- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen TV-t vegyek?
- OnePlus Pad 2 helyett OnePlus Pad Pro
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen egeret válasszak?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- ASUS notebook topic
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Milyen monitort vegyek?
- GoPro Topic
Hirdetés
-
OnePlus Pad 2 helyett OnePlus Pad Pro
ma Állítólag a OnePlus idei táblagépe nem a második generáció lesz, hanem az első modell Pro változata.
-
Csúcskategóriás PCIe 5-ös SSD-k a Gigabyte-tól
ph Az Aorus 14000 Gen5 széria 1 TB-os kapacitástól indul, és mérettől függően 14 GB/sec körüli olvasási sebességet kínál.
-
Nagy pofon: lőttek a Meta európai AI-tervének
it Az ír adatvédelmi hatóság kérése miatt a Meta befékezi az AI-modellek kiadását Európában.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#25954560
törölt tag
eleg beteg embereknek fested le a robogosokat
amiben persze lehet valami
bar en azt is el tudom kepzelni h valaki azert vesz robogot, mert utalja a tomeget a bkv-n es latja h kocsival sem tud a varosban kozlekedni.
vagy azert vesz valaki robogot mert nincs penze kocsira, de megis akar kozlekedni, szabadabban, mint a bkv-val lehet.
vagy azert mert havonta olcsobban kijon, mint egy (ket) berlettel.
vagy szobafesto-pemzli. vagy papucs orran pamutbojt.ezek nagy resze mind allatnak tunhet a kocsibol nezve, mert kihasznaljak a robogok lehetosegeit. persze a baj mindig ott van, amikor az ember nincs tisztaban a sajat es/vagy a robogoja kepessegeivel. ha sosem lenne veluk baj, akkor nem tunne orultsegnek a dolog, mert akkor ez lenne a 'normalis' hasznalat. de ettol messze vagyunk.
-
#25954560
törölt tag
ha teljes sebességnél is meg mered dönteni a robit
jajj. azert ez sehogy sem jo
teljes sebesseg: ez 45-90 akarmi lehet.
donteni: picit? nagyon? teljesen?
raadasul latni robogokat neha rettenet oreg/kopott/repedezett gumakkal is, az nem motorozas-tudas hanem felelotlenseg.
azzal egyetertek h jo lenne mindig a vezeto kepessegeit meghalado motorral gurulni, de nem fenyevekkel meghalado, hanem csak mittomenmennyivel meghalado (azert ez eleg nehezen merheto). mert lassuk be, amikor emberek magukban halnak meg motoron (mondjuk ez robogon nem annyira jellemzo), akkor rendszerint a motor sokkal tobbet tudott, mint a vezetoje, raadasul a vezeto ezt figyelmen kivul hagyta. -
parandroid
nagyúr
"arra használják a robogót, amire azt kitalálták. Eljutni városon belül A-ból B-be a lehető legrövidebb időn belül."
Valamit benéztél, mert egy robogó nem erre való. Sőt, őszintén szólva, semmilyen közlekedési eszköz nem arra lett kitalálva, hogy "a lehető legrövidebb időn belül" kell megtenni az utat az indulási és érkezési pont között. kivéve persze a versenyzésre használt járműveket, de ezek meg ilyen célból ugye nem közlekedhetnek a normál forgalomban.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
ladybug
őstag
Mert azoknak ott a versenypálya. Azok nem a közúton versenyeznek a mindennapi sofőrökkel, hanem a versenytársaikkal. Nem?
Egyébként sok olyan robogóst láttam, aki eltaknyolt a robogóval. És pont azért, amit te kiemeltél. A-ból B pontba minél gyorsabban. Volt köztük nagymama is, de bizony megfontoltnak tűnő, nyugodt kis nőszemély és hidegvérű férfiember is.
Csak egyszer gondolja úgy, hogy ő ma nagyon siet, és gyorsan haza akar érni. Örüljön, ha csak egy kis zúzodással megússza.
Ti férfiak soha semmit nem tudtok megtalálni. A teafű a gyógyszeres fiókban van egy kakaós dobozban, amire rá van írva, hogy só.
-
parandroid
nagyúr
Igen, eszerint a gondolatmenet szerint gyakorlatilag forgalomban ezek valóban feleslegesek. A nagyobb teljesítményű gépjárművek előnye, hogy adott szituációban könnyebb, kényelmesebb a kezelésük, vezetésük, sok esetben takarékosabbak is, mint alulmotorizált társaik.
És igen, én kötelezővé tenném a 140-es (na jó, legyen 160-as, ki tudja, autópályán mi adódik) leszabályozást a közúti forgalomban részt vevő személygépkocsikon. És bizony minde egyes rendőri ellenőrzésnél ellenőriztetném is, hogy aktív-e a leszabályozás, ahogyan azt a teherautóknál meg is teszik.
Aki pedig versenyezni akar, vegyen külön licenszet, és használja az autóját / motorját versenypályán, ne ott tépjen 200-zal, ahol én a két gyerekemmel a hátsó ülésen közlekedek.
A sebességhatárokat pedig betartom, annyi 'túllépést' engedek meg magamnak, hogy a GPS-hez mérem a sebességet, nem az autó sebességmérőjéhez, ami sebességtől függően 5-10%-kal fölémér. Pedig 105 lóerős az autóm. Na és?
És tökéletesen egyetértek a jelenlegi szigorított rendszerrel, ahogyan az objektív felelősség elvével is, ugyanis elfogadom, hogy mindezek a módosítások az én védelmemben születtek, hogy minél kevesebben nézzék az utakat versenypályának.
LOTR: Legutóbb a #12845-ben, de rendszeresen van olyan kb 50-100 posztonként.
Integra: Pedig nem ártana ilyesmit kicsit nyomatni élesben is, ha más nem rászánni ilyesmire egy órácskát kresz oktatás közben, vagy valami, hadd tanulja meg mindenki, hogy másfél tonna acél nem játék. Amúgy nekünk volt is ilyesmi oktatófilmünk, amikor tizensok éve vezetni tanultam, asszem ladával, meg skoda 105-tel játszottak el baleseteket. Valahogy meg kéne őket szerezni.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
jerry311
nagyúr
Nem sietni kell, hanem időben elindulni.
Nem kocsironak kell(ene) előzni a kocsisort, hanem olyan követési távolságot tartani, hogy lehessen szépen egyesével előzni. Emberek oylan követési távolságokat tartanak autópálya tempónál, amiről akkor sem tudnának ütközés nélkül lassítani, ha nulla lenne a reakciódijeük. Az a baj, hogy a sok önjelölt Schumacher bele sem gondol, hogy kit és mit veszélyeztet.
Nyilván nem lesz minden ilyen helyzetből baleset, de a lehetőség mindig ott van és akkor nem baleset lesz, hanem tömegbaleset. -
amol
addikt
Asszem már írtam de nem a teljesítményt, hanem a végsebességet szabályoznám le. Az általad felvázolt esetre is van megoldás, ugyanis az elektronika engedélyezhetné a rövid ideig tartó gyorshajtást, csupán a programozáson múlik.
Más kérdés hogy 90-es úton akkor sem mehetnél 140-nel ha a fene fenét eszik, erre nincs kifogás.Lehetne valamilyen jeladós megoldás is ami az úton van elhelyezve és az autó érzékeli hogy az adott szakaszon mi a max...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Olimpia: az AI majd törli a sértő bejegyzéseket
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Windows 10
- Android játékok topikja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Medence topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- Felújított Asus rog strix G15 G1512LI + ajándék, 2025.02.20-ig garis! /INGYEN FOXPOST!/
- BenQ PD3205U 4K Tervezői Monitor!32"/99% sRGB/Pantone/AQCOLOR/Type-c/Mac Ready/Beszámítás!
- Samsung Odyssey G8 Ívelt Ultrawide Oled Monitor!34"/Oled/WQHD/175hz/0,1ms/Freesync-G-sync/Beszámítás
- Ahh! DELL Latitude 3410 Tartós Profi Laptop -60% 14" i5-10210U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS