- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen egeret válasszak?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Projektor topic
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Masszív előrelépésnek tűnik a Zen 5
- Mini-ITX
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
Hirdetés
-
PlayStationre tart a Rocksmith+
gp Extraként végre elérhető lesz Steamen is a teljes változat.
-
MG5 menetpróba
ma Elektromos, kombi és most már elég jó áron van, de nem egy friss konstrukció. Vajon megéri?
-
Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
it Lassul a gamingipar, ennek keretében pedig már a Microsoft Xbox részlege is nagy költségcsökkentéseket eszközöl.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz Mágus2 #19099 üzenetére
Corsa C 1.0-val 180-at (+/-2) mentem az érdi lejtőn sík terepen 168 kmh rémlik
Kölcsönadtam az akkori barátnőmnek az autómat, bajnok lett a Zete (régen volt), haza kellett menni élőben megünnepelni a helyszínen, jobb híján elvittem az ő gépét és ugye sietni is kellett.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Blokkolóval 151 kmh-ra jött bünti. Hídról mértek.
-
veterán
válasz roberto211 #19179 üzenetére
Jó motor. Astra G-ben érzésre jobban megy a 115 lovas verziója is mint a 2.0 a 136 lóval. A 2000-es évjárat már talán a 125 lovas verzió.
Szíjas motor (örülj neki), kopó emlékeim szerint a G-be szerelt 1.8 az az 1.4/1.6-tal egy motorcsaládba tartozik, akkor modern konstrukció volt. Míg a Vectra B-be másik 1.8 volt, az a 2.0-val volt rokon.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz roberto211 #19182 üzenetére
Kizárólag az 1.6 16v-re jellemző az olajfogyasztás - függetlenül a motor kopottságától.
-
veterán
válasz szőröscica #19267 üzenetére
Megyek oda én is szombaton, írod, h hideg volt - téli gumit érdemes felrakni?
Amúgy november végén szerelném át. -
veterán
Joamilestone egy pillanatra elbizonytalanított az állófűtéses dologgal. Ill. lehet, hogy visszafelé elnézünk 1-2 napra az Alpokba vagy valahová Ausztriába/Szlovéniába, még nem tudom, de egész héten szabin leszek.
Természetesen nézem az előrejelzést.
más: baszki és már esik az eső... autót mostam. bíztam benne, hogy esetleg mégse fog.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz bitpork #19373 üzenetére
Múltkor értekeztünk a fogyinkról.
Munkába menet (3-4 km közötti táv, erősen hegyes-völgyes, cserébe 0 db közlekedési lámpa, 0 dugó): ~ 12
hazafelé (3 km, dombnak fel, 3 db lámpa amiből 2 piros): 15-16
így az átlag kb. 14 l/100 km (azaz kb. 1 liter benzin a napi munkába járás).Múltkor start-stoppal városi 30 km kijött picivel 9 alatt.
-
veterán
-
veterán
-
veterán
Csesszétek meg
Nekem ez akkor is kéne!Csak félek, hogy pár (2-3) év alatt elrohasztanám :/ anno 11 évesen adtuk el, mindenhol látványosan rohadt - hárman tanultunk meg vezetni rajta: én, öcsém, (ex-)barátnőm.
@do3om: ha a Golfra gondolsz, arról tegnap írtam, hogy a napi 7 kilométeres ingázásom során ~14 l/100 km - tojásgázzal, mert hideg. Autópályán viszont tényleg baráti a fogyasztása (140 - 7, 160 - 8,5 körül).
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz tomcsi23 #20063 üzenetére
Mostani árak mellett kb. 16 k-ból tolom fullra a gépet úgy, hogy én szeretem szinte koppra kijárni a benyát.
Erről jut eszembe; tegnap a Józsefvárosban tankoltam OMV-nél (MaxxMotion95 @ 336,9) - előttem egy félvér csávó kemény 4 ezer Ft-ért tankolt dízelt egy külsőleg szép állapotú, néhány éves 7-es BMW-be
-
veterán
válasz runner 125 #20245 üzenetére
Tuti.
-
veterán
-
-
veterán
-
veterán
válasz tomcsi23 #21363 üzenetére
2004-2006-ban volt a 3.0 dízel; ja, valahol 50-60 között fogyott el 1-esben. Annál nem kellett sokat csúsztatni a kuplungot induláskor, 1000-től kajakra húzott.
Ez volt az első dízel autóm, utána jött a csippelt 1,9CDTI, ott 1800-as fordulatig nem történt semmi, utána meg szabályzásig (5000 felett valamivel) tekert.
Vidám napok? hát... hétvégén.
@Declare: hogyne lett volna benne DMF. Tudom súlyos, de ennél a dízelnél nem mindig vettem el a gázt kuplung közben, ha gyorsan akartam 1->2 vagy 2->3 váltani, mert olyan erősek voltak a motor lengései. 120 000 km-nél adtam le, nem zörgött [még] a kuplung. (bohó voltam még, mondom)
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz szőröscica #21396 üzenetére
Insigniaban van még talán a 2.8 V6 turbó (OPC), amit senki se vesz meg egész Európában.
Nekem az imént említett 3.0 után 1.9 dízel jött (céges megszorítások), menetteljesítményre nem volt rosszabb csippelten, de való igaz, hogy a járáskultúra össze nem hasonlítható. Fogyasztás kb. +1 liter lehetett a 3.0 kárára (7 VS. 8-8.5).
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz EQMontoya #21401 üzenetére
Persze, főleg, hogy nem zsebből tankoltam, szervizeltem.
A 18-as gumikat 30 ezrenként fogyasztotta, 8 liter motorolaj ment bele, tizensokezer volt bele a gázolajszűrő.Ettől függetlenül mostanában sokat gondolkoztam azon, hogy legközelebb egy A6, esetleg E Class V6 dízelt lövök. (parkolás? napi 2x3 km ingázás? szerviz-meglepetések?)
@aero: igen, a hírhedt darab, az első 120 k km-t gond nélkül bírta, pedig kapta az ívet, akkor az objektív felelősségről azt se tudtuk, hogy eszik vagy isszák.
-
veterán
válasz EQMontoya #21406 üzenetére
Írtam, hogy Vectra (elsőkerekes), sportos gumik, amik eleve gyorsabban kopnak, kombinálva közel 400 Nm-rel, aminek java már alacsony fordulaton jelen van. Kb. 30 ezret bírnak, cserélgetve a tengelyek közt, tehát 30 ezer után 4 db 225/45R18 cserés. (szerk: talán 35 k km, de nem több)
Mazda 323-ban az 1.7 D van, ez a 3.0 D, állítólag problémás, nekem nem volt gondom vele az első 120 ezer km-en. Sokáig nem gyártották.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz ballington #21753 üzenetére
Ismerős helyzet :/ ha itthon nem állok be a garázsba, vagy a szüleimnél vagyok vagy a Balatonon, akkor tuti, hogy éjszaka végigmássza egy nyest az autót. Az enyémre (még a feketére) mindig az tető hátsó részére szart. Nem tudom az okát.
Kutyaszőr nekem nem működött, viszont nyestriasztó sprayt szoktam használni a motortérben (kb. havonta kell fújna a műanyag/gumi alkatrészekre), hogy ne szedje szét a hangszigetelő anyagot, kábeleket és ne sározza össze. Ez bevált, cserébe a spraytől ragacsos lesz minden. De a spray sem akadályozza meg abban, hogy felmásszon az autó tetejére és odacsináljon.
(szívem szerint
szíjjecsapnámlevadásznám , de nagyon gyors és védett állat. Jó barátom csapdával megfogott kettőt, nem kapott érte díjat a WWF-től.)[ Szerkesztve ]
-
veterán
Veszel 1 db 10 napos matricát 3000-ért.
@kornelka: valszeg kamerákkal fogják ellenőrizni, mint az autópálya-matricát. Néhány éve ez volt a konkrét elképzelés. A vásárlás is történhet ugyanolyan módon. Nem csak bp-i lakcímhez kell majd dugódíjat fizetni, sőt arról is volt szó, hogy vidéki cím mellé magasabb dugódíj jár, erről most nincs szó. Holnap (ma) kiderül.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Bunkó dunántúli vagyok, a Duna túloldalára se szívesen megyek, kb. 2 hetente kerül arra sor, hogy Pestre átmenjek.
Ennek ellenére az éves dugódíjra szavaznék, az alkalmankénti díj szvsz túlságosan drága lenne a járulékos költségek (forgalmazási költségek, jutalék, stb.) miatt. Összevetésként mindenki gondolkodjon el azon, hogy itthon mennyibe kerül az "átalánydíjas" autópályamatrica (3000-ért 10 napig 0-24-ben mehetsz) és pl. Horvátországban a kapus rendszer, ahol egy Letenye-Rijeka-Letenye (660 km) út olyan 9000 Ft-ra jön ki.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz szőröscica #21865 üzenetére
Az tök jó!
Fél tank alatt járok, 11,5 l/100km (Bp. nagyobb dugó nélkül, 2-3x jártam Budaörsön.)
-
veterán
válasz szőröscica #21870 üzenetére
Golf 7-ből elég sok GTI/GTD-t látok én is manapság, a héten eddig 3-ra biztosan emlékszem (1 fehér GTI, 2 db különböző szürke GTD) úgy, hogy nem mentem többet 100 kilométernél.
@TaaT: itthon csak kombiban van és nincs piros csík
-
veterán
Mert a kelet-európai paraszt talált egy működőt a vakkapcsolók között.
Szerk: nem kell hozzá szuzukisnak lenni, fóbia & co. egy kutya. Régen én is büntettem, de rájöttem , hogy kár az idegért, egy ideje inkább B vitamin komplexet szedek. (Fater szakemberként a Magne B6-ot ajánlja )
[ Szerkesztve ]
-
veterán
@ Ablakfólia téma.
A Golfomon gyári sötétítés van a B oszloptól hátra. Este meglehetősen rossz a kilátás hátrafelé (pl. parkoláskor). Biztos, hogy nem kérném még egyszer, ingyen sem, felszereltségi csomag részeként jött.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Qru!
Nem szeretnék kimaradni a közösségi érzésből; tippem a Jaguar XE a 75% alu karosszéria és az újságírók szurkolása okán.Nekem amúgy nem kéne.
-
veterán
válasz szőröscica #22671 üzenetére
A Nissanról írtad ezeket? (Talán Primera?)
Meglep, stabilabb technikának gondoltam.Néhanapján én is keresgetek valami kutyaólat max. 200-ért, hogy azt egye a só télen.
Új hozzászólás Aktív témák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- iPhone topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kés topik
- Milyen egeret válasszak?
- Bestbuy játékok
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Projektor topic
- 3 milliméterrel szélesebb lehet a Galaxy Z Fold 6 kijelzője
- Bittorrent topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen