- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- E-book olvasók
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Apple notebookok
- OLED TV topic
- Milyen processzort vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- TCL LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Declare #21098 üzenetére
Még nem szól A jobb ajtó még nincs kész. Holnap lesz befejezve a szigetelése, utána még be kell rakni 2 biztosítékot, aztán be kell állítani a rendszert, ki kell próbálni hol szól a legjobban a magas. Ha ez megvan, akkor be kell építeni a magast az A oszlopba. Szóval van még teendő és akkor még a 2. erősítőről + subról nem is beszéltünk Minden esetre holnap talán már megszólal a szett, ha csak egy teszt erejére is.
-
tresh
addikt
válasz Declare #21098 üzenetére
Ehhez mar valoban az automata dukal....bar nem kellene kombiban...semmit nem tudnek kezdeni azzal a 6 millio köbmeternyi csomagterrel
Egy ideig én is így voltam vele de sokszor sz.pok a sedannal... hiába nagy a csomagterem nagyon rossz pakolni..és még gyerek sincs.. mondtam is asszonynak ha jön a gyerek megy az a4 és jön az a6 kombi nem fogok én tökölni a pakolással babakocsival stb.. abba 5 méterről bedobálok mindent azt elnyeli
-
Declare
őstag
Jo nyilvan egy gyerekkel mar mas a helyzet....bar ott is az van, hogy ha 1 auto is van akkor sem mindig babakocsival utazol. Ellenben mindig egy hajoban ülsz, amivel nehez parkolni, manöverezni....
viszont a sedannak tenyleg van hatranya pakolasban...ezert kell venni pl A5 audit vagy 4 es bömit, vagy valami 3as, 5ös GT verziot tudom most jön, hogy "de abba hova rakom a hütöszekrenyt..."
mod: nekem az ilyen nagy autok nem igen tetszenek feherben egy golf mondjuk a fekete tetövel dögös, de egy nagy limuzin vagy plane kombi....
(#21102) tboy93 ehhez kepest az en helyzetem milyen egyszerü volt es en ennek is hogy tudok örülni nyilvan a vegeredmeny sem lesz ugyanaz
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz K Norbi #21106 üzenetére
Egyrészt a hangszórónak kell egy "doboz", amibe szólhat, másrészt a lemezek zaj- és rezgéscsillapítása nagyon fontos, ha szép mély hangokat akarsz hallgatni és nem a lemez/kárpit rezgését. Hallgatok én mindent, AC/DC, Punnany, Eminem, Parov Stelar, Postmodern Jukebox ...
Kis olvasnivaló a témában:
"Ahogy a hangszóró rezegteti a membrán előtti – és ezzel együtt nyilván az amögötti – levegőt, ez nem feltétlenül láthatóan ugyan, de mozgásba, rezgésbe hozza a körülötte lévő tárgyakat, nagyobb felületeket is, amelyek ennek folytán afféle másodlagos membránként kezdenek viselkedni – ám ezek a membránfelületek legtöbbször éppen a hangszóró ellen dolgoznak, annak a teljesítményét oltják ki, illetőleg csökkentik az azonos hullámhosszú, ám ellentétes fázisú rezgéseikkel. Ezt nevezzük akusztikus rövidzárnak.
...
Föltenném a költői kérdést, de a válasz úgyis adott: a rezgéscsillapítás a megoldás."
-
Qru
MODERÁTOR
#nincsbennetarcsi
-
Skillet
addikt
na meg awd-vel se nagyon. meg elsőkerekesnél is, ha nem jön össze, akkor off a bólya akkorát nem üt, de egy autó picit más
én a sedan-t oda nem adom egy kombájnért sem max ha jön a gyermekáldás, lesz még egy autó.
mondjuk egy ilyen: KATT
esetleg 24e km-rel EZT, csak kissé húzós az ára
asszonyak is jó, mert autómata. de nekem is, ha én vezetem és...na, szóval
utóbbi mondjuk pont manuális[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
runner 125
nagyúr
Zoli megkéri az árát, de ő a szakmában az egyik legprofibb.
Declare
Fu, qrva sok energiát bele lehet verni. Főleg, ha az ember maga próbálkozik. Utólag már nem állnék neki újra, főleg a ládának, de legalább így a forma és a kivitelezés olyan lett, amilyet szerettem volna. Helytakarékos, gyárias.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Declare
őstag
válasz runner 125 #21118 üzenetére
Huh, az nagyon menö lett plane, hogy magad csinaltad elhiszem, hogy nem allnal neki megegyszer....de bravo!
-
Arcképgyáros
válasz runner 125 #21118 üzenetére
-
Skillet
addikt
válasz runner 125 #21118 üzenetére
brutális. baromi sok munkaóra lehet benne. elképesztő.ha már zene. nekem ki van alakítva a hely a kalaptartóban a mélynek.
hol lehetne venni bele valami okosságot?
KATT
KATT
elvileg a csavaroknál az átló 23cm környéke. mekkora férne ide? lehet, hogy valami elcseszett japán méret és még a 20-as sem férne be? kellene neki valami ilyen formájú talp is, vagy nem muszáj? gondolom a két hátsó hangszórót le is lehetne kötni. nagy dolgot nem akarok, erősítőt, ilyesmit. van a fejegységen olyan funkció, hogy tud vezérelni erősítetten mélynyomót. maradna elöl a 2 hangszóró az ajtóban, 2 csipogó a tükörburkolatban és hátul lenne a mély.
?[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
nagyúr
Attól függ milyen szinten űzöd az ipart. Maga a hangszóró kiemelés 40k volt, a szigetelő anyag mázli folytán 8k (20 helyett), a munkadíj szakitól függ, de sok munkaóra. A kábelekről akkor még nem is beszéltem, a két erőhöz, első szetthez, subhoz ~45k volt az egész kábelezés. Új akkusaruk, anl biztik stb stb és még mindig csak a sallangokról beszélünk, a fej, első szett, erősítők, láda még nincs is számolva
runner, az a láda brutál jó lett
Skillet, a fejegységről hajtott mélynyomót felejtd el nagyon gyorsan
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz Skillet #21121 üzenetére
Mélyet nem tenném oda+ zárt dobozka kéne neki megfelelő űrtartalommal. (nagyon elnyomná a hátsó közepeket hangzásba+ a kalaptartót is ki kéne szigetelned az alsó frekik végett hogy ne rezonálja szét magát..) igazából ha nem az kell hogy buffogjon és a falu végén hallják a kocsmába hogy megjött a helyi bika, hanem egy értelmes rendszer amibe van egy kellemes mély a fülnek akkor elég kompakt méretbe lehet már hátra varázsolni mélyet. Mondjuk hozzá teszem ahhoz kell egy jó mono erősítő+egy 4 csatis erőlködő a közép magas brigádnak. Aztán pár napig tekergetve a potikat be lehet lőni nagyon kellemesre a zenebonát ízlésnek megfelelően.
-
Declare
őstag
Jah, hat lehet ezt ragozni a vegtelensegig mint mindent.
Nekem egy külsö erösitö került be, hangatalakitoval a gyari fejhez kötve (igy minden maradt gyari kinezetre es funkciokra), elsö ket ajto szigeteles, illetve egy jobb elsö szett. Ez igy kb egy 100-120 volt cakk pakk.
Eredmeny: sokkal szebb magas hangok, szebb hangzas, nagyobb temponal is lehet szepen hallgatni a zenet. Nem mondom, hogy eg es föld a gyarihoz kepest, de sokkal szebb es jobb az biztos.
-
kolosanyi
veterán
-
[link] 95-össel kicsit lomhább
kolosanyi: ez egy 6-7 éves koncepció, de nem lett belőle azóta se semmi, és nem is lesz, az ilyen kutyafüle blogoknak azt se szabad elhinni amit kérdeznek.
szerk.: tény, hogy üde retró folt lenne, de ha meg is valósulna, 4m alatt tuti nem jönne.
[ Szerkesztve ]
-
kolosanyi
veterán
válasz Corsa02 #21130 üzenetére
Ha igaz is lenne, ahhoz drága, hogy csak úgy városba furikázni megvegye az ember. Arra inkább vennék egy régi GLX Swiftet 400-ért, a különbözetből meg jó darabig elautóznék. Vagy egy robogót még kevesebbért és még többet elszaladgálnék.
(#21131) aero.
Viszont szerintem szép.[ Szerkesztve ]
-
-
válasz SzlobiG #21141 üzenetére
Hm. A dízel aero 190 lovas volt, 220-as nem, az a benzines 2.0t aero volt. Érdekes hirdetés, az autó biztos dízel, az látszik a fordulatszámmérőn.
Az enyém 2.0 benzin turbó, gyárilag 150hp/240nm, de valószínűleg ~15 éve stage 1-gyel fut, ami 205hp/330nm, abból már biztos veszített valamennyit, egyszer elviszem megmérni.
-
-
Skillet
addikt
Hátsó mindkettő le lenne kötve! Miért kellene őket meghagyni? Szerintem bőven elég az első kettő (4) is. Szóval a hátsókat így biztosan nem nyomná el.
A többit értem, de ennyire nem mennék bele. Dobozt sem raknék sehová, akármilyen kicsi is. Gondoltam csak bepattintok oda valamit, hátha tudja... meg kíváncsi lettem volna, ebbe a méretbe mi fér be. Rezonancia... ja. Ez ilyen.
Valaki írta, hogy nem működtetne mélyet fejről. Unokatesóm ládája egyszer próbaképpen bent volt nálam, kipróbáltuk fejről. Nyilván nem produkált olyat, mint nála az erősítővel, de a gyári semminél 100x jobb volt. Azért ő is hümmögött. Ha nem akarja valaki bömböltetni... szerintem elég.Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
tresh
addikt
válasz Skillet #21148 üzenetére
Nem tudom mi az elképzelésed de ugye alapból 2 közép+2 magas+ mély kombót szoktam én is favorizálni ha utólagos megoldásról van szó. Bár előre én akkor is egy hangváltót min tennék. Természetesen fej függő a dolog egy minőségibb fej már egész jó teljesítményt ki tud préselni magából.De ha pl gyári megoldást meg akarod hagyni (4 hangszóró) és ahhoz szeretnél pl mélyet akkor mindenképp 2 erősítő fog kelleni pluszban hogy szépen be tudd állítani a megfelelő frekiket és meg tud vágni a magas,közép ,mély tartományt. Ha csak bekötöd a fejre direktbe nem azt mondom nem fog szólni de messze lesz a valóságtól amit egy jól belőtt erősítővel tudna a technika.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- E-book olvasók
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Okos Otthon / Smart Home
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Apple notebookok
- OLED TV topic
- További aktív témák...