Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • uborka3

    tag

    válasz amol #12899 üzenetére

    Tudod, a sebességre a legkönnyebb fogni, és nem kell keresni a megoldást.

  • Josh

    tag

    válasz amol #12899 üzenetére

    Én ezt nem tartom jó ötletnek teljesen, hogy leszabályozzuk a kocsik teljesítményét. Olyan helyen lakom, ahol sok külföldi megfordul (rajtunk keresztül mennek a jugók Ausztriába), és itt nem egyszer van olyan, hogy 1-1 sávos úton, kocsisor előz, kocsisort. Tehát elöl megy 5 autó lassan, mögötte 5 autó gyorsan, és a hátsó 5 megelőzi az első 5-öt, és nem egyesével, hanem a sor hátsó része, egyben indul meg. Ilyenkor 2 eset lehetséges. Vagy bekapcsolódsz te is a gyorsabb sorba, és túl léped a sebesség határokat nem kevéssel (90-es úton kb. 130-140-el mész) vagy pedig maradsz a lassabb részben, amit visszafognak simán 90-ről 60-70-re.Nos ha belátható az útszakasz, én is beállok a gyorsabb sorba, csakhogy haladjunk. Persze életmódomból fakad, hogy én mindig sietek.

    Egy-egy jelentősebb sebességtúllépés életet menthet. A számítógép nem ismeri fel, hogy mikor van veszély, és mikor lenne szükség nagyobb sebességre.

    Még mindig fenntartom a véleményem, hogy az emberek fejében kellene rendet rakni, nem pedig az autók teljesítményét visszafogni.

    De szeritnem különbséget kellene tenni a több száz lóerős tuning kocsik, és a robogós kamikaze-k között, mert bár mindkettejük közös jellemzője, hogy hajt mint az állat, de ezen kívül semmi másban nem hasonlítanak, és ez a többi dolog, bizony nagyon eltérő eseteket eredményezhet.

    A kocsival nagyobb távot teszünk meg, így ott nagyobb eséllyel ütünk el gyalogost olyan városban, ahol még soha nem voltunk. A robogós általában városon belül mozog (városok közötti utazgatásokra már nem teljesen alkalmas az 50-es robi), ahol jobban ismeri a várost, hogy hol szoktak a felelőtlen gyalogosok átszaladni az úton, és azért húzza neki a gázt ilyen magabiztosan, mert ismeri a várost, hogy hol tud elmenekülni a rendőrök elől, de ezt csak példaként mondom.

    Szóval a vezetői fejmosás vs. autóleszabályozásban, az én véleményem: 1.0.

    Az én generációm már nem drogozik. Direktbe stimulálják az agyhullámokat.

Új hozzászólás Aktív témák