- Házimozi haladó szinten
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Apple asztali gépek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- A Palit fekete VGA-szörnye nem kér a színes pislákolásból
- Hobby elektronika
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen processzort vegyek?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Computex 2024: jóvágású Gigabyte alaplap Threadripperek alá
Hirdetés
-
Computex 2024: várakozásokat felülmúló számok
ph Szinte megduplázta az előző évi látogatószámot a kiállítás, mutatva, hogy van momentum az iparágban.
-
Elindult a Valorant konzolos zárt tesztelése
gp Bár a készítők bétáról beszélnek, a játékban aktívak a trófea és achievement rendszerek, lényegében a teljes kiadást kaptuk meg.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Josh
tag
Én ezt nem tartom jó ötletnek teljesen, hogy leszabályozzuk a kocsik teljesítményét. Olyan helyen lakom, ahol sok külföldi megfordul (rajtunk keresztül mennek a jugók Ausztriába), és itt nem egyszer van olyan, hogy 1-1 sávos úton, kocsisor előz, kocsisort. Tehát elöl megy 5 autó lassan, mögötte 5 autó gyorsan, és a hátsó 5 megelőzi az első 5-öt, és nem egyesével, hanem a sor hátsó része, egyben indul meg. Ilyenkor 2 eset lehetséges. Vagy bekapcsolódsz te is a gyorsabb sorba, és túl léped a sebesség határokat nem kevéssel (90-es úton kb. 130-140-el mész) vagy pedig maradsz a lassabb részben, amit visszafognak simán 90-ről 60-70-re.Nos ha belátható az útszakasz, én is beállok a gyorsabb sorba, csakhogy haladjunk. Persze életmódomból fakad, hogy én mindig sietek.
Egy-egy jelentősebb sebességtúllépés életet menthet. A számítógép nem ismeri fel, hogy mikor van veszély, és mikor lenne szükség nagyobb sebességre.
Még mindig fenntartom a véleményem, hogy az emberek fejében kellene rendet rakni, nem pedig az autók teljesítményét visszafogni.
De szeritnem különbséget kellene tenni a több száz lóerős tuning kocsik, és a robogós kamikaze-k között, mert bár mindkettejük közös jellemzője, hogy hajt mint az állat, de ezen kívül semmi másban nem hasonlítanak, és ez a többi dolog, bizony nagyon eltérő eseteket eredményezhet.
A kocsival nagyobb távot teszünk meg, így ott nagyobb eséllyel ütünk el gyalogost olyan városban, ahol még soha nem voltunk. A robogós általában városon belül mozog (városok közötti utazgatásokra már nem teljesen alkalmas az 50-es robi), ahol jobban ismeri a várost, hogy hol szoktak a felelőtlen gyalogosok átszaladni az úton, és azért húzza neki a gázt ilyen magabiztosan, mert ismeri a várost, hogy hol tud elmenekülni a rendőrök elől, de ezt csak példaként mondom.
Szóval a vezetői fejmosás vs. autóleszabályozásban, az én véleményem: 1.0.
Az én generációm már nem drogozik. Direktbe stimulálják az agyhullámokat.
Új hozzászólás Aktív témák
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Android szakmai topik
- EAFC 24
- Autós topik
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Házimozi haladó szinten
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Apple asztali gépek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- További aktív témák...