehet jobban.Én városban használnám inkább, ezért a nem turbós, nem részecskeszűrös motorok játszanak. Viszont azt olvastam, hogy a Focusban az olcsóbb verzióban a futómű is olcsóbb. Szóval ha te az egy literes leglcsóbbat vezetted, abban gondolom az egyszerűbb futómű volt. Fekvőrendőr, aknafedél volt? Melyik volt kényelmesebb, halkabb?
-
válasz Core2duo6600 #175330 üzenetére
I20 bérautók, i30 kombik (crdi), mondjuk főleg németben, bár ez most a diesel mizéria miatt biztos változik
Amikor i20- at kerestem 2 évesben volt vagy 30-40 db volt céges
A cégessek sokat mennek, a hyundainak meg nincs megszabva, hogy mennyit mehetsz az 5 év alatt, tudok több esetről, ahol az 1,4 crdi motor 300-350 ekm-nél garanciában cserélve lett , mert olcsóbb volt, mint javítani
Az i20- am is céges volt, meg az i30 is[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Bazsee71
őstag
válasz H A M M E R #175331 üzenetére
Focus 1.0 EcoBoost Business
Kia Ceed 1.4 T-GDI SilverIgen, a Focusban hátul még az egyszerűbb futómű, de minden teszt azt írta, hogy nagyon jól hangolt, nem hiányzik a multilink. A felszereltséget nem különösebben néztem, mert saját részre Ceed Gold, vagy Focus Titanium volt tervben.
Ezért is érdemes tesztvezetni, mindenkinek más jön be. Ha teszteket olvasok, akkor kérdés nélkül a Focus. Kipróbálva viszont egyértelműen a Ceed. Feleségem más alkat mint én, 185cm/62kg, neki is a Kia volt kényelmesebb.
Focus-szal aknafedél volt, nem különösebben hatotta meg. A Ceed-del egy elhagyott vasúti átjárón zúztunk át 60-nal, a hangon kívül más nem nagyon jött át az utastérbe. Utána 30-cal átmentem ott a Fiestával is, hát ouch...
Ceed-nél lehet kicsit magasabb a hangnyomásszint, de a Focusban a szélzaj egy tartományban "kiemel", az számomra zavaróbb volt. Leszögezem, mindkettő elég csendes, ezek nagyon halovány különbségek. Az üléseknél és úgy összességében a beltérnél nagyobb különbséget éreztem, a Ceed javára. -
Gabesz87
veterán
Olykor eljátszadozom a gondolattal, hogy 2016-os 1.5dci Megane 4-esünket (5 ajtós) lecseréljem. Igazából semmi nem indokolja, mert 55.000km-el semmi baja nem volt még az ég világon, kb. 5.7-et fogyaszt (ez mondjuk lehetne valamivel kevesebb). Bp-en lakunk, munkába járok vele, napi ~16km, de úgy 2 hetente hétvégén utazunk szülőkhöz, ami azt jelenti, hogy végig az M3-ason, vagy (majdnem) végig az M5-ösön. Összességében évi 15-20.000km megy bele.
Van egy 21 hónapos fiúnk, kezdetben azért amíg a babakocsit is vinni kellett, elég szűkös volt, de mostmár jobb a helyzet, elférünk, de azért olykor jó lenne még némi hely. Hátul is lehetne kicsit tágasabb, én 187 cm, vagyok, feleségem hátul ül a gyerekkel, ő mondjuk 158cm, úgyhogy elfér. De én nem szívesen ülnék magam mögött.
Kértem már ajánlatot korábban kombi Megane-ra, teljesen ugyanazokkal a paraméterekkel, mint ami most is van, de egy vicc, közel 1M-al drágább lenne, mint amennyiért 3 éve vettem ezt. Kényelem miatt (és pláne a bp-i dugóban araszolás miatt) mindneképp automatát szeretnék, kombi, vagy SUV esetleg (4 ajtós sincs kizárva, de pakolhatóság, és hátsó ablaktörlő hiánya miatt nem annyira kedvelem). Árban Gondolkodom hybridben is, de az Auris, ami szóva jöhetne, (finoman szólva) nem igazán tetszik. Nézegettem a RAV4-eket is, a most kifutó szériát. Ennek a formájától (kívül-belül) sem vagyok elragadtatva, de a megbízhatóságért tudok kompromisszumot kötni. Downsize-ingolt turbós benzinest azt hiszem nem szeretnék. Vagy dízel, vagy híbrid. Árban meg a megane árán kívül sokkal többet nem kültenék, ami azt jelenti, hogy összesen olyan 5,5-6 közt max! Akár (sőt talán szívesebben) Németországból is, ha olcsóbb. -
Gabesz87
veterán
válasz Gabesz87 #175334 üzenetére
Mondjuk a RAV4 már eléggé a megcélzott áron felül van. Ha ilyen 3 éves. kevesett futott példányt nézek. Ill. ami még nagyon tetszik híbridből, és tényleg sokkal jobban tetszik, mint a Toyoták, az a Mondeo híbrid. Csak hát az a picike csomagtartó... Kár érte. Az 5 ajtós Megané nagyobb.
(#175336) zoo8800: Bocs, csak kiegészítettem az előző hosszas gondolatmenetet. De egyébként nyilván tippekre, típus ajánlatokra volnék kíváncsi.
[ Szerkesztve ]
-
-
Doki16
addikt
válasz Gabesz87 #175334 üzenetére
Akkor már inkább hibridet vegyél, ha a benzinest alapból kizártad. Nekem az utolsó szériás Auris kombi Hybridem van. A technika nagyon jó, megbízható és keveset fogyaszt. Csomagtartó hatalmas, de sajnos a hátsó tér rovására megy. 178 vagyok és magam mögött ekkora hely van. [link] Ha a formával meg tudsz barátkozni akkor kapsz egy jó kocsit összességében ami a dízelednél is kevesebbet eszik.
A Rav4 kicsivel nagyobb a számok tekintetében. Nagyobb motor van benne ami ezáltal erősebb is és jobban megy. Viszont többet fogyaszt. A megbízhatóság azonos. Mondjuk lényegesen drágább mint az Auris. Ámbár ha van pénzed egy 2016 körüli Rav4-re akkor tényleg azt vedd, ha jobban bejön.
(#175335) Gabesz87: Mondeoban is a Toyota rendszere van.
+1 az Outlanderre
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz rbalint88 #175339 üzenetére
Nem ragadtam le ezen Én lehetek az utolsó szerintem a fórumon aki pálcát törhet felette. Az 5,7 amúgy nagyon jó olyan felhasználásra amit a kolléga írt.
Amúgy ma reggel jó volt a bolygók együttállása és egy 3,7-es átlagot sikerült hoznom
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Gabesz87
veterán
válasz Doki16 #175338 üzenetére
Ránézésre sacc per kb. ekkora a lábtér a Megane-ban is szerintem. Igen, a technika tudom hogy jó, stabil, megbízható, és a híbrid érdekel technikai szempontból is ill. némi környezettudatosságból is.
Igen, tudom, hogy a Mondeoban is Toyota rendszer van, ezért is szimpatikus, mert az sokkal autószerűbb, és erősebb. De a kicsit csomagtartó miatt nem tudok vele megbarátkozni.
Outlander-nek utánanázek, olvasgatok róla. Régebben talán olvastam a tesztjét, és mintha nem annyira lett volna pozitív. De az csak egy teszt a sok közül.(#175339) rbalint88: nem a fogyasztás az elsődleges szempont, én meg vagyok elégedve az 5,7-el is, csak azt nem értem, hogy régebben, 1-2 éve még 5,1-5,2-t fogyaszott, nem tudom mitől ment fel, pedig ugyanaz minden. De nyilván nincs akkora kül. árban fél deci fogyasztás miatt. Ahogy írtam, nem emiatt gondokodom cserén, hanem inkább a hely miatt. Ha lesz még egy gyerek, akkor az 5 ajtós Megane elég szűkös lesz.
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz Gabesz87 #175341 üzenetére
Outlander nem Toyota szinten megbízható, de alapvetően szeretik az emberek. A Mitsubishi-nél azért annyi bejön a képbe, hogy ha tudod tölteni akkor azért eltud menni olyan 50 km körül tisztán elektromosan. Az azért a napi bejáráshoz nagyon jó. Méreteit tekintve nagyjából akkora mint a Rav4.
Természetes, hogy idővel több lesz a fogyasztásod. Telítődik a részecskeszűrő is folyamatosan. A napi 16km nem túl sok.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
válasz Doki16 #175340 üzenetére
annyit egy diesel kombival is sikerült hoznom, amit 3 évesen vettem 2,9M ért 2 év garival (i30 sw) szóval még mindig nem értem ezt a hybrid de jó, de szép dolgot
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz OPiiPO #175346 üzenetére
Az éves szervizen kívül semmit nem kellett rá fizetnem, valami elromlik ott van a garancia...
Azzal pont nem volt semmi gondom, de pl. i20-nál kiesett a 3. féklámpa (anyaghiba) gariban cserélték, kia ceed klíma hűtő kilyukadt 5 éves korában, gariban cserélték, skoda fabia, kiégett egy led a könyöklőben lévő ablakemelő panelben, komplett cserélték gariban, vagy te milyen + költségre gondoltál?Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
albiosz
őstag
Sziasztok!
Édesapám szeretne egy magas építésű autót tolatóradarral. Más elvárás nincs, egy 20 éves f astra 1.4 benzinből ülne át és keveset megy, tehát benzines kellene.4M a határ és max 3 éves lehet.
Suzuki topikban már érdeklődtem, Vitara/Scross vonal ugrott be, talán már új is kijön ennyiből.
KIA Stonic esetleg? Vagy bármi más ötlet? Én újra szavazok inkább.Légzsák, meg elöl villanyablak, manuál klíma azért jó volna. Extra igény a tolatóradar csak.
-
Doki16
addikt
válasz kisza25 #175344 üzenetére
Én soha nem állítottam, hogy a dízel ellenfele a hibrid. De én ezeket az értékeket városban produkálom kb 15-20 elindulással megállással hideg motorral. Ugyanezen felhasználás mellett a dízel passatom inkább a 9-et kérte be. Viszont hosszútávon, főleg pályán már a VW volt a nyerő.
Mondjuk most esik le, hogy te direkt cukkoltál most engem
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz albiosz #175348 üzenetére
4 millióért nem igen fogsz újat kapni ilyen kritériummal Sajnos sok gyártó egyéb nagyobb extra csomagokkal kínálja csak a hátsó parkradart. De ha vártok 2022-ig akkor már széria lesz minden kocsiban
A Duster Prestige megfelel az elvárásnak és 4,3. Vagy a Sandero Techroad. Vitara GL+ felszereltségtől kínálja a hátsó kamerát, de az már 4,5 inkább.
Ha viszont beleférnek a használtak akkor jobban kinyílik a piac
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen