Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MC Pite

    veterán

    válasz Skillet #21000 üzenetére

    Mibe vennéd?
    Szívó benyásba raktam, picit könyebben pörög fel, főként magas fordulaton (kis sebességnél, azaz főként egyes-kettes leforgatásakor). Igazán értelme úgy van, ha a másik végén is könnyítesz.
    Én a janó dobnál csináltattam kis ellenállású de halk (motorfékezésnél és rendesen forgatva van egy pici plusz mélyebb hangja, máskor nincs!) dobot még, amivel főként alacsony fordulaton lett nyomatékosabb (ill furán hangzik de kevésbé kell nyomni a gázt ugyanakkora gyorsításhoz). Összességében elevenebb és jobbak a gázreakciók (pedig alapból nem egy villám az elektromos gázpedál/fojtószelep) illetve egy picit visz a fogyasztáson lefelé (normálisan közlekedve). Hogy ez megér e 40-50 papírt neked, rajtad múlik.

    A szűrőt tél elején takarítottam, egy év, kb 13.000 km után, nem nagyon volt koszos. BMC-t vettem, mert az gyárilag már olajozva van. Csak a légszűrő magában szinte semmit nem hoz (én először szűrőt vettem, aztán jött az okosítás, majd utoljára jött a dob, 80-120 rugalmasság bő 20% javulás, illetve 5-10% fogyasztásban mínusz(dob és chip is alul nyomatékra lett kérve), meg persze jóval kényelmesebben vezethető; 80K az egész móka).

    Szerk: Még egy fontos dolog: Színezett olajzó sprét vegyél hozzá! Én (főként motorhoz való) színtelen castrolt vettem, de elég szarul látszik hogy mennyit fújtál már rá. :U

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

Új hozzászólás Aktív témák