- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Computex 2024: Itt a Strix Pointra épülő Zenbook S 16
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Hisense LCD és LED TV-k
- Nyomtató topik
- Megérkezett Magyarországra az LG 480 Hz-es OLED monitora
- Gaming notebook topik
- Hobby elektronika
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Computex 2024: okosmonitorok az Acer standján
ph A tajvani vállalat smart portfóliójában azért akad olyan modell is, ami játszani sem utolsó választás.
-
Rövid előzetesen a Star Wars Outlaws PC-s kiadása
gp Az NVIDIA-nak köszönhetően nyúlfarknyi videót kaptunk a játékból.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz barnam_ #284193 üzenetére
Na akkor legalabb mar kijavitottak. Karossal se lenne nagy gond csak lenne lathato mint az Audiban. Igy osszevissza nyomogattam/huzogattam mire nem LIM vt hanem sebessegtartas. Aztan nem tudtam sebesseget novelni sehogy hiaba töfködtem. Aztan vegul hagytam a francba es az egyszer veletlen 134-re beallitott tempot tartottam. Ami amugy pont szar, a 120-al kullogok feltartanak a 140-150-el veretoknek meg utban vagy. Vegul labbal adagoltam a gazt mint a parasztok.
#nincsbennetarcsi
-
grizlisandor
addikt
Tegnap a városban kocsikáztam kicsit, Tesla Model Y jött mögöttem egy darabon, de úgy vakított a lámpája, hogy a piros lámpánál erősen gondolkoztam rajta, hogy kiszállok és szólok neki, hogy b@sszon neki valamit.
Pedig Pirosban(Altea) magasabban ülök, mint az átlag (SUVokon kívül), páran biztos anyázhatták még rajtam kívül.Hazafelé az egyik keskeny utcában parkol két autó, mintkettőben üllnek, meg az úton áll egy platós munkásautó. Int a távolabbi parkoló autóból, hogy menjek, ok beállok a platós mögé, egyik autó kitolat. Elkezd gurulni hátra a platós, de semmi index és tolatólámpa nélkül, én meg beletenyereltem a dudába. Itt várakozok 3 perce, nem fogok a vak sötétbe toltatgatni hátrafelé reflexből. Erre kiszáll a cigó srác, hogy miért nem tudom, hogy ő oda be akar állni, meg mit állok én ennyire rá?! Na itt acsíttunk egy sort, mondom se index, se tolatólámpa, honnan tudnám mit akarsz?!, gondoltam véletlen felengedted a féket és gurul a kocsi hátra.
Nyilván van bennem egy ellenszenv, mivel akárhányszor eljövök, úgy kell centizgetni a platós mellett, mert beállni rendesen nem kell.
Amúgy mennyivel egyszerűbb lett volna, hogy látja beálltam mögé, akkor kiszáll, hogy tesa be szeretnék állni, menj már kicsit hátrébb.[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz grizlisandor #284203 üzenetére
Tegnap a front miatt elég zizi volt mindenki az utakon.
⭐ Stella
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bulikavagyok #284196 üzenetére
Superb mk3-ban puruttya led volt de az is mokolt a vetiteskeppel sebesseg fugvenyeben (varosban is).
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
BigBlackDog
veterán
válasz bulikavagyok #284196 üzenetére
Nekem úgy rémlik (és úgy tapasztaltam eddig), hogy három dolgot is figyel;
- navi szerinti lakott területen kívül legyél
- ne legyen közvilágítás
- sebesség 50-60 km/h felett legyen -
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #284208 üzenetére
Skodaban csak a tempot nezte. Meg is lepodtem mikor eloszor 70-nel szethuzta a kevet es meg a sinek is fenyarban usztak az Ulloin.
#nincsbennetarcsi
-
MunezXBK
nagyúr
válasz BigBlackDog #284208 üzenetére
57-nél kapcsolja, ez az alapbeállítás.
-
Hachiko95
aktív tag
válasz radi8tor #284198 üzenetére
Nem tudom ennek mi értelme van, persze marketing gyakorlat. Sok tesztelő kiemelte, hogy a hajtásrendszer nincs összhangban. Egy nagy, nehéz, elszigetelt "utazó" autót így vezetni. Sok érzetet nem ad vezetői szempontból.
Tegnap néztem ezt a videót: [link]
Kitűnő szemléltető videó, hogy miért az MX5 és a GR86 az igazi "vezetői" autók.
MX5 él a legjobban, szép egyensúly, finom csúszások.
GR86 elszigeteltebb a zárt kialakítás miatt, kicsit nagyobb tapadás, gyorsabb, de közel van az MX5-höz, egyensúly hasonló, csak az a borzalmas szintetizátor ne játszaná a motorhangot.
Hyundai elsőkerekes, nincs olyan finom egyensúly, sokat alulkormányzott ilyen lassú, technikás pályán. Lehetne gyorsabb, de nem itt.
M2-n látszik a súly, erős, alapvetően hátsókerekes kezelhetőség, de erre a pályára sok. Elszigeteltebb autó, jobb mindennapi tulajdonságok, hangszintetizátor.
Golf R-nél a hátsó hajtás valamennyit segít, de ennek sincs finom egyensúlya, szintetikus hang.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #284208 üzenetére
A legkisebb sebességre nem figyeltem fel eddig, de a másik kettő valószínűleg nálam is úgy van, ahogy leírtad. Szerintem lakott területen kívül sem kapcsol fel ha van közvilágítás.
radi8tor: Nekem egy autómban volt ilyen (G20 BMW), de ott nem lehetett kikapcsolni. Sport módban jött a hang a hangszórókból, ha akartam, ha nem. Mondjuk annak az autónak eléggé gyenge hangja volt, szóval annyira nem is bántam.
[ Szerkesztve ]
-
válasz BigBlackDog #284190 üzenetére
Rá kell tapadni egy olyanra, aki a te tempódban megy, olyan távra, hogy még ne zavard onnantól látsz mindent, még fater tanította mikor még jogsim sem volt
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Vismajor01
addikt
Priusban és Lexusban is bajuszkapcsolón van a tempomat kapcsoló. Teljesen oké használni.
Egyébként mit akarsz rajta olvasgatni? Egy parkolóban indulás előtt megnézed hogy működik (v jutyub) és utána reflexből fog menni, nem fogod nézegetni.
Lámpához nem tudok hozzászólni, priusban halogén volt, lexusban xenon és egyikkel se látok semmit. Volvoban is xenon volt de azzal elláttam a világvégéig, imádtam.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Sev!er
aktív tag
Sziasztok!
Adott egy mk8 gti. Kb 2 hónapja van nálam az autó. 2-3szor tapasztaltam azt, hogy álló helyzetből való indításkor, de csak ha kicsit nagyobb gázt adok, kopog kettőt az autó. Kicsit olyan mintha 1 másodpercen belül, 2 kátyúba belemennék. Ismerősöm azt mondta, h valószínűleg a kipörgésgátló, mert csak akkor tapasztaltam amikor esett, vagy nedves volt az út.előre is köszi.
-
tboldi
nagyúr
válasz norbert1998 #284175 üzenetére
A MiTónál is csak a futómű tud rozsdásodni, a kasztnira egyáltalán nem jellemző.
-
Hachiko95
aktív tag
GR86-nál kicsit szét kell szedni a műszerfalat és le kell húzni a kábelt a hangszóróról. Én biztos azt csinálnám + egy kicsit jobb kipufogó.
M2-nél szerintem teljesen nem lehet, valamennyire mindig be fog játszani, sport módokban erősebben. Talán ki lehet kódolni.
A Golf-ot annyira nem ismerem.MX5-nek nincs kamuhang. Nemrég jelentettek be egy új facelift-et [link] .
Jól hangzanak a változtatások, hogy jobb gázreakció gyorsításnál és elvételnél is, új difi, track mód, de hogy mennyire valós változtatások, tényleg jobb lesz-e, nem csak marketing. -
tboldi
nagyúr
válasz Vismajor01 #284219 üzenetére
Ja, nálam is egy harmadik bajusz a tempomat, nincs vele gond ergonómiailag, elég jól elkülönül az indextől. Jó pár centivel lejjebb és hátrébb is van, és még nem térdeltem meg soha, pedig hosszú lábaim vannak.
Használni is egyszerű, a vége csavargatható (on-off), felfelé pöccintve gyorsít, lefelé lassít, és a hegyén van egy resume gomb, ennyi.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Sev!er #284222 üzenetére
Szia!
Kérdést nem tettél fel, de úgy tippelem, arra vagy kíváncsi, hogy ez normális-e?
Olyan mintha felütne a futómű. Normális jelenség.Megoldás:
- óvatosabban indulsz - én ezt teszem G7-nél,
- a VW topikban linkelt egy aránylag egyszerűen behelyezhető poliuretán gyűrűt yodamaster fórumtárs, ő egy G7 GTE-be tette. -
veterán
válasz Hachiko95 #284224 üzenetére
Golfban kamuhang:
- csak sport módban van (szvsz az egész módváltó felesleges extra a 25 éven felülieknek), de be tudod állítani az indivudal módot úgy, hogy minden megegyezik a sporttal csak nincs kamuhang,
- VCDS-sel le lehet halkítani sportban is
- megrendeléskor nem kell beikszelni a módváltót , én megvettem, néhány alkalommal kapcsoltam 6 év alatt, amúgy normálban használom az idő 99,9%-ában. -
veterán
válasz Sev!er #284230 üzenetére
Igen, valószínűleg elhajtanak. Változtatni nem fognak / nem tudnak rajta. Esetleg kapsz egy kedves kioktatást, hogy nem kell nyomni annyira.
És tényleg üzemszerű. A magas nyomaték miatt elpörög, elpattog az eleje ha szúszós az út. Nem kell vizesnek lennie, elég ha hideg az aszfalt, nem jó a tapadás ÉS nagy gázzal indulsz.
-
Qru
MODERÁTOR
MOL Move dobott egy -25 Ft/liter kaparóst EVO Plus üzemanyagokra.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
brumi1024
veterán
válasz focvis #284236 üzenetére
+1.
Illetve lesz mobiltankolas, eleg hasznos feature.
-
-
brumi1024
veterán
válasz Reggie0 #284244 üzenetére
TT (=Golf/A3/Q3) FWD, vagy opcionalisan Haldex Quattro, de quattro eseten is alapvetoen elol hajt, es csuszas/megfelelo mod kivalasztasa eseten tud hatra nyomatekot kuldeni. Rossz iranyban all a motor a konstans hatul hajtashoz. Az hogy mennyit tud valojaban hatra kuldeni arrol eleg sok forumos diskurzus van, az Audi marketinganyag szerint tud 100%-ot, a valos tapasztalatok nem ennyire egyertelmuek.
Ha Audi es igazi RWD a cel akkor R8 (volt) az egyetlen opcio a jelenlegi palettabol.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Windows 10
- Termékoldal is van a Galaxy Watch FE-hez
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Computex 2024: Itt a Strix Pointra épülő Zenbook S 16
- További aktív témák...
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen