- iPad topik
- Kötelező BIOS frissítéssel orvosolná a Core CPU-k stabilitási gondját az Intel
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- SSD kibeszélő
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Kétventilátoros ASUS Radeon VGA-k az AMD-s felsőházban
- Milyen asztali médialejátszót?
- Mindenkinek elérhetővé teszi a képgenerálást a Lossless Scaling
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen SSD-t vegyek?
Hirdetés
-
Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
ph A végleges megoldás a Default profil lesz, amit kötelező beépíteni az alaplapgyártóknak.
-
3 milliméterrel szélesebb lehet a Galaxy Z Fold 6 kijelzője
ma Négyzetesebb külső panel várható a következő szétnyitható Samsungban.
-
PlayStationre tart a Rocksmith+
gp Extraként végre elérhető lesz Steamen is a teljes változat.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz SzlobiG #115698 üzenetére
A HSD nem arra van, hogy villannyal tudj közlekedni. A Toyota belerakta mint üzemmódot, de csak poroszkálásra jó. Mondtam, hogy ne alapozz a Yarisra Az nem oda való ahova neked kell használni.
A motor valóban bőg, de ez a CVT váltó sajátossága. Teljesen fokozatmentes gyorsulás valósul meg. Nem vagyunk hozzászokva ahhoz, hogy folyamatosan pörög a motor, ezért idegen nagyon az embereknek ez az egész. Alapvetően pedig így jó ez mert úgy gyorsul a kocsi, hogy folyamatos teljesítménycsúcson jár a motor.
Amúgy meg a hybridet szerintem erre találták ki. [kép] Szombaton fényképeztem. 8km város, nincs olyan dízel ami ezt tudná.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Integrale
veterán
-
veterán
Ahhoz hogy jó legyen a matek, csak a tőkével szabad számolni.
A 600-ra meg akár ráfoghatom, hogy a nagyja kopó-fogyó (1 "nagyszerviz" + 2 olajcsere + 1 olcsó szerviz; 1 szett új nyári gumi; 1 szett alufelni télre, amit nem adok, mert más VAG-ra még jó lesz, téli gumim volt; 1 qva drága termosztát-csere 200; pár apróság, mint ablaktörlők, kerékszerelés, tükörburkolat, tartalék tükör, 1 db új szellőző rács - szumma inkább 650 e, vagy havi 50 e Ft, ami OK.).
Szóval ha akarom jó a matek, ha nem akarom akkor határeset.
-
MPowerPH
félisten
válasz Doki16 #115701 üzenetére
"Alapvetően pedig így jó ez mert úgy gyorsul a kocsi, hogy folyamatos teljesítménycsúcson jár a motor."
Ez igy szep es jo lenne, de ez csak az egyik oldala. A hajtasi veszteseget beleszamoltad? Ha olyan jo a cvt, akkor miert letezhet, es miert olnek milliardokat a joval komplikaltabb hagyomanyos automata valtokba?
Don't Tread On Me
-
SzlobiG
félisten
válasz Doki16 #115701 üzenetére
Persze világos, csak ahhoz hogy úgy menjen, hogy szeretném általában a padló gáz ami megfelelő, mert ott tényleg jól megy. robogóba amúgy imádom a cvt-t csak amit mondasz is, hogy nem ehhez vagyunk szokva az autóba. Ja hát ezt még egy injektoros robogó se nagyon tudja.
-
veterán
válasz Tsebacsi #115690 üzenetére
A SportCar-nál összesen 1 db autót néztem meg élőben; azt a hirdetésben dicsérték; a valóságban kókány volt. (Nem reprezentatív minta, ugyanakkor erős csalódás.) És kiba' messze van a telephely.
@Vili: Mostanában látok már 3,6-ért is. Az igaz, hogy 2015-ben azért vettem 7-est, mert akkor az értelmes 6-osok 5 m környékén voltak.
Vegyek bele hátsó LED-et + vmi vidám fólia, azt' lenyugszom?
Este az e39 530d-ket nyálaztam.[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
válasz SzlobiG #115709 üzenetére
Golf 6 GTI-re értettem a 3,6-ot. [link]
Az enyémben a hátsó lámpa gyárilag sötétített, de hagyományos izzós; a LED-est elfelejtették belerendelni, ahogy a motorosan behajtható tükröket is :/ sok más - számomra könnyen nélkülözhető - hülyeséget viszont sikerült (keyless, állítható futómű, offline navi).
-
Doki16
addikt
válasz MPowerPH #115705 üzenetére
Igen, ebben igazad van. Én alapvetően elvagyok ezzel a váltóval, nem mondom, hogy imádom, de már haverkodunk
Egy nagy előnye van azért még a CVT-nek. A sima kézi mellett magasan ez a legmegbízhatóbb váltó. Sokan azért nem veszik a DSG-t vagy a Powershiftet, mert félnek a buktatóiktól. Ami valljuk be létező dolog sajnos.(#115711) focvis: Keyless miért hülyeség neked? Én mindig vágytam rá a Passatban. Most ez már alapból meg van a Toyotában.
(#115713) SzlobiG: Nehogy azt hidd, nagyon ritka. Szépen meg van csinálva a hátsó lámpatest azért hihető annak.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
válasz focvis #115711 üzenetére
ne izgulj azzal csak kicsit kitolod az idejét, de úgyis le fogod cserélni
Nekem az alufelni segített pár hónapot az i20-nál, most meg azért fogom lízingre venni és 5 évre, mert hátha akkor addig megtartom (nem mintha nem lehetne bármikor visszafizetni 7 eFt szerződésmódosítással)
Mikorra megkapom az autót, már kp-ra is meg tudnám venni, ebből is látszik, hogy nem vagyok az a türelmes fajtaEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
EQMontoya
veterán
válasz focvis #115711 üzenetére
Ezt tovabbra sem tudom megszokni, hogy ilyen alap dolgok, mint az elektromosan behajthato tukor miert nem szeria ebben a kategoriaban.
Mert azt meg valahol megertem, hogy egy alad fapad Poloban/Golfban meg nincs benne, de egy GTi mar az az arkategoria, amelyikben szerintem illene.
Vajon 2018-ban tudok meg venni egy 3-ert hatul kurblis ablakkal?[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Integrale
veterán
-
Mr X
veterán
Azt hiszem, kísért a balszerencse. Pár hónapja a Carisma-ba durrantottak bele hátulról, az előbb meg az Alfa elejét húzták végig úgy, hogy én parkoltam. De legalább rendes volt a nő, becsengetett, elnézést kért, kitöltöttük a bejelentőt.
-
Doki16
addikt
válasz SzlobiG #115721 üzenetére
Igen az sima izzós. Ilyen a ledes. [link] Elég jól néz ki.
Egy darabot tudtam is szerezni a passathoz. Jobb szélen a gyári ledes elem, belül meg sima izzós. Elég komoly a különbség. [kép]
Itt meg a sima izzós teljesbe. [kép]
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
SzlobiG
félisten
válasz Doki16 #115724 üzenetére
Ezt jó tudni, amúgy sztem jól néz ki a G7 izzós verziója is, de a led az valóban szebb. Ahogy nézem G7 esetén elvileg csak a GTI-hez lehet kérni ledeset a facelift esetén meg már alapból ledes jár. A leonba viszont alapból ledes és ami még előny, hogy könnyebb 100 kilóval mint a G7 csak valahogy a beltér sokkal minőségibbnek néz ki a vw-be.
-
-
veterán
válasz Doki16 #115712 üzenetére
Old school csákó vagyok - szeretem "rendesen" bezárni, indítani.
(#115713) SzlobiG: A FL már alapból LED-es; de abból is van felárért látványosabb LED-es hátsó.
Szerk: FL előtti kombihoz nincs LED hátsó, csak 5 ajtóshoz volt.(#115714) kisza25: Tudom.
(#115715) [vilike]: Nem írtam, mert nem akarok hitvitát generálni itt és most. Meg sokan szeretik, így örülnek majd neki a hahun (vagy nem ?).
(#115716) EQMontoya: És nem nagy összeg, 40 k, butaság volt ennyi egyéb cumó mellett lefelejteni (keyless 110 k, futómű 350 k, navit nem tudom, de legalább 300 k).
A kurblis hátsó ablak engem nem zavarna, csak a zakómat / kabátomat szállítom ott, szal' nem adnék pénzt érte.(#115718) Integrale: Könyöklő, hátsó szellőző alap minden Golfban, azok az Audi A4-ből maradnak ki szériában.
(#115719) MunezXBK: G7-be Ebay-ről kb. 250-280 € a használt, új 390 €, plusz szerelni és kábelezni kell, majd márkaszervizben online aktiváltatni. Ezért nem kapkodok vele.
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz focvis #115729 üzenetére
(#115718) Integrale: Könyöklő, hátsó szellőző alap minden Golfban, azok az Audi A4-ből maradnak ki szériában.
Nem tudom, hogy ez komoly volt-e, vagy vicc, de jot rohogtem.
