- Kötelező BIOS frissítéssel orvosolná a Core CPU-k stabilitási gondját az Intel
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- OLED TV topic
- Megjött az Arctic Liquid Freezer AIO-k új nemzedéke
- Gaming notebook topik
- Kompakt AIO-k Thermalright recept szerint
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
Hirdetés
-
Egyre nagyobb a hatása a választásokra az AI-generálta képeknek
it Az OpenAI ezért külön eszközt hoz létre, hogy azonosítsa a DALL-E 3 által létrehozott képeket.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Masszív előrelépésnek tűnik a Zen 5
ph Az AMD a gyártók felé már nem is az Intelhez méri a dizájn sebességét, hanem az újabb ARM magokhoz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Batman2
őstag
A váltóban ugyan kisebb igénybe vételnek van kitéve az olaj, mint a motorban, nem terheli égéstermék maradék, nincs kitéve magas hőmérsékletnek, nincs olyan oxidálo környezet sem, de itt is nyíródnak a molekulák a fogaskerekek működése közben, változik a viszkozitás, idővel öregszik az olaj, változik a kémiai szerkezete, idővel széteshet az adalék rendszere is, és vizesedik a kondenzvíz miatt, romlik a kenőképessége.
Egyszóval idővel mindenképpen cserélni kell, mondjuk 50-60 ezrenként, attól is függően, hogy hány éve van benne, még ha nem is futott sokat.
Üdv.Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Buster17
addikt
Ha már váltó olaj a téma akkor az én kis A140-es manualisba is illik olajat cserélni x kilométerenként?
Közeledek a 300e hez, azért kérdem
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Batman2 #10603 üzenetére
A kézi váltós kocsikban a váltót egy ideje valami grafitos cuccal töltik fel. Állítólag nem kell cserélni bennük a kocsi élettartama alatt. Aztán az már más kérdés, hogy a gyártó 3 vagy 5 évben határozza meg a kocsi "élettartamát"
Anno a bimmernek vagy a mercinek volt a szlogenje: ein Auto fürs Leben
Aztán azóta már mindkét cég csak szemetet gyárt... (kivétel a G merci)Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
ihmik
újonc
Sziasztok!
Segítségeteket kérem!
A feleségem vett egy 2001.áprilisi Mercedes A170 CDI-t. Az elejétől fogva szenvedünk attól, hogy az autó befele nyomja a kipufogógázt, belső cirkulációnál nem érezhető. Mi lehet a baj? -
nagyúr
Egyértelmű; valahol kifúj a motortérbe kipufogógázt az meg az ablaktörlő lapát alatti részen ahol szívja a kinti levegőt bejut az utastérbe. Valószínűleg alapjáraton terheletlenül nem nyomja ki csak gyorsításkor, amikor megtolja a turbót a kipufogógáz. A motor és a turbó közötti részen nézzétek át a csöveket, a tűzkarikákat! Nem lesz egy öröm a szerelő részére abból kiindulva, hogy nem egy bálterem az A classe motortere...
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
Vaze
őstag
Sziasztok!
Először is Köszönöm szépen a hasznos tanácsokat válto olajcsere ügyben,nemsoká az is cserélve lesz.De előtte cseréltettnem kellene Ezt az alkatrészt.(bekarikáztam)
Találtam is,csak kellene a megerősítés tőletek hogy biztos hogy jót találtam....
ez lenne az
Válaszokat előre is KöszönömTaláltam külön ez ugyan az?
[ Szerkesztve ]
MSI Raider GE78 HX 13V Intel® Core™ i9-13980HX -- GeForce RTX 4090, GDDR6 16GB -- 32GB, 2TB SSD
-
batmanéhes
tag
válasz KillHates #10604 üzenetére
de szép is vóna. csak mesélem az újabb (w463-as hehe kinek mi az új) szériás g mercikkel gyűlnek a bajok, érintkezési hibával bezáró (ezáltal hajtásláncot önmegsemmisítő) difizárakról, sorozatban elpukkanó gátlókról meg fél éves kadmiumozott alkatrészek rozsdásodásáról olvashat az ember, ha jól akar szórakozni.
más kérdés, hogy a w460-nak meg van pár olyan full retard szériahibája, amitől negyed évszázadonként szisztematikusan lerohad róla pár lényeges vasdarab, és azokat akkor újra kell építeni. persze ki lehet bírni, csak a rend kedvéért írtam. meg hát olyan jármű nincs, amiből minden homok magától kicsöpög - kirázódik...
-
-
ihmik
újonc
válasz KillHates #10606 üzenetére
Köszönöm a segítséget. Alánéztem egy ismerőssel az aknában, elmondta, hogy a buli várható, 4 nap...de ettől függetlenül ma kaptam egy tel.számot, egy nyuggert, aki csak Mercikkel foglalkozik, bízva abban, hogy nem kell szétkapni a totál vrdát. A hang alapján a porlasztó sem az igazi. Após szerint adjuk le, vegyünk egy újabb, fiatalabb "Mari"-t, de az asszony szereti
-
#48613632
törölt tag
peres gumik vannak fent, 18-as felnikkel?
Mondjuk nekem azok. Érdekes, hogy ezt a modellt szerelik gyárilag is 18-as felnikkel, és tudtommal ugyanaz a futómű. Mégsem ajánlott. Bár az is igaz, hogy a gyári lengőkarok tovább bírják, mint az utángyártott, márpedig 99 fontért nem kapsz gyári szettet, főleg nem két oldalra. -
Vaze
őstag
-
szocska28
újonc
Sziasztok!
Van egy merci 124 2,5 D-m, van vele egy olyan problémám, hogy a motor olyan hangot ad mintha valamelyik porlasztó becseppenne! A porlasztók be lettek állítva és csúcsok ki lettek cserélve,a hang az maradt, most alapjáraton és 1600 fordulaton hallik, aztán elcsendül. Szerintetek mi lehet a baj. Mielőtt felújíttattam a porlasztókat,azelőtt a 2-3 henger porlasztó nyomását le kellett venni kb. 65 bárra és akkor csendes volt.
-
tailor13
csendes tag
válasz szocska28 #10617 üzenetére
Lehetséges, hogy becsepegnek.
A 65 bar nagyon kevés, valami 115-120 bar körül van az üzemi nyomásuk tudomásom szerint.
Ha olyan nyomáson csilingel, lehet, hogy rossz helyen van az adagoló, állítsd be az előtöltést. Persze az sem hátrányos, hogy nincsenek szanaszét repedve az előkamrák, stb.
'82 240D
-
Batman2
őstag
válasz szocska28 #10617 üzenetére
A 65 bar az nagyon kevés, én is úgy tudom, hogy a 24-esnél is 115-120 közé kell beállítani a nyomást új csúcsok beszerelése esetén.
Ha az új csúcsokkal alacsony fordulaton csúnya hangit ad, akkor arra gyanakodnék, hogy valemelyik csúcs rossz.
Nekem volt hasonló esetem, 4db újonnan polcról levett bosch csúcsokkal. Beállítás után is olyan volt a motor működése, hogy olyan 2000-ezres fordulat alatt csattogó hangot aditt ki és erősen billegett, ha nem mentem ezen fordulat alá, akkor csendbeb simán suhant a motor, csak kicsit nehéz volt ilyen magas firdulat tartományban közlekednem és vigyazni, higy váltás idejére se essen alá.
Éppen utazni kêszültünk, kellett az autó, és hétvége jött, így megjártuk vele így. A nagyobb részet autópályán tettük meg, csak a városban volt nehéz, meg földúton.
Az adagolós, aki beállította a csúcsokat, azt mondta, ezt ő nem tenné be a motorba.
Ellenőrizték Neked a porlasztasi képet?Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
szocska28
újonc
válasz tailor13 #10618 üzenetére
Szia!
Igen jól tudod a porlasztó nyomás 115 bar, de ha annyira volt beállítva nagyon csúnya csattogó hangja volt, ezért lett levéve. Most elkezdődött a kísérlet, már a porlasztókat beállíttattam, és cseréltek 5 csúcsot, valamint közbetétet. Most az adagoló van oda azt is beállítják, csak én is az elő kamrákra gondoltam, hogy azokkal is probléma lehet. Ahhoz tudomásom szerint nem kell bontani a hengerfejet, jól tudom?
-
Batman2
őstag
válasz szocska28 #10620 üzenetére
Igazából a 24-es előkamrájában nem tudom mi romolhat el, mert tudtommal abban már nincsen gömbcsap, ami szétcsapja a gázolaj sugarat, annak örvény kamrája van, ahol a gyosan áramló, örvénylő levegő segít keverni, tovább porlasztani a sufarat és az égőfurata is valami 5mm körül van, nagyobb mint a 23-asénak, nem hiszem hogy kiégjenek.
Az izzítókkal minden rendben, nem égett el valamelyik nemrégiben, amit cserélni kellett ?
Ha beesik valami a hengerbe, pl. egy izzító darab, az is tud csörgő hangot adni.No meg várjuk az adagolót, aztán pontosan jelre téve és megfelelő előtöltéssel beállítva kiderül jó lesz e!
Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
szocska28
újonc
Sziasztok!
Az izzító gyertyával nem volt problémám, de megnézem azokat is! Az elő kamra kiszerelésről tudtok mondani okosságot? A hgf. kell bontani vagy sem? Az adagoló a héten valószínű elkészül és meglátjuk milyen lesz. Remélem tökéletes. Az én véleményem, hogy minden képen üzemanyag probléma lehet, hiszen a porlasztó nyomás csökkentésére reagált, elhalkult! Na de majd kiderül!
Köszi a segítséget!
-
Babszivacs
csendes tag
Üdv!
Olyan problémával fordulok hozzátok hogy teljes felújításon esett át a gép,azóta többek között a műszerfal világítása vacakol. A műszeregység és a középkonzol sem világít. Honnan kezdenétek a bontást?
Köszönöm
(w123 200d 1983)
-
batmanéhes
tag
válasz Babszivacs #10623 üzenetére
tudom, hogy triviális, de biztosíték?
-
Batman2
őstag
válasz Babszivacs #10623 üzenetére
Az óraegységed elektromos panekjén vagy (vagy legalább is volt) egy porcelán potméter (ellenállás) amivel a műszerfal és a középkonzol világítását lehetett állítani anno.
Jobbára ezek a potméterek tönkre mentek és csak kontakthibának jók, érdemes átkötni, söntölni egy darab vezetékkel !
Múltkor nekem is hasonló hobám volt, nem juott eszembe ez, bár én már korábban söntöotem, de még is volt valami egyéb kontakt hiba benne.Ha erre mégsem gyógyul meg, akkor valóban el kell indulnod a biztosítéktól és a kábelt végig követve az összes csatlakozási pontot megnézni, jó e, érintkezik e, szoros e !
Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
13qtja
újonc
Sziasztok! Segítségeteket kérem, feketén füstöl a 190-es benzines 4 hengeres merci 1983-as.
1-4-es gyertya meghalt, cserélve, megy a 4 henger, de fuldoklik, alapjáraton, és gázadással feketén füstöl. Beton fekete lett. Computer olvasóhely létezik ebben a gépben? Várom válaszotokat. Köszi. -
tailor13
csendes tag
válasz 13qtja #10626 üzenetére
Létezik tudomásom szerint, legalábbis a későbbi évjáratokban úgy rémlik, de az ABS hiba meg ilyesmi kiolvasására szolgál. Mit akarsz olvasni azon, hogy irgalmatlanul sokat kap?
De ha nekem nem hiszel, nézd meg a gyertyaképet. Ha rendben van a jetronic, akkor állíttasd be, ha nem, rakd rendbe/cseréld.
Egy normális gázelemzővel, meg némi rutinnal rá lehet jönni, hogy hol a gubanc.
'82 240D
-
Hyperion
senior tag
Sziasztok!
Iránymutatást kérnék utastér fűtés/hűtéssel kapcsolatban.
95-ös W124-es az alany, klimás.A gond az, hogy meleget nem, csak langyos levegőt, vagy hideget tud keringetni. Ha a szabályzó szelepekről lehúzom a kábelt, értelem szerűen jön a meleg levegő.
Kimérve azt tapasztaltam, hogy a vezeték egyik ágán fix 12V jön, a másik ágon pedig semmi. (Középen negatív)
Bárhova tekergetem a hőszabályzót, nem történik semmi.
A szabályzó rendszer működését valaki 1-2 mondatban el tudná nekem magyarázni?Amit sejtek:
2 szelep van, ami a keringető motornál található. Gondolom, jobb/ball utastér. A belső hőmérő pedig a tetőkárpitnál az ablaknyitónál van?
Mivel tapasztalatom szerint +12V-nál hideg levegő jön, rgó teljesen nyitva a szelep, feszültség esésre növekszik a fűtés. Ez nálam nem történik meg..
Nagyon szépen köszönöm a tanácsokat!
-
barnam_
nagyúr
Sziasztok!
Kb. 1 hónapja én is márkatárs lettem, egy '93-as 300D-vel (szívó hat henger, manuális, imádom )
Bőr váltószoknyát honnan tudnék hozzá szerezni Budapesten? Ezt otthon is ki lehet cserélni?
-
Batman2
őstag
válasz barnam_ #10632 üzenetére
A leg rgyszerűbb szerintem, ha bemész bármelyik mercedes márkaszervízbe és talán még rendelhető.
Ha esetleg van Pesten is Albert autó, akkor ők is jó esélyel meg tudják rendelni, ha van, akár utángyártottban is.
Van még a Unix, Bárdi. Láng és még maszek kifejezett mrcedes alkatrész boltok, utolsóként azokat is meg lehet próbálni.
Nekem is már utángyártott van, nem tudom hány éve, valszeg már több, mint 10, de még mindíg kifogástalan.
Sőt már valtó kart is kellett vegyek, met az eredetinek letört a feje, de az primitívebb az eredeti kiképzésénél.Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
laza801
csendes tag
Sziasztok!
Kb. 3 hónapja én is márkatárs lettem, 2010-es B180 CDI-vel automata a kicsike, és a Golf után igen nagyon szuper !
Eddig túl van egy jobb első kerékcsapágy cserén , most pedig át esett egy C szervizen azaz pont ma.
Kapott fincsi Mobil1 olajat ,szűrőt és mindent ami szem szájnak ingere.Az a kérdésem hogy mit jelent az alábbi képen levő kódsor:
-
Batman2
őstag
Tegnap reggel sajnos rosszul jártam.
A motortérben valami elcsattant, efolyt az olaj, semmit sem vettem észre, nem is hallottam, mentem tovább, aztán pár száz méter után egy kanyarban, mikor lelassítottam, kuplungoltam, a motor alapjáraton leállt, aztán már hiába indítóztam, csak egy kattanás, a főtengely meg sem moccant.
Néztem a vízhőt, normál üzemmeleg értéket mutatott, de nem is hajszoltam, előtte pár száz méterrel település volt, hatvan alatt mentem, még meg is álltam, amkkor még teljesen rendben ment alapjáraton, csak annyi tünt fel, hogy a bal orrán van valami nagy fekete paca és az ajtó üvegek is sötét foltosak, gondoltam, valami felcsapott sárral, majd le kell takarítani. Ez előtt kb. 1km-rel benzinkúton voltam tankolni, akkor még semmi kosz folt nem volt az orrán.
Még reménykedem benne, hogy a hengerfal nem károsodott komolyan, csak a gyűrűk deformálódtak és ezért szorul meg, gyűrű cserével orvosolható a probléma.Az olajnyomás mérő műanyag vezetékére gyanakszom, annak a motor felöli vége csattanhatott el.
Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
nagyúr
válasz Batman2 #10636 üzenetére
Abüdösfrászkarikába... (mást akartam írni)
Őszinte részvétem.
Egyébként azt nem értem miért nincsen a kocsikban valami olyan bigyula, ha elmegy az olajnyomás akkor leálljon. Illetve van; úgy hívják, hogy hüvely és gyűrű, de nem erre gondoltam...Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
Batman2
őstag
válasz KillHates #10637 üzenetére
Köszönöm a részvétet.
Igen, ez jó kérdés, illetve az is, hogy miért nincs valami feltűnő jelzés, pl egy jól hallható sípoló hang, ha egy szint alá esik az olajnyomás, akkor biztosan nem mentem volna egy métert sem vele tovább.
Ha még esetleg működőképes lesz az öreg, akkor biztos építek bele egy ilyen jelzőt, mert nem szeretnék mégegyszer így járni!
Már van rá ötletem, hogyan lehetne ezt megoldani.Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
nagyúr
válasz Batman2 #10638 üzenetére
Van benne "olajnyomás-basszameg!" lámpa nem?
Szerk:
Látom nincsen, más már megoldotta:
A W140-esemben volt egy olyan "buzzer" ami olyan hangosan szólt, ha valami gond volt, hogy azonnal összeszarta magát az ember.
A W211-es egész műszerfal világítása pirosra vált ha valami nyűgje van. Attól is összeugrana az ember gyomra, de az a baj, hogy megszokja. Engem már az zavar, ha nem "karácsonyfázik" mikor megyek[ Szerkesztve ]
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
Templomegere
senior tag
Szerintem első körben a főtengelyed fog megszorulni , a dugó, gyűrű , hüvelyben szoruláshoz több kell ennél . Olajnyomásra ott az óra , csattanás után az eső hogy az ember ránéz a műszerekre hogy mi a szösz . Nekem egyszer az olajszűrőház fedelét nyomta fel (az egyik menet már gyenge volt és kiszakadt ) kinyomta a gumigyűrűt aztán fosta ki az olajat .... de ez nem derült ki rögtön , fura hangja lett , leálltam vele akkor láttam hogy ömlik belőle az olaj és hogy a nyomás mérő igencsak a 0 -felé mutat már .... de ketyegett igaz úgy hogy a motor majd kiesett a helyéről . Leállítottam haza húztuk , új tőcsavar a házba , vissza minden , új olaj , start , és minden rendben , már csak egy motor mosás volt hátra .... Szóval szerintem ha már olaj sincs benne akkor is elketyeg az a motor pár percet , alapjáraton biztos . első hely ami nem kap olajat a főtengely , az tud hamar megragadni .
-
Batman2
őstag
válasz Templomegere #10640 üzenetére
Szevasz
Az a baj sajnos, mint írtam is, hogy semmit sem vettem észre, a "szétcsattanásnak"csak látványa van a motorházban, de hangja semmiféle nem volt menet közben. A motor hangja sem változitt meg, csak megingott minimálisat a teljesítménye menet közben, ezért nem vettem észre semmit, nem volt jel, amiért a műszerekre nézzek, a teljesítmény megingasra is az üzemanyag ellátás hibáját véltem gondolni, mivel előzőleg volt ilyen gondom.
Ha már enyhén megragadt a főtengely, akkor már mindenképpen csapágy cserére, netán főtengely köszörülésre is van szükség, vagy enyhe megszorulásnál még szétszedve, újra kenve mindent újra működhet?
Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz KillHates #10639 üzenetére
Szevasz
Igen, sajnos a 23-asban még semmi sincsen a mutatós műszeren kívül.
Ez nem rossz és elegáns megoldás erős fényű villogó LEDet a nyomásmérő mellébetéve, de azért még egy hangjelzőt rákötnék a vezetékre, hogy 100% legyen a figyelem felkeltés hiba esetén!Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Valaki esetleg nem tud egy jól működő 200-as, esetleg 240-es motort eladót 23-asba?
Ma be lett vontatva a járgány egy műhelybe, kiszedik a motort, szétbontják, aztán ha már csak nagy költség, újra felújítás árán lehetne újra működőképessé tenni, akkor inkább a motorcsere mellett lennék.
Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
tailor13
csendes tag
válasz Batman2 #10643 üzenetére
Üdv!
Tudok motort, írok privátot.
Amúgy én 3 másodpercenként nézem az olajnyomást és a vízhőfokot... Amikor eldurrant januárban a hűtővízcső bilincse, akkor csak az tűnt fel, hogy 110 fokot mutatott elég hamar. Megálltam 2 km múlva, látom, hogy vízcső a hűtő mellett, víz mindenhol, csak nem benne. Tettem rá másik bilincset, víz bele, semmi baja.
Amúgy, a 123 dieselbe kell vagy 6.5 liter olaj. Amikor 3 deci van benne, akkor azt onnan veszed észre, hogy elkezd fordulaton mocorogni az olajnyomásmérő, ettől még nem áll meg.
Sőt, ismerősöm eljátszotta kétszer, hogy enyhén ültetett 126-osban az OM603 (W123 300D szívó) blokk alját odacsapta valami mélygarázsban, folyt az olaj, onnan még hazament vele két kerülettel odébb, karter le, másik fel, ment tovább, motornak semmi baja. Mire hazaért, fél liter olaj maradt benne.
'82 240D
-
maajsz
senior tag
Sziasztok,
olyan kérdéssel bíztak meg, hogy nem kompresszoros C180 sportcoupe vételében 1M eleje környékén érdemes e beleugrani. Pro/kontra infókat szívesen fogadok. Köszi.
Üdv -
Mintcar
tag
válasz Batman2 #10643 üzenetére
Várjuk a fejleményeket! Amúgy még régebben nézegettem az eladó kocsikat találkoztam olyannal is amibe a w124 200D motorja volt beépítve a váltóval együtt. Nem tudom mennyire könnyen lehet beépíteni, de szerintem 124-es motort könnyebben lehetne találni.
w123 200D 1.1millió km+
-
Mintcar
tag
Én is 2 éve majdnem és rosszul jártam. Egy elég magas, kb 15cm-s patkára kellett fel állnom fél oldalasan. Amíg vártam a párom leállítottam a motort. Megjött motor indít, és éktelen csattogás a motortérből. Olajnyomás szinte semmi. Legurultam a patkáról olajnyomás visszajött és a hangos csattogás is megszűnt szinte azonnal. Hazamentem a kocsival. Másnap reggel elkezdem hibát keresgélni. Csak baszta a csőröm hogy mi a fene volt ez (akkoriban sokat szívtam porlasztókkal annak tudtam be) de semmit különöset nem láttam. Aztán csak megnéztem az olajszintet nem hittem a szememnek, a nívópálca nem ért bele az olajba! 2 hónappal olajcsere után! Alig jött 1 liter egyszerűen nem tudtam mire vélni. Se előtte se azóta nem történt ilyen. Egyszerűen el tűnt több mint 5 liter olaj. Biztosan be nyaltam valamilyen hamisítványt, szóval ennyit a "minőségi" olajokról is. De viszont kevesebb mint 1 liter olajjal is megvan az olajnyomás.
[ Szerkesztve ]
w123 200D 1.1millió km+
-
Templomegere
senior tag
válasz Batman2 #10643 üzenetére
Ezért én még nem venném ki a motort . leszedném az alját , megnézném a csapágyakat , az is lehet hogy egy sima csapágy csere és megy tovább . ezek a főtengelyek gyakran 500e km után sem kérik a köszörülést . Na meg a motor maga sem adja olyan könnyen magát . Neked megragadt , ez tény , a kérdés hogy fent vagy lent .
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Bestbuy játékok
- Kötelező BIOS frissítéssel orvosolná a Core CPU-k stabilitási gondját az Intel
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Autós topik
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- OLED TV topic
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Vicces képek
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
- Megjött az Arctic Liquid Freezer AIO-k új nemzedéke
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen