- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
t.zsolti
tag
válasz Batman2 #7014 üzenetére
na kérlekszépen a hétvégén kicseréltem a kuplungszerkezetet ,tárcsát, kinyomócsapágyat ( amiből szerintem csak a tárcsa volt ludas a rángatásban ) és megszünt a rángás induláskor, a tárcsa agyrészét nem feszítik kellő képpen a rúgók ( ha oda vissza forgatod kb 2mm-t kottyan, magyarul lóg ) és ezt produkálta 20000km-en keresztűl, 5000 jól működött ( LUK tárcsa )
és ne fogjuk a szerkezet vagy a lendkerékre mert akkor le lettek szabályozva és 5000 jól ment, mint most. ja és kinyomóvillát is cseréltem és rögtön magasabban fog a kuplung, amin ugye nem lehet állítani!!!!!!!!!
----végy egy ujj tárcsát!!!!! szereltesd be ,ellenőrizzék a lendkerék felületét és a szerkezet nyomlapját nincs e foltokban feledződve mert az még lehet hiba mert nem egyformán kopik miatta a felület ( hullámos lessz )
és hogy mi nyírta ki a tárcsa rúgóit??? szerintem a hajtáslánc lógása minden váltásnál és gázadás , elvételnél oda vissza rángatva van , difi foghézag, meg amit nem lehet megszüntetniMB 123 3.0d