Egyebkent ha nem hasznalod a hatso ulest, csak zako szallitasara, akkor hogyhogy nem merult meg fel soha valami coupe-szeru, pl. Scirocco, ilyesmi?[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
choco01
addikt
válasz gzbotii #115682 üzenetére
+BMW001:
Hat gondolom 1-2dl között, bár pörgött is magas fordulaton most eleget.. Előtte nekem is Total 9000 energy volt azt nem ette, a Shellest se, úgyhogy lehet az olaj sem tetszik neki..
Liqui Moly 4200 5w40et is neztem, nem tudom milyen lehet..
Applikáció fejlesztés, weboldal készítés, SEO, Online marketing » https://petadev.com
-
veterán
válasz EQMontoya #115730 üzenetére
Nem vicc volt. Feláras tétel. (Octiban is széria talán.)
Nem csak felmerült, volt is kupém 1x, 3 ajtósom 1x (+ 1x GSi, de az más, az csak 3 ajtósban létezett) - nehéz hátratenni / kivenni a kabátot, aktatáskát, ill. szűk helyen nehezebb beszállni a hosszabb ajtó miatt. Nagy riktán, kb. havi 1x szállítok azért utast is ott (szűlő / anyós, akár vegyesen).
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Doki16 #115720 üzenetére
Teny, hogy a japcsi CVT az nem rossz, es tenyleg megbizhato. Errol utolag vilagositottak fol... DSG -t, powershiftet hagyjuk, azok katasztrofak. Szvsz, nem veletlen az Audi sem szereli oket a premiumba. Aztan ha megkotlik a 7 millas Golfban 100k km utan, tobbe kerul a javitasa, mint az Audiban, mikor leterdel a ZF 250k km utan.
choco01: LM egyertelmuen premium olaj, azzal sem fogsz mellenyulni, de dragabb is. Azt neked kell eldonteni, hogy meger e annyi pluszt. Bar majdnem mind1, hisz 3l -en annyira nem egetvero pluszz koltseg.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
choco01
addikt
válasz MPowerPH #115734 üzenetére
Raszanom, nem sporolok az alkatrészek minőségen hiszen elég olcsó minden, ez esetben pedig igen, kevés kell bele.. 5l kannabol megvan 2 olajcsere..
Melyiket ajánlanád a sok közül (LM)?Applikáció fejlesztés, weboldal készítés, SEO, Online marketing » https://petadev.com
-
Doki16
addikt
válasz SzlobiG #115731 üzenetére
Ugyanazokat a kocsikat nézed amiket én is Passat eladása után Ez a FR verzió nagyon tetszett, de aztán lebeszéltem magam, hogy a dízel után nem szabad megint dízelt vennem.
(#115734) BMW001: Az Audiban is DSG van csak ott S-Tronicnak hívják. Szerintem nagyon jó váltó ameddig nem megy tönkre
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz MPowerPH #115739 üzenetére
Ezt nem tudtam, de jó mindig tanulni valami újat
Ez milyen váltó, mennyire ismered? Hasonló mint a Triptronic?
Meg ha már itt tartunk, volt nekünk régebben egy 2006-os Audi A6 elsőkerekes, de automata. Na abban milyen váltó lehetett? Multitronic? [kép]A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
MPowerPH
félisten
válasz Doki16 #115740 üzenetére
A ZF 8HP a piac legjobb automataja, 8 sebesseges, es hypergyors, nagyon finom. Olvashatsz rola sok jot, a premium autokba szerelik. De van mar ZF 9HP is, a Merci mar azt rakja az uj autoiba. Elvileg nem olyan jo, mint a 8 sebesseges, az uj 5-7er -be bele sem raktak.
Don't Tread On Me
-
-
Doki16
addikt
válasz MPowerPH #115741 üzenetére
Akkor ezért nem ismertem. A prémium szngmens nagyon messze áll tőlem. Abba próbálom magam beleásni amit megtudok engedni magamnak és még jobban amilyen kocsim volt/van.
(#115743) bitpork: El is felejtettem megírni. 2.7 BPP volt a kocsi első kerék meghajtású verzióban. Jó kis autó volt nagyon szerettem. Szokott hiányozni
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz choco01 #115747 üzenetére
Nem. 8100 X-Clean FE 5W30 most váltottam 8100 Eco-Nergy 5W30-ra. Meglátjuk ez hogy ízlik neki. De van olajos topik, inkább ott folytassuk: [link]
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Vacuum Mop Pro robot porszívó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen