- Nyár közepén jön az AOC 540 Hz-es gaming monitora
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Léghűtés topik
- Projektor topic
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Hobby elektronika
- Acer notebook topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen egeret válasszak?
Hirdetés
-
PlayStationre tart a Rocksmith+
gp Extraként végre elérhető lesz Steamen is a teljes változat.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Masszív előrelépésnek tűnik a Zen 5
ph Az AMD a gyártók felé már nem is az Intelhez méri a dizájn sebességét, hanem az újabb ARM magokhoz.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz cappa72 #298960 üzenetére
Ja akksikat nem is írtam, az tavaly lett cserélve az i30 kombiban, tavalyelőtt az egyik seatban, meg az opelben.
Amúgy a 2013- as seat ibiza amit 27ekm-el vettem, elötte volt olajcserén a hatodikon 27 ekm alatt (2019-2023 állt)
Új akksi volt benne, új gyertyák, én találtam rá egy újszerű alufelnit és kapott egy vezérlés+ vízpumpa cserét, na meg egy új vezető ülést, mert a fapad az nekem elviselhetetlenEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
brumi1024
veterán
válasz cappa72 #299142 üzenetére
Inkább fordítva, ha telik GT2 RS-re, akkor vennél McLarent járkálni. Van egy GT2 RS eladó mobile-n, 650.000 euró, volt eladó McLaren 570 itthon, egy elektromos 5-ös BMW áráért meg lehetett venni. Nagyságrendekkel komolyabb a Porsche a beugró McLarennél, minden téren.
GT Porschek amúgy versenyautók, a sima GT3-on kívül nem igazán járkálósak, azokat használni érdemes venni.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz cappa72 #298194 üzenetére
Köszönet, hogy szurkoltatok!
Lányom átment az autóvezetői vizsgán!
Még persze jogsi az jövő hét, de ez nagy szó, immáron 4 jogsi lesz a családban.
Még 2 év, és remélem mind az öten jogsival rendelkezünk...Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
-
Szoszo94
őstag
válasz cappa72 #299258 üzenetére
Nekem a péntek volt tömör, szabit vettem ki, a következők történtek:
- 2.0dCi is elérte a 10k km-t, így 3/3 autóm olajcserés, ez pedig nem állapot úgyhogy a napi használósban lecseréltem, aminek a hozománya; a, Halkabb lett a motor jóval b, Pollenszűrő cseréhez kesztyűtartót ki kell venni és úgy tűnik, nem volt a helyén, mert összerakás után végre nem zörög az egész műszerfal jobb oldalon
- Ha már úgyis nekiálltam és volt még idő, a tetőablak csúszóit is cseréltem és zsíroztam, így végre normálisan, kattogás nélkül nyílik, illetve nem zörög, mint a hülye Még így sem 100%, az első zsanérokkal kell valamit kezdjek még, onnan hallok azért valamennyi zörejt, de mérföldeket javult
- Cserébe elkezdett búgni, mint az állat valami, első körben laposabb kerekekre gondoltam, de 2,4bar volt bennük. Aztán kicsit meghajtottam jobban, kanyarokban: jobbos kanyarban erősebb búgás, balosban semmi -> BE kerékcsapágy megköszönte az eddigi szolgálatot és nyugdíjaztatná magát. Ezt is felírom a listára, április közepén megy a fehér vezérléscserére és beállításra (elrakta a szerelő, akinél három hónapot töltött egy kétnapos munka miatt ), de legalább az ü.a.rendszere már rendben van teljesen (csak hangosabb, mint egy Steyr kiherélt kipufogóval). Aztán akkor az újra szolgálatba kerül, a zöld pedig nagyrevíziót kap
Aztán délután lejöttünk Tapolcára hosszú hétvégére, holnap délután megyünk haza. Mióta ideértünk (4-en, feleségem és egy baráti pár), azóta italozás, dézsa, jacuzzi, szauna, grill, úgyhogy a kikapcsolódás is pipa[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
6030D
Ármester
válasz cappa72 #299961 üzenetére
Nem értek hozzá, de elvileg a turbóban fut a motorolaj, hűtés gyanánt, nem? Ezt szokták még megfejelni plusz vizes hűtéssel. Ha jól tévedek, akkor ha nem jár a motor, akkor nincs olajnyomás, tehát nem tekereg az olaj a körben. A vízhűtés ettől függetlenül megy benne elektronikusan. De a sokszáz fokos turbóban ott ül egy helyben az olaj, ami megég, kokszolódik. Oké, hogy hűti a víz, de nem olyan gyorsan, kb mint amikor elzárom a gázt (ff topikosoknak indukcióst ) a serpenyő alatt, de még serceg az olaj, mert a serpenyő meleg.
Szóval nem hülyeség nagy menet után alapjáratozni pihenőben, vagy díjfizető kapunál, más kérdés, hogy ha nem tudjuk az olajhőfokot, akkor az csak jóslás. Pl a TSI 100 fokról autópálya után visszahűl a lehajtó után 90-nel haladva 2 km-en belül 90 fok környékére, amit városban is mutat, ahol meg senki nem gondol turbóhűtésre.
Nyáron, bringákkal a tetőn már tud 115-120 fokos is lenni az olaj, onnan több idő kell neki.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Qru
MODERÁTOR
válasz cappa72 #299961 üzenetére
Valid 1 perc jaratas eleg, hogy lecsengjen a turbo. Amikor magas fordulaton mesz a turboban a lapatkerekek is nagyon magas fordulaton forognak. Ha hirtelen leallitod nincs ideje lelassulni es a tehetetlensegenel fogva tovabb forog viszont a kenes megszunik ha leallitod. Mert az olajpumpa nem forog es szepen besul/beall a turbo. Legjobb ha a palyarol motordekkel jossz le ugy van ideje lelassulni.
Vizhutes van ha elektromos a vizpumpa akkor motorleallitas utan is keringeti a hutovizet. Ha a motor hajtja akkor ket opcio van vagy leall es besul, vagy kesleltetett leallitasu (pl regebbi Toyotak).Az olyan hogy kiveszed a kulcsot es tovabb jar a motor egy nagyon rovid ideig.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
macilaci78
nagyúr
válasz cappa72 #300695 üzenetére
Jó, de ez nem tartályos, vagyis folyamatosan megy és nincs nagy légszállítása. Ebben a mezőnyben akkor már egy Xiaomi akkus kompresszor, ami Type-C töltőről tölthető és viszed, ahova akarod. Térfogatban kb a hatoda és árban 15-20k körül van az újabb (v2) típus. Én is azt vettem, pedig van tartályos is.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Corsa02
őstag
válasz cappa72 #300708 üzenetére
Nagyon-nagyon felhasználásfüggő a dolog, több száz motort járattam olajfogyasztás teszten, padon és autóban is. Van olyan Fahrprofil ahol ugyan az motor szinte alig , néhány gramm olajt fogyaszt, majd egy másik körülmény között pedig bekért 8dl-nek megfelelő mennyiségű olajat. Majd orákig tartó gyűrűk tangeciális erejének számolgatása után változtattunk az erőn, az olaj ugyan nem fogyott, csak 25%-al nőtt a fogyasztás és 10%-al melegebben jártak a hengerek. Ez az egész baromi nem egyszerű és ez csak egy példa.
Nem nagyképűsködni akarok itt csak akartam jelezni, hogy ez nem úgy van csak, hogy "ismerem a motor működését"... persze bizonyos részét, kis szeletét. Én 15 éve csinálom ezt lassan és meg mindig sok a vakfolt.
The Truth Is Out There --->
-
válasz cappa72 #301115 üzenetére
Én most ittam a masodikat, így a pulzusom felment 65- re
Ha magasabb vérnyomást szeretnék, akkor ránézek a benzin árakra[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
tboldi
nagyúr
válasz cappa72 #302329 üzenetére
Miért haragudnék?
Egyébként nemrég olvastam egy cikket a Bialettiről.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen