Hirdetés
-
PlayStationre tart a Rocksmith+
gp Extraként végre elérhető lesz Steamen is a teljes változat.
-
Megjött a Corsair One szériás asztali gépeinek legfrissebb generációja
ph A mágikus szavak a Raptor Lake, Ada Lovelace, AIO és valódi fabetét, de az árcédulák kapcsán nem volt szégyenlős az amerikai cég.
-
Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
it Lassul a gamingipar, ennek keretében pedig már a Microsoft Xbox részlege is nagy költségcsökkentéseket eszközöl.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz F_Zolee #45195 üzenetére
+1
Elvileg nem szabad bezsírozni a kerékcsavarokat. Régebben egy-egy csepp műszerészolajat csöppentettem a csavarok végére, nem lett belőle baj.Én arra lennék kiváncsi, hogy a felni és a kerékagy találkozásához mit kenjek, rendszerint összegyógyul. Én is a rézpasztára gondoltam ide. Vélemény?
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Így van, először ragaszd le a lyukat pl. ragasztószalaggal, ha úgy se OK, akkor tedd vissza a papírszűrőt is.
Ahogy írtam, nekem anno nem ment jobban sportszűrővel az autó (Astra F 1.6 16v '96), de rosszabbul se, szóval inkább a lyukkal lesz a gond.
Siheder koromban:
- Egyszer kivágtam a szűrőház alját (Astra G 2.0 - nulla hatása volt, a hangra nem emlékszem, gondolom az se volt), aztán rendelhettem újat. Opelnél az új házban gyárilag volt új szűrő is.
- Vettem "sport gyertyát" az határozottan rosszabb, mint a gyári. Ment vissza az eredeti.
- Kivágtam a katalizátort új autón - nem ment jobban, nem lett jobb hangja, de büdös volt. Ment vissza egy hét múlva.
- Raktam Eibach rugót gyári sportfutóműves autóra, szarabb lett, autópályán hullámos útfelületen halálfélelem, mert nem dolgozik össze a gyári, eleve keményebb lengéscsillapítóval. Ment vissza a gyári.Szívesen lebeszélek Mindenkit a felesleges hülyeségekről.
Egy dolognak van igazándiból értelme - turbós autót csipszelni.[ Szerkesztve ]
-
veterán
Egy hét alatt 993 alkalommal nézték meg a hirdetést (ebből Te voltál 20, legyen 973), egy telefon volt összesen, meg az AAA írt 3 SMS-t - mindre válaszoltam.
Bakker el se akarom adni, múlt héten rengeteget babusgattam:
- 5 óra belső takarítás szombaton.
- volt a lökösön 3-4 kavicsnyom, csodásan lejavítottam, tényleg fasza lett!
- nyekergett a tetőablak kerete hónapok óta, a fülemtől egy arasznyira, az idegeimre ment... befújtam grafitos olajjal, meg se nyikkan már egy hete.Nagyon tetszene helyette egy használt A6 V6 TDI, erre mit olvasok a TC-n: a csóka 2 év alatt 2 misit költött egy hasonló autóra.
Az enyémet meg nagyságrendileg ugyanannyiba kerül fenntartani, mint egy 1.6 szívót (fogyasztás, szerviz), olajból kell bele több (4 vs 6 liter), meg a teljesítményadó magasabb.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz BigBlackDog #45304 üzenetére
Ezen már én is gondolkodtam.
Kb. 1-1,5 hónapja találtam meg a zaj forrását, előtte azt hittem a futóműben ment szét egy kutyacsont, vagy a műszerfal zörög (egy Golfban elvileg nem zöröghetne ). Aztán tartottam tőle, hogy a szervizben csak összebarmolnák a tetőt, míg végül fogtam a grafitos spayt és voilá: egyből megszűnt a qrvára idegesítő zaj. -
veterán
válasz SzlobiG #45311 üzenetére
Ha elvinnék a kért áron, mínusz szolid alku (btw ez van a legjobb áron az összes G7 dzsitiáj között), akkor kombi E Class vagy A6 V6 TDI van a fejemben. Ezt most erősen megingatta a TC-s cikk az A6 tulajjal, aki 2 misit költött 2 év alatt egy patikának tűnő autóra. Szóval csak egy szívóbengás Honda jöhet szóba helyette, majd megalkuszom Kornéllal.
Annyi vele a "baj", hogy kívánja a taposást, ezt meg a feleségem újabban nehezen tolerálja.
De kótyavetye nem lesz, fasza a gép, szeretem.@brumi1024:
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz rbalint88 #45315 üzenetére
Hát milyen Alfisti vagy Te?! A piros kocsi az egy japppánszívóbengás Mazda3, nem Alfa.
Az mx-5 egy kutyaól... a szomszéd srác elutazott pár hónapra, amikor hazajött vödörrel merte belőle az esővizet, WTF. Előtte valami beteg Alfa kupéja volt, asszem Alfa GT.
A harmadiknak meg Hondája van, kész fertő... a rendesebb emberek a szomszéd házban laknak.
-
veterán
Örülök, hogy a tegnap esti kommentjeim elég munícióval látták el a topikot ma délelőttre (közben én pusztítottam a GDP-t).
Írtam, hogy a múlt héten minden apróságot megoldottam (tetőablak-zörgés, kavicsnyomok a lökösön), csak akkor adom el, ha kipengetik a kért összeget, ami nem sok a típuson belül. De könnyen lehet, hogy megbánnám. Eddig 1117 megtekintés volt 8 nap alatt és csak egyetlen egy komoly telefon - nem tolonganak a vevők, nem is izgat.
Egy a baj a Golffal, túl sok a powa': nem tudod rendesen meghajtani közúton jó lelkiismerettel; ha elkap a harci hév, akkor túl nagy lesz a tempó. (pályanapozásos téma egyáltalán nem érdekel, meg nem is oda való)
Egy kombi Merga (W212) nem késztetne száguldozásra, de mégis tisztességesen halad.Ha mégis elvinnék kizárt, hogy Mazda6-ot, i40-et, stb. vegyek. Kizárólag germán ÉS turbós autók érdekelnek - riszpekt a másként gondolkodóknak.
@(#45324) Skillet: az mx-5-ből a csomagtartóból merte a vizet és igazából nem vödörrel, csak lapáttal és ronggyal. A vödör csak költői túlzás volt.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Tsebacsi #45356 üzenetére
Továbbra is csak teoretikusan: a bimmer is kívánná a taposást, meg túl sok az előítélet.
Amúgy tavaly nyáron megsasoltam 2-t, nem ájultam el a belüktől. E46-ból meg kinőttem már.(#45358) Mágus2: Jól mondod. Még karcmentes.
@Skillet: köszönöm a bizalmat!
(#45363) Declare:
Igen, iróniának szántam.
Azért írtam germánt és nem németet, mert egy sportosabb Volvot nem zárnék ki.
Csak klasszikus autókategóriák érdekelnek, semmi crossover / niche: nem kell emelt hasmagasság (Allroad), se büdösbogár formájú bimmer GT.@(#45364) EQMontoya: Pesten meglehetőesen ritkán járok, hétköznap csak kerületen belül, a garázs és a fedett céges parkoló között, a parkolószomszédom is autóbuzi, nem nyitja rá az ajtót. Hétvégén meg M7 / Balaton / M1 és környéke. Azaz a használat nem egy tipikus pesti autónak felel meg.
-
veterán
1. tiszta autó, szükség esetén zsírtalanítva a hibáknál.
2. hibajavító festék (kis tubus, benne ecsetelő - de az ecsetet NE használd!) + hegyes fogpiszkáló
3. a fogpiszkáló hegyét igény esetén lehet tompítani
4. ezzel viszed fel a festéket óvatosan: töltse fel rendesen a krátert, de ne folyjon meg a festék. Az se jó ha dombocskát építesz a kráterre a festékből - inkább legyen kicsit homorú.Opcionális:
5. ha egy picit szikkadt a festék (pár perc), akkor én óvatosan lesimítom a tetejét a fogpiszkálóval / körömmel / papírlappal, bármivel. Erre csak akkor van szükség, ha domború lett a javítás.
6. az 5. pont során szétkent - még friss - festéket hígítós ronggyal letörlöm
7. ha elcsesztem a 6. pontot, akkor kezdem újra a 4. ponttólHibajavító festéket tudsz venni gyárit (4-5-6 ezer Ft), lehet kevertetni festékboltban spraybe töltve (3 ezer?), vagy van pl. Motipnak is rengeteg színben és árnyalatban (1000- 1500 Ft).
@(#45380) Snoop-y: OK, valóban nincs. Akkor úgy fogalmazok: túl sok powa ahhoz, hogy közúti forgalomban a kedvedre meghajthasd.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz z123456789 #45584 üzenetére
Annyira gáz még egy japppán beltere se lehet Nézegess hozzá bontott belsőt (jófogás, autoalkatresz.hu, racing-bazár, stb.).
-
veterán
válasz Kornel #45646 üzenetére
Autóápolás topikban találsz hozzá bp-i szakembert (2-t is: Lion01 és kicsee)
A fóliáról le fognak beszélni, elvileg csak wax kell rá (nem próbáltam, abban a topikban olvastam).Más: ma volt még egy érdeklődő a kocsimra, eljött; pár éves 1-es bimmert szeretne beszámoltatni - én viszont nem szeretnék ilyent beszámolni. Amúgy 1300 feletti a hirdetést megtekintők száma, erre jut 2 érdeklődő.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz tomcsi23 #45690 üzenetére
Népszerű átépítés volt, hogy Astra F-be (jellemzően GSi-be) bepottyantották a Vectra A / Calibra Turbo motorját (C20LET), a blokk megegyezik a GSi 16v blokkjával (C20XE).
Ez eleve 204 ló + opcionálisan csipsz.
Persze a 2.5 / 2.6 V6 is belefér - ez alapban 170 ló, de több értelme van a C20LET-nek.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Pardise #46228 üzenetére
Mert vissza kéne olvasnod kb. 2 oldalt, de nem tetted.
Barum, Semperit, Nokian, esetleg Hankook, európai télbe leginkább európai gumit vennék.Használt felnit kereshetsz: Jófogás, racing-bazár, autóalkatrész.hu, vatera.
Kerékcsavarra színes kupakot: AliExpress. [link] A Ford csavarméretét nem tudom.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz tomiii. #46324 üzenetére
A kevlár kuplung és köszörült lendkerék részeket kihagynám - ez leszűkíti az érdeklődők körét a boyracerekre.
Fotót tegyél be a kis hibákról, pl. a rozsdáról.
Szerk: a játszós autó kifejezést is törölném.
A 3. autó elég kamugyanús.@Vili: igen, így célszerű.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz EQMontoya #46405 üzenetére
Nekem a kormányt nem cibálja, mert az megoldották a mérnökök (okos futómű + okos elektronika). Ha nyálkás úton lepadlózom egyesben - ritkán teszem - akkor viszont üt a futómű ahogy megtapadnak és elpattognak a kerekek; nem jó érzés.
Hideg és száraz aszfalton 80-nál még villog az ASR ha parkettázom, viszont az autó egyenesen megy. 1500 és 4500 között van 350 Nm.Szerk: 2003. óta hajtok turbós autót (mínusz 1,5 év Mondeo 1,6 szívóbenga), érezhető halott tartomány csak az 1.9 CDTI / JTD motorban volt. (volt: Opel 2,0 Turbo ; Opel/Isuzu 3,0CDTI, Opel 1,9CDTI 2x, Opel 1,7CDTI, VAG 1,4TSI 2x, VAG 2.0TSI)
Turbólyuk az a régi vágású turbókra jellemző, ahol nagy a turbina tehetetlensége. Az Opel 3.0CDTI kis túlzással 1000 rpm-től füstöli a gumikat.[ Szerkesztve ]
-
veterán
Ha valakit érdekel, vezetéstechnikai tréning féláron (15 ezer Ft).
-
veterán
válasz szőröscica #46586 üzenetére
Kosztűrő szín (nekem is ilyen színű volt).
Spritmoniton azért nézd meg, mennyit fogyaszt. Szerk: kb. 10 liter, nem vészes.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz brumi1024 #46842 üzenetére
Az auto hold kényelmesnek kényelmes, de én se szeretem, mert induláskor néha ránt egy picit, ill. lejtős részen nem tudok üresben gurulva igazítani az autón pl. beálláskor. (Az elektromos kézifék egy másik fájdalmam :/ )
@Aggregátor: A nyomatékkulcs frankó, nekem is jól jönne évente 2x. meg egy krokodilemelő is. Meg még 100 apróság, de a végén nem férnék el tőlük. Ha kb. gyári nyomatékra akarom húzni a kerékcsavarokat (VW 120 Nm), akkor elég csajosan meghúzni keresztkulccsa, semmi feszegetés.
De azért elgondolkodom a beszerzésén... a Lidlt preferálom.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Integrale #46921 üzenetére
Mert ott kolbászból van a kerítés, sőt ingyenes az átírás is!
Cserébe annyit - vagy többet - perkálnál éves gépjárműadóra, amennyit az Alfa 145-ös ér itthon.Ha maradunk a való világban, nézzük meg mennyire büntet az osztrák ASFINAG, ha nincs matricánk:
- ha jó kedvükben találod az ellenőröket, akkor a helyszínen 120€ (csak készpénzben fizetve);
- ha nem fizetsz, akkor 300 €-tól indul a büntetés.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz szőröscica #47280 üzenetére
Nem tudom melyiket választanám. Csak a jobb felszereltség okán nem választanám a Mondeot.
Ha úgy érzed, hogy a BMW nem tartogat költséges meglepetéseket és van benne elegendő power, akkor válaszd a BMW-t; ha ezek miatt aggódsz, akkor a Mondeot.
@(#47288) motoflug: Terveim szerint november 18-án rakom fel a téli kereket (saját kezűleg), ha csak nem esik addig a hó. Apám már 2 hete télivel jár, mert nem szeret sorba állni a gumisnál (200 km-re lakunk egymástól).
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz rbalint88 #47693 üzenetére
Szerintem a Winkler mostanában egész jókat ír, korábban egy fogalmatlan bölcsésznek tartottam.
A Csikós - nekem - túl terjengős, időnként modoros. Ha igaz amit ír, akkor a csládjával tol ki a ponton Merga miatt, remélem mihamarabb eladja.
A Zách tényleg nem ért az autókhoz, de a rulettkerékben eddig ő a legjobb (szvsz).
A Stump volt jó ideig a kedvencem, az utóbbi időben gyengébb.
Vályi? Érdekes, de csak a feketét és a fehéret ismeri.Én ezt gondolom
-
veterán
válasz máyköl #47721 üzenetére
Nem Neked szól , csak a linkelt hirdetésben szerepel az egyik kedvencem:
"eladó kategóriaváltás miatt"... mire fog "kategóriaváltani" egy egymilliós 318 béemvéről?! Keres egy fullextrás 7-es bömbit egymillióért?
Esetleg megjött az esze és vesz egy egymilliós Suzukit?
@Vili, köszi! kb. egykutya lehet a 316/318.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen légkondit a lakásba?
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Masszív előrelépésnek tűnik a Zen 5
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- World of Tanks - MMO
- MG5 menetpróba
- OLED TV topic
- Drágább lett a Pixel 8a
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Javított aktuális csúcslapkáján a MediaTek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